Інтелектуальна гра "Хочу все знати"

Про матеріал

Мета: Інтегрувати знання з предметів природничого циклу.

Завдання:

1. Формувати вміння працювати в групах, розвивати особистісні, предметні, межпредметні компетенції здібностей учнів.

2. Активізувати мотивацію навчання, пробудити пізнавальний інтерес до вивчення предметів природничого циклу.

3.Закрепіть отримані знання на уроках географії та математики.

Перегляд файлу

 

3.5. Інтелектуальна гра для 6 класу:

"ХОЧУ ВСЕ ЗНАТИ!"

Інтегроване позакласний захід з географії та математики.

C:\Users\admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\2BE82B25.tmp

Мета: Інтегрувати знання з предметів природничого циклу.

Завдання:

1. Формувати вміння працювати в групах, розвивати особистісні, предметні, межпредметні компетенції здібностей учнів.

2. Активізувати мотивацію навчання, пробудити пізнавальний інтерес до вивчення предметів природничого циклу.

3.Закрепіть отримані знання на уроках географії та математики.

Форма проведення: інтелектуальна гра, інтегрований позакласний захід з географії та математики.

Використані методи:

• інтерактивний • наочний • ігровий

Обладнання:

1. Плакати з висловлюваннями видатних вчених:

  • «Тільки бавлячись, і навчаються» (Анатоль-Франц);
  • «Математика - це мова, якою розмовляють все точні науки»

                                                                                                (Н.І. Лобачевський)

  •  Найважливіший факт полягає в тому, що всі картини природи, намальовані наукою, які тільки можуть перебувати в злагоді з даними спостережень, - картини математичні. ... За межі математичних формул ми виходимо на свій страх і ризик.                                                                                    (Дж. Джинс)
  •  Предмет математики настільки серйозний, що потрібно не упускати випадку, робити його трохи цікавим.                                            (Б. Паскаль)

3. Таблички з назвами команд: «Азимут», «Луч».

4. Папір і маркери, фломастери для кожної команди

5. Жетони червоного та зеленого кольору - бали (за кожну правильну відповідь команді, що дала правильну відповідь, видається 1 жетон, що відповідає -10 секундам часу).

6. Скринька для раунду «Питання зі скриньки» (скринька, ящик), в залежності від приготованого реквізиту, назва раунду можна замінити скринька, ящик та ін.

7. Прилад - Компас 1 штука.

8. Пакет із завданням для фінального раунду «Спецзавдання» головоломка «Румби» -2 штуки; в якому, висловлювання Анатоля-Франца «Тільки бавлячись, і вчаться»

9. Мультимедійний проектор, екран

10. Музичні заставки

11. Дипломи переможцям за 1 та 2 місце.

 

Звучить музика.

Учитель: Доброго дня! Ми раді вітати вас на інтелектуальній грі «Хочу все знати».

Учитель:

Подивися, зібрався тут

Нашої школи розумні діти.

Не втомились всі ви вчитись

І прийшли до нас попрацювати!

Вибрати стіл собі до вподоби

Кожен тут має право.

Щоб до наук долучитися,

Треба всім вам не лінуватися!

 

Учитель: І так давайте знайомитися з командами. Праворуч від мене команда «Азимут». Капітан команди (П.І.) Вам слово.

Привітання команди «Азимут»

Горішок знань твердий, але ми не любимо відступати! Команда допитливих грає, суперників на поєдинок викликає. Око наше пильне, хватка - міцна, Нехай же перемога буде легка!

 

Учитель: Зліва від мене команда «Луч» Капітан команди ... (П.І.) Вам слово.

Привітання команди «Луч»

Ради ми завжди вирішувати, думати, мислити, міркувати, гадати ми не вміємо, свою логіку маємо. У скрутну годину вона врятує! І до перемоги приведе!

Раунд Ι з географії - «Перевіримо знання».

Запитання1. Куля – з грецької мови «сфера», а як це буде звучати по латині?

1) М'яч; 2) Глобус; 3) Сонце; 4) Клубок.

Запитання 2. Як називається внутрішня оболонка Землі?

1) Корона; 2) Атмосфера; 3) Плащ; 4) Мантія.

Запитання 3. Канал, по якому піднімається магма?

  1. Жерло; 2) Горло; 3) Магмовод; 4) Кратер.

 

 

Раунд II з математики - «Одиниці виміру».

Запитання 1. Один гектар - це ...

1) 1 км²; 2) 10 000 м²; 3) 1000 м².

Запитання 2. Одиниця виміру швидкості судів, це ...

1) миля; 2) км / год; 3) вузол.

Запитання 3. Старовинна міра маси - це ...

1) дюйм; 2) золотник; 3) лікоть.

(Увага довідка! Дюйм- 0,0254 м, міра довжини; золотник- 4,266 г, міра маси, лікоть- 38 - 46 см, міра довжини).

 

Перерва «Озеленимо планету!».

Учитель: А тепер ми з вами вирушимо у подорож.

C:\Users\admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\58FC747A.tmp

Уявіть собі, що Вас заселили на неживу планету (повітряна куля). До вашого прибуття на цій планеті, не було жодної рослинності. Не росли квіти, дерева, трава. Вам треба озеленити цю планету. На ваших планетах – (Повітряних кулях), за 1 хвилину треба посадити (тобто намалювати), як можна більше квітів. Перемагає, та команда, яка більше «посадить» кольорів. (Кожна команди отримує по одній повітряній кулі: «Планета Математика» «Планета Географія», фломастери. По команді учні починають малювати квіти на повітряній кулі).

Звучить музика.

Вчитель підводить підсумок. У якої команди більше квітів на повітряній кулі, та отримує заохочувальний жетон.

 

Раунд ΙΙΙ з географії - «Покажемо знання».

Запитання 1. Група островів, що знаходяться близько один до одного?

1. Материк

2. Острів

3. Намисто

4. Архіпелаг

Запитання 2. Що древні греки називали «Великої рікою», оточуючої всю Землю?

1.  Річка

2. Море

3. Океан

4. Озеро

Запитання 3. Відомо, що земна доба триває на екваторі 24 години, а скільки на Північному полюсі?

1. Скрізь однаково- 24 години

2. 12 годин

3. 365 днів

4. 60 хвилин

 

Раунд IV з математики - «Ми знаємо все!».

Запитання 1. Кількість букв у слові позначає одиницю вимірювання кута, помножити на куб числа 3.

(Рішення: градус- 4 букви, 33 = 27; 4 ˃27 = 108)

1) 108º; 2) 118º; 3) 36º.

Запитання 2. Від градусної міри прямого кута відніміть четверту частину розгорнутого кута.

(Прямий кут-90˚, розгорнутий кут - 180˚; 180˚: 4 = 45; 90˚- 45˚ = 45˚)

1) 20º; 2) 78º; 3) 45º.

Запитання 3. Як називається цифра другого порядку у запису натурального числа?

1) Сотні; 2) Десятки; 3) Тисячі.

 

Фізкультхвилинка «Хто швидше побудує піраміду».

Похожее изображение

Команди шикуються у 2 колони. Перші гравці надягають на голову ковпаки з написом «Математик», «Географ». Беруть з коробки по одній фігурі, біжать до заданого місця, і вибудовують піраміду. Ковпак, є естафетної паличкою. Учасники повинні прибігти до фінішу, передати ковпак іншому гравцю. Гра триває, до тих пір, поки з усіх фігур, кубиків,  не буде вибудувана висока піраміда. Хто швидше і вдаліше вибудує стійку піраміду, отримує жетон.

 

Раунд V з географії - «Велика карта».

Запитання 1. Назвіть «географічну рибу», в назві якої можна знайти французьке місто та сторону світу.

1. Осетер

2. Севрюга

3. Вобла

4. Щука

Запитання 2. Як стародавні люди зображали Землю

1. Плоский диск

2. Куля

3. Черепаха,

4. Слони.

Запитання 3. Яку з перерахованих країн називають країною «Східного Сонця»

1. Україна

2. Китай

3. Казахстан

4. Японія

Раунд VI з математики - «Логіка».

Запитання 1. Груша важче, ніж яблуко, а яблуко важче персика. Що важче груша або персик?

1) груша; 2) яблуко; 3) персик.

Запитання 2. Якби завтрашній день був вчорашнім, то до неділі залишилось б стільки днів, скільки пройшло від неділі до вчорашнього дня. Який же сьогодні день?

1) вівторок; 2) середа; 3) четвер.

Запитання 3. Два хлопчика грали на гітарах, а один на бандурі. На чому грав Івасик, якщо Михайло з Богданом та Богдан з Івасиком грали на різних інструментах?

1) Івасик грав на гітарі; 2) Івасик грав на бандурі.


Гра «Суходіл або вода».

Похожее изображение

 Правила гри: Команди гравців встають в дві колони. Ведучий кидає м'яч першому гравцеві однієї з команд, він повинен швидко дати назву географічного об'єкта: моря, гори, річки. Наприклад: Чорне, після цього гравець повертає м'яч ведучому. Ведучий кидає м'яч 1 гравцеві другої команди, цей гравець дає відповідь: (наприклад Чорне - це море, значить, гравець говорить вода. Якщо перший гравець назвав Карпатськи - це гори, значить гравець другої команди повинен дати відповідь - суходіл, так як гори це суходіл). Якщо відповідь у парі вірна, обидва гравці виходять з гри. Якщо відповідь не вірна, то невірно відповівший стає останнім у колоні своєї команди.

Учитель:

Хай не м'ячик у мене

І не глобус, а Земля,

Її кручу, її верчу,

Зупинити я хочу,

Це суходіл або вода -

Відгадайте це, мої друзі!

 

 

Раунд VIΙ з географії та математики - «Здивувати знаннями!»

Запитання 1. З кількості букв у назві географічного об'єкта «Дніпро», відніміть цілу частину числа

(Рішення: Дніпро - 6 букви, π = 3; 6 - 3 = 3)

1) 1; 2) 3; 3) 5.

Запитання 2. Число кількість материків, помножте на число океанів

(Рішення материків - 6, океанів - 4, 6 × 4 = 24)

1) 24; 2) 20; 3) 16.

Запитання 3. У якому європейському місті, є вулиця Піфагора, Архімеда, Ньютона і Коперника?

1) Київ; 2) Берлін; 3) Амстердам.

 

Таємничий раунд VIΙІ. «Чудеса із скриньки»

Учитель:

Скринька не порожня

В ній питання непросте.

В ній багато ще чого-

Відкриємо її!

Є підказки у мене, вгадаєте-ка, друзі які! (В руках скринька, в ній лежить прилад для орієнтування – це компас).

C:\Users\admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\C7E72DDC.tmp


Підказка №1. Цей прилад ще в давнину був винайдений китайцями. Він мав вигляд розливальною ложки з тонким держаком і кулястої, ретельно відполірованою опуклою частиною.

Підказка № 2. Встановлювався прилад на відполіровану пластину, ложка легко оберталася навколо осі своєї опуклої підставки.

Підказка № 3. У XI столітті в Китаї вперше з'явилася плавуча стрілка цього приладу. Зазвичай вона мала форму рибки. Цю рибку опускали в посудину з водою.

Підказка №4. У XI столітті китайський вчений запропонував використовувати для стрілки звичайну голку, намагнічену і прикріплену у центрі корпусу до вільно висячий шовковій нитці.

Підказка № 5. На початку XIII століття «плаваюча голка» стала відома європейцям. Прилад справив переворот у мореплаванні. Це був перший навігаційний прилад, що дозволяє прокладати курс у відкритому морі.

 

1. Ехолот

2.Флюгер

3.Сейсмограф

4. Компас.

 

Фінальний раунд ΙХ - «Спецзавдання».

Головоломка «Румби».

Картинки по запросу головоломки

Учитель: За час, набраний у грі, ви повинні вирішити головоломку. Вирішивши цю головоломку, ви прочитаєте вислів Анатоля-Франца, яке і підведе підсумок нашої гри. Для того, щоб прочитати цю фразу, вам потрібно добре знати сторони горизонту.

Ключ: дано напрямки, за якими ви вирішите головоломку. Рухаючись від букви Т:

1) Пд - Сх; 2) Пн - Сх; 3) Пд - Сх; 4) Пн; 5) Сх; 6) Пд; 7) Пд - Зх; 8) Пн - Зх; 9) Пд - Зх; 10) Зх; 11) Пн; 12) Зх; 13 )Пд; 14) Пд; 15) Сх; 16) Сх; 17) Пн - Сх; 18) Пд; 19) Сх; 20) Пн Сх; 21) Пд; 22) Пд; 23) Зх; 24) Пд х.

(Командам одночасно дається завдання, висловлювання «Тільки бавлячись, і вчаться»). Команди повинні записати фразу на аркуші паперу і прочитати її. Та команда, яка за відведений час швидше прочитає фразу, є переможником гри!

 

Учитель: Ось і закінчилася наша гра!

Підвести підсумок прийшла пора!

Що ж, друзі, ви не лінуйтесь-

На десяточки вчіться!

Знання потрібні завжди-

Без навчання ні куди!

Учитель: Наше завдання - не таємниці земні відкрити,

Наше завдання - хоча б трохи

До них інтерес пробудити!

І вас за активність в грі можна нагородити!


Підведення підсумків.

 

Нагородження. Вручення дипломів за 1 та 2 місце.

Похожее изображение

 

docx
Додано
8 січня 2019
Переглядів
1134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку