8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Інтелектуальна гра "LG - ЕВРИКА"

Про матеріал

Інтелектуальна гра "LG - ЕВРИКА"

Урок - повторення знань по темі «Морфологія» у 7 класі

Мета: сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних і творчих здібностей учнів, поглибити й розширити знання учнів з морфології; розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне мислення учнів; виховувати вмінні вчитися; самостійно здобувати атематичні знання.

Перегляд файлу

Інтелектуальна гра «LG - ЕВРИКА”

Урок - повторення знань по темі «Морфологія» у 7 класі

Мета: сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних і  творчих здібностей учнів, поглибити й розширити знання учнів з математично-природничих дисциплін; розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне мислення учнів; виховувати вмінні вчитися; самостійно здобувати математичні знання.

Хід уроку:

В грі безпосередньо бере участь 4 учнів 7 класу, а решта може заробити собі бали, даючи правильні відповіді на запитання, які не знали учасники гри.

Гра проходить в 9 етапів.

І. Представлення учасників:

Кожний, хто приймає участь в грі коротко розповідає про себе.

ІІ. Заохочувальний бал (жеребкування).

Для того, щоб визначити в якому порядку будуть змагатися учні, ведучі пропонують дати відповідь на запитання, Більш правильна відповідь оцінюється 1 балом. Чим точніше відповів учень, тим менший його номер в грі.

Запитання :

       Скільки учнів нашого класу за підсумками першого семестру на достатньому рівні знають українську мову?

ІІІ. Конкурс тема:

Учні, які приймають участь в грі, дають відповіді на запитання з вибраних тем, при цьому, якщо правильно складена лінія в квадраті 3х3 по горизонталі, вертикалі чи діагоналі, то це дає можливість набрати 12 балів; складена лінія з 3-ох неправильних відповідей дає закінчення гри в цьому етапі; неправильна відповідь на запитання – мінус 2 бали; правильна відповідь у розділі це 2 бали.

Питання до гри:

Іменник.

  1.       Вказати число іменника «дітвора».
  2.       Який спосіб творення іменника «хід»?
  3.       Які граматичні категорії має іменник?
  4.       Визначити рід іменника «сирота».
  5.       Поставити іменник «рілля» у орудному відмінку.
  6.       До якої відміни належить іменник «дитя»?
  7.       Яку синтаксичну роль виконують іменники у реченні «Пісня – душа народу».
  8.       Вставити пропущену букву у слові «з…мля», пояснити свій вибір.

9.   Як напишемо слово «не/роба»?

Прикметник.

  1.       Який префікс пре- чи при- слід писати у слові «пр…красний».
  2.       Як пишеться прикметник «жовто/гарячий» - разом, окремо чи через дефіс?
  3.       Яким способом утворюється прикметник «пришкільна»?
  4.       Які є розряди прикметників?
  5.       На які питання відповідає прикметник?
  6.       На які групи і за якими ознаками поділяються прикметники?
  7.       Утворити присвійний прикметник від іменника «сестра».
  8.       До якого розряду належить прикметник «дерев’яний»?
  9.       Як напишемо слово «не/долугий»?

Дієслово.

  1.       Які є форми дієслова?
  2.       До якої дієвідміни належить дієслово «читати»?
  3.       До якої дієвідміни належить дієслово «спати»?
  4.       Визначити спосіб дієслова «сказав би»?
  5.       Який вид має дієслово «написав»?
  6.       Визначити перехідним чи неперехідним є дієслово у словосполученні «іти лугом»?
  7.       Який префікс з- чи с- пишемо у дієслові «…казати».
  8.       Як напишемо не з дієсловом прочитав?
  9.       Яку синтаксичну роль виконує зазвичай дієслово у реченні?

Займенник

  1.       Перелічити розряди займенників.
  2.       Як пишеться займенник будь/який?
  3.       До якого розряду належить займенник «деякий»?
  4.       До якого розряду належить займенник «хто»?
  5.        

Числівник

ІV. Конкурс “Оратор”.

Кожний учасник гри  задає питання своєму супернику, в той же час суперник повинен дати відповідь на поставлене запитання на протязі 30 секунд.

Оцінювання цього стану проводять самі гравці, маючи право при цьому поставити собі найвищий бал – 4 бали, а своєму супернику від 1 до 3 балів (додаток № 3).

V. Конкурс “Мій коник”.

Учні представляють на розсуд однокласників свій власний прозовий чи віршований твір, за їх оплесками визначається переможець, якому виставляється 4 бали, решті – відповідно 3, 2, 1 б.

VІ. Конкурс “Практикум”.

В цьому конкурсі пропонується вказати частини мови поданого речення, зробити морфологічний розбір підкресленого слова, перевіряє вчитель пои прходитиме конкурс «Підказка».

VІІІ. Конкурс “Підказка”.

(Потрібен учень – асистент для демонстрації малюнків).

В конкурсі приймають участь друзі учасників гри. Кожному з них пропонується відгадати 10 картинок, які старанно описують учасники, при цьому не називаючи назви самого об’єкту, який зображений на малюнку, Час відведений на одного гравця - 2 хвилини.

Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.

1

c2f46aa94d9911b94dda636eca8b4a40 %D0%BF%D1%82%D0%B8%D1%86%D1%8B_0 sumska_3 18229427_piratuy13

     Тварина             птах               акторка         фільм 

1024-11321 mogilevskaya_1 http://www.gobelen.kiev.ua/gallery/p003.html cover

Мультфільм             співачка   Письменник  книга

19840478_1204929661_111 vert1_2

      рослина                     транспорт

2

 small_%D0%9F%D1%82%D0%B0%D1%85%D0%B8%2520%26%2520%D0%A2%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B8%2520(310) img-dfe7b jack 17633755_48cc36a22acf Widescreen_Shrek___friends_005146_%D0%90%D0%BD%D0%B8%2520%D0%9B%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BA%25201foto-full-30155-1604(2)1197489366_koran

        Тварина  птах          актор         фільм     мультфільм    Співачка    письменниця   книга

           1207909157_kalina prost_telega

                     кущ                       транспорт

3

І1349958777_c3ceaa23dbptisi_zima 1207917864u130 200712052230601 l_0815911204565245_2cc3ba6bca4ad8e3455aeef51919cb9dskovoroda2

   Тварина      птах                  акторка       фільм        мультфільм       співак           письменник

taina9    Willow zaz_3dc

    книга                      дерево                  транспорт

4.

 151498777_2af8148a1f 2606 md_portret harry_potter_and_the_order_of_the_phoenix_film

          Тварина          птах               актор     фільм       

02 284 240776660 images_c01899

  мультфільм       Співачка          письменник    книга     рослина                 транспорт

ІХ. “Дуель”

Двом учасникам гри, які набрали найбільшу кількість балів пропонується дати відповідь на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється 2 балами.

Х. “Реванш”

Якщо під час конкурсу “Дуель” гравці набрали однакову кількість балів, то їм пропонується додаткові запитання до першої правильної відповіді

В кінці гри оголошується переможець і нагороджується грамотою і чеком на 12 балів, учасник, який зайняв 2 місце отримує 10 балів, решта по 9. Учні класу, що набирали бали, не беручи безпосередньої участі у грі отримують бали за 9-бальною шкалою.

docx
Додано
19 березня 2019
Переглядів
217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку