Інтелектуальна гра "LG - ЕВРИКА"
Урок - повторення знань по темі «Морфологія» у 7 класі
Мета: сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних і творчих здібностей учнів, поглибити й розширити знання учнів з морфології; розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне мислення учнів; виховувати вмінні вчитися; самостійно здобувати атематичні знання.
Інтелектуальна гра «LG - ЕВРИКА”
Урок - повторення знань по темі «Морфологія» у 7 класі
Мета: сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних і творчих здібностей учнів, поглибити й розширити знання учнів з математично-природничих дисциплін; розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне мислення учнів; виховувати вмінні вчитися; самостійно здобувати математичні знання.
Хід уроку:
В грі безпосередньо бере участь 4 учнів 7 класу, а решта може заробити собі бали, даючи правильні відповіді на запитання, які не знали учасники гри.
Гра проходить в 9 етапів.
І. Представлення учасників:
Кожний, хто приймає участь в грі коротко розповідає про себе.
ІІ. Заохочувальний бал (жеребкування).
Для того, щоб визначити в якому порядку будуть змагатися учні, ведучі пропонують дати відповідь на запитання, Більш правильна відповідь оцінюється 1 балом. Чим точніше відповів учень, тим менший його номер в грі.
Запитання :
Скільки учнів нашого класу за підсумками першого семестру на достатньому рівні знають українську мову?
ІІІ. Конкурс тема:
Учні, які приймають участь в грі, дають відповіді на запитання з вибраних тем, при цьому, якщо правильно складена лінія в квадраті 3х3 по горизонталі, вертикалі чи діагоналі, то це дає можливість набрати 12 балів; складена лінія з 3-ох неправильних відповідей дає закінчення гри в цьому етапі; неправильна відповідь на запитання – мінус 2 бали; правильна відповідь у розділі це 2 бали.
Питання до гри:
Іменник.
9. Як напишемо слово «не/роба»?
Прикметник.
Дієслово.
Займенник
Числівник
ІV. Конкурс “Оратор”.
Кожний учасник гри задає питання своєму супернику, в той же час суперник повинен дати відповідь на поставлене запитання на протязі 30 секунд.
Оцінювання цього стану проводять самі гравці, маючи право при цьому поставити собі найвищий бал – 4 бали, а своєму супернику від 1 до 3 балів (додаток № 3).
V. Конкурс “Мій коник”.
Учні представляють на розсуд однокласників свій власний прозовий чи віршований твір, за їх оплесками визначається переможець, якому виставляється 4 бали, решті – відповідно 3, 2, 1 б.
VІ. Конкурс “Практикум”.
В цьому конкурсі пропонується вказати частини мови поданого речення, зробити морфологічний розбір підкресленого слова, перевіряє вчитель пои прходитиме конкурс «Підказка».
VІІІ. Конкурс “Підказка”.
(Потрібен учень – асистент для демонстрації малюнків).
В конкурсі приймають участь друзі учасників гри. Кожному з них пропонується відгадати 10 картинок, які старанно описують учасники, при цьому не називаючи назви самого об’єкту, який зображений на малюнку, Час відведений на одного гравця - 2 хвилини.
Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.
1
Тварина птах акторка фільм
Мультфільм співачка Письменник книга
рослина транспорт
2
Тварина птах актор фільм мультфільм Співачка письменниця книга
кущ транспорт
3
Тварина птах акторка фільм мультфільм співак письменник
книга дерево транспорт
4.
Тварина птах актор фільм
мультфільм Співачка письменник книга рослина транспорт
ІХ. “Дуель”
Двом учасникам гри, які набрали найбільшу кількість балів пропонується дати відповідь на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється 2 балами.
Х. “Реванш”
Якщо під час конкурсу “Дуель” гравці набрали однакову кількість балів, то їм пропонується додаткові запитання до першої правильної відповіді
В кінці гри оголошується переможець і нагороджується грамотою і чеком на 12 балів, учасник, який зайняв 2 місце отримує 10 балів, решта по 9. Учні класу, що набирали бали, не беручи безпосередньої участі у грі отримують бали за 9-бальною шкалою.