Перевірити знання, уміння й навички учнів у засвоєнні літературних творів, розвивати кмітливість, спостережливість, винахідливість, творчі здібності школярів, виховувати любов до книги.
Інтелектуальна гра. Літературний диліжанс6 клас. Вчитель – Мукан Н. М.
Номер слайду 2
Станція «РОЗМИНКА» 1 команда. Езоп Англія. Р. Л. Стівенсон Україна. М. Гоголь Шотландія. Ч. Діккенс Давня Греція
Номер слайду 3
Станція «РОЗМИНКА»2 команда А. Чехов Франція. Дж. Лондон Україна. В. Короленко Америка. А. де Сент-Екзюпері Росія
Номер слайду 4
Станція «Поштова»1 команда. Лист 1.« Я — напівбог, греки дуже шанували мене. Народився я в сім’ї смертних людей, але батьком моїм був сам верховний бог — Зевс. Але з волі його дружини я знаходився під владою кволого, хворобливого і злостивого царя. Саме він наказав мені здійснити ті справи, які дали мені свободу і зробили моє ім'я безсмертним. Назвіть мене? А може і мої справи пригадаєте?»Лист 2.«Я – справжній «жмикрут», заздрісний, жадібний, скритний та самостійний. Ніяка спека не могла зігріти мене, ніякий холод не морозив. Але потім став таким добрим другом, добрим господарем і доброю людиною, що навряд чи й був другий такий у доброму старому Лондоні». Лист 3.«Гарна я! Ой, яка гарна! Диво! Яку радість принесу я тому, кому буду жоною! Мені не минуло ще й 17 років, а вже мало не по всьому світу тільки й мови про мене. Свіже, жваве, по-дитячому юне личко, з блискучими чорними очима та невимовно привабливою усмішкою, що пропікала душу…»
Номер слайду 5
Станція «Поштова»2 команда. Лист 1.«Я вже в літах, маю гроші, яких немає в більшості моряків, не боягуз. Ліва нога відтята по саме стегно; під лівою пахвою тримаю милицю і орудую нею на диво спритно. Підстрибуючи за кожним кроком, як птах. Був кухарем На «Еспаньйолі», першим заводіякою. Лист 2.«Я вже одружений, маю жінку, худеньку з довгим підборіддям, уроджену Ванценбах і сина, високого гімназиста, учня 3-го класу. В гімназії мене дражнили Ефіальтом за те, що я ябедничати любив. Служив колезьким асесором і маю Станіслава. Тепер перевели столоначальником.»Лист 3.«Удома я не здавався зовсім безпорадним, ходив усюди дуже впевнено, сам прибирав свою кімнату. Мати вчила мене грати на фортепіано, але я також любив і Йохимову дудку. Захплення музикою стало центром мого розумового зростання. З дитинства дружив з Евеліною, яка згодом стала моєю дружиною. Подорожував зі сліпими жебраками до Почаївської лаври.
Номер слайду 6
Станція «ІНТЕЛЕКТУАЛ»Командам потрібно впізнати твір, уривок з якого готували їх суперники.
Номер слайду 7
Станція «СЛІДОПИТ»1 команда. Вогонь. Папуга. Скринька з вугіллям. Черевики
Номер слайду 8
Станція «СЛІДОПИТ»2 команда. Дві зірки. Сопілка. Троянда. Карта
Номер слайду 9
Станція «СТВОРИ ШЕДЕВР»Скласти пазли і створти рекламу твору, ілюстрацію до якого ви отримали.
Номер слайду 10
Станція "ВІДОМА"Перед вами портрети відомих зарубіжних письменників. Я буду задавати питання, а команди відповідають, біографія якого із вказаних письменників має такі факти.
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Станція "КАРТИННА ГАЛЕРЕЯ”Згадайте твори, до яких намальовані ілюстрації.