Сценарій інтелектуальної гри «Літературний діліжанс»

Про матеріал

Перевірити знання, уміння й навички учнів у засвоєнні літературних творів, розвивати кмітливість, спостережливість, винахідливість, творчі здібності школярів, виховувати любов до книги.

Перегляд файлу

 

Літературна гра «Впізнай героя» Визначте, про кого йдеться. Допишіть  у душках ім’я героя.

  • «…Ці шматки вкрадених знань тільки розпалювали його благородний запал. …Він створив для себе святиню з речей, до яких не міг доторкнутися рукою, він глибоко й щиросердно вірив у піднесені ідеї та піднесені слова, намагаючись піднятися до них, але не завжди їх розуміючи.». (Сільвер)
  • «У кожній політичній партії бувають свої блазні й своя підлота.…». (Антуан Маккар)
  •  «Вона встала й повільно обійшла всю вітальню. Тут щойно простягалося до них стільки рук. Вони перемогли; буржуазія схилилася до їхніх ніг». (Фелісіте)
  • «…Він відростив пузце, перетворився на шанованого буржуа, якому не вистачало тільки капіталу для повної шани. …». (П’єр Ругон)
  •  «Він являв собою цікаве поєднання моральних і розумових рис матері з важковаговою поважністю батька. …Визначався величезним честолюбством, владністю, презирством до дрібних розрахунків та дрібних успіхів». (Ежен, син П’єра)
  • «…Скромний служитель науки, жив самітницьким життям закоханого у свою справу вченого в маленькому світлому будиночку нового міста». (Паскаль, син П’єра)
  • «Це була проста душа, але душа шляхетна, що зупинилася на порозі храму, вклонившись свічкам, які здалеку здавалися їй зорями.»  (Сільвер)
  • «Згораючи від заздрості й злості, мріючи помститися всьому суспільству, вітав Республіку як щасливу добу, коли йому буде дозволено набивати кишені за рахунок сусіда...» (Антуан Маккар)
  • «Скалічені меблі, витертий оксамит, люстра, засиджена мухами,— увесь цей мотлох перетворювався в її очах у славетні останки на полі бою. Вигляд Аустерліцької рівнини не міг би сильніше хвилювати її  (Фелісіте)
  • «…Цей селянський син, поблідлий від ділових турбот, розжирілий від сидячого життя, приховував свої низькі бажання під безстороннім від природи виразом обличчя й дійсно володів тією… показною зовнішністю, тою безглуздою самовпевненістю, які надають солідного вигляду на офіційних прийомах.» (П’єр Ругон)
  • «Скромний служитель науки, жив самітницьким життям закоханого в свою справу вченого в маленькому світлому будиночку нового міста.» (Паскаль, син П’єра)
  • «Говорили, що він під каблуком у дружини, і помилилися. Він був упертий, як віслюк; чужа, різко виражена воля доводила його до сказу, він готовий був лізти в бійку» (П’єр Ругон)

 

Літературний диктант «Так» - «ні»

1) Еміль Золя - засновник літературного напряму - натуралізму. (Так)

2) Сільвер прагнув отримати посаду і пішов у лави революціонерів . (Ні)

3) М’єтта  свідомо поповнила лави повстанців  . (Ні)

4) Аделаїда - засновниця роду Ругон-Маккарів. (Так)

5) Фелісіте інвестувала кошти на освіту своїх дітей. (Так)

6) Повстанці з боєм узяли місто Плассан. (Ні)

7) Плассан - це однорідне робітниче місто. (Ні)

8) Ежен повідомляв батька в листах із Парижа про політичні новини та спрямовував його діяльність. (Так)

9) Фелісіте заснувала «жовту вітальню» («салон»), у якій збиралися противники республіканців. (Так)

10) М’єтта загинула, мужньо кинувшись у бій та відстрілюючись. (Ні)

11) П’єр домігся омріяної посади збирача податків та ордена Почесного легіону. (Так)

12) Багато рис героїв, їх поведінку автор пояснює спадковістю. (Так)

 

 

docx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
946
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку