Інтелектуальна гра "Ми кмітливі і веселі"

Про матеріал
Інтелектуальні завдання. Розвиваймо та вдосконалюймо пізнавальні процеси в ігровій формі. Карантин з користю.
Перегляд файлу

Ми кмітливі і веселі!

Мета: розвиток логічного мислення, здібностей до аналізу, узагальнення, абстрагування, вміння визначати в предметах наявні ознаки, зв’язки, закономірності, творчого мислення, кмітливості, фантазії.

 

Обладнання: кольорові картки, картки-завдання, бланки для відповідей,

 

Доброго дня всім! Сьогодні у нас незвичний урок. Давайте  об’єднаємося у команди, для цього вам треба вибрати квадратик такого кольору, що вам подобається та сісти за відповідний стіл.

Готові?Тоді уважно слухайте.

   Любі діти! Кожна дитина – це таємнича квітка, і допомогти кожній квітці  розквітнути – це наше найголовніше завдання!                    

   Ви, мабуть, всі добре знаєте як саме зараз важливе для вас навчаня, але мені здається, що через гру теж можна вчитися та розкриватися у своїх здібностях, чи не так? Адже ви любите ігри? Так давайте пограємо! Але не забувайте – працювати треба всім, дружно, злагоджено, творчо.

   Назва нашої інтелектуальної гри - “Ми кмітливі і веселі”, а це значить, що ми будемо в ігровій формі розвивати та вдосконалювати пізнавальні процеси.

 

Завдання 1 ”Задачі-жарти”.

   Інструкція: "Дайте відповідь на питання письмово, у відповідному бланку. Будьте уважні. Для успішного виконання необхідно виявити винахідливість та кмітливість.

 

  1. Сашко з'їв за два дні 17 цукерок, а сестра Оленка – на 11 більше. Скільки з'їв тато? (Жодної)
  2. Мама старша за доньку на 23 роки. На скільки років вона буде старша за доньку через 87 років? (На 23)
  3. Одне яйце вариться 4хв. За скільки хвилин звариться десять яєць? (4хв)
  4. Чотири брати мають по одній сестрі. Скільки усього дітей у сім'ї? (П'ятеро)
  5. Мама заплатила за 5 тістечок 10 грн. На скільки менше вона б заплатила якби купила лише два тістечка? (На 6 грн)
  6. Якщо миша більша за кішку, закресли слово «миша». Якщо навпаки, підрахуй скільки буде 17+ 33. (50)
  7. Десять дівчаток ідуть зі школи, а сім хлопчиків – ідуть їм на зустріч. Скільки дітей іде до школи? (Семеро)
  8. Чи може бути в брехуна яка-небудь гарна якість? (Так)
  9. Чи є якась різниця між силою та наполегливістю? (Так)
  10. Яка тварина найвпертіша?

 

 

Завдання 2  ”Наша память”

Інструкція: це ряд цифр, вам потрібно їх запам’ятати  за певний час –1хв, потім я закриваю дошку, і вам треба якомога точніше відтворити цифри, не змінюючи їх порядку, на даному бланку.

  Цифри можуть бути записані як на дошці, так і на плакатах. Якщо діти погано справляються з завданням, то можна повторно відкрити дошку для запам’ятовування, ще на 1хв.

  2  9  7  3  1  8  4  2  6  3  7  4 

  4  8  3  6  1  3  9  7  2  9  3  7

  1. 6  2  7  4  6  3  1 8  5  3  6

 

Завдання 3 “Ми розвідники”

Інструкція: Вам потрібно скласти слова із зашифрованих літер, які записані через цифри. Шляхом комбінування літер, у стовпцях зверху вниз утворюємо слова з відповідної цифрам кількості літер.

    Наприклад: 7896 – ліра

 

     6         3          5         4          9          1          8          0          2          7  

   А В     Н К     Д Г     О Ц     Е Р      У Ц       І П      Т С     М Ь     Л Я

 

3426 – кома                 0490 – торт, сорт             3456 – нога                       

3666 – кава                  9836 – ріка                       8696 – пара

2499 – море                 0466 – сова                      3406 – коса, нота        

9406 – роса, рота        3496 – кора, нора            3914 – небо                                   5666 – гава                  7804 – літо                       3834 – кіно                      

0385 – сніг                   4872 – ціль                      3172 – нуль                       

6456 – вода                  8177 – пуля                     7402 – лось                               780 – ліс                       983 – рік                          380 - ніс          

 

 

Завдання 4 “Наша логіка”

Інструкція: Послухайте уважно речення та дайте відповідь на запитання. Слухайте уважно, аналізуйте та робіть логічні висновки.

 

  1. Сергійко старший за Наталку, а Наталка старша за Миколку.

     І варіант – хто найстарший? (Сергійко)

     ІІ варіант – хто найменший? (Миколка)

  1. Оля вища за Тараса, а Катя нижча за Тараса.

І варіант – хто найвищий? (Оля)

ІІ варіант – хто найнижчий? (Катя)

  1. Василь читає швидше  за Андрія, а Віта швидше за Василя.

І варіант – хто читає повільніше за всіх? (Андрій)

ІІ варіант – хто читає найшвидше? (Віта)

  1. Ніна менша за Петра, але старша за Антона.

І варіант – хто найменший? (Антон)

ІІ варіант – хто найстарший? (Петро)

  1. Сашко важчий за Івана, Марина важча за Сашка, а Людмила легша за Івана.

І варіант – хто найлегший? (Людмила)

ІІ варіант – хто най важчий? (Марина)

 

Завдання 5 “Творча підказка”

Інструкція: Представник від команди описує за допомогою невербального мовлення предмет, який загадує йому ведучий, а команда відгадує. Доречно, згадати, що таке невербальне мовлення.

   І варіант – ведмідь, жирафа, автобус, суниці;

   ІІ варіант – вовк, бегемот, трактор, морква;

   ІІІ варіант – лисиця, страус, комбайн,сливи.

 

Завдання 6 “Цікава ситуація”

   Дане завдання, дає час порахувати бали за попередні конкурси, доки діти його виконують.

Інструкція: Пропонується подія “Батько відкрив щоденник...”. Необхідно за 2хв написати якомога більше можливих наслідків події.

 Відповіді озвучуються, але не враховується до загального результату.

 

  В кінці заняття можна визначити переможців, але краще відмітити роботу всіх дітей, як плідну, активну, згуртовану та старанну.

 

Висновок. Ось і закінчилося наше заняття. Ми попрацювали з вами досить непогано, навіть дуже продуктивно! Ви спробували себе в груповій роботі, а також побачили вправи, які розвивають мислення, пам’ять, логіку та творчу уяву. Якщо ви бажаєте самостійно працювати над покращенням даних психічних процесів, ви можете використовувати сьогоднішні вправи.

І пам’ятайте, дуже багато в успішності залежить саме від вас, від вашого бажання, від вашої наполегливості, старанності та вашої самостійної роботи!

 

 

 

Інтернет ресурси:

https://www.osvita.if.ua/data/pages/109/4397e53bcc92fb00a11e3af00f591433.pdf

https://learning.ua/ukrainska-mova-teoriia/maliuky/rozstavliaiemo-litery-shchob-utvorylosia-slovo 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
5 квітня 2021
Переглядів
903
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку