Інтелектуальна гра "Найрозумніший"

Про матеріал
Публікація містить розробку інтелектуальної гри "Найрозумніший",мета якої актуалізувати знання учнів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, навички застосування знань у нестандартних ситуаціях, творчі здібності; виховувати любов до слова, моральні цінності, толерантність, почуття відповідальності, комунікабельність.
Перегляд файлу

Комунальний заклад Шалигинської селищної ради

«Соснівський навчально-виховний комплекс:

загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад «Теремок»

 

 

 

Інтелектуальна гра

«Найрозумніший»

із зарубіжної  літератури

Учасники: учні 5 – 6 класів

images (2)

 

                                                                         Підготувала                               

  вчитель зарубіжної літератури

              Соснівського НВК

                                                                 Дудукова Н.О.

 

 

                                        2021 р.                

Мета: актуалізувати знання учнів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу,  навички застосування знань у нестандартних ситуаціях, творчі здібності; виховувати любов до слова,  моральні цінності, толерантність, почуття відповідальності, комунікабельність.

 

 УМОВИ  ГРИ

У грі беруть участь 10 гравців (учні 5-6 класів). За допомогою жеребкування гравці поділяються на 2 змішані команди по 5 гравців.

СКЛАД ЖУРІ, АСИСТЕНТИ ВЕДУЧОГО: учні 9 класу

                                      ХІД  ГРИ

I. Вступне слово вчителя

II. Представлення командами візитівок (назва, девіз )

III. Завдання для команд (для виконання завдань надається конкретний час) 

  1. « ПОШУК ГЕРОЯ ЗА ІЛЮСТРАЦІЄЮ»  (1 хвилина)

Завдання: за 1 хвилину вгадати й називати ім’я того, хто зображений на ілюстрації

Слайд 1 Для першої команди:              Слайд 2 Для другої команди:

1.Хлопчик-зірка                                           1.Пензлик-Маляна

2. Кіт учений                                              2.Соловейко

3. Попелюшка                                             3.Шахерезада

4.Іссумбосі                                                  4.Чандарава

5. Прометей                                               5.Ш.Перро

6. Геракл                                                     6.Попелюшка

7.Вовк                                                         7.Ягня

8.Езоп                                                         8.Богдихан

9. І.Крилов                                                  9.Нарцис

10.Падчерка                                               10.Аїд

11.Лобо                                                       11.Пані Метелиця

12. Вілі Вонка                                             12.Дедал і Ікар

 

  •             Слово журі, визначення переможця.

                         

  1. «ОБЕРИ ФОТО» (30 сек)

Завдання: назвати під яким номером знаходиться портрет письменника.

Слайд № 3 Портрети О.Пушкін і Г.Андерсен

  • Подумайте та  скажіть, під яким номером портрет   О.Пушкіна

Слайд № 4 Портрети Льюїс Керролл і Оскар Уайльд

  •  Назвіть, під яким номером портрет  Оскара Уайльда

 

  • Слово журі, визначення переможця.

                                                               

      3. «ЛІТЕРАТУРНІ ГЕРОЇ У ПОДОРОЖАХ»

    

    Завдання: назвати якомога більше творів, де літературні або народні герої подорожують, аргументувати свої відповіді.

 

  • Слово журі, визначення переможця.

 

4. «ЧЕТВЕРТИЙ ЗАЙВИЙ»

 

Завдання: закреслити ім’я літературного героя, яке, на думку команди, є «зайвим». Пояснити логіку вибору.

 

1) Аполлон, Полліанна, Деметра, Персефона.

2)  Осел, Мартишка, Вовк, Козел.

3)  Місіс Уелдон, Чарлі, Геркулес, Джек.

4)  Боб Кретчит, Дух Минулого Різдва, Вакула, Ебенезер Скрудж.

5)  Ненсі, Аліса, Джон Пендлтон, місіс Бентон.

6) Солоха, Чуб, Джо, Оксана.

7) Гефест, Афіна, Прометей, Зевс.

8) Вішну, Аїд, Брахма, Шива.

 

    5. «ЮНІ  ПОЕТИ » Слайд 5

 

  Завдання: скласти вірш з 4-х рядків на будь-яку тему, в якому потрібно використати такі слова: добро, небо, весна, життя.

  • Слово журі, визначення переможця.

 

6. « ПОВЕРНЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИМ ГЕРОЯМ ЇХ РЕЧЕЙ»

      Завдання: малюнок з речами з’єднати з малюнком, на якому зображений літературний герой, що є, на думку команди, її  «хазяїном».

   1 конверт - зображення літературного героя: Том Соєр, Момотаро, Полліанна, Марлей, Ледащиця, Чарлі, Хлопчик-Зірка, Прометей.

   2 конверт – малюнок з речами, які належать літературним героям: алебастрова кулька, просяні коржі, призми, ланцюги, смола, золотий квиток, бурштиновий ланцюжок, вогонь.

  • Слово журі, визначення переможця.

 

     7. «МУДРА ГОЛОВА Чоловік чи жінка»

 

Завдання: відповісти на запитання лише одним словом «Чоловік» чи «Жінка».(Журі підраховує кількість правильних відповідей)

Запитання команді № 1:

  • Хто наводив страх своїм свистом та засів у лісах руських  (Чоловік)
  • Хто ніс пиріжки для бабусі (Жінка)
  • Хто їв вареники за допомогою чар (без рук) (Чоловік)
  • Афродіта (Жінка)
  • Хто здійснив три подорожі у часі та просторі(Чоловік)
  • Жуль Верн (Чоловік)
  • Хто був сліпий з народження, але вмів добре грати і став відомим композитором  (Чоловік)
  • Хто вихвалявся своєю вродою, милуючись собою  у дзеркальці (Жінка)
  • Хто чекав на пурпурові вітрила цілих 8 років (Жінка)
  • Туве Янсон (Жінка)
  • Карлсон (Чоловік)
  • Хто автор казки «Дюймовочка» (Чоловік)

Запитання команді № 2:

  • Хто подарував людям вогонь (Чоловік)
  • Хто з’їв яблучко і отруївся (Жінка)
  • Геракл (Чоловік)
  • Хто осідлав самого чорта і злітав на нього до Петербургу (Чоловік)
  • Хто вилікував тяжкі рани Айвенго після турніру лицарів (Жінка)
  • Гаррієт Бічер-Стоу (Жінка)
  • Хто керував літаком у віці 12 років (Чоловік)
  • Хто весь час сидів на березі озера та милувався своїм відображенням, символ самозакоханості (Чоловік)
  • Мацуо Басьо (Чоловік)
  • Хто жив у лампі Алладіна (Чоловік)
  • Лобо, володар корумпо (Чоловік)
  • Назва шхуни із пригодницького роману «Острів скарбів» (Жінка)
  • Слово журі, визначення переможця.

 

     8. « КРИНИЦЯ НАРОДНОЇ МУДРОСТІ» (3 хвилини)

Завдання: охарактеризувати образи пасербиці та  ледащиці із казки «Пані Метелиця», використовуючи якомога більше народних прислів’їв та приказок.

 

  • Слово журі, визначення переможця.

                  

     9. «ХТО Я»  (2 хвилини) Слайд 6

Завдання: За 2 хв. відгадати ім’я  літературного героя, персонажа (на екран)

    Портрет для першої команди (Фарбований шакал )

   Портрет для другої команди  (Соловейко )

  • Слово журі, визначення переможця.                   

        

10. « З ДОБРОМ У СЕРЦІ»

Завдання: У кожної команди на столах є аркуші паперу різних кольорів, з яких командам потрібно створити вітальні листівки у вигляді сердець. Кожен гравець змагання має записати на створених листівках те, чого він бажає сам собі. (А після завершення роботи вчитель оголошує учасникам, що вони мають обмінятися своїми листівками з побажаннями з іншими командами, мають подарувати добро своїх сердець.)

 

IV. Підбиття підсумків гри                                                                                               (під час підрахунку балів «Музична пауза»)

V. Нагородження команди-переможця та вручення подарунків

Подяка всім командам-учасникам

                                                     Роль книги в житті людини - Твір-роздум, текст-розповідь - Глазастик

docx
Додано
24 січня 2022
Переглядів
616
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку