Інтелектуальна гра «Найрозумніший»
Мета: сприяти розвитку кругозору, пізнавальних інтересів, формуванню ціннісного ставлення до праці, підтримувати праці, підтримувати прагнення студентів демонструвати свої знання та вміння. Розвивати вміння в'язно висловлюватись, вміння працювати в колективі. Розвивати уяву, увагу, спостережливість, швидкість думки. Виховувати конкурентоспроможну особистість.
Видатний давньогрецький філософ Сократ зробив свого часу висновок: «Чим більше я знаю, тим більше я не знаю». Людина приходить у світ для того, щоб постійно вдосконалювати, насамперед – себе, свій духовний світ, свої знання, уміння, навички, здібності.
Якщо людина багато знає, вміє віднайти необхідну їй інформацію, відкинувши непотрібну, правильно нею скористатися, то вона – людина кмітлива, сучасна, адже вона – людина нового часу – періоду інформаційної революції. З такою людиною завжди цікаво спілкуватись, з нею легко знайти тему для розмови, вона може дати відповіді на багато запитань, знайде вихід з будь-якої ситуації, здивує своїми пізнаннями.
Знати про все – неможливо, проте спробувати зробити це ми вам пропонуємо.
Запрошуємо всіх до участі у вікторині «Найрозумніший» – змаганні ерудитів та інтелектуалів, які цікавляться різними сферам знань. Пропонуємо кожному з вас випробувати свої знання з навчальної дисципліни «Охорона праці»
Наші учасники – студенти
Також представляю журі , а саме:
Вікторина проводиться у 5 раундів. Оголошуємо правила та умови проведення гри.
Правила гри:
І раун - Дешифрувальник
Кожна інтелектуальна гра не може обійтись без гри «Дешифрувальник». Правила гри. На екрані висвітиться код, за яким ви повинні будете розгадати слово. У таблицю, яка знаходиться у вас на столах необхідно буде записати отримане слово. По завершенню завдання, капітан команди піднімає руку, і ми забираємо бланк з відповіддю та надаємо його журі. За кожне правильне слово ви отримуєте 1бал, на виконання завдання 5хвилин.
Питання 1.
Як називається результат дії виробничого чинника, що призвів до пошкодження здоров'я працівника? (травма)
7 |
6 |
1 |
1 |
5 |
1 |
Питання 2.
Хто розслідує обставини, за яких стався нещасний випадок … (комісія)
4 |
5 |
5 |
3 |
6 |
3 |
9 |
Питання 3.
Назвати вид освітлення, а саме загального в поєднаннi з мiсцевим. (комбіноване)
4 |
5 |
5 |
1 |
3 |
5 |
5 |
1 |
1 |
5 |
2 |
Питання 4.
Назвіть один із видів інструктажу , який проводять при влаштуванні на виробництво. (вступний)
1 |
6 |
7 |
7 |
6 |
5 |
3 |
4 |
Питання 5.
Назвіть один із видів опромінення, який не можна виявити без медичного огляду. (радіаційне)
6 |
1 |
2 |
3 |
1 |
8 |
3 |
9 |
1 АБВГ |
2 ДЕЄ |
3 ЖЗИІ |
4 ЇЙКЛ |
5 МНО |
6 ПРС |
7 ТУФХ
|
8 ЦЧШ |
9 ЩЬЮЯ |
ІІ Раунд «Інформаційний»
Завдання полягає у наступному: на екрані з҆ являються слова, значення яких необхідно вказати на бланку та знайти спорідненість із іншою навчальною дисципліною. Максимальна кількість балів за раунд -–7балів; на виконання завдання – 10хвилин.
Поняття |
Охорона праці |
Суміжна дисципліна |
Значення поняття в суміжній дисципліні |
Нормативно-правовий акт |
Нормативний документ |
|
|
Інфекції, віруси |
Біологічні фактори |
|
|
Досліження |
Методи аналізу травматизму |
|
|
Виробниче середовище |
Середовище, в якому перебуває працівник |
|
|
Знаряддя праці |
Виробниче обладнання |
|
|
Економічні витрати |
Витрати на придбання або заміну обладнання… |
|
|
Система |
Заходи та засоби |
|
|
ІІІ Раунд «Пазли»
Наступним конкурсом я пропоную вам відволіктись від основних питань та позбирати пазли. Сам конкурс складається з двох частин. Перша - це збирання пазлів. Ця частина буде орієнтована на швидкість та правильність.
Завдання знаходиться на столах у коробках.
Друга частина полягає у знаходженні невірних дій працівників, що виконують ремонтні роботи. Максимальна кількість балів за раунд -–10балів; на виконання завдання – 10хвилин.
ІV Раунд «Орлине око»
Кожній команді буде наданий бланк із розташованими у квадраті літерами. Ваша задача за 1хвилину знайти якомога більше термінів та обвести їх. Терміни розташовані як горизонтально – можуть починатись справа чи зліва, так і вертикально – можуть починатися зверху або знизу. Слова можуть пересікатись. Кожен термін – 1 бал.
н |
е |
щ |
а |
с |
н |
и |
й |
в |
и |
п |
а |
д |
о |
к |
в |
р |
ш |
з |
л |
а |
з |
е |
р |
н |
е |
п |
в |
п |
в |
о |
а |
у |
а |
в |
п |
и |
л |
п |
о |
з |
р |
і |
і |
о |
г |
д |
м |
к |
о |
х |
о |
р |
о |
н |
а |
о |
б |
к |
г |
н |
і |
в |
о |
г |
о |
н |
ь |
в |
а |
с |
ф |
р |
т |
н |
е |
а |
и |
н |
о |
з |
а |
с |
і |
б |
о |
з |
а |
р |
е |
г |
ц |
п |
о |
н |
в |
х |
і |
д |
у |
б |
а |
ц |
а |
с |
а |
і |
р |
д |
ь |
в |
и |
х |
і |
д |
и |
х |
і |
в |
т |
с |
я |
о |
а |
а |
к |
т |
и |
с |
к |
т |
в |
ї |
м |
і |
н |
п |
м |
в |
с |
а |
к |
т |
у |
з |
с |
о |
п |
а |
й |
и |
р |
і |
с |
и |
с |
т |
е |
м |
а |
т |
р |
о |
п |
к |
к |
а |
н |
т |
б |
р |
у |
с |
і |
х |
р |
ю |
ж |
і |
і |
з |
в |
ю |
в |
і |
р |
у |
с |
ш |
о |
у |
в |
е |
с |
с |
а |
о |
в |
о |
л |
і |
д |
а |
к |
д |
с |
а |
ж |
о |
т |
к |
ш |
а |
к |
ь |
п |
у |
о |
о |
и |
в |
н |
а |
к |
ь |
о |
у |
н |
б |
а |
к |
т |
е |
р |
і |
я |
н |
п |
и |
л |
н |
м |
я |
і |
н |
ф |
е |
к |
ц |
і |
я |
я |
с |
в |
б |
V Раунд «Таємна скринька»
Шановні учасники , у нас залишається останній та найбільш таємничий конкурс «Таємна скринька». Ваше завдання, за одну хвилину, необхідно визначити та написати відповідь, тобто що за об҆ єкт знаходиться в таємній скриньці, на аркушах, що на столі.
Завдання. Дане обладнання використовується при виконанні ручного зварювання, наплавлювання, паяння деталей із чорних та кольорових металів. Назвіть правила безпеки під час користування даним інструментом.
Додаткове запитання. Чому Ваша спеціальність відноситься до одних із професій підвищеної небезпеки?
Дякую за увагу!