навчальна дисципліна "Підйомно-транспортне устаткування"

Про матеріал
тестові завдання дають змогу перевірити знання студентам по темам: "Елементи підйомних машин" та "Механізми підйомних та транспортуючих машин"
Перегляд файлу

 Тести по темі «Елементи підйомних машин».

  1. По принципу дії  вантажопідйомні та транспортні пристрої діляться на:
  1. періодичної  та приривної дії;
  2. періодичної  та неприривної дії;
  3. неперіодичної  та приривної дії;
  4. неперіодичної  та неприривної дії.
  1. Особливістю машин періодичної дії є:
  1. циклічність роботи, подача вантажу порціями;
  2. циклічність роботи, подача вантажу порціями, відповідно транспортуючими і вантажопідйомними робочими органами;
  3. циклічність роботи, подача вантажу порціями, відповідно вантажопідйомними робочими органами;
  4. періодичність роботи, подача вантажу порціями, відповідно вантажопідйомними робочими органами.
  1. Робота машин періодичної дії створюється по принципу:
  1. поперемінно-зворотнього руху;
  2. перемінно-зворотнього руху;
  3. зворотнього руху;
  4. поступально-зворотнього руху.
  1. Особливістю машин неприривної дії є:
  1. переміщення вантажу приривним потоком по одній вибраній трасі;
  2. переміщення вантажу приривним потоком по одній лише вибраній трасі;
  3. переміщення вантажу неприривним потоком по одній лише вибраній трасі;
  4. переміщення вантажу неприривним потоком по одній вибраній трасі.
  1. Завантаження і розвантаження робочих органів машин неприривної дії відбувається :
  1. під час їх руху;
  2. під час їх простою;
  3. під час їх руху або простою;
  4. під час  зупинки.
  1. Стальні канати класифікуються за:
  1. кількістю витків  та  скруток;
  2. конструктивними ознаками та кількістю витків  і  скруток;
  3. конструктивними ознаками і технологічними властивостями та призначенням;
  4. конструктивними ознаками і механічними властивостямидроту, способом скрутки та призначенням.
  1.  Термін служби стальних дротиків залежить від:
  1. причин руйнування;
  2. досвіду обслуговуючого персоналу;
  3. корозійного руйнування;
  4. обрив дротиків і пасом каната.
  1. Кроком скручування називається:
  1. довжина каната, на якій жмут робить повне обертання навколо його осі;
  2.  довжина каната, на якій жмут робить неповне обертання навколо його осі;
  3. довжина каната, на якій жмут робить напівповне обертання навколо його осі;
  4. довжина каната, на якій жмут робить повне обертання навколо його півосі.

 

 

 

 

  1. Канат вибраковується тоді, коли поверхневий знос  і корозія досягли:
  1. 55%  від початкового діаметра дротинок;
  2. 30%  від початкового діаметра дротинок;
  3. 45%  від початкового діаметра дротинок;
  4. 40%  від початкового діаметра дротинок.
  1. За конструкцією ланцюги розрізняють:
  1. спеціальні, зварні, тягові, різальні;
  2. спеціальні, зварні, гнучкі, тягові, різальні;
  3. спеціальні, зварні, шарнірні, тягові, різальні;
  4. спеціальні, зварні, пластинчаті, розбірні.
  1. Форма гака вибирається із таких розрахунків:
  1. щоб забезпечити мінімальні розміри при достатній міцності, однакової у всіх перерізах;
  2. щоб забезпечити максимальні розміри при достатній міцності, однакової у всіх перерізах;
  3. щоб забезпечити мінімальні та максимальні розміри при достатній міцності, однакової у всіх перерізах;
  4. щоб забезпечити мінімальні габарити при достатній міцності, однакової у всіх перерізах.
  1. Робоча частина гака являє собою:
  1. зев;
  2. брус;
  3. поперечний переріз зева;
  4. поперечний переріз бруса.
  1. Гакова підвіска – це :
  1. захватний орган крана;
  2. захватний орган гака;
  3. вантажозахватний орган крана;
  4. вантажозахватний орган гака.
  1. Конструкція гакової підвіски залежить від:
  1. кількості канатів та кількості блоків;
  2. конструкції гака;
  3. числа віток каната, числа  і відносного положення блоків, конструкції гака;
  4. числа  і відносного положення блоків, конструкції гака.
  1.    Блоки служать для :
  1. зміни напрямку руху гнучкого елементу;
  2. для передачі крутного моменту від вала до гнучкого елементу;
  3. для передачі крутного моменту від вала до гнучкого елементу або навпаки;
  4. зміни напрямку руху гнучкого елементу, в окремих випадках для передачі крутного моменту від вала до гнучкого елементу або навпаки.
  1. Бараба́н підйо́мної машини – це :
  1. орган намотування підйомних канатів;
  2. орган намотування підйомних пристроїв;
  3. орган намотування підйомних механізмів;
  4. орган намотування підйомних канатів і механізмів.
  1. Поліспат – це :
  1. таль з кількох рухомих блоків, що їх огинає канат (або трос), що призначений для виграшу в силі (силовий поліспаст) або у швидкості;
  2. таль, вантажопідйомний пристрій, з кількох рухомих блоків, що їх огинає канат (або трос), що призначений для виграшу в силі (силовий поліспаст) або у швидкості;
  3. пристрій, з кількох рухомих блоків, що їх огинає канат (або трос), що призначений для виграшу в силі (силовий поліспаст) або у швидкості;
  4. вантажопідйомний пристрій, з кількох рухомих блоків, що їх огинає канат (або трос), що призначений для виграшу в силі (силовий поліспаст) або у швидкості.
  1. Гальма застосовують для :
  1. гальмування та регулювання швидкості;
  2. гальмування та зупинки швидкості  руху механізмів;
  3. зупинки  або регулювання швидкості  руху механізмів у вантажопідйомних механізмах;
  4. зупинки  або регулювання швидкості  руху механізмів у вантажопідйомних машинах;
  1. Гальмівні механізми встановлюють на:
  1. на першому валі привода;
  2. на валі двигуна механізму;
  3. на другому валі привода;
  4. на першому та другому валах привода.
  1. Гальмівні електромагніти бувають:
  1. змінного і постійного струму, коротко ходові і плунжерні;
  2. змінного і постійного струму;
  3. коротко ходові і плунжерні;
  4. коротко ходові і плунжерні та постійного струму.
  1. Стрічкові гальма застосовують в механізмах для створення:
  1. малого гальмівного моменту при обмежених габаритах гальма;
  2. великого гальмівного моменту при обмежених габаритах гальма;
  3. малого гальмівного моменту при максимальних габаритах гальма;
  4. малого гальмівного моменту при мінімальних габаритах гальма.
  1. В гальмах з осьовим зусиллям,  яке створює необхідний гальмівний момент, направлене:
  1. вздовж осі вала гальма;
  2. вздовж  та навпаки  осі вала гальма;
  3. поперек осі вала гальма;
  4. обернено  осі вала гальма.
  1. Швидкісний поліспат:
  1. обернений силовий поліспат, тобто такий, де зусилля прикладається до рухомої обойми, а вантаж  підвішують до збігаючого кінця каната;
  2. обернений силовий поліспат, тобто такий, де зусилля прикладається до нерухомої обойми, а вантаж  підвішують до збігаючого кінця каната;
  3. обернений силовий поліспат, тобто такий, де зусилля прикладається до нерухомої обойми, а вантаж  підвішують до першого кінця каната;
  4. обернений силовий поліспат, тобто такий, де зусилля прикладається до рухомої обойми, а вантаж  підвішують до першого кінця каната.
  1. За призначенням гальмівні механізми діляться на такі групи:
  1. гальмівні;
  2. зупинникові;
  3. зупинникові і гальмівні;
  4. зупинники і гальма.
  1. По конструкції зупинники діляться:
  1. фрикційні;
  2. електричні та фрикційні;
  3. храпові та фрикційні;
  4. механічні та храпові.

Тести по темі: «Механізми підйомних та транспортуючих машин»

  1. Привід машини — це
  1.  система, що складається з двигуна та пов'язаних з ним пристроїв, для приведення в рух одного чи кількох твердих тіл;
  2. пристрій для приведення в дію від двигуна різних технологічних машин;
  3. система, що складається з двигуна та пов'язаних з ним пристроїв, для приведення в рух одного  твердого  тіла;
  4.  елемент машини для приведення в дію від двигуна різних технологічних машин.
  1. Гальмівний привід — сукупність пристроїв гальмівної системи, які забезпечують:
  1. передачу тепла від її джерела до гальмівних механізмів;
  2. передачу енергії від її джерела до гальмівних механізмів;
  3. передачу зовнішньої енергії від її джерела до гальмівних механізмів;
  4. передачу внутрішньої енергії від її джерела до гальмівних механізмів.

 

  1. Електропри́вод — це електромеханічна система для приведення в рух виконавчих механізмів робочих машин і керування цим рухом в цілях здійснення:
  1. механічного процесу; 
  2. технологічного процесу;
  3. електричного процесу;
  4. кінематичного процесу.
  1. Диференційний привод – механічний привод пристрою з хитним рухом робочого органу , який забезпечує рух органу:
  1. в прямому  напрямку з різними швидкістю та прискоренням;
  2. в  зворотному напрямку з різними швидкістю та прискоренням;
  3. в прямоточному та противоточному напрямках з різними швидкістю та прискоренням;
  4. в прямому та зворотному напрямках з різними швидкістю та прискоренням.
  1. Пневмопривод – привод, до складу якого входить пневматичний механізм з одним чи більше об’ємними пневмодвигунами, призначений :
  1. для  керування та розподілу енергії робочим газом під тиском;
  2. для передавання та розподілу енергії робочим газом під тиском;
  3. для передавання, керування та розподілу енергії робочим газом під тиском;
  4. для передавання і керування  енергії робочим газом під тиском
  1. У залежності від характеру руху вихідної ланки пневмодвигуна (валу чи штока), і відповідно, характеру руху робочого органу пневмопривод може бути:
  1. обертальної, поворотної або лінійної зворотно-поступальної дії
  2. зворотної, поворотної або лінійної зворотно-поступальної дії
  3. поворотної або лінійної зворотно-поступальної дії
  4. обертальної, поворотної або зворотно-поступальної дії.
  1. Основним механізмом будь-якої вантажопідіймальної машини є механізм
  1. підйому вантажу;
  2.  переміщення,
  3.  повороту,
  4.   зміни вильоту стріли.

 

  1. Стрілові крани - найпоширеніший вид кранів. В цих кранах вантажозахоплюючий пристрій підвішений до:
  1. гака або вантажного візка, який переміщається по стрілі;
  2. ланцюга або вантажного візка, який переміщається по стрілі;
  3. стріли або вантажного візка, який переміщається по стрілі;
  4.  каната або вантажного візка, який переміщається по стрілі.

 

  1. Вантовий кран - це поворотний кран стріла якого закріплена, шарнірно, на вертикальній щоглі і утримується в рівновазі за рахунок:
  1. гакових відтяжок- вантів.
  2. канатних відтяжок- вантів.
  3. ланцюгових відтяжок- вантів.
  4.  цепкових відтяжок- вантів.

 

  1. Вантажністю називають:
  1. допустиму (номінальну ) масу, на підіймання і переміщення якої розраховані основні механізми вантажопідіймальної машини при заданих умовах експлуатації;
  2. мінімально допустиму (номінальну ) масу, на підіймання і переміщення якої розраховані основні механізми вантажопідіймальної машини при заданих умовах експлуатації;
  3. максимально допустиму (номінальну ) масу, на підіймання і переміщення якої розраховані основні механізми вантажопідіймальної машини при заданих умовах експлуатації;
  4. гранично допустиму (номінальну ) масу, на підіймання і переміщення якої розраховані основні механізми вантажопідіймальної машини при заданих умовах експлуатації.

 

  1.  Проліт крана - це віддаль :
  1. по горизонталі між осями рельсів кранового шляху;
  2. по вертикалі між осями рельсів кранового шляху;
  3. між осями рельсів кранового шляху;
  4. між центрами рельсів кранового шляху.

 

  1. Виліт крана - це віддаль по горизонталі від осі обертання поворотної частини до вертикальної осі вантажозахоплюючого пристрою при встановленні ВПМ на :
  1. вертикальній площадці; 
  2. площадці;
  3. фундамент
  4. горизонтальній площадці.

 

  1. Особливістю роботи механізму підйому вантажу (МПВ) є :
  1. часті  зупинки і реверси;
  2. часті пуски, зупинки і реверси;
  3. часті пуски і реверси;
  4. часті пуски, зупинки і реверси.

 

  1. Тривалість циклу – це проміжок часу від моменту початку підйому вантажу до моменту:
  1. повернення крана в початкове положення;
  2. повернення крана в кінцеве положення;
  3.  повернення крана в початкове та кінцеве положення;
  4. повернення крана в будь-яке положення.

 

 

  1. Ефект дії зовнішнього навантаження залежить:
  1. тільки, від його величини, а від точки прикладання
  2. не тільки, від його величини, а від точки прикладання;
  3.  від його величини, а  не від точки прикладання;
  4. не  від його величини,  і не від точки прикладання.

 

  1. Всі зовнішні навантаження, які прикладаються за межами опорного контуру,створюють:
  1.  крутний момент Мкр відносно цього контуру;
  2. перекидаючий момент Мп відносно цього контуру;
  3. утримуючий момент Мут відносно цього контуру;
  4. власний момент Мвл відносно цього контуру.

 

  1. Вантажна стійкість – це здатність крана протидіяти :
  1. падінню у бік стріли;
  2. падінню у  протилежний бік стріли;
  3. перевертанню у бік стріли;
  4. перевертанню у протилежний  бік стріли.

 

  1.  Власна – здатність крана протидіяти:
  1. перевертанню в бік , протилежний розташуванню гака;
  2. перевертанню в бік , протилежний розташуванню поліспата;
  3. перевертанню в бік , протилежний розташуванню барабана;
  4. перевертанню в бік , протилежний розташуванню стріли;

 

  1. Для всіх типів кранів основним параметром є:
  1. найбільша допустима маса робочого вантажу, на піднімання якого розрахований кран;
  2. допустима маса робочого вантажу, на піднімання якого розрахований кран;
  3. мінімально-допустима маса робочого вантажу, на піднімання якого розрахований кран;
  4. будь-яка маса робочого вантажу, на піднімання якого розрахований кран.

 

  1. Коефіцієнт власної і вантажної стійкості вважається задовільним тоді, коли його значення становить:
  1. не менше 1,15;
  2. не менше 1,25;
  3. не менше 1,10;
  4. не менше 1,20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 лютого 2023
Переглядів
270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку