1
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА
"ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
З ПРЕЗЕНТАЦІЇ ВІРТУАЛЬНОЇ ФІРМИ"
Мета: навчальна
|
Активізувати роботу учнів з професій Оператор КН і Секретар керівника в позаурочний час; узагальнити та систематизувати здобуті знання, уміння та навички учнів. |
Тип уроку |
Інтегрований урок за темами предметів теоретичного циклу для ІІ і ІІІ курсів Основи технічного редагування та оформлення тексту, Технології комп’ютерної обробки інформації, Діловодство, та темами виробничого навчання для ІІ і ІІІ курсів з професії Оператор комп’ютерного набору. Секретар керівника. |
Обладнання, унаочнення |
Мультимедійний проектор, презентація, фільм, атрибути віртуальної фірми: беджики, запрошення, візитки, буклет.
|
Форма проведення |
Інтелектуальна гра |
Організація заходу: |
У грі беруть участь:двоє ведучих виконавчі директори, 2 команди по 8 учасників. (групи № 23, 33). Командам необхідно підготувати до гри назву команди, девіз, беджики та обрати капітана. По закінченню підготовки до конференції запрошено по 2 учасники від кожної групи та представника ЗМІ. |
ХІД ЗАХОДУ:
Добрий день! Надіюсь ви маєте гарний зимовий настрій. Сьогодні у нас буде дещо незвичний урок, не повсякденний. Урок знання, зосереджееності, натхнення і командного змагання.
Ведучий 1. Вітаємо вас на інтелектуальній грі " Я готуюсь до конференції ".
Уявімо собі на якусь мить, що ВИ вже професійні секретарі і сьогодні будете готуватись до конференції з приводу відкриття віртуальної фірми «Атлант». А оскільки фірма тільки відкривається – це Ваше випробувальне завдання.
Ведучий 2. І першим ділом давайте познайомимось з нашими учасниками.
Привітання команд: проголошення назви, девізу та представлення капітанів команд.
Група № 23 – БЕМС
Група № 33 – КРОК ВПЕРЕД
Ведучий 1. Конференція — заздалегідь заплановане, організоване зібрання людей для обговорення певного питання, яка визначена заздалегідь.
Конференції - один з найбільш поширених та ефективних способів організації зв'язків з громадськістю та передачі їй необхідної інформації через ЗМІ.
Основний плюс - це живе спілкування учасників між собою.
Щоб скликати конференцію необхідний привід, важлива тема.
І Ми сьогодні зібрались з Вами з нагоди відкриття фірми Атлант.
Ведучий 2. і віртуальну фірму(ми ведучі – виконавчі директори набираємо персонал для підрозділів нашої фірми
Ведучий 1 Отже, розпочинаємо інтелектуальну гру " Я готуюсь до конференції".
Ведучий 2.
1 етап
Організаційні документи
При підготовці конференції потрібно підготувати наочний матеріал, тому 5 представників з кожної команди будуть виконувати цю роботу за ПК.
Завдання 1 Publisher – створити та роздрукувати візитки фірми. Демонстрація відправлених запрошень учасникам конференції.
Завдання 2 Word – створити та роздрукувати форму реєстрації учасника конференції.
Завдання 3 Publisher – створити та роздрукувати інформаційний буклет.
Завдання 4 Power Point – створити презентацію фірми Атлант.
Завдання 5 Excel – створити бізнес план (таблиця і діаграми).
Секретар має зробити це самостійно, а так як ви сьогодні маєте продемонструвати всі свої знання та працюєте в команді, то Ви зараз порадитесь і визначитесь хто буде виконувати завдання. Роздати папки.
На завдання – 20 хв.
Бал за одне завдання – 10 балів
Бал за етап – 50 балів
Поки йде підготовка організаційних документів ми перейдемо до 2-го етапу
2 етап
«Оформлення конференц-залу»
Ведучий 1
Підготовка до проведення конференції включає в себе також оформлення конференц-залу, а саме оформлення столу реєстрації учасників, гостей конференції та столу розміщення учасників конференції.
Учасники команд оформлюють:
Все необхідне для оформлення конференц-залу знаходиться на столі.
За етап 10 балів.
Оформлення конференц-залу завершилось – перейдемо до наступного етапу Співбесіда.
3 етап
"Співбесіда"
Бал за питання – 1 бал, максимальна сума балів – 5 балів.
Ведучий 1
Один мудрець сказав так: "Свої здіьності людина може взнати, лише спробувавши застосувати їх". Отож ми з вами спробуємо правдивість цього твердження, провівши співбесіди.
Співбесіда - найкращий спосіб продемонструвати роботодавцю свої найкращі якості, схилити його на свою користь. Це невеличкий іспит, на якому перевіряються Ваші фахові, ділові та психологічні якості.
До кожного іспиту потрібно готуватися і до співбесіди також. Перший етап підготовки до співбесіди – це написання резюме.
Вашим домашнім завданням було – створити резюме, зараз ми проведемо співбесіду і визначимо – хто підготувався до співбесіди найкраще.
На уроках Ми з Вами ознайомлювались, яким чином відбувається співбесіда, а саме, що вона проходить в індивідуальному порядку з кожним претендентом.
Так я к в нас обмаль часу, ми не можемо провести співбесіду індивідуально, то питання я буду задавати кожній з команд почергово, розпочнемо з команди Крок вперед.
Добре психологічно налаштуйтесь на проходження співбесіди. Бойовий дух стане Вам у нагоді. Отже розпочнемо…
Питання для співбесіди
Співбесіда завершена, дякую за ваші відповіді.
Прошу віддати мені свої резюме.
Ведучий 2 Я бачу Ви гарно підготувалися до співбесіди і зараз ми оцінимо результати співбесіди.
Ведучий оцінює результати роботи команд за Співбесіду і Оформлення конференц-залу
За Співбесіду Ви тримали бали
Група № 23 5
Група № 33 5
За оформлення конференц-залу Ви отримали такі бали
Група № 23 10
Група № 33 10
Ведучий 1
А зараз Ви продемонструєте роботу з організаційними документами, отож, переходимо до Демонстрації.
Прошу команду Крок вперед
Прошу команду
Ведучий 2 допомагає у демонстрації
Ведучий 1 оцінює результати роботи команд за 1 етап Організаційні документи:
Група № 23 візитки__10___ форма реєстрації____10___ буклет____10____
Група № 33
Ведучий 2 А тепер давайте перевіримо, як Ви знаєте комп’ютерні програми. Адже основним помічником секретаря керівника є саме вони, отож:
4 етап
Бліц-опитування "Перевір свої знання"
Бал за питання – 1 бал, максимальна сума балів 10 балів.
Фахові запитання
Ведучий 1 оцінює результати роботи команд за 4 етап Бліц-опитувапння
Група № 23 ______________
Група № 33 ______________
5 етап
«Проведення конференції»
Ведучий 2
Всю підготовчу роботу Ви виконали, тепер давайте зустрічати наших учасників конференції.
Запрошені зайдуть на конференцію, їх запросите до столу-реєстрації – для проведення реєстрації.
Після реєстрації учасникам конференції потрібно прикріпити беджик учасника, вручите інформаційний буклет і запросите зайняти свої місця.
Прошу зареєструвати наших учасників конференції.
Ведучий 1
Ми, виконавчі директори фірми Атлант, раді вітати Вас на конференції з нагоди відкриття фірми Атлант, наша конференція розрахована на 2 дні:
1 день – відкриття конференції, презентація фірми.
2 день – віртуальна екскурсія по місту, закриття конференції.
Детальніше програму конференції можна переглянути в інформаційному буклеті.
Ведучий 2
Перейдемо до перегляду презентації
Учасники команд показують презентації.
Далі відбувається презентація фірми Атлант.
Ведучий 1
А тепер Ми переглянемо наш бізнес-план про перспективи розвитку фірми.
Прошу учасника команди Крок вперед продемонструвати свій бізнес –план…
Прошу учасника команди Бемс продемонструвати бізнес-план…
Учасники команд показують бізнес-плани і заносять його учасникам конференції.
Ведучий 2
Просимо виступити гостей конференції, гостями в нас є:
Виступи учасників конференції_____________________________________
Ведучий 1
Дякуємо за виступи нашим гостям. Вітаємо Вас із закінченням першого дня конференції. Ми з Вами вдало попрацювали, зустрінемося завтра.
ЧАСИ (ніч, ранок)
«Закриття конференції»
Ведучий 2
Ми вітаємо Вас на 2 дні конференції. Зараз ми здійснимо віртуальну мандрівку переглянемо фільм про наше місто.
Показ фільму про місто Хмельницький.
Ведучий 1
Заключне слово: Конференція завершилась, дякую нашим гостям за підтримку та участь в конференції. Прошу учасників команд роздати візитки фірми нашим гостям.
Конференція завершилась.
Учасники конференції покидають конференц-зал.
Ведучий 2
оцінює результати роботи команд за презентацію і бізнес –план:
Група № 23 10 10
Група № 33 10 10
оцінює результати роботи команд за реєстрацію
Група № 23 10
Група № 33 10
Ведучий 1
Ось ми і провели нашу конференцію, дякуємо за вдалу організацію та проведення конференції учасникам команд, і по результатах усіх етапів ми зараз визначимо, яку з команд буде прийнято на роботу.
Ведучий 2
Оголошення переможців.
За підсумками випробувань ми вирішили прийняти на роботу у виконавчий відділ Команду___________ тому, що отримала максимальну кількість балів __________
Вітаємо! (всі вітають оплесками)
Ведучий 1
Але команда ________________теж добре себе проявила і отримала ____________ балів.
Нам не хочеться втрачати наших потенційних працівників. Тому команду ми вирішили прийняти на роботу у відділ збуту. Вітаємо! (всі вітають оплесками).
Нагородження команд
Ведучий 2
І хочемо подарувати Вам обов’язкові атрибути секретаря.
Ведучий 1
Сьогодні Ми з Вами на уроці продемонстрували всі Ваші знання, навички в таких програмах, як Word Excel Power Point Publisher і вміння виконувати обов’язки секретаря керівника при організації конференції.