ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА "ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ З ПРЕЗЕНТАЦІЇ ВІРТУАЛЬНОЇ ФІРМИ"

Про матеріал
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА "ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ З ПРЕЗЕНТАЦІЇ ВІРТУАЛЬНОЇ ФІРМИ"
Перегляд файлу

1

 

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА

 "ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ

З ПРЕЗЕНТАЦІЇ ВІРТУАЛЬНОЇ ФІРМИ"

Мета:

навчальна

 

 

 

Активізувати роботу учнів з професій Оператор КН і Секретар керівника в позаурочний час; узагальнити та систематизувати здобуті знання, уміння та навички учнів.

Тип уроку

Інтегрований урок за темами предметів теоретичного циклу для ІІ і ІІІ курсів Основи технічного редагування та оформлення тексту, Технології комп’ютерної обробки інформації, Діловодство, та темами виробничого навчання для ІІ і ІІІ курсів з професії Оператор комп’ютерного набору. Секретар керівника.

Обладнання, унаочнення

Мультимедійний проектор, презентація, фільм, атрибути віртуальної фірми: беджики, запрошення, візитки, буклет.

 

Форма проведення

Інтелектуальна гра

Організація заходу:

У грі беруть участь:двоє ведучих виконавчі директори, 2 команди по 8 учасників. (групи № 23, 33). Командам необхідно підготувати до гри назву команди, девіз, беджики та обрати капітана.

По закінченню підготовки до конференції запрошено по 2 учасники від кожної групи та представника ЗМІ.

ХІД ЗАХОДУ:

Добрий день! Надіюсь ви маєте гарний зимовий настрій. Сьогодні у нас буде дещо незвичний урок, не повсякденний. Урок знання, зосереджееності, натхнення і командного змагання.

 

Ведучий 1. Вітаємо вас на інтелектуальній грі " Я готуюсь до конференції ".

Уявімо собі на якусь мить, що ВИ вже професійні секретарі і сьогодні будете готуватись до конференції з приводу відкриття віртуальної фірми «Атлант». А оскільки фірма тільки відкривається – це Ваше випробувальне завдання.

 

Ведучий 2. І першим ділом давайте познайомимось з нашими учасниками.

Привітання команд: проголошення назви, девізу та представлення капітанів команд.

Група № 23 – БЕМС

Група № 33 – КРОК ВПЕРЕД

 

Ведучий 1. Конференція — заздалегідь заплановане, організоване зібрання людей для обговорення певного питання, яка визначена заздалегідь.

Конференції - один з найбільш поширених та ефективних способів організації зв'язків з громадськістю та передачі їй необхідної інформації через ЗМІ.

Основний плюс - це живе спілкування учасників між собою.

Щоб скликати конференцію необхідний привід, важлива тема.

І Ми сьогодні зібрались з Вами з нагоди відкриття фірми Атлант.

 

Ведучий 2. і віртуальну фірму(ми ведучі – виконавчі директори набираємо персонал для підрозділів нашої фірми

 

Ведучий 1 Отже, розпочинаємо інтелектуальну гру " Я готуюсь до конференції".

 

 

 

 

Ведучий 2.

1 етап

Організаційні документи

При підготовці конференції потрібно підготувати наочний матеріал, тому 5 представників з кожної команди будуть виконувати цю роботу за ПК.

Завдання 1 Publisher – створити та роздрукувати візитки фірми. Демонстрація відправлених запрошень учасникам конференції.

Завдання 2 Word – створити та роздрукувати форму реєстрації учасника конференції.

Завдання 3 Publisher – створити та роздрукувати інформаційний буклет.

Завдання 4 Power Point – створити презентацію фірми Атлант.

Завдання 5 Excel – створити бізнес план (таблиця і діаграми).

Секретар має зробити це самостійно, а так як ви сьогодні маєте продемонструвати всі свої знання та працюєте в команді, то Ви зараз порадитесь і визначитесь хто буде виконувати завдання. Роздати папки.

На завдання – 20 хв.

Бал за одне завдання – 10 балів

Бал за етап – 50 балів

 

Поки йде підготовка організаційних документів ми перейдемо до 2-го етапу

 

2 етап

«Оформлення конференц-залу»

Ведучий 1

Підготовка до проведення конференції включає в себе також оформлення конференц-залу, а саме оформлення столу реєстрації учасників, гостей конференції та столу розміщення учасників конференції.

Учасники команд оформлюють:

  • стіл-реєстрації учасників конференції (розставлення картки «Реєстрація»),
  • підготовка плану розташування учасників конференції (розставлення карток з прізвищами запрошених, мінеральної води, стаканів, блокнотів, ручок). 

Все необхідне для оформлення конференц-залу знаходиться на столі.

За етап 10 балів.

 

Оформлення конференц-залу завершилось – перейдемо до наступного етапу Співбесіда.

 

3 етап

"Співбесіда"

Бал за питання – 1 бал, максимальна сума балів – 5 балів.

Ведучий 1

Один мудрець сказав так: "Свої здіьності людина може взнати, лише спробувавши застосувати їх". Отож ми з вами спробуємо правдивість цього твердження, провівши співбесіди.

 

Співбесіда - найкращий спосіб продемонструвати роботодавцю свої найкращі якості, схилити його на свою користь. Це невеличкий іспит, на якому перевіряються Ваші фахові, ділові та психологічні якості.

До кожного іспиту потрібно готуватися і до співбесіди також. Перший етап підготовки до співбесіди – це написання резюме.

Вашим домашнім завданням було – створити резюме, зараз ми проведемо співбесіду і визначимо – хто підготувався до співбесіди найкраще.

На уроках Ми з Вами ознайомлювались, яким чином відбувається співбесіда, а саме, що вона проходить в індивідуальному порядку з кожним претендентом.

Так я к в нас обмаль часу, ми не можемо провести співбесіду індивідуально, то питання я буду задавати кожній з команд почергово, розпочнемо з команди Крок вперед.

 

Добре психологічно налаштуйтесь на проходження співбесіди. Бойовий дух стане Вам у нагоді. Отже розпочнемо…

Питання для співбесіди

  1. Не могли б ви розповісти про себе?
  2. Чому ви хочете працювати саме в цій компанії?
  3. Чим Вас приваблює робота у нас на даній посаді?
  4. Які цілі Ви хочете реалізувати в роботі?
  5. Чого ви чекаєте від своєї кар'єри через кілька років?
  6. Які ваші сильні і слабкі сторони?
  7. Ви досягаєте успіху?
  8. Що Ви робите, коли інша людина Вас не розуміє?
  9. Чи вмієте ви працювати в команді?
  10. Як Ви ставитесь до твердження: “керівник завжди правий “?

 

Співбесіда завершена, дякую за ваші відповіді.

Прошу віддати мені  свої резюме.

 

Ведучий 2 Я бачу Ви гарно підготувалися до співбесіди і зараз ми оцінимо результати співбесіди.

Ведучий оцінює результати роботи команд за Співбесіду і Оформлення конференц-залу

 

За Співбесіду Ви тримали бали

Група № 23            5

Група № 33            5

За оформлення конференц-залу Ви отримали такі бали

Група № 23            10

Група № 33            10

 

Ведучий 1

А зараз Ви продемонструєте роботу з організаційними документами, отож, переходимо до Демонстрації.

  1. Демонстрація відправлених запрошень учасникам конференції  та демонстрація створених візиток.

Прошу команду Крок вперед

  1. Демонстрація форми реєстрації учасника конференції.

Прошу команду

  1. Демонстрація інформаційного буклету.

 

     Ведучий 2 допомагає у демонстрації

 

 Ведучий 1 оцінює результати роботи команд за 1 етап Організаційні документи:

Група № 23    візитки__10___ форма реєстрації____10___ буклет____10____

Група № 33

 

Ведучий 2 А тепер давайте перевіримо, як Ви знаєте комп’ютерні програми. Адже основним помічником секретаря керівника є  саме вони, отож:

4 етап

Бліц-опитування "Перевір свої знання"

Бал за питання – 1 бал, максимальна сума балів 10 балів.

Фахові запитання

  1. В яких прикладних програмах переважно працює секретар?
  2. Як у Word  оформити поля на сторінці?
  3. Як у Word  створити нумерований список?
  4. Як у Word  створюється верхній колонтитул?
  5. Як чином у Word  відправити документ на друк?
  6. Як в Excel створити таблицю?
  7. Яким чином знайти інформацію в Інтернет про фірми-конкуренти?
  8. Яким чином створити і відправити повідомлення через електронну пошту?
  9. Яким чином пронумерувати сторінки?
  10. Як в Power Point створити презентацію?

 

 

Ведучий 1 оцінює результати роботи команд за 4 етап Бліц-опитувапння

Група № 23    ______________

Група № 33    ______________

5 етап

«Проведення конференції»

Ведучий 2

Всю підготовчу роботу Ви виконали, тепер давайте зустрічати наших учасників конференції.

  Запрошені зайдуть на конференцію, їх запросите до столу-реєстрації – для проведення реєстрації.

Після реєстрації учасникам конференції потрібно прикріпити беджик учасника, вручите інформаційний буклет і запросите зайняти свої місця.

Прошу зареєструвати наших учасників конференції.

 

Ведучий 1

Ми,  виконавчі директори фірми Атлант, раді вітати Вас на конференції з нагоди відкриття фірми Атлант, наша конференція розрахована на 2 дні:

1 день – відкриття конференції, презентація фірми.

2 день – віртуальна екскурсія по місту, закриття конференції.

Детальніше програму конференції можна переглянути в інформаційному буклеті.

 

Ведучий 2

Перейдемо до перегляду презентації

Учасники команд показують презентації.

Далі відбувається презентація фірми Атлант.

 

Ведучий 1

А тепер Ми переглянемо наш бізнес-план про перспективи розвитку фірми.

Прошу учасника команди Крок вперед продемонструвати свій бізнес –план…

Прошу учасника команди Бемс продемонструвати бізнес-план…

Учасники команд показують бізнес-плани і заносять його учасникам конференції.

 

Ведучий 2

Просимо виступити гостей конференції, гостями в нас є:

  • Представник Приватбанку ________________________________________
  • Потенційний спонсор ____________________________________________
  • Представник управління освіти __________________________________________
  • Представник рекламної агенції ____________________________________
  • Засоби масової інформації ________________________________________

Виступи учасників конференції_____________________________________

 

Ведучий 1

Дякуємо за виступи нашим гостям. Вітаємо Вас із закінченням першого дня конференції. Ми з Вами вдало попрацювали, зустрінемося завтра.

ЧАСИ (ніч, ранок)

 «Закриття конференції»

Ведучий 2

Ми вітаємо Вас на 2 дні конференції. Зараз ми здійснимо віртуальну мандрівку переглянемо фільм про наше місто.

Показ фільму про місто Хмельницький.

Ведучий 1

Заключне слово: Конференція завершилась, дякую нашим гостям за підтримку та участь в конференції. Прошу учасників команд роздати візитки фірми нашим гостям.

 

Конференція завершилась.

Учасники конференції покидають конференц-зал.

 

 

Ведучий 2

оцінює результати роботи команд за презентацію і бізнес –план:

Група № 23                      10        10

Група № 33                      10        10

 

оцінює результати роботи команд за реєстрацію

Група № 23                    10               

Група № 33                    10

 

Ведучий 1

Ось ми і провели нашу конференцію, дякуємо за вдалу організацію та проведення конференції учасникам команд, і по результатах усіх етапів ми зараз визначимо, яку з команд буде прийнято на роботу.

 

Ведучий 2

Оголошення переможців.

За підсумками випробувань ми вирішили прийняти на роботу у виконавчий відділ  Команду___________ тому, що отримала максимальну кількість балів __________

Вітаємо! (всі вітають оплесками)

Ведучий 1

Але команда ________________теж добре себе проявила і отримала ____________ балів.

Нам не хочеться втрачати наших потенційних працівників. Тому команду ми вирішили прийняти на роботу у відділ збуту. Вітаємо! (всі вітають оплесками).

Нагородження команд

Ведучий 2

І хочемо подарувати Вам обов’язкові атрибути секретаря.

 

Ведучий 1

Сьогодні Ми з Вами на уроці продемонстрували всі Ваші знання, навички в таких програмах, як Word Excel  Power Point  Publisher і вміння виконувати обов’язки секретаря керівника при організації конференції.

 

 

 

doc
Додано
23 жовтня 2019
Переглядів
651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку