Урок геометріі : Чотирикутники. Паралелограми. Прямокутники. 8 клас

Про матеріал

Урок геометріі :

Чотирикутники. Паралелограми. Прямокутники

Мета: формування предметних компетентностей : систематизувати,узагальнити знання про фігури : чотирикутники,прямокутники, паралелограми,,іхні властивості,ознаки ; формування ключових компетентностей: формувати вміння оцінювати результати своєі навчальноі діяльності ; сприяти формуванню культури усного та писемного мовлення;

Перегляд файлу

Урок геометріі :

Чотирикутники. Паралелограми. Прямокутники   

Мета:  формування предметних компетентностей : систематизувати,узагальнити знання про фігури : чотирикутники,прямокутники, паралелограми,,іхні властивості,ознаки ; формування ключових компетентностей: формувати вміння оцінювати результати своєі навчальноі діяльності ; сприяти формуванню культури усного та писемного мовлення;

Девіз уроку:

Сприяти самовихованню відповідальності за результати своєі роботи,прагнення до вдосконалення результатів своєі діяльності

Тип уроку: удосконалення знань і вмінь 

Обладнання: презентація 

Хід уроку:

1 Організаційний момент

2 Перевірка домашнього  завдання ( задача №116; задача  94(надоведення); задача №120

3 Актуалізація опорних знань

4 Усний рахунок

1 частина :

питання вчителя :

Які фігури вивчили у 8- му класі ? ( чотирикутник, паралелограм, прямокутник )

Яку геометричну фігуру називають чотирикутником ? ( означення чотирикутника )

Як позначають чотирикутник? (великими заглавними літерами )

Що називають периметром чотирикутника? ( сума довжин усіх його сторін )

Що називають діагоналлю чотирикутника ? ( відрізок , що з єднує несусідні вершини чотирикутника)

Який чотирикутник називають опуклим ?

Сформулюйте теорему про суму кутів чотирикутника? ( сума кутів чотирикутника дорівнює 360 *)

 Який чотирикутник називається паралелограмом ?( означення паралелограма )

Які властивості має паралелограм ? ( протилежні сторони рівні, протилежні кути рівні, діагоналі перетинаються і точкою перетину діляться навпіл )

Дайте означення прямокутника .

Які ознаки прямокутника ми знаємо ? ( теореми 4.2 та 4.3)

2 Математичний диктант ( презентація)

(диктант складається з 6 питань по 2 бали ; далі учні обмінюються зошитами та проводиться взаємоперевірка  та оцінювання учнями даних робіт)

Вчитель: Проаналізуйте Ваші правильні та неправильні  відповіді.

Усний рахунок ( на дошці спроектовані готові рисунки  задач на доведення по ознакам рівності трикутників )

Вчитель : об єднаємося в групи ( робота на 15-20 хв.)

3 групи  - (отримують завдання задач на доведення  ( по готовим рисункам) )

4 група – ( задача №97)

5 – група ( задача № 121)

6 група – ( задача № 64)

(після роботи в групах йде захист відповідей !)

Вчитель: оцініть свою роботу в групах (2 зірочки – позитив ; +1 пропозиція)

Фізкультхвилинка:

Вчитель : Я говорю декілька речень . Якщо висловлювання хибне, то---- , а якщо істинне , то ------

(вчитель домовляється з учнями про техніку сигналів  раніше )

1 Діагоналі прямокутника рівні .

2 Всі кути паралелограма рівні.

3 Діагоналі  паралелограма рівні.

4  Діагоналі прямокутника перпендикулярні .

5 У паралелограма протилежні сторони рівні.

6 Кути прямокутника прямі.

7 Сума кутів чотирикутника дорівнює 380* ?

( відбувається емоційне піднесення настрою учнів )

*(Додатково вчителем даються індивідуальні завдання на картках 2-3 учням високого та достатнього рівнів )

Підведення підсумку уроку . Рефлексія :

Якщо було добре у нас – посміхнись і покажи квадрат;

Якщо було сумно вам – покажи паралелограм .

Якщо чекаєш таких уроків – хлопни!

Якщо більше нічого не хочеш – топни !

(паперові фігурки квадратів та паралелограмів учням роздаються перед уроком)

Вчителем задається домашнє завдання :

 

Геометрічні фігури - Ourboox

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 листопада 2021
Переглядів
501
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку