Інтелектуальна математична гра «Хто зверху?»
|
|
Інтелектуальна математична гра «Хто зверху?»
Мета:
Вид діяльності: ігровий.
Форма проведення заходу: пізнавальна, дозвільно – розважальна, інтелектуальна гра.
Учасники: учні 7-9 класів, ведучі, Судді.
Обладнання: художньо оформлене приміщення ,ноутбук, дошка, проектор, навушники, 2 комплекти подвійних літер – на живіт та спину , роздатковий матеріал.
План заходу
І. Представлення команд
ІІ. Раунд 1 «Збери літери»
ІІІ. Раунд 2 «Вірю - не вірю»
ІV. Раунд 3 «Хто я?»
V. Раунд 4 «Бліц»
VІ. Раунд 5 «По губах»
VІІ. Раунд 6 «Відгадай пісню»
VІІ. Фінал
Організаційна частина
Пояснення: У грі беруть участь дві команди — хлопців та дівчат.
Дуель команд дівчат і хлопців ділиться на шість раундів, що складаються з різних конкурсів. Переможець визначається у фінальному, сьомому раунді, де бали переможця зростають удвічі. Ведучі є капітанами команд, тобто ведуча є капітаном команди дівчат, а ведучий – капітаном команди хлопців. Команда складається з п’яти учасників 7-9 класів та ведучих.
Хід гри
Музика з передачі «Хто зверху» Запрошуються учасники на свої місця
Ведучий. Доброго дня! Ми вітаємо Вас на інтелектуальній математичній грі - конкурсі «Хто зверху?»!
Ведуча. Хто розумніший - чоловіки чи жінки? Тисячі років людство шукає відповідь на це філософське питання! Та сьогодні ми переконаємося в тому, що дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.
Ведучий. І сама наївна… Адже відмінницями в школі є завжди дівчата, а керівні посади та депутатські крісла зазвичай займають чоловіки! То ж давайте представляти наших учасників. Мені сьогодні неймовірно пощастило, в мене команда така, що просто як кажуть: «Мама не горюй!». Панове, сьогодні буде битва. І на чолі цієї битви, цієї чоловічої команди я – капітан, і я пишаюся своєю командою, я пишаюся цими хлопцями, адже у мене сьогодні бійці на підбір…
без спілкування з ними не може провести жодного дня –
Перемогти у цієї команди нереально!!!
Ведуча. А я все одно переконана, що найрозумніші – дівчата, і ми сьогодні в цьому переконаємо усіх присутніх. І зараз я хочу представити команду дівчат:
Ведуча. Але у нас є ще й судді цієї неперевершеної гри – судді Справедливості.
Суддя. Вітаю ведучих, команди дівчат, хлопців та глядачів. Давайте домовимось – за мною об’єктивність, за Вами – цікавий двобій ерудованості, логіки, інтелекту. І нехай переможуть найсильніші!
Ведуча. Тобто ми – дівчата.
Ведучий. Дякуємо пані суддя. Дуель поставить все на свої місця. На шляху до перемоги у команд є сім конкурсів та фінальне завдання. Кожен із яких оцінюється у 10 балів.
Ведучий. Шановне суддівство слідкуватиме за ходом гри і в разі виникнення спірних питань (за нічиї) оголосить ДИВОГЛЯДКИ.
Ведуча. Дякую, я впевнена дівчата наберуть максимум балів і дістануть можливість подвоїти попередню кількість балів, яка розділяється між учасниками-переможцями. Все зрозуміло. Починаємо.
Ведучий. Дівчата, але ж нуль не подвоюється!У нас залишилася одна незавершена справа – хто починає перший конкурс?
Ведуча. Орел чи решка?
Ведучий. Мій орел. (підкидають монетку)
Ведуча. Отже, перший конкурс, перший раунд.
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ)
Раунд 1
«Збери літери»
Ведуча. Дівчатка, ми знаємо, що у нас немає проблем з інтелектом. Доказом цього стане наш перший конкурс «Збери літери».
Ведучий. І я думаю, що хлопці проти не будуть , якщо першими почнуть наші
дівчатка, адже ми джентльмени. Гравців із вашої команди отримують по 2
літери, ми прикріплюємо їх на спини і попереду.
Ведуча. Дівчатка, не лякайтеся. Я буду тримати за вас кулаки. Зберіться, будь
ласка. Правила наступні: (капітан команди хлопців) зачитує питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які в них на аркушах. Треба рухатися і швидко переміщатися з літерами. Слово складаємо зліва направо, щоб ми, глядачі змогли його прочитати. На це вам дається 1 хвилина. Команда, яка склала більшу кількість слів отримує 10 балів, команда, яка склала меншу кількість слів – 0 балів.
Ведучий. Якщо ви готові, а ви вже готові. Три, два, один – час пішов.
Дівчатам
(К, Д), (Р, Т), (У, А), (Г, И)
Ведуча. Ми себе показали гарно. У вас зараз хлопчурики, по 2 літери одна на животику, а інша на спинці, у мене є запитання і вам потрібно дуже оперативно скласти правильну відповідь. На все про все у вас є 2 хвилини. Я надіюсь що ви програєте, ми дівчата від усього серця бажаємо вам програти. Ви готові дорогі мої мужщинчики…ну час пішов!
Хлопцям
(Т, О), (І, К), (Л, Р), (О, Д)
Ведучий. Шановне журі, скільки балів одержали команди?
Суддя. Рахунок__________ На користь_______.
Бонусне запитання:
Дівчатам: Скільки відсотків хлопців у школі перуть шкарпетки самостійно?
(10 %, 5 - 15%)
Хлопцям: Скільки відсотків дівчат вважають себе гарнішими за свою кращу подругу? (89%, 84 – 94%)
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ)
Раунд 2
«Вірю - не вірю»
Ведуча. Другий конкурс «Вірю - не вірю». Кожній команді по черзі ми читатимемо твердження, а члени команди повинні вирішити - правдиве воно чи ні. За кожне правильно вгадане твердження команда отримає 1 бал.
Ведучий. Твердження для команди дівчат:
(так, один геометричний факт носить назву «Задача Наполеона»)
(Не вірю, сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 180º).
вони повинні мати спільну сторону)
Ведуча. Твердження для команди хлопців:
Ведучий. Пані суді- Справедливісті скільки балів одержали команди?
Суддя. Я дізналася дуже багато цікавих фактів, і рада вашим успіхам.
Рахунок__________ На користь_______.
Бонусне запитання:
Хлопцям : Скільки відсотків дівчат відразу після школи роблять домашнє завдання? (62%, 52-72%)
Дівчатам : Скільки відсотків хлопців полюбляють дивитися бокс більше, аніж футбол? (35%, 25-45%)
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ)
Раунд 3
«Хто я?»
Ведуча. Зараз ми переходимо до конкурсу «Хто я?».
Ведучий. Один із гравців команди отримає картинку, правда він її бачити не буде (бачитимуть зображення члени команди, на якій може бути предмет, або людина, які мають відношення до математики) . Завдання учасника - вгадати, що це за предмет чи персонаж, ставлячи до членів команди запитання, на які вони можуть відповідати лише «так» або «ні»
Ведуча. Почнемо з хлопців?
Ведучий. Чому б і ні? Кого з моїх «орлів» дівчата хочуть бачити?
Ведуча викликає одного із учасників
(Команда відгадує картинку із зображенням «Піраміди»).
Ведуча. Кого з моїх красунь ти вибираєш для участі в конкурсі?
Ведучий викликає одного із учасників
(Команда відгадує картинку із зображенням Піфагора)
Ведучий. Пані Справедливість, хто Вам у цьому конкурсі сподобався більше? Ну і скільки у нас балів?
Суддя. Обидві команди просто супер, але пощастило в цьому конкурсі команді - ____.
Бонусне запитання:
Хлопцям : Скільки відсотків дівчат вважають, що їдальня найкраще місце в школі? (47,5%)
Дівчатам : Скільки відсотків парубків соромляться першими підійти до дівчини? (39%)
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ)
Раунд 4
«Бліц»
Ведучий. Наш наступний конкурсу «Бліц». Ми будемо ставити запитання і за 1 хвилину команда має дати якомога більше правильних відповідей. Відповідь має бути лаконічною «Чоловік» або «Жінка».
Отже, розпочинаємо з дівчат. Хвилина пішла.
(жінці С. Ковалевській)
Ведуча. Хлопці, ви готові?
Ведучий. Час пішов.
( жінка - Ковалевська С.В.)
Ведучий. Пані судді Справедливості, хто у цьому конкурсі був кращим?
Суддя. Рахунок__________ На користь_______.
(Бонусні питання задаються команді яка виграла раунд)
Бонусне запитання:
Дівчатам: Скільки відсотків хлопців хоча б раз користувалися гігієнічною помадою? (30%, 25 – 35%)
Хлопцям : Скільки відсотків дівчат дивляться футбол? (18%, 13 – 23%)
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ)
Раунд 5
«По губах»
Ведуча. А зараз, дорогі хлопчики та дівчатка, конкурс «По чубах».
Ведучий. Отож, умови конкурсу: один гравець каже слова, запропоновані ведучим, а інші гравці з навушниками повинні вгадати це слово. Час проведення –1-2 хв.
Ведуча .Пані Справедливість, хто у цьому конкурсі був кращим?
Суддя. Рахунок__________ На користь_______.
(Бонусні питання задаються команді яка виграла раунд)
Бонусне запитання:
Дівчатам: Скільки відсотків хлопців полюбляють пліткувати про дівчат?(90%, 85-95%)
Хлопцям : Скільки відсотків дівчат надають перевагу підборам , а не кросівкам?(45%, 40-50%)
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ
Раунд 6
«Відгадай пісню»
Ведуча. А зараз, дорогі хлопчики, мій улюблений конкурс «Відгадай пісню» .Я думаю, що моїм подругам рівних не буде.
Ведучий. Ми це ще побачимо. І так, умови конкурсу: закрито п’ять слів з пісні. Можна відкрити будь-яке слово і спробувати відгадати пісню. Не вдається — відкриваємо ще одне слово і так далі. 5 балів. Мінус один бал за відкрите слово , починаючи з другого. Слова проектуються на екран.
1.
Ой |
|
не |
|
питай |
|
чия |
|
я |
Українська народна пісня «Ой, на горі два дубки».
2.
ВИЙШЛИ |
|
ВИЙШЛИ |
|
ГУСІ |
|
КЛАНЯЛИСЬ |
|
БАБУСІ |
Українська народна пісня «Жили у бабусі два веселих гуся»
3.
ГИНЕ |
|
ВОРОГ |
|
ЗА |
|
НАШ |
|
ДОНБАС |
Пісня «100 бійців ». Виконує Maxima (Юлія Донченко)
4.
ДІВЧИНА |
|
В |
|
САДУ |
|
ЯГОДИ |
|
РВАЛА |
Українська народна пісня « Розпрягайте , хлопці, коні …»
5.
ЗА |
|
ТРИ |
|
ХВИЛИНИ |
|
ЗАГУБИВСЯ |
|
І |
Друга ріка « Три хвилини »
6.
ЯК |
|
Я |
|
МАЛИМ |
|
ЗБИРАВСЯ |
|
НА |
Автор пісні: Дмитро Павличко Композитор: Олександр Білаш Виконавці : Дмитрий Гнатюк, Таїсія Повалій, Квітка Цісик, Віктор Павлік, Ot Vinta, ФлайzZ
7.
ОЙ |
|
СЛУЖИВ |
|
Я |
|
В |
|
ПАНА |
Українська народна пісня « Ой, служив я в пана»
8.
МАТЕМАТИКУ |
|
НАУКУ |
|
ДУЖЕ |
|
ЛЮБИТЬ |
|
ДІТВОРА |
Пісня «В математиці —родині» Слова Л.Бегун .Музика Ігор Білин
Ведучий. Пані судді, Вам слово!
Суддя. Рахунок__________ На користь_______.
Бонусне запитання:
Дівчатам: Скільки відсотків парубків в майбутньому хочуть бути схожими на Фізрука з однойменного фільму? 22%
Хлопцям : Скільки із 100 гривень дівчат витратять на солодощі?(36%, 26-46%)
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ)
Фінал
Ведуча . Щоб остаточно визначити переможця проведемо фінальний раунд. Учасникам кожної команди пропонується апельсини та склянки. За 90с. команди хлопців та дівчат повинні надавити максимальну кількість соку. В цьому конкурсі, у разі перемоги, усі попередні бали подвоюються.
Ведучий . Отож, підведемо підсумки сьогоднішнього змагання гарних, кмітливих дівчат та сильних і розумних хлопців. Шановні судді, Вам слово!
Суддя. Перемогу святкують ______________________.
Їх рахунок подвоюється.Але я хочу сказати, що сьогодні ми побачили, що знання нам потрібні завжди і всюди – чи то ми хлопці, чи дівчата. Знання потрібні кожній людині, незважаючи на її стать.
Ведуча. А ми запрошуємо усіх бажаючих до участі у наступних іграх інтелектуально - розважальної гри "Хто зверху?"
(Музична заставка ХТО ЗВЕРХУ)
Список використаних джерел.