Картки для роботи в групах «Написання –н- та –нн- у прикметниках» 6 клас
1 група
Хоробрий –
Немолодий –
Непереможний –
Гарний –
Молодий –
Сучасний –
Жорстокий -
Фальшивий -
Довідка (Нездоланний, неправдоподібний, незрівнянний, теперішній, мужній, літній, юний, непримиренний)
Розібрати за будовою слово весняний.
Фотографія весняного пейзажу ,,Ох, ця мила весна“. Завдання – за поданою фотографією скласти 3 речення, пов’язаних між собою. В реченнях використати прикметники з вивченою сьогодні орфограмою ,,Написання –н- і –нн- у прикметниках”.
У поданих словах вставити –н- або –нн-. Розподілити слова в 2 колонки. В першу – з –н-, в другу – з –нн-.
Стиль…ий, пли…ий, роди…ий, силь…ий, здорове…ий, зміша..ий, голуби…ий, незрівня…ий, ці…ий.
Підкресліть у кожному слові 2 літеру. Виняток - останнє слово, в ньому 1 літеру. В подарунок від мене – ь (знак м’якшення). Яка фраза у вас вийшла?
2 група
Полотня(н,нн)ий, глиня(н,нн)ий, невблага(н,нн)ий, невпізна(н,нн)ий, лебеди(н,нн)ий, неоціне(н,нн)ий, вогня(н,нн)ий, нездійсне(н,нн)ий, різдвя(н,нн)ий, де(н,нн)ий.
Пояснити спосіб творення слова лебединий.
Фотографія весняного пейзажу ,,Ох, ця мила весна“. Завдання – за поданою фотографією скласти 3 речення, пов’язаних між собою. В реченнях використати прикметники з вивченою сьогодні орфограмою ,,Написання –н- і –нн- у прикметниках”.
У поданих словах вставити –н- або –нн-. Розподілити слова в 2 колонки. В першу – з –н-, в другу – з –нн-.
Стиль…ий, пли…ий, роди…ий, силь…ий, здорове…ий, зміша..ий, голуби…ий, незрівня…ий, ці…ий.
Підкресліть у кожному слові 2 літеру. Виняток - останнє слово, в ньому 1 літеру. В подарунок від мене – ь (знак м’якшення). Яка фраза у вас вийшла?