Зовсім скоро в школах святкуватимуть тиждень психології. Інтелектуальний брейн-ринг допоможе обєднати усих учнів у веселому змаганні,та одночасно сприятиме активному тренуванню інтелектуальних сфер дітей.
Інтелектуальний брейн-ринг
(Розвиваємо свої здібності)
Для учнів 5-11 кл.
Формується 2 різновікові команди (6-8 чол.), в кожній обирається капітан.
Сценарій
Ведучий:
Незважаючи на свій поважний вік психологія зовсім недавно почала вливатися в наше життя. Наука про душу, внутрішній світ людини. Вона відкриває для усіх глибини незвичайного, незвіданого всесвіту, допомагає знайти відповіді на наші питання, розвивати свої уміння. І саме сьогодні ми маємо нагоду перевірити рівень розвитку наших здібностей, та отримати порцію позитивних емоцій.
Представлення журі
Звернення до залу де знаходиться підтримка команд:
Журі не лише слідкуватиме за грою команд, а й за поведінкою вболівальників.
Хто уважний, чемний буде,
Бал команді той здобуде,
А тим хто буде пустувати,
іншим гравцям заважати –
Бал команді буде знятий.
Отже, розпочинаємо КВК.
1 конкурс Візитка команди.( це завдання оголошується командам раніше, щоб вони підготувалися до початку гри)
Кожній команді необхідно представити свою назву та девіз. (Оцінюється в 5 балів)
2 конкурс розминка «Мозковий штурм»
Кожній команді за одну хвилину дати відповіді на запитання. Перемагає та команда, яка дала найбільше правильних відповідей. (Оцінюється в 1 бал кожна правильна відповідь)
Питання для першої команди
* Чому дорівнює одна десята частина від числа розбійників із казки про Алі-Бабу (4)
*Скільки разів необхідно відміряти, щоб один раз відрізати? (7)
*В чому ніяк зробити пальцем дірку (воді)
*Чому дорівнює сума двох останніх цифр теперішнього року? (9)
*Яке число вважається у нас нещасливим? (13)
*Скільки існує чудес світу? (7)
*Яку гру в стародавній Індії називали грою царів? (Шахи)
* Що означає вислів “Ахіллесова п’ята”? (Вразливий)
*Кримінальна відповідальність починається з якого віку? (З 14 років)
*Які птахи врятували Рим? (Гуси)
*Які тварини сплять з відкритими очима? (Риби і змії)
*За назвою якого дерева названо літній місяць року? (Липа – липень)
*Хто спить головою вниз? (Летючі миші, опосум)
*Якого кольору малахіт? (Зеленого)
*Споруда, яка об’єднує два береги річки? (Міст)
Питання для другої команди
Садові ножиці. (Секатор)
Майданчик для гри в теніс. (Корт)
Урочисте відкриття виставки.(Вернісаж)
Одиниця ваги для дорогоцінних каменів. (Карат)
Джерело гарячої води, яка б’є час від часу фонтаном. (Гейзер)
Розмова між двома особами. (Діалог)
Як називаються висушені на сонці плоди абрикосів без кісточок? (Курага)
Тиха, ясна погода на морі. (Штиль)
Текст, написаний автором від руки. (Рукопис)
В якій українській народній казці Лисичка перебувала у громадянському шлюбі з котом? (“Пан Коцький”)
Що в багатьох казках на бенкетах “по вусах текло, а в рот не потрапляло? (Мед)
Що птахам страшніше взимку – голод чи холод? (Голод)
Яку тварину в Індії вважають священною? (Корову)
Основний закон нашої держави? (Конституція)
Першовідкривач Америки? (Христофор Колумб)
3 Конкурс Найуважніша команда” (за кожне правильне слово 2 бали)
Із слів ПРОФІЛАКТИКА та КОНСУЛЬТАЦІЯ склади як найбільше інших слів.
Ведуча: Поки команди творчо працюють, ділимо зал на дві команди вболівальників і загадуємо їм загадки. Кількість вірних відповідей приплюсовуємо до загальної кількості балів команди, за яку виступали вболівальники.
Загадки
4. Конкурс капітанів «Пантоміма» (за правильну відповідь 5 балів)
Завдання читає капітан, показує так, щоб його команда здогадалась за 2 хв.
5.Конкурс на винахідливість (Оцінюється в 1 бал за кожне правильне використання).
Ведучий. Дуже часто доводиться використовувати речі, які знаходяться під рукою, не за їх прямим призначенням. Отже, кожна команда обирає навмання по 3 речі,із торбинки в якій знаходяться різні предмети. За 3 хвилини ви повинні запропонувати, як ще можна використати ці предмети, крім їх прямого призначення.
6 Конкурс «Доповнити прислів’я і приказки» ( За кожну правильну відповідь 1 бал)
Хто мудро мовчить, той (гарно говорить)
7 Фінальний конкурс «Презентація»
Ваше завдання створити і презентувати малюнок, яким на вашу думку повинен бути логотип психологічної служби у вашій школі. (оцінюється за 5 бал. шкалою)