Інтелектуальний марафон
«Я люблю школу!»
Робота вчителя зарубіжної та української літератури Дирдинського ЗЗСО І – ІІ ступенів Городищенської міської ради Черкаської області Підпалько Валентини Олександрівни
Рідна школа! У звучанні цім
злита радість і ясна засмута.
Ти - мій досвід, мій життєвий дім,
Ти - жага у серці молодім
не на день, на всі віки набута.
Кожен учитель у школі проводить 250 днів на рік, а справжній директор – то і всі 365 днів, коли щодень, блукаючи думками шкільними коридорами, мріє про нові меблі, універсальних педагогів-вчителів, які мають дипломи на всі випадки життя, згадує і накази МОН молодь спорту України та зустрічі-семінари – наради з колегами…
Так як шкіл у нашому районі 26, то і директорів теж 26, з яких жінок 11. А чоловіків – 15 осіб. І всі вони – єдиний і міцний авангард педагогічної ниви Городищенського району.
Отже, шановні директори! Кожен з вас отримав буклет із планом нашого семінару. Уважно роздивіться його, і ті, в кого зверху осінь прикріпила зелений листочок, вийдіть і станьте праворуч від мене. Ті, в кого жовтий листочок – ліворуч. А ті, в кого багряний – залишаються на місці. Бо ми з вами проведемо інтелектуальний марафон «Я люблю школу!»
Отже, давайте оплесками зустрінемо гордість вчительського загалу району!
Ми маємо дві команди.
Отже, перший раунд – представлення.
( лунає музика на варіації шкільних пісень)
Другий раунд – «Так чи ні?»
Запитання для першої команди:
1.Мабуть, ви любите свою роботу?
2.У вашій школі працюють вчителі другої кваліфікаційної категорії?
3. Чи володієте ви інноваційними освітніми технологіями?
4. Ваша школа двоповерхова, правда?
5. У вашій школі учнів менше, ніж сто?
6. Чи можливо співпрацювати з вами щодо обміну освідом по впровадженню профільного навчання?
7. Чи хотіли б ви провести схожий семінар у своїй школі?
8. Вам подобається працювати з дітьми?
9.Чи можна з впевненістю сказати,що ви - вчитель від Бога?
10. Чи хотіли б ви повернутися назад у своє дитинство?
Запитання для другої команди:
( Лунає шкільна мелодія)
Третій раунд «Кубик ерудитів»
Ви повинні називати слова, які починаються літерою …………, а закінчуються літерою…….. ( Кидає кубики)
Четвертий раунд – «Ораторський хист»
Представник від команди повинен розповісти про ту людину, явище чи предмет,який записаний на картці. Дану картку члени команди не бачать. Час теж обмежений – 2 хв.
Шкільна урочиста лінійка О.Захаренко. М.Монтессорі
Нарада при директору А.С.Макаренко Д.Табачник
Інтерактивні технології Т.Прошкуратова
Директор В.В.Громовий
Улюблений шкільний предмет В.О.Сухомлинський
Шкільний автобус Ранкова зарядка
ІСУО Інтернет
Закон України «Про освіту» Бракований класний журнал
Конкурс «Учитель року – 2013» Педрада
Учительська Зауваження
Основні нормативні документи в галузі освіти Записник
Батьківські збори Бешкетник
Засідання методичного обєднання Папка на районний конкурс
Інтернет-конференція Відмінник
Грамота відділу освіти Сертифікат
Наказ, Кредитно-модульна система атестації
Раунд п’ятий – «Вустами дитини глаголить істина» (Додатковий бал – говорять діти)
Стенд. Атестат. Шкільний коридор. Мобільний телефон. Шкільна форма. Нарада . Свято. Вечір відпочинку. Гурток.
Раунд шостий – «Що говорить статистика»
Скільки учнів у нашому районі було на 01.09.2011 року – ……..3103 учні
Скільки класів існує в школах району станом на 01.09.2012 року – …….255 класів
Вчителів у школах району налічувалось станом на 01.09.2010 року – …….
% охоплення гарячим харчування в шкільних їдальнях станом на 01.09.2012 року -………87,7%
Раунд сьомий – «Директор скаже, як ножем відріже!»
До вашої уваги пропонується закінчити прислів’я – вічне джерело народної мудрості.
І група
Менше говори, а………………………………….. більше слухай.
Ти йому про діло, а він тобі про………………… козу білу
Шануй старших, а молодші…………………….. тебе пошанують.
Не помиляється той, хто………………………… нічого не робить.
Робота і мучить, і кормить і …………….. ……. учить.
Із самого початку думай, який …………………. буде кінець.
ІІ група
Щастя скоро покидає, а надія…………………………………………ніколи.
Людська думка найбистріша і ………………………………………. найсміліша.
Не соромно мовчати, як……………………………………………… нічого сказати.
Написав, мов ………………………………………………………….курка лапою.
Сьогодні знаєш, а завтра………………………………………………вмієш.
Вчися сам, щоб ………………………………………………………..інших навчати.
Підведемо підсумки. Виходячи з умов нашої гри, перемогла ерудиція, вміння виходити з неординарних ситуацій, бажання знати все і вчити цьому інших.Адже ви всі – вчителі, люди, які повинні вести за собою інших у світ науки, бо школа – для вас не тільки місце роботи, а дім науки, радощів і знань. Тож хай вам на педагогічній ниві завжди все ладнається, можеться, вміється й завжди вдається. А щоб ви пам’ятали нашу гру « Я люблю школу!» на згадку ось такі пам’ятні значки з побажанням «Хай вам щастить!» а ми не прощаємось з вами, лише кажемо : «До зустрічі!»
1