Дата проведення:____ червня 2021 року
Час проведення:
Місце проведення: _________________________
Мета: розвивати вміння працювати в команді; розвивати дитячу творчість, увагу, спритність, уяву, сприяти естетичному розвитку дітей; виховувати почуття взаємоповаги та любові до рідного краю та Батьківщини.
План підготовки:
План проведення:
Лунає мелодія шкільних пісень
Вед. 1
День прийшов до нас барвистий.
Не простий — святковий день.
Довгожданий, урочистий,
З сонця зітканий, з пісень.
Вед. 2
Як швидко рік навчальний промайнув,
Повірити так важко в це відразу,
І ми сьогодні всі зібрались тут
Останній дзвоник святкувати разом!
Вед. 1
Доброго дня, учні, вчителі, батьки! Шановні гості! Сьогодні в нашому ліцеї радісне свято «Останнього дзвоника». Радісне, бо продзвенить для нас дзінок, який сповістить, що ми завершили навчальний рік, здобули певний багаж знань і стали на рік дорослішими. Попереду - чудові літні канікули. І трішки сумне – бо приходить час розлуки з ліцеєм та однокласниками.
Вед. 2
Востаннє продзвенить він для наших дев’ятикласників і покличе їх у незвідану дорогу майбутнього.
Запрошуємо на свято учнів, які успішно закінчили курс базової середньої школи, учнів 9-го класу - випускників 2021року, класний керівник ………...
(вихід учнів, звучить музика)
Вед. 1
Запрошуємо на свято учнів, які успішно закінчили курс початкової школи, це учні 4-го класу, класний керівник ………..
(вихід учнів, звучить музика)
Вед. 2 Увага! Свято з нагоди закінчення навчального року та Останнього дзвоника оголошується відкритим!
(Гімн України)
Вед. 1
То ж наше свято розпочато.
Це день останнього дзвінка.
Гостей хороших в нас багато –
І їх представити пора.
Вед. 2
На святі останнього дзвінка присутні гості: ________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вед.1 Все мінливе – щоденно спливатимуть дати
Папірцями на нашому календарі…
День Останнього дзвоника – час пригадати,
Чим лишився у пам’яті нинішній рік.
Вед.2 Очікуванням кожне серце б’ється,
Надії вогник у очах не згас.
Директорові слово надається,
Вона сьогодні привітає вас!
директору ліцею – ………………….
(Виступ директора: підведення підсумків за навчальний рік, привітання та вручення подяк учням за активну участь у житті ліцею)
Вед. 2 Слово для привітання надається
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Виступ гостей
Вед. 2 Спасибі вам, шановні гості,
Що ви хвилиночку знайшли
Й прийшли до нас, хоча дорослі:
Шкільні роки вже відбули.
Вед.1 Наш 4- клас завершує першу шкільну сходинку
Сумно – не триматимуть за руку свою першу вчительку.
Радісно – бо стають дорослішими . Запрошуємо їх до слова.
(Наперед виходять четвертокласники під музику, співають пісню)
Виступ першої вчительки - ………….
(квіти)
Вед.1 Дзвінок останній кличе у дорогу,
Бо час летіти з теплого гнізда.
Він будить в серці смуток і тривогу,
Та, як пташок, вас вабить висота.
Вед.2 Настає врочиста мить!
Має бути тихо, як ніколи
Бо до слова маєм запросить
Дев’ятий клас нашої школи!
(учні 9-го класу співають пісню )
(виступ класного керівника)
(квіти)
Вед.1 Ліцей випускає своїх учнів, але готується прийняти нову зміну. Подивіться, як уважно слухають нас найменші гості. На такому святі вони вперше.
(Виступ майбутніх першокласників)
1. Не шуми, берізко в полі,
Не тремти, листочок,
Бо сьогодні у цій школі-
Останній дзвіночок.
2. Мов чарівні дзвіночки,
Наші ніжні голосочки
Прозвучать в святковий час
З побажаннями до вас.
3. Привітання особливі
Дорогим випускникам
Будьте ви завжди щасливі
На радість вчителям, батькам.
4. Тут дають знання чудові
Вчать любити рідний край.
Писати букви нам знайомі
Читати перший наш буквар.
5. Та це неважливо, а головне
Що в школі є гирі з м’ячами.
Канат і скакалки ви уявіть,
Ми будемо всі силачами!
6. А ще у школі є їдальня,
Там добрий борщ і пиріжки.
І кожен день дають щось нове,
Ми їсти будем залюбки.
7. Ми вам успіхів бажаєм,
І здоров’я, і добра!
Естафету ми приймаєм.
Змінити вас прийшла пора.
Вед.2. Бачимо, що до ліцею прийде гідна заміна наших девятикласників.
Вед.1. Зараз продзвенить особливий дзвінок, не схожий ні на один, який звучав у цьому навчальному році. Це останній шкільний дзвінок для наших дев’ятикласників.
Вед.2. А де наш дзвінок?! Здогадуюсь, що прямо зараз він не продзвенить…
Мабуть, адміністрація школи його заховала, не бажає відпукати учнів ліцею на канікули.
Вед.1. Що будемо робити?
Педагог-організатор: Наше з вами завдання: провести цей день активно та весело. А для цього проведемо квест – цікаву, творчу та спортивну гру під назвою «Знайди дзвоник».
Як ви вже здогадались - шукати ми з вами будемо наш шкільний дзвінок, щоб сьогодні для нас і наших дев’ятикласників пролунав останній дзвінок, який сповістить, що настав час відпочинку для учнів початкової школи, учнів 5-8 класів та 10 класу, а нашим випускникам час вирушати у доросле життя.
Квест-гра до свято останнього дзвоника
«Пошук шкільного ДЗВОНИКА»
Отож, правила гри:
Тож, бажаємо нам всім натхнення, швидкості та кмітливості.
Час пішов!
1 станція «Мрійники»
Надути повітряні кульки, написати на них побажання для випускників та вирушити по наступним станціям.
2 станція «ФЛЕШМОБ»
Під музику всі учасники повторюють рухи.
3 станція «ФОТО 2021»
Зробити спільне фото біля фотозони. На фото має бути присутня вся команда і класний керівник. Фото має бути цікавим та позитивним.
4 станція «МУЗИЧНА»
Учні відгадують мелодії.
5 станція «МИ ПОЕТИ»
Скласти вірш про літо, канікули (4 ряд.)
6 станція «НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?»
Дати відповіді на запитання (для учнів 1-4 класів):
1. На якому уроці ви вчитеся рахувати?
2. Яка кількість дітей навчається у другому класі?
3. Скільки класів у нашій школі?
4. Як звати людину, яка пригощає вас обідами в їдальні?
5. Скільки вікон у вашому класі?
6. Як звати вчителя англійської мови?
7. Як звати вчителів початкових класів?
8. Як звати директора школи?
9. В якому році ви пішли до школи?
10. На якому уроці ви найбільше рухаєтесь?
Дати відповіді на запитання (для учнів 5-10 класів):
1.В якому році побудовано нашу школу?
2. Яка кількість дітей навчається у 10 класі?
3. Як звати нашого бібліотекаря?
4. Скільки класів у нашій школі?
5. Скільки комп’ютерів в комп’ютерному кабінеті?
6. Скільки класів розташовано у лівому крилі школи?
7. Скільки вікон у вашому класі?
8. Як звати вчителів початкових класів?
9. Скільки років нашій школі?
10. В якому році ви пішли до школи?
7 станція «Українські народні загадки»
1-4 кл. – відгадати загадки
1. У нашої бабусі сидить дід у кожусі, проти печі гріється, без води умиється. (Кіт)
2. Не баранчик і не кіт, носить шубу цілий рік. Шуба сіра – це для літа, а зимою – інша свита. (Заєць)
3. Без рук, без ніг, а по землі ходить. (Змія)
4. Нам потрібні голки для шиття, а кому потрібні голки для життя? (Їжак)
5. В лісі вогник рудуватий, шишки лускає завзято. (Білка)
5-10 кл. – відгадати загадки
1) Білий , маленький,
Бокастий та товстенький ,
Чимсь смачним пхався.
В окропі купався,
У дірку впав , там і пропав. (Вареник)
2) Як дитиною буваю,
пелюшок тоді не маю.
Постарію, мов бабуся,
в сто пелюшок одягнуся. (Капуста)
3) Без голови , а ногу маю:
Бриля на неї одягаю (Гриб)
4) Сопе, хропе, часом чхає,
Сюди-туди зазирає;
На морозі замерзає,
Бо одежини не має. (Ніс)
5) Хто спить, а очей не заплющує? (Заєць)
8 станція «ТВОРЧА»
Намалювати плакат до свята «Останнього дзвоника» або «Ура! Канікули!», «Здрастуй, літо!» (пишемо, малюємо, клеїмо)
9 станція «Дешифрувальники»
10 станція «М’яч дружби»
Учасники команди стають один за одним та передають через голову м’яч. М’яч не повинен впасти. Вправи з м’ячем.
11 станція «ЗНАЙДИ СКАРБ» (остання для всіх команд)
Склади пазл та відгадай місце, де захований скарб (дзвоник).
Після проходження всіх станцій, команди обмінюють зібрані житони на 1 елемент - пазл. Всього від 10 команд буде 10 частинок.
Картинка – підказка, де саме знаходиться дзвоник, складається з 12 пазлів.
2 пазла, яких не вистачає, віддає педагог-організатор.
Після того, як буде відгадано місцезнаходження дзвоника, капітани команд ідуть шукати скарб. В цей час усі інші учні шикуються на майданчику школи
(Звучить пісня + 9-го класу)
Знайдений дзвоник сповіщає про закінчення навчального року - початок літніх канікул, а для учнів 9 класу лунає останній дзвоник
Всі разом: Ура!!! Канікули!
Маршрутний лист команди _____ класу
Класний керівник ______________________________
№ |
«Станція» |
Місце станції |
Інструктор станції |
Зарахування |
1. |
«МРІЙНИКИ» |
|
|
|
2. |
«ФЛЕШМОБ» |
|
|
|
3. |
«ФОТО 2021» |
|
|
|
4. |
«МУЗИЧНА» |
|
|
|
5. |
«МИ ПОЕТИ» |
|
|
|
6. |
«НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?» |
|
|
|
7. |
«Українські народні загадки» |
|
|
|
8. |
«ТВОРЧА» |
|
|
|
9. |
«ДЕШИФРУВАЛЬНИК» |
|
|
|
10. |
«М’ЯЧ ДРУЖБИ» |
|
|
|
11. |
«ЗНАЙДИ СКАРБ» |
|
|
|
Маршрутний лист команди _____ класу
Класний керівник ______________________________
№ |
«Станція» |
Місце станції |
Інструктор станції |
Зарахування |
1. |
«М’ЯЧ ДРУЖБИ» |
|
|
|
2. |
«МРІЙНИКИ» |
|
|
|
3. |
«ФЛЕШМОБ» |
|
|
|
4. |
«ФОТО 2021» |
|
|
|
5. |
«МУЗИЧНА» |
|
|
|
6. |
«МИ ПОЕТИ» |
|
|
|
7. |
«НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?» |
|
|
|
8. |
«Українські народні загадки» |
|
|
|
9. |
«ТВОРЧА» |
|
|
|
10. |
«ДЕШИФРУВАЛЬНИК» |
|
|
|
11. |
«ЗНАЙДИ СКАРБ» |
|
|
|
Маршрутний лист команди _____ класу
Класний керівник ______________________________
№ |
«Станція» |
Місце станції |
Інструктор станції |
Зарахування |
1. |
«ДЕШИФРУВАЛЬНИК» |
|
|
|
2. |
«М’ЯЧ ДРУЖБИ» |
|
|
|
3. |
«МРІЙНИКИ» |
|
|
|
4. |
«ФЛЕШМОБ» |
|
|
|
5. |
«ФОТО 2021» |
|
|
|
6. |
«МУЗИЧНА» |
|
|
|
7. |
«МИ ПОЕТИ» |
|
|
|
8. |
«НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?» |
|
|
|
9. |
«Українські народні загадки» |
|
|
|
10. |
«ТВОРЧА» |
|
|
|
11. |
«ЗНАЙДИ СКАРБ» |
|
|
|
Маршрутний лист команди _____ класу
Класний керівник ______________________________
№ |
«Станція» |
Місце станції |
Інструктор станції |
Зарахування |
1. |
«ТВОРЧА» |
|
|
|
2. |
«ДЕШИФРУВАЛЬНИК» |
|
|
|
3. |
«М’ЯЧ ДРУЖБИ» |
|
|
|
4. |
«МРІЙНИКИ» |
|
|
|
5. |
«ФЛЕШМОБ» |
|
|
|
6. |
«ФОТО 2021» |
|
|
|
7. |
«МУЗИЧНА» |
|
|
|
8. |
«МИ ПОЕТИ» |
|
|
|
9. |
«НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?» |
|
|
|
10. |
«Українські народні загадки» |
|
|
|
11. |
«ЗНАЙДИ СКАРБ» |
|
|
|
Маршрутний лист команди _____ класу
Класний керівник ______________________________
№ |
«Станція» |
Місце станції |
Інструктор станції |
Зарахування |
1. |
«Українські народні загадки» |
|
|
|
2. |
«ТВОРЧА» |
|
|
|
3. |
«ДЕШИФРУВАЛЬНИК» |
|
|
|
4. |
«М’ЯЧ ДРУЖБИ» |
|
|
|
5. |
«МРІЙНИКИ» |
|
|
|
6. |
«ФЛЕШМОБ» |
|
|
|
7. |
«ФОТО 2021» |
|
|
|
8. |
«МУЗИЧНА» |
|
|
|
9. |
«МИ ПОЕТИ» |
|
|
|
10. |
«НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?» |
|
|
|
11. |
«ЗНАЙДИ СКАРБ» |
|
|
|
Маршрутний лист команди _____ класу
Класний керівник ______________________________
№ |
«Станція» |
Місце станції |
Інструктор станції |
Зарахування |
1. |
«НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?» |
|
|
|
2. |
«Українські народні загадки» |
|
|
|
3. |
«ТВОРЧА» |
|
|
|
4. |
«ДЕШИФРУВАЛЬНИК» |
|
|
|
5. |
«М’ЯЧ ДРУЖБИ» |
|
|
|
6. |
«МРІЙНИКИ» |
|
|
|
7. |
«ФЛЕШМОБ» |
|
|
|
8. |
«ФОТО 2021» |
|
|
|
9. |
«МУЗИЧНА» |
|
|
|
10. |
«МИ ПОЕТИ» |
|
|
|
11. |
«ЗНАЙДИ СКАРБ» |
|
|
|
Маршрутний лист команди _____ класу
Класний керівник ______________________________
№ |
«Станція» |
Місце станції |
Інструктор станції |
Зарахування |
1. |
«МИ ПОЕТИ» |
|
|
|
2. |
«НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?» |
|
|
|
3. |
«Українські народні загадки» |
|
|
|
4. |
«ТВОРЧА» |
|
|
|
5. |
«ДЕШИФРУВАЛЬНИК» |
|
|
|
6. |
«М’ЯЧ ДРУЖБИ» |
|
|
|
7. |
«МРІЙНИКИ» |
|
|
|
8. |
«ФЛЕШМОБ» |
|
|
|
9. |
«ФОТО 2021» |
|
|
|
10. |
«МУЗИЧНА» |
|
|
|
11. |
«ЗНАЙДИ СКАРБ» |
|
|
|
Маршрутний лист команди _____ класу
Класний керівник ______________________________
№ |
«Станція» |
Місце станції |
Інструктор станції |
Зарахування |
1. |
«МУЗИЧНА» |
|
|
|
2. |
«МИ ПОЕТИ» |
|
|
|
3. |
«НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?» |
|
|
|
4. |
«Українські народні загадки» |
|
|
|
5. |
«ТВОРЧА» |
|
|
|
6. |
«ДЕШИФРУВАЛЬНИК» |
|
|
|
7. |
«М’ЯЧ ДРУЖБИ» |
|
|
|
8. |
«МРІЙНИКИ» |
|
|
|
9. |
«ФЛЕШМОБ» |
|
|
|
10. |
«ФОТО 2021» |
|
|
|
11. |
«ЗНАЙДИ СКАРБ» |
|
|
|
Маршрутний лист команди _____ класу
Класний керівник ______________________________
№ |
«Станція» |
Місце станції |
Інструктор станції |
Зарахування |
1. |
«ФОТО 2021» |
|
|
|
2. |
«МУЗИЧНА» |
|
|
|
3. |
«МИ ПОЕТИ» |
|
|
|
4. |
«НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?» |
|
|
|
5. |
«Українські народні загадки» |
|
|
|
6. |
«ТВОРЧА» |
|
|
|
7. |
«ДЕШИФРУВАЛЬНИК» |
|
|
|
8. |
«М’ЯЧ ДРУЖБИ» |
|
|
|
9. |
«МРІЙНИКИ» |
|
|
|
10. |
«ФЛЕШМОБ» |
|
|
|
11. |
«ЗНАЙДИ СКАРБ» |
|
|
|
Маршрутний лист команди _____ класу
Класний керівник ______________________________
№ |
«Станція» |
Місце станції |
Інструктор станції |
Зарахування |
1. |
«ФЛЕШМОБ» |
|
|
|
2. |
«ФОТО 2021» |
|
|
|
3. |
«МУЗИЧНА» |
|
|
|
4. |
«МИ ПОЕТИ» |
|
|
|
5. |
«НАША ШКОЛА – ЧИ ЗНАЄМО МИ ТЕБЕ?» |
|
|
|
6. |
«Українські народні загадки» |
|
|
|
7. |
«ТВОРЧА» |
|
|
|
8. |
«ДЕШИФРУВАЛЬНИК» |
|
|
|
9. |
«М’ЯЧ ДРУЖБИ» |
|
|
|
10. |
«МРІЙНИКИ» |
|
|
|
11. |
«ЗНАЙДИ СКАРБ» |
|
|
|