Інтелектуально- пізнавальна гра " Юний фінансист"

Про матеріал
Дана розробка містить матеріали для проведення цікавої роботи з дітьми 3-4 класів для перевірки рівня сформованості фінансової компетентності,економічної грамотності.
Перегляд файлу

Квест «Юний фінансист» з фінансової грамотності для 3-4 класів

Інтелектуально - пізнавальна гра

Мета: сприяти формуванню у дітей розуміння основних економічних понять через ігрову діяльність.

Завдання: розвиток кмітливості, самоосвіти, словесно - логічного і креативного мислення;

розвиток самостійності при підготовці до гри;

сприяти розширенню кругозору дітей;

виховання культури спілкування в групі однолітків.

Форма проведення: проходження станцій.

Учасники: команди з 8-10 учнів 3-4х класів.

Структура:

- отримання ліцензії - маршрутного листа;

- станція «Ребусна»;

- станція «Товар або послуга»;

- станція «Прислів'я»;

- станція «Економічні завдання»;

- станція «кросвордних»

- підведення підсумків, нагородження.

Час проведення - 45 хвилин.

Очікуваний результат:

- діти «оперують» основними економічними поняттями;

- розкриття творчої самореалізації дітей;

- розвиток комунікативних здібностей, вміння працювати в колективі.

Місце проведення:  навчальні класи.

 

Хід гри

Ведуча:

 Сьогодні наша інтелектуально - пізнавальна гра називається «Юний фінансист» і ви будете проходити по станціях. Під час гри вам буду пропонувати виконати завдання по економіці, якщо команда із завданням справляється, то вона заробляє одну умовну одиницю (1 у. Е.). Перемогу в грі здобуває та команда, яка набере більше умовних одиниць. Зараз ви отримуєте маршрутні листи і відправляєтеся по станціях. Після проходження збираємося в залі для підведення підсумків.

"Отримання ліцензії"

Ведуча: Командам необхідно отримати ліцензію учасника - дозвіл на ведення діяльності - отримання маршрутного листа. Я загадаю загадки, відповідаєте хором, щоб отримати ліцензію.

 

1. Щоб лікар купив шкарпеток,

 

Заплати скоріше ... (податок).

 

2. Це сума, що заплатить покупець,

 

Це сума, що влаштує продавця,

 

Як міра для обміну всіх товарів,

 

На ринку називається ... (ціна).

 

3. Ведмедик комерсантом став,

 

У лисиці кредит він взяв.

 

Через рік він розорився

 

І в (нього він) (банкрута перетворився).

 

4. Вгадай, як то зветься,

 

Що за гроші продається.

 

Це не чудовий дар просто-напросто ... (товар).

 

5. Тут акація стояла,

 

З середини слова «а» раптом втратила,

 

Набридло їй стояти,

 

Пішла цінний папір купувати ... (акція).

 


Ведуча видає ліцензії.

1 станція «Ребусна»

 

Ведуча: Діти, як ви вважаєте, що означає термін «економіка»? (Відповіді дітей) Економікою називають все відносини в суспільстві, пов'язані з діяльністю людей. Економіка - наука про те, як люди і суспільство в цілому можуть задовольнити свої потреби в товарах і послугах, маючи обмежені ресурси. Однак спочатку це слово означало «мистецтво ведення домашнього господарства».

 

Кожній команді я видам картку з ребусом. Розгадавши ребус, ви дізнаєтеся, хто придумав це слово.

 

2 станція «Товар або послуга» (Додаток 3)

 

Ведуча: Ви отримуєте картки, уважно прочитайте слова і напишіть напроти кожного слова букву «Т», якщо це товар, букву «П», якщо це послуга, букву «І», якщо це інтелектуальна власність. (регламент 2 хвилини)

книга -

Посуд -

навчити -

огірки -

вилікувати -

Погасити пожежу -

морозиво -

захистити -

картина -

Перевезти на машині -

Допомогти зробити уроки -

телевізор -

постригти -

меблі -

 

3 станція «Прислів'я» (Додаток 4)

 

Провідна. У кожної команди картка, на якій написані по 2 прислів'я, необхідно дати економічний коментар до кожної (регламент 5 хвилин, діти обговорюють і відповідають в усній формі) •

 

Копійка гривню береже. •

 

Не май сто рублів, а май сто друзів. •

 

Нелегко гроші нажити, а легко прожити. •

 

Гроші люблять рахунок. •

 

Дурний кисне, а розумний все промислу. •

 

Скупий платить двічі. •

 

Хочеш їсти калачі - не сиди на печі. •

 

Сім разів відмір один раз відріж.

 

4 станція «Економічні завдання» (Додаток 5)

 

Провідна видає командам картки, де написано по 1 завданню, протягом 2 хвилин вони самі обирають, потім ведуча зачитує завдання, діти дають відповідь.

 

3 клас - З незакритий до кінця крана з водою за годину виливається крапля за краплею 10 літрів води. Скільки води виллється за добу? Відповідь: 10 * 24 = 240 літрів.

 

3 клас-Туристи не загасили вогнище, почалася пожежа, в результаті згоріло 15 гектарів лісу. На кожному гектарі росло 200 дерев. Скільки всього згоріло дерев? Відповідь: 200 * 15 = 3000 дерев.

 

4 клас-Є така країна - Таїланд, а в її столиці - Бангкоку - один з найбільших ресторанів світу. Він складається з 65 примикають один до одного будинків. У цьому ресторані одночасно можуть пообідати 3000 чоловік. Як ви думаєте, скільки офіціантів працює в цьому ресторані, якщо один офіціант може обслужити відразу трьох клієнтів? Відповідь: 3000 * 3 = 1000 офіціантів.

 

4 клас-Заєць, Білка і Єнот пошили 10 костюмів. Сорока обіцяла їх продати, за це вона хотіла отримати одну п'яту частину від всієї вирученої за костюми суми грошей. Сорока продала костюми по 100 рублів за кожен. Скільки грошей дісталося Сороці? Відповідь: 200 рублів. 100 * 10 = 1000 руб. - виручила сорока за все костюми. 1000: 5 = 200 руб. - отримала сорока.

 

5 станція «кросвордних» (Додаток 6)

 

Провідна. Пропоную розгадати кросворд, при виникненні труднощів дається список відповідних визначень.

 

Питання до кросворду

 

ПО ГОРИЗОНТАЛІ:

 

6. Найголовніший споживач в сім'ї, на нього найбільше витрачатися коштів.

 

7. Засіб втамування спраги.

 

8. Слово, що позначає потреба людини.

 

10. Вартість однієї речі при продажу.

 

11. Продукт праці, який продається і купується.

 

12. Слово, що позначає бажання людини.

 

ПО ВЕРТИКАЛІ:

 

1. Грошова одиниця Росії.

 

2. Місце, де зберігають, дають в борг і обмінюють гроші.

 

3. Те, без чого виловиш рибку.

 

4. Те, що використовують при оплаті товарів і послуг.

 

5. Наука, знання якої дозволяє нам жити краще і багатше.

 

8. Гроші, що сплачуються уряду в обмін на суспільні послуги.

 

9. Група людей, що взаємодіють між собою і об'єднаних загальними умовами життя.

 

Ведуча: команди гідно впоралися із завданнями, і я пропоную підрахувати зароблені умовні одиниці.

 

Підраховуються бали і ведуча нагороджує команди грамотами.

docx
Додано
2 травня 2020
Переглядів
1036
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку