Інтелектуально-пізнавальна гра «Безпека – це просто!»

Про матеріал

Мета пізнавальної гри: навчальна: визначити обізнаність школярів із темою «Безпека дорожнього руху»; розвивати: навички безпечної поведінки на автошляхах ; виховувати уміння працювати у команді.

Гру було проведено у рамках Місячника «Увага, діти на дорозі» серед учнів шостих класів.

Перегляд файлу

Інтелектуально-пізнавальна гра  «Безпека – це просто!»

Мета пізнавальної гри: навчальна: визначити обізнаність школярів із темою «Безпека дорожнього руху»; розвивати: навички безпечної поведінки на автошляхах ; виховувати  уміння  працювати у команді.

Обладнання: карки для журі, комп’ютерна презентація до гри, картки із завданнями до турів «Лідерські перегони», «Дорожня ситуація», відеоматеріали до перерв у грі.

Гру  було проведено у рамках Місячника «Увага, діти на дорозі»  серед учнів шостих  класів.

План:

1. Вступне слово.

2. Представлення журі.

3. Представлення команд.

4. І Тур  «Крутий підйом».

ІІ Тур «Лідерські перегони» (конкурс капітанів).

ІІІ Тур «Обмеження тривалості стоянки» (конкурс вболівальників).

ІV Тур  «Дорожня ситуація».

5. Оголошення результатів. Нагородження команд-переможців.

6. Заключне слово.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий.

Доброго дня, юні знавці правил дорожнього руху! Ми раді вітати вас на нашій інтелектуально-пізнавальній грі «Безпека – це просто!»

Ведуча.

Відомо, що найдорожчий скарб людини – це її власне життя і здоров'я. Незнання або невміння дотримуватися певних правил часто призводить до втрати не тільки здоров'я, а навіть життя. Це буває з різних причин, а особливо тоді, коли люди не дотримуються правил дорожнього руху. І, на жаль, часто нещастя трапляються з дітьми.

 

Перегляд відео фрагменту «Діти на дорозі»

 

 Ведучий.

За статистикою, приблизно три чверті всіх ДТП за  участю дітей відбуваються як результат їх необдуманих дій. Найчастіше трапляються:

1. Перехід через дорогу в недозволеному місці – 35 – 40 %.

2. Несподіваний вихід із-за транспорту, що стоїть або рухається – 25 – 30%.

3. Недотримання сигналів світлофора – 10 – 15%

4. Гра на дорозі або рух по ній при наявності тротуару – 5 – 10%.

Ведуча.

Щоб зберегти своє здоров’я та життя, ми повинні чітко дотримуватися встановлених правил дорожнього руху. Впевнена, що ви з ними добре знайомі, адже вони зовсім не складні.

А зараз пропонуємо  познайомитись із командами, які сьогодні грають у інтелектуально - пізнавальну гру «Безпека – це  просто!».

Це –

Команда 6-Б класу________________капітан команди____________________

Вітаємо її оплесками.

Команда 6-В класу______________капітан команди___________________________________________________________

Прошу привітати команду оплесками.

Команда 6-Г класу_____________капітан команди ______________________

Вітаємо команду оплесками.

  Команда 6-Д класу_____________капітан команди______________________

Підтримаємо команду оплесками.

Бажаємо нашим командам щасливого ігрового шляху та гарної підтримки від вболівальників!

Ведучий.

Сьогодні ми не тільки пригадаємо правила дорожнього руху, а й доведемо, що дотримуємось  правил поведінки на вулицях міста. А оцінити ваші знання нам допоможе рада  наймудріших, наше вельмишановне журі. До складу якого входять - ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ведуча. 

Пропоную познайомитись із правилами гри.

Інтелектуально-пізнавальна гра «Безпека – це просто» складається із 5  турів.

1 Тур – розминка «Крутий підйом» У  ньому команди по черзі відповідають на 10  запитань та отримують по 1 балу за правильну відповідь. Час на обдумування відповіді – 30 секунд.

2 Тур – конкурс капітанів « Лідерські перегони». У ньому перемагає капітан, який швидко і правильно виконає запропоноване  завдання. Максимальна оцінка за це конкурсне випробування 8 балів.

3 Тур – конкурс вболівальників «Обмеження тривалості стоянки». У ньому по черзі беруть участь усі вболівальники команд. Кожній команді вболівальників необхідно буде дати відповіді на запропоновані запитання і принести в скарбничку своєї команди додаткові бали. Кожна правильна відповідь оцінюється у 2 бали. Час на роздуми – 30 секунд. Якщо команда помиляється, інші команди вболівальників можуть дати правильну відповідь.

4 Тур – конкурс між командами «Дорожня ситуація». Під час проведення даного конкурсу командам буде запропоновано вирішити дві ситуації. Бали нараховуватимуться тим командам, які швидше за інших побудують  правильний  алгоритм дій виходу із запропонованої ситуації. Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.

По завершенні гри відбудеться підрахунок балів команд та визначення переможців змагання.

Ведучий.

Оголошуємо  перший тур гри  «Крутий підйом». Кожній команді необхідно якомога швидше дати відповідь на 10 запитань, кожна правильна відповідь оцінюється в один  бал. Права на помилку у команд немає. Розпочинає тур-розминку команда 6-Б класу.

 

(Учитель  два рази читає запитання і переходить до наступного, якщо команда дає неправильну  відповідь, озвучується правильний  варіант відповіді).

1. Як називається пішохідний перехід, який  облаштований «зеброю»? (нерегульований)

2. Безпечною для переходу дороги є відстань між пішоходом та  автомобілем, яка складає..? (50 метрів і більше)

3. Які технічні засоби організації дорожнього руху ви знаєте? (Світлофор, дорожні знаки, розмітка.)

4. Елемент дороги, призначений для руху нерейкових транспортних засобів. (проїзна частина)

5. Як називається частина вулиці, розташована між двома перехрестями? (Квартал.)

6. Що означає піднята вгору ліва рука водія транспортного засобу?

(Це сигнал гальмування у разі несправності або відсутності світлових стоп-сигналів. Він однаковий для всіх водіїв транспортних засобів.)

7. Елемент вулиці  призначений для руху пішоходів, який прилягає до проїзної частини або відокремлений від неї газоном – це..?

( Пішохідний тротуар)

8. Як ви розумієте вислів «година-пік»? (Часові проміжки найбільшого навантаження на транспортну систему міста. Стаються в будні дні, при переміщенні людей із місць проживання на роботу (з 7 до 9 год) і назад (з 17 до 19 год).

9. Як позначають пішохідні переходи на вулицях міста? (Білою фарбою наносять широкі лінії, а також знаком "Пішохідний перехід").

10. Хто такий пішохід? (Пі́ший або (рідко) пішохо́дець) — особа, яка бере участь у дорожньому русі поза транспортними засобами і не виконує на дорозі будь-яку роботу.)

 

Ведуча.

Настав час вступити у гру команді 6-В класу.

(Вчитель зачитує запитання).

1. 3 якою максимальною швидкістю повинен рухатися транспорт у           населеному пункті? (Не більш ніж 60 км/год)

 2. Які місця на вулиці призначені для руху пішоходів? (Для руху пішоходів передбачені тротуар, пішохідна доріжка, в разі відсутності зони для руху пішоходів, можливо рух по проїзній частині, але обов’язково в напрямку, протилежному руху транспорту.)

3. Які катафоти (світловідбивачі) встановлюються на велосипеді? (Спереду — білий, ззаду —  червоний. Можливі катафоти на колесах)

4. В яку сторону необхідно дивитися пасажиру трамвая, який виходить з транспорту,  для безпечного переходу через дорогу? (Необхідно дивитися вправо, щоб переконатися у відсутності іншого транспорту.)

5.  3 якого віку можна навчатися керувати  автомобілем? (З 16 років)

6.  Якого кольору автомобільні стоп-сигнали? (Червоного. Цікавим фактом є те, стоп-сигнали - це єдині фари автомобілів Формули-1.)

7. Водій транспортного засобу, якому не потрібні права (велосипедист).

8. Чому на заміських дорогах пішоходи повинні рухатися назустріч транспорту ? (Рухаючись узбіччям назустріч руху, пішоходи завжди бачать транспорт, що наближається)

9. Де повинні перебувати пішоходи, які не встигли перейти дорогу? (На острівці безпеки. Памятайте, що до острівця безпеки належить частина розділювальної смуги, через яку пролягає пішохідний перехід.)

10. Місце перетину шляхів, стежок, вулиць (Перехрестя)

 

Ведучий.

Наразі прозвучать запитання для  команди 6-Г класу.

(Вчитель зачитує запитання).

1. Подія, що сталася під час руху транспортного засобу, внаслідок якої загинули або поранені люди чи завдані матеріальні збитки ( ДТП).

2. Як велосипедист повинен проінформувати інших учасників руху про намір зупинитися? (Підняти руку вгору. Сигнал гальмування на практиці велосипедист подає тільки тоді, коли за ним їде автомобіль або інший велосипедист, і для нього маневр може виявитись несподіваним. ).

3. Пасажир, який виходить з транспортного засобу, повинен  обходити його попереду чи ззаду? (Обходити транспорт небезпечно для життя, перехід можливий тільки в установленому для цього місці.)

4.   Скільки сигналів має пішохідний світлофор? (Два: червоний і зелений)

5. Який дорожній знак встановлюють поблизу шкіл? («Діти»)

6. Як називають відпрацьовані гази, що виходять з двигуна автомобіля?

(Вихлопні.)

7.  З якою швидкістю пересувається середній дорослий здоровий  пішохід? (Вчені вирахували, що середня швидкість пішохода - 5 км / год. Це якщо говорити про дорослу здорову  людину, яка нікуди не поспішає, а просто пересувається по звичній для себе місцевості.)

8. Які категорії пасажирів може перевозити особа, яка керує  велосипедом? (Дітей у віці до семи років).

9. Що необхідно робити пішоходу, якщо на світлофорі постійно миготить жовтий колір? (Таке перехрестя вважається нерегульованим, водій повинен пропустити пішохода).

10. Чи є у велосипедиста шлях гальмування?  (Так. Ніякий транспорт зупинитися відразу під час руху не може).

 

Ведуча.

У  гру готова вступити   команда 6-Д класу.

(Вчитель зачитує запитання).

1. Спеціальний захисний головний убір, що застосовується у різних сферах для захисту голови й шиї від поранень, травм тощо (Захисний шолом).

2.  Спеціально відведене місце для посадки/висадки пасажирів  з громадського транспорту – це..? (Зупинка)

3. Яке перехрестя називають регульованим? (Те, де є світлофор або регулювальник)

4. Документ водія, що дає право керувати транспортним засобом? (Права)

5.  Якої сторони слід дотримуватися, крокуючи тротуаром? (Правої)

6. Який вид міського транспорту використовує підвісну електромережу з двох проводів? (Тролейбус.)

7. Чи дозволено перевозити дітей на передньому сидінні легкового автомобіля? (Обмежень за віком для дітей, що сидять на передньому сидінні немає. Однак, як на передньому, так і на задньому сидінні перевезення дітей до 12 років дозволена тільки в спеціальних дитячих автокріслах, які будуть відповідати вазі та зросту дитини. )

8. Який поворот більш небезпечний — лівий чи правий? (Лівий, тому що рух правосторонній)

9. Вік власників мопедів і велосипедів, з якого дозволено рух на цих транспортних засобах по проїжджій частині? (Для мопедів – 16 років, велосипедів – 14 років).

10. Кого ми називаємо учасниками дорожнього руху? (Пішоходів, водіїв, пасажирів)

Ведуча.

Ми дякуємо  командам за участь у першому турі гри. І поки рада наймудріших  буде підраховувати бали за перший тур гри, пропонуємо   долучитись до  ерудит-хвилинки  «Пункт довідкової служби».

 Чи знаєте Ви що..?

1.Термін «Велосипед», з’явився у 1860 році, у Франції, для опису нового транспортного засобу на двох колесах з простим механічним приводом. На французькій мові він  звучить так — BICYCLETTE (Бі Секлетте).

2. Прототип велосипеда сконструював і запатентував німецький барон Карл фон Дрез у 1818 році. У цього механізму була дерев’яна рама, металеві колеса і кермо, але не було педалей — щоб він рухався, потрібно було відштовхуватися ногами від землі.

3. Найдорожчі велосипеди виготовляє фірма Aurumania. Вони продають велосипеди, вкриті 24-каратовим золотом і 600 кристалами Сваровські. Цей золотий велосипед «Crystal Edition» є ексклюзивним і виготовлений всього в 10 екземплярах. Вартість цього транспортного засобу оцінюється в 100 000 доларів.

4. При їзді  велосипедист витрачає 600 калорій на годину.

5. Якщо порахувати кількість деталей, з яких зроблений велосипед, то половина цієї кількості припадає на ланцюг.

6. Справжній подвиг здійснив Фред Бірчмор, який об’їхав на велосипеді земну кулю. Він стартував у 1935 році і побував в США, Європі та Азії. Правда, деяку частину шляху йому довелося долати на човні. За свою поїздку він витратив 7 комплектів шин.

7. Щорічно у всьому світі виробляється більше 50 млн нових велосипедів. Для порівняння: мотоциклів і машин з’являється лише близько 20 млн.

Перегляд відео фрагменту ____________________________________

 

 

Ведучий.

Пропонуємо членам журі оголосити результати  першого туру гри - розминки «Крутий підйом».

 

Журі оголошує результати першого туру.

                      

Ведучий.

 Оголошуємо другий тур гри  «Лідерські перегони». Пропонуємо за гральними столами залишитись тільки капітанів команд. Кожному лідеру команди потрібно назвати якомога більше дорожніх знаків, які будуть зявлятись на екрані. Лідеру необхідно піднімати картки із цифрою, під якою зашифрована правильна назва знаку. Права на помилку у учасника «Лідерських перегонів» немає.

 

Отож, розпочинаємо наші перегони.

(Вчитель коментує).

       Знак №1. «Діти»

№1. Аварійно-небезпечна ділянка. №2. Діти. №3. Школа.

Знак №2. «Проїзд без зупинки заборонено»

№1. Місце зупинки. №2. Дати дорогу. №3. Проїзд без зупинки заборонено.

Знак №3. «Рух пішоходам заборонено»

№1. Рух пішоходам заборонено. №2. Доріжка для пішоходів. №3. Пішохідний перехід.

Знак №4. «Дорога для автомобілів»

№1. Автомагістраль. №2. Рух автомобілів заборонено. №3. Дорога для автомобілів.

Знак №5. « Доріжка для велосипедистів»

№1. Місце стоянки велосипедів. №2. Доріжка для велосипедистів. №3. Рух на велосипедах заборонено.

Знак №6. «Житлова зона»

№1. Житлова зона. №2. Ігровий майданчик. №3. Місце стоянки автомобілів.

Знак №7. «Вїзд заборонено»

№1. Тупик.  №2. Небезпека. №3.  В’їзд заборонено.

Знак №8. «Автомагістраль»

№1. Двосторонній рух. №2. Автомагістраль. №3. Дорога для автомобілів.

 

Ведучий.

Ми  дякуємо  лідерам команд за участь у другому турі  нашої гри і пропонуємо вашій увазі ерудит-хвилинку. А членам журі пропонуємо підбити підсумки другого нашого випробування.

Чи знаєте Ви що..?

1. Перший транспортний засіб на зразок автомобіля було створено в далекому 1769 року. Автором винаходу став Нікола Жозеф Куньо. Творіння Куньо було чимось середнім між справжнім автомобілем і паровозом. Так, інженер використовував саме паровий двигун. Швидкість транспорту не надто вражала - всього чотири кілометри на годину. Але варто відзначити також, що спочатку паромобіль був створений з метою транспортування артилерійських знарядь.

2. Першим прототипом сучасного автомобіля стала модель під назвою «Мерседес», названа на честь дочки Еміля Еллінека, співвласника фірми Даймлер. Перший у світі Мерседес з'явився в 1900 році.

3. Перший автомобіль в Україні зявився восени 1891 року на Єкатеринській площі в Одесі. Його  власником був редактор газети “Одеський листок” Василь Васильович Навроцький – людина, яка жваво цікавилася технічними новинками. Якось у Франції він побачив автомобіль і відірвати погляд від нього вже не зміг: купив машину і привіз додому, в Одесу.  

 

Перегляд відео фрагменту.

 

Ведуча.

Настав час оголосити результати за участь команд у другому турі гри.

Члени журі оголошують результати другого туру.

 

Ми пропонуємо перейти до наступного туру нашої гри, який має назву «Обмеження тривалості стоянки». Наші вболівальники можуть додати своїм командам додаткові бали, а команди, повернувшись до гральних столів, трішки перепочити. По черзі для команд вболівальників будуть лунати запитання, на які необхідно дати відповідь, Якщо команда не знає відповіді чи помиляється інші команди можуть давати  правильні відповіді  та приносити додатковий бали своїй команді.

 

(Вчитель читає запитання).

№1. Яким закордонним словом називається удосконалення зовнішнього вигляду автомобіля і модернізація його технічних характеристик?

(Тюнінг.)

№2. У болгарському місті Пловдів створено Автомобільний музей для науки   безвідповідальних водіїв. Всі його експонати -  незвичайні. 

 У чому виявляється їх незвичайність?  (Це автомобілі, що побували в аварії.)

№3. У якому італійському місті немає автомобілів?(У Венеції. Там замість вулиць-канали, по яких плавають на гондолах і катерах.)

№4. В якій європейській столиці вперше ввели офіційні автомобільні номери? (У Парижі.)

№5. У якій дитячій казковій книжці, написаній ще у 1958 р., докладно описується телевізійна система спостереження за вуличним рухом?

(«Незнайко в Сонячному місті» Н.Н. Носова. Зараз такі системи існують насправді.)

№6. Яка професія дала назву склоочисникам автомобіля? (Двірник - двірники.)

№7. Скільки білих стрілок зображено на дорожньому знакові «Круговий рух»? (Три.)

№8. Які частини тіла пішохода зазнають найбільших травм у випадку зіткнення з ним автомобіля? (У дорослих цей удар припадає на нижні кінцівки, а в дітей – переважно на грудну клітину та голову. Це пов’язано з різницею у зрості між дорослими та дітьми. Саме тому діти зазнають більш важких ушкоджень.)

№9. Скільки велосипедів (в середньому) можна поставити на одне стоянкове місце автомобіля? ( Поміщається 20 велосипедів.)

№10. Де в світі найбільше за все автомобілів?

(Самі переповнені дороги в світі – в Люксембурзі (країна Люксенбург). Тут налічується 570 автомобілів на 1000 чоловік.)

№11. Який вид ДТП є найпоширенішим?

( Найпоширенішим видом ДТП є наїзд на пішохода. На цей вид припадає до 50 % усіх ДТП.)

№12. Яку назву мають велосипеди у яких  кілька сидінь на одній рамі і стільки ж педалей, кожен із велосипедистів крутить свої педалі, але кермо повертає перший головний велосипедист? ( Тандеми).

 

Ведучий.

Настав час нашим членам журі підбити підсумки туру, а глядачам пропонуємо долучитись до  ерудит - хвилинки

1. Головні дороги у старовину називали стовбовими, оскільки на них  ставили стовпи. На другорядних дорогах стовпів не було.

2. Найстарішими вважають такі  дорожніх знаків як покажчики відстаней. Зазвичай це були кам'яні стовпи-покажчики, які не дозволяли людям збитися з дороги. 

3. Точка «нуль» у нашому  місті, від якої вираховуються  всі відстані на автошляхах області  - це головний поштамт  міста.

4. У 1909 році відбулась перша Міжнародна конференція по дорожнім знакам. На ній  були прийняті перші єдині чотири міжнародних знака: «Нерівна дорога», «Перехрестя», «Круті повороти», «Залізничний переїзд».

      5. Перший в історії людства світлофор був встановлений у грудні  1868 року. Сталося це в столиці Великобританії - Лондоні, поблизу будівлі парламенту. Творцем цього світлофора був  інженер на ім'я Джон Пік Найт.

 Це був прилад з ручним керування і мав нехитру конструкцію з набором  двох семафорних стрілок. Стрілка, розташована горизонтально, означала зупинку, а піднесена догори під кутом в 45 градусів - переміщення з особливою пильністю. В нічний час стрілки замінялися газовим ліхтарем відповідних кольорів. Червоний означав зупинку, а зелений дозволяв подальший рух. А перший світлофор в Україні був встановлений в 1936 році у місті Харкові.

 

Перегляд відеофрагменту

 

Ведучий.

Пропоную членам журі оголосити підсумки третього туру гри.

Журі оголошує результати третього  туру гри.

 

Ведучий.

Оголошуємо четвертий  тур гри «Дорожня ситуація». Кожній команді буде запропоновано дві ситуації, які необхідно вирішити,  склавши план дій. За кожну правильно вирішену ситуацію команда може отримати 2 бали. Для обговорення і вирішення дається 2 хвилини часу.

 

Вчитель  роздає завдання.

Прошу підійти до мене по одному представнику від кожної команди.

 

Ведучий.

Прошу членів журі зафіксувати час. Час на вирішення ситуацій пішов.

Відбувається спостереження за часом.

 

Ведучий.

Пропонуємо  вийти до нас по два представника від кожної команди.

Команді № ІV  пропонується озвучити ситуації та шляхи їх розв’язання.

Завдання для ІV команди. 

1. Підліток, водій велосипеда, наближається до нерегульованого пішохідного переходу. Допоможіть йому перетнути проїжджу частину.

2. Хлопчику необхідно зайти у трамвай, зупинка якого знаходиться на проїжджій частині. Порадьте йому, як це безпечно зробити.

 

Ведуча.

Пропонуємо команді № ІІІ озвучити ситуації та шляхи їх розв’язання.

Завдання для ІІІ команди. 

1. Біля нерегульованого пішохідного переходу стоїть людина у темних окулярах та тростинкою з білою кінцівкою та намагається перейти дорогу.

2. Дівчинці необхідно сісти у громадський транспорт. Дайте поради, як це безпечно зробити.

 

Ведучий.

Пропонуємо ІІ команді озвучити ситуації та шляхи їх розв’язання.

Завдання для ІІ команди. 

1. Мати перевозить дитину на санчатах, їй потрібно перейти дорогу по регульовану пішохідному переході. Як це правильно зробити?

2. Хлопчик не встиг перейти дорогу на нерегульованому перехресті і зупинився на розподілювальній смузі посеред дороги. Допоможіть йому безпечно перейти дорогу.

       Ведуча.

Пропонуємо І команді озвучити ситуації та шляхи їх розв’язання.

Завдання для І команди.

1. За межами міста немає тротуарів, як необхідно пішоходу рухатись по проїжджій частині?

 2.  Дівчинка запізнюється в школу. Вона наблизилась до проїжджої частини, автомобілі далеко. Залишилось тільки перебігти дорогу. Чи може вона так зробити?       

 

Ведуча.

Ми  дякуємо  командам за участь у четвертому  турі  нашої гри, а членам журі пропонуємо підбити підсумки  туру і гри в цілому.

А нам з вами пропоную долучитись до ерудит-хвилинки.

1. У 1831 році відбулась перша дорожньо-транспортна пригода у англійському містечку Мілбенці. Тоді паромашина врізалась у стіну, коли намагалась об’їхати дітей, що гуляли проїжджою частиною.

2. Перший пішохід загинув у передмісті Лондона. Це була жінка, на яку наїхав автомобіль, а перший водій загинув у 1898 році у Парижі, його машина перекинулась на трасі.

3. Шерлок Холмс говорив, що може вичислити іноземця на вулиці по  

одному лише повороту голови. Під час переходу вулиці слід поглянути

спочатку ліворуч, а лише потім праворуч. А ось у Англії слід це зробити

навпаки.

4. Кожні дві години на дорогах України гине одна людина. Пішоходи найчастіше потрапляли під колеса автомобілів в 2016 році в Одеській, Донецькій та Дніпропетровській областях. Так, в кожній з цих областей протягом року в ДТП постраждали більше 150 пішоходів. У місті Вінниці за перше півріччя 2016 року у ДТП постраждало 88 чоловік. Всього ж в Україні за рік внаслідок нещасних випадків на транспорті травми отримали 2 тис. 404 людини.

Пропонуємо подивитись  відео фрагмент.

 

Ведучий.

Пропонуємо  журі оголосити резутьтати останнього туру та гри в цілому.

Журі підбиває підсумки на   оголошує переможців гри.

 

Фінальна пісня команд.

 

Ведуча

Ми дякуємо командам за цікаву та пізнавальну  гру.

Пам’ятайте, що:

Життя чарівне, мов казка.

І дається людині раз.

 

Ведучий

Не марнуйте його, будь ласка.

А любіть й бережіть весь час.

 

 

docx
Додано
3 березня 2018
Переглядів
3018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку