Інтелектуально-розважальна гра-змагання «Step Up» для учнів 5-7 класів
Мета: узагальнення лексичного і граматичного матеріалу за вивченими темами.
Завдання:
Освітні: розширювати кругозір учнів
Розвиваючі: розвивати пізнавальну активність і вміння застосовувати отримані знання в новій комунікативній ситуації; розвивати інтелектуальні здібності та вміння працювати в команді; формувати мотивацію до вивчення англійської мови.
Виховні: виховувати шанобливе ставлення до іншої культури.
Інтелектуально-розважальна гра-змагання «Step Up» для учнів 5-7 класів
Мета: узагальнення лексичного і граматичного матеріалу за вивченими темами.
Завдання:
Освітні: розширювати кругозір учнів
Розвиваючі: розвивати пізнавальну активність і вміння застосовувати отримані знання в новій комунікативній ситуації; розвивати інтелектуальні здібності та вміння працювати в команді; формувати мотивацію до вивчення англійської мови.
Виховні: виховувати шанобливе ставлення до іншої культури.
Форма проведення: інтелектуальна гра-змагання
Обладнання:
Час: 45 хвилин
Учні: 5-7 класу
Хід гри:
І. Організаційний момент
Teacher: Good afternoon! Dear guests, I am very glad to see you here. Glad to meet you, dear boys and girls. Today we are having a competition, an English quiz and each of you will take part in it as a member of one team or fans. We will not read texts or learn dialogues. Today we will play. And now we are going to have a kind of intellectual game between two teams of the pupils of 5, 6 and 7 grades. I hope it'll be rather interesting for you and you'll have a good time. And now introduce your team, please. (Капітан представляє свою команду: коротке повідомлення про склад команди, її назву).
І team:
Всіх разом нас звуть «Британік»
Йдем до знань ми як «Титанік»
Зусиллями ламаєм кригу,
Заглядаючи у книгу.
ІІ team:
Ми всі clever!
Ми - the best!
Ми покорим Еверест.
Teacher: And now I would like to introduce our jury. (Представлення членів журі і повідомлення правил гри).
ІІ. Основна частина гри
Step 1: «Warming – up». Our first game is «Warming – up». Each team should answer my questions in turn.
Teacher: All right, we can stop now. Dear jury, how many right answers have the teams given?
(Журі підводить підсумки першого конкурсу).
Step 2: Do you know the ABC? Put this words in alphabetical order.
1) Food, cat, book, window, dog, sun, red, big.
2) apple, fruit, city, brother, blue, house, ice-cream, zebra.
Step 3: Tell the time.
Step 4: I am hungry.
Step 5: Parts of Speech Kingdom. (Королівство частин мови. Поділити слова на картках на кожного принца чи принцесу).
Step 6: What is the weather like today?
Step 7: The best translator. (На дошці-дерево зі словами. Діти швиденько по черзі підходять, зривають листочок і перекладають слово)
Step 8: Our teams should guess some riddles. I'll say some words about the famous character of English and American books and cartoons. You should guess whom I mean.
Step 9: School subjects. (Діти по черзі називають розклад на той день, що їм випав).
Step 10: Irregular verbs.
(Діти мають назвати форми дієслова,
обраного з таблиці).
Step 11: Riddles.
Step 12: English poems.
ІІІ. Підведення підсумків.
Teacher: Dear jury, we are looking forward to our final score.
(Журі оголошує переможця останнього конкурсу і загальний рахунок гри).
The winner of the game is…!
Both teams have tried to do the best to win. You are really very clever and talanted! I hope you will improve your English knowledge. Thank you!