18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Інтерактивна гра "Фінансово-кредитні установи" для учнів 10-11 класів

Про матеріал

Ця гра розрахована на 2 години позакласного часу (можливий варіант проведення на канікулах) і передбачає попередню підготовку. Докладніше про це викладено на сторінці "Напередодні гри".
Мета гри:
1. Узагальнити та підвищити рівень знань учнів з теми "Фінансово-кредитні установи".
2. Активізувати використання інформаційно-комп'ютерних технологій учнями та вчителями.
3. Підвищити мотивацію учнів до створення власних проектів.
4. Сприяти формуванню здібностей в учнів шукати, оцінювати, відбирати і узагальнювати інформацію, робити власні висновки.
Слід також зазначити, що наша методика враховує вікові та психологічні особливості учнів. Вона грунтується на сучасних аспектах розвитку фінансово-кредитних установ та передбачає розвиток в учнів навичок 21 столяття, таких як: критичне мислення, співпраця, опанування комп'ютерними технологіями, творчий потенціал та інше.

Перегляд файлу

Порядок гри та всі методичні матеріали до неї викладені на шкільному блозі http://fciort.blogspot.com/

 

docx
Додав(-ла)
Фрідман Ірина
Додано
27 липня 2018
Переглядів
561
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку