1 липня о 18:00Вебінар: Дискусія та дебати в освітньому процесі

ПЛАН БІНАРНОГО УРОКУ "Оцінка ефективності рекламних заходів. Організаційні та технічні протипожежні заходи"

Про матеріал

План бінарного уроку "Оцінка ефективності рекламних заходів. Організаційні та технічні протипожежні заходи" з предметів

«Основи рекламного маркетингу і дизайну» та «Охорона праці»,
може використовуватись також на уроках економіки

Мета: сприяти формуванню знань про ефективність рекламних заходів та впровадження заходів пожежної безпеки; формування практичних умінь та навичок обґрунтування поняття ефективності безпечної реклами. Розвивати логічне мислення, уяву, ініціативу, увагу. Виховувати культуру праці, працелюбність, повагу до людей, які виконують найбільш поширені трудові процеси, інтерес до професій регіону.

Тип уроку: бінарний урок вивчення нового матеріалу

Перегляд файлу

ПЛАН БІНАРНОГО УРОКУ

Описание: D:\фото айфон аня\AGRS6842.jpgОписание: H:\Мои рисунки\фОТКИ\оля\Яяя\разное\фото.JPG 

 

Професія : Адміністратор.

 

 

 

Предмет «Основи рекламного маркетингу і дизайну»

«Охорона праці»

 

Тема уроку: Оцінка ефективності рекламних заходів. Організаційні та технічні протипожежні заходи.

Мета: сприяти формуванню знань про ефективність рекламних заходів та впровадження заходів пожежної безпеки; формування практичних умінь та навичок обґрунтування поняття ефективності безпечної реклами. Розвивати логічне мислення, уяву, ініціативу, увагу. Виховувати культуру праці, працелюбність, повагу до людей, які виконують найбільш поширені трудові процеси, інтерес до професій регіону.

Тип уроку: бінарний урок вивчення нового матеріалу

Методи проведення: лекція, методи демонстрування, елементи ділової гри.

Матеріальне оснащення: наочні посібники, плакати, презентація, відеоролики.

 

Структура уроку

 

  1.     Організаційний момент (2 хв)
  2.     Актуалізація опорних знань учнів (6 хв)
  3.     Формування знань учнів (15 хв)
  4.     Застосування здобутих знань (20 хв)
  5.     Підведення підсумків уроку (2 хв)

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Перевірка присутніх.

2. Актуалізація опорних знань учнів

2.1. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні ми ознайомимося з поняттям ефективності рекламних заходів та впровадження організаційних та технічних заходів пожежної безпеки. Завдяки одержаним знанням і вмінням ви зможете відчути себе дорослим та досвідченим працівником у сфері обслуговування.

2.2. Оголошення теми уроку

Викладач доводить до відома учнів тему уроку, повідомляє навчальну мету та визначає завдання уроку:

• визначити основні поняття предметів основи рекламного маркетингу і дизайну та охорони праці;

• ознайомитися з основними етапами вибору безпечного рекламного заходу та впровадження заходів пожежної безпеки.

2.3. Актуалізація опорних знань.

Презентація учнями випереджаючого домашнього завдання стосовно видів рекламних заходів та пожежної безпеки при здійсненні рекламної кампанії.

 

3. Формування знань учнів

При плануванні рекламних кампаній оцінка маркетингової ситуації й визначення цілей реклами невіддільні одне від іншого.

Рекомендується планувати рекламну кампанію в наступній послідовності:

Описание: Похожее изображение1. Аналіз маркетингової ситуації.

2. Визначення цілей реклами.

3. Визначення цільової аудиторії.

4. Складання кошторису витрат на рекламу та пожежну безпеку.

5. Контроль за витратою коштів.

6. Вибір засобів поширення реклами.

7. Складання рекламного повідомлення або тексту.

8. Впровадження заходів пожежної безпеки.

9. Оцінка результатів.

Ефективність рекламних засобів також буде залежати від багатьох аспектів не лише створення, а і використання певного виду реклами, зокрема заходи пожежної безпеки.

Пожежна безпека — це стан об'єкта, за якого вилучається можливість пожежі. У разі виникнення пожежі вживаються необхідні заходи щодо усунення негативного впливу небезпечних факторів пожежі на людей, споруди і матеріальні цінності.

Протипожежний режим  це комплекс встановлених норм і правил поведінки людей, виконання робіт і експлуатації об'єкта, спрямованих на забезпечення пожежної безпеки.

Система активного пожежного захисту це комплекс організаційно-технічних заходів та засобів по боротьбі з пожежами і запобігання негативної дії небезпечних чинників пожежі на організм людини і матеріальні цінності.

Аналіз маркетингової ситуації дозволяє рекламодавцеві спрогнозувати положення, що складається на ринку після реального початку рекламної кампанії. Оцінка маркетингової ситуації й визначення цілей реклами невіддільні друг від друга. І те, і інше повинне передувати всім іншим етапам планування. Проте ігнорування заходів пожежної безпеки може спричинити нестандартну ситуації в результаті якої підприємство зазнає значних матеріальних збитків.

Розуміння важливості рекламних кампаній впливає на успіх всієї рекламної діяльності підприємства (фірми) а своєчасна розробка та впровадження заходів з пожежної безпеки дозволяє зменшити суму матеріальних збитків підприємства.

Рішення про виділення коштів на рекламу й вибір засобів її поширення взаємозалежні. При цьому основна відповідальність за вибір засобів поширення лягають на рекламне агентство, а не на рекламодавця. Витрати на покупку часу й місця в коштах поширення реклами поглинають звичайно найбільшу частку кошторисних витрат. Причому вибір типу засобів поширення реклами й конкретних органів печатки або віщання вимагає досвіду й спеціальних знань, який розташовують рекламні агентства. Реклама повинна показувати найкращі сторони товару але при цьому повинна бути безпечному для людей. Основні причини втрати життя через неякісну рекламу – це пожежі. Найкращими засобами боротьби із вогнем є превентивні заходи попередження виникненню пожежі від неякісних матеріалів, що використовуються для виготовлення реклами а також від порушення технології установки та подальшої експлуатації рекламного продукту.

Основним завданням при виборі засобів поширення реклами є повідомлення рекламного повідомлення до максимального числа потенційних покупців при мінімальних витратах, при  цьому часто ігноруються вимоги пожежної безпеки.

Учнями було проаналізовано ефективність рекламних заходів різних об’єктів реклами та використання при цьому заходів пожежної безпеки. (Відеопрезентації міні-проектів, розроблених учнями).

 

Отже, при виборі рекламних засобів, які передбачається використати під час кампанії, враховують також тривалість підготовки й випуску кожного з них. Важливо також визначити регіон розміщення рекламних засобів, місце проведення тих або інших заходів. Особливу увагу потрібно приділити розробці заходів пожежної безпеки при розробці, установці та подальшому обслуговуванню рекламного продукту.

 

  1.     Застосування здобутих знань

Учням пропонується виконати завдання у формі ділової гри.

Завдання:

Формуються 2 команди, по 5-6 учнів. Завдання: сформувати та оцінити проведення рекламної кампанії для:

  1. Просування на ринок обігрівачів з протипожежними властивостями;
  2. Описание: Картинки по запросу рекламна кампаніяФормування іміджу підприємства з продажу обігрівачів з протипожежними властивостями;

При виконанні завдання описати рекламні заходи, які доцільно використати, оцінити їх ефективність, наголосивши на перевагах, які одержать покупці від товару підприємства (обігрівачів з протипожежними властивостями).

  1.     Підведення підсумків уроку:

 виставлення оцінок за роботу на уроці;

домашнє завдання:

створити презентаційні матеріали по завданням ділової гри:

  1. Безпечному просуванню на ринок товару;
  2. Формуванню іміджу підприємства з врахуванням вимог міжнародних стандартів безпеки;
  3. Вивчити:

- ОРМ: п. 1, с 65-66

- ОП: § 3, с 60-65

Рефлексія.

1) Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці?

2) Де можна застосувати знання, які ви сьогодні отримали, у повсякденному житті?

3) Чи справилися ви зі своїми завданнями?

4) Що найбільше сподобалося та запам’яталося на уроці?

 

doc
Додано
31 липня 2018
Переглядів
556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку