Інтерактивна гра "Короновірус. Як захистити себе та інших?"

Про матеріал
Інтерактивна гра з теми: « Короновірус. Як захистити себе та інших?» Мета: • виявити рівень обізнаності дітей з даного питання; • поглибити знання школярів про причини виникнення короновірусу, його розвиток та шляхи поширення вірусу; • формувати вміння приймати рішення щодо збереження і зміцнення власного здоров’я в екстримальних ситуаціях; • розвивати вміння працювати в групі; • виховувати ціннісне ставлення до власного здоров`я.
Перегляд файлу

 

інтерактивна гра 

http://ladybird.kiev.ua/images/gripp-u-rebenka-opisanie-profilaktika-lechenie_1.jpg

 Підготувала  вчитель

предмету «Основи здоров`я»

Букаєва Інна Леонідівна

 

 

 

м. Кривий Ріг

 

 

Інтерактивна гра з теми:

« Короновірус. Як захистити себе та інших?»

Мета:

  • виявити рівень обізнаності дітей з даного питання;
  • поглибити знання школярів про причини виникнення короновірусу, його розвиток та шляхи поширення вірусу;
  • формувати вміння приймати рішення щодо збереження і зміцнення власного здоров’я в екстримальних ситуаціях;
  • розвивати вміння працювати в групі;
  • виховувати ціннісне ставлення до власного здоров`я.

Обладнання:

 презентація до теми, ватман , аркуші А-4, фломастери,  зашифровані прислів’я,аркуші А-4 із записами симптомів хвороби, марлеві маски, лікарські шапочки, медичні  халати,муляж градусника, таблетки, шприца.

 

Хід заняття

І. Корекційно - розвивальна вправа «Заряд бадьорості».

  Мета: саморегуляція  та зняття психоемоційного напруження.  

«Сядьте вільно. Прислухайтеся до музики.  Витягніть вперед руки і при­готуйте два пальчики: великий і вказівний. Візьміться ними за кінчики вух — один зверху, інший знизу вушка. Помасажуйте вушка: «Вушка, вушка чують все!» (10 разів в одну сторону і 10 — в іншу). А тепер опустіть руки. Приготуйте вказівний палець, витягніть руку і поставте його між бровами над носом. Помасажуйте цю точку зі словами: «Прокидайся, третє око!» Покладіть руку на груди,відчуйте власне дихання зі  сло­вами: «Я дихаю, я відчуваю!»

Молодці! Ви чуєте,  бачите, відчуваєте!»

ІІ. Мотивація.  Перегляд фільму про короно вірус.

Вправа «Незакінчене речення».

Мета: З`ясувати рівень обізнаності учнів щодо даної теми.

1.Короновірус  - це? (Інфекційне захворювання)

2. Збудником короновірусу являється -? (Вірус)

3.Вірус передається від людини до людини -? (Повітряно-крапельним шляхом)

4. Захистити себе від інфекції допоможуть -? (Дотримання правил гігієни)

5.Запобігти захворюванню допоможе щорічна -?( Вакцинація)

6. Вірус має таку назву тому що -? (Має таку форму)

Висновок: Короновірус  це небезпечне захворювання, визивається вірусом, легко передається від людини до людини,та захистити себе можна за допомогою щеплення та дотримання правил особистої гігієни.

ІІІ. Повідомлення теми та мети виховного заходу.

Тема нашого заняття  «Короновірус . Як захистити себе та інших?»

  •  Проведемо ми його з метою поглиблення ваших знань про причини виникнення,  шляхи поширення вірусу , його розвиток, та ускладнення під час захворювання.
  • Також навчити вас приймати правильні, усвідомлені  рішення щодо збереження і зміцнення власного здоров`я.
  • 1.Комунікативна вправа «Очікування».
  • Що ви очікуєте дізнатися нового?
  • Що вас цікавить? Які є питання?

 

ІУ. Надання необхідної інформації.

Слово вчителя. Надання  інформації про короновірус.

 Навколо нас у зовнішньому середовищі знаходиться велика кількість невидимих для ока живих істот. Їх можна побачити лише за допомогою спеціальних приладів – мікроскопів, які у тисячу та мільйон разів збільшує зображення. Збудника короновірусу  вчені та лікарі побачили під дуже сильним мікроскопом .Вірус  перекладається як – яд.

Короновірус  настільки маленький що може проникати в середину клітин людини, ось чому на нього не діють антибіотики,як на решту мікробів. Цей вірус  абсолютний паразит ,може жити тільки за рахунок живого організму.

Сьогодні відомо, що короновірус   може передаватися від людини до людини повітряно-крапельним шляхом під час кашлю, чхання, розмови. На короновірус  хворіють у всьому  світі. Ми живемо в період пандемії. Короновірус — одне з найнебезпечніших інфекційних захворювань,  який забирає  мільйони  життів.

 

 

 

Вправа «Народ скаже-як зав`яже», об`єднай половинки прислів’я. (Робота в групах).

 Головне - здоровим бути -

Це потрібно всім збагнути!

Бо як є здоров`я й сила,

То весь світ людині милий.

Й думка в неї веселенька,

І тоді вона жвавенька .

Все їй хочеться робити,

І сміятись , і радіти.

А як тільки захворіє-

Зразу й сонечко тускніє.

Тому це - запам’ятай

Про здоров`я своє – дбай!

Протягом сотні років накопичувалась народна мудрість що стосується здоровя. Це відображено у народних прислів’ях та приказках.

 

І група

Доки здоров'я служить, то людина не тужить. 

Було б здоров'я, а все інше наживемо. 

Бережи одежу знова, а здоров'я змолоду. 

Вартість здоров'я знає лише той, хто його втратив.  

Весела думка - половина здоров'я. 

 

 

 

ІІ група

Здоров'я більше варте, як багатство. 

Здоров'я за гроші не купиш. 

Здоров'я - найдорожчий скарб. 

Люди часто хворіють, бо берегтися не вміють. 

Сміх краще лікує, ніж усі ліки. 

Висновок: Люди дуже високо цінують власне здоров`я, тому  нам необхідно його берегти.

 

У. Перегляд фільму про короновірус.

УІ. Інтерактивні вправи за змістом виховного заходу.

Вправа «Займи позицію»

  • Мета: формувати вміння приймати усвідомлене  рішення щодо збереження власного здоров’я в екстримальних ситуаціях;
  • При захворюванні короновірусом  необхідно звернутися до лікаря, а не займатися самолікуванням. (Так чи ні?Поясніть?)
  • Щеплення проти короновірусу  достатньо зробити один раз,і  імунітет залишиться на все життя. (Так чи ні? Поясніть?)
  • Грип та Короновірус дві різні хвороби з різними симптомами.(Так чи ні? Поясніть?)
  • Дотримання елементарних правил гігієни допоможе уникнути захворювання. (Так чи ні? Поясніть?)

Висновок: учні роблять висновок  що треба завжди приймати усвідомлене рішення щодо збереження власного здоров`я.

 

2.Творче завдання.  Вправа « Парад порад».

Щодня читаючи газети ,ми натрапляємо на рубрику «Здоров`я» ,в якій можна прочитати безліч рецептів від різних хвороб.

Я пропоную  вам стати дописувачами і створити свою власну газету із корисними порадами « Короновірус . Як захистити себе та інших?»

І група  - готує рубрику « Прості правила рятують  життя».

ІІ група - готує рубрику «Коли вдома  хворий на короновірус»

Учні  оформлюють газету «Короновірус. Як захистити себе та інших»

 

Висновок: учні самостійно роблять висновок про те, що захистити себе від короно вірусу  можна доволі простими способами. Треба лише про них не забувати та  виконувати.

 

А ще  запам`ятайте діти

Що щирий і веселий сміх

І гарний настрій наш – теж ліки,

Найкращі від хвороб усіх!

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Инна Букаева
Додано
17 жовтня 2021
Переглядів
512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку