Інтерактивна гра "Математичне доміно" за темою "Інтеграл" проходить у два тури. У першому турі учні по черзі створюють на дошці ланцюг з карток. Перша картка має два записаних завдання, до яких учні шукають відповіді, записані на інших картках. Картки закріплені на дошці у хаотичному порядку. Учасники гри мають покласти картку до картки так, щоб за завданням була розташована відповідь до нього. Мета: повторити формули для знаходження загального вигляду первісних функцій. У другому турі учні розв'язують завдання, працюючи в парі. На партах у учнів лежить картка з двома завданнями та хаотично розміщені картки з відповідями до них та з наступними завданнями. Мета: відтворити ланцюжок і систематизувати вміння та навички розв'язування завдань на обчислення значень визначених інтегралів.
КЗ «НСЗШ І – ІІІ ступенів № 9»
МАТЕМАТИЧНЕ ДОМІНО
Інтерактивна гра з алгебри та початків аналізу
для учнів 11- го класу за темою «Інтеграл»
Підготував учитель математики
Л.О.Дяченко
2018 р.
Математичне доміно
Інтерактивна гра з алгебри та початків аналізу для учнів 11- го класу за темою «Інтеграл».
Мета: повторити формули знаходження загального вигляду первісних та систематизувати вміння та навички розв’язування завдань на обчислення значень визначених інтегралів; розвивати навички самоконтролю; виховути взаємоповагу.
Правила гри. Гра проходить у два тури. У першому турі учні по черзі створюють на дошці ланцюг з карток. Перша картка має два записаних завдання, до яких учні шукають відповіді, записані на інших картках. Картки закріплені на дошці у хаотичному порядку. Учасники гри мають покласти картку до картки так, щоб за завданням була розташована відповідь до нього. Мета: повторити формули для знаходження загального вигляду первісних функцій. У другому турі учні розв’язують завдання, працюючи в парі. На партах у учнів лежить картка з двома завданнями та хаотично розміщені картки з відповідями до них та з наступними завданнями. Мета: відтворити ланцюжок і систематизувати вміння та навички розв’язування завдань на обчислення значень визначених інтегралів. Учитель стежить за процесом. У разі виявлення помилок у ланцюжку сигналізує про них, але не надає правильних відповідей. Перші три пари учнів отримують найвищий бал.
Завдання для першого туру гри:
Завдання для другого туру гри:
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
32 |
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
844 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фотозвіт з інтерактивної гри «Математичне доміно»