Інтерактивна гра "Математичне доміно"з алгебри і початків аналізу для учнів 11 класу за темою: Інтеграл

Про матеріал

Інтерактивна гра "Математичне доміно" за темою "Інтеграл" проходить у два тури. У першому турі учні по черзі створюють на дошці ланцюг з карток. Перша картка має два записаних завдання, до яких учні шукають відповіді, записані на інших картках. Картки закріплені на дошці у хаотичному порядку. Учасники гри мають покласти картку до картки так, щоб за завданням була розташована відповідь до нього. Мета: повторити формули для знаходження загального вигляду первісних функцій. У другому турі учні розв'язують завдання, працюючи в парі. На партах у учнів лежить картка з двома завданнями та хаотично розміщені картки з відповідями до них та з наступними завданнями. Мета: відтворити ланцюжок і систематизувати вміння та навички розв'язування завдань на обчислення значень визначених інтегралів.

Перегляд файлу

КЗ «НСЗШ І – ІІІ ступенів № 9»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИЧНЕ ДОМІНО

 

 

Інтерактивна гра з алгебри та початків аналізу

 для учнів 11- го класу за темою «Інтеграл»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Підготував учитель математики

                            Л.О.Дяченко

 

 

 

 

 

 

 

 

2018 р.

Математичне доміно

Інтерактивна гра з алгебри та початків аналізу для учнів 11- го класу за темою «Інтеграл».

Мета: повторити формули знаходження загального вигляду первісних та систематизувати вміння та навички розв’язування завдань на обчислення значень визначених інтегралів; розвивати навички самоконтролю; виховути взаємоповагу.

Правила гри. Гра проходить у два тури. У першому турі учні по черзі створюють на дошці ланцюг з карток. Перша картка  має два записаних завдання, до яких учні шукають відповіді, записані на інших картках. Картки закріплені на дошці у хаотичному порядку. Учасники гри мають покласти картку до картки так, щоб за завданням була розташована відповідь до нього. Мета: повторити формули для знаходження загального вигляду первісних функцій.  У другому турі учні розв’язують завдання, працюючи в парі. На партах у учнів лежить картка з двома завданнями та хаотично розміщені картки з відповідями до них та з наступними завданнями. Мета: відтворити ланцюжок і систематизувати вміння та навички розв’язування завдань на обчислення значень визначених інтегралів. Учитель стежить за процесом. У разі виявлення помилок у ланцюжку сигналізує про них, але не надає правильних відповідей. Перші три пари учнів отримують найвищий бал.

Завдання для першого туру гри:

    


 

Завдання для другого туру гри:

 

3

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

6

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

4

 

32

 

0

 

 

 

 

 

 

844

 

veselii-smailik-2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

veselii-smailik-2.jpg

 


Фотозвіт з інтерактивної гри «Математичне доміно»

IMG_7496_.jpg   IMG_7498_.JPG

IMG_7502_.jpg   IMG_7491_.jpg

IMG_7512_.jpg   IMG_7522_.jpg

IMG_7523_.jpg   IMG_7527_.jpg

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Алісова Марія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 серпня 2019
Переглядів
1066
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку