Інтерактивна гра “Математика в загадках”

Про матеріал
Проводьте більше інтерактивних ігор “Математика в загадках” та задачі у віршах.
Перегляд файлу

Майстер-клас вчителя математики Старосинявського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія»

 імені Олександра Романенка

Інтерактивна гра “Математика в загадках”

Нижче наведені математичні загадки, які використовую для 5 класу до тем ”Натуральні числа та дії з ними. Геометричні фігури і величини”, “Дробові числа і дії над ними”           

          №1

Побіг би в дальнії краї,

Та заважають два кінці.

(Відрізок)

 

№2

По один бік обмежень я не знаю,

По інший- митниця не пропускає.

(Промінь)

 

№3

Не видно ні початку ні кінця,

Лиш лінія крива

(Коло)

 

№4

Буваємо розгорнуті й прямі,

гострі і тупі.

Ось і тут нас видно навкруги,

Звемося звичайно ми – …

(Кути)

 

№5

Щоб цей віршик доказати,

Все про числа треба знати.

І так, якщо щось або когось

Вам треба рахувати,

Необхідно… (натуральні числа знати)

 

Натуральні числа стали дробові,

Бо з’явилась у них… (кома)

І тепер із-за коми

Такий дріб зветься… (десятковий)

А тут, щоб не змішалось два числа,

Між ними рисочка пройшла.

І сталась дивина.

Було їх два, а тепер, як сніп,

Стоїть один…(звичайний дріб)

 

№6

Стали числа в ряд,

І для кожного на рік є старший брат.

(Натуральний ряд чисел)

 

Відповіді учні дають короткі. Я пропоную більш обширні запитання.

-Як позначаються кінці відрізка?

-Як позначають кут?

-Яке число в натуральному ряді найбільше, найменше?

-Записати і прочитати десятковий (звичайний) дріб…

В цих і інших вправах використовую обладнання – жовті і червоні смайлики. Коли діти знають  відповідь, піднімають жовті веселі смайлики, коли не погоджуються з відповіддю інших, піднімають червоні смайлики.

 

 

docx
Додав(-ла)
Гноянко Алла
Додано
19 лютого 2021
Переглядів
926
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку