Майстер-клас вчителя математики Старосинявського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія»
імені Олександра Романенка
Робота в групах з використанням математичних поетичних хвилин
У одного невдахи-школяра
Морока з числами була.
Розв'язав домашнє з математики завдання,
Все здавалось, як не може бути.
І самому вже й пора заснути,
Так як пізня вже була пора,
Вмостився ж він на ліжечку зручненько,
Готовий сон солодкий зустрічати,
Як тут в куточку хтось давай кричати:
-Ти нас не правильно додав,
Відняти також ти не вмієш.
А помножити і поділити,
Не має про що вже й говорити.
Ти думаєш нам понівеченим
у світі добре жити?
-Ось тисне зайвий нуль,
А тут його не вистача
-Де кома звідси?
А тут їх дві в однім числі.
Ти у стовпчик числа криво підписав!
Скільки їм перекрученим томиться?
Ми з таким становищем не хочемо мириться!
Щоб ми перестали кричати,
Давай помилки виправляти.
Повірте, гамір зчинився великий,
Числа ожили.
Давай по хаті бігати, кричати.
Обіцяли усе трощити і ламати.
Звичайно, хлопчик наш заплакав.
Давайте йому допоможемо вийти з біди.
Виконаємо чисел прохання і розв'яжемо дане домашнє завдання.
Діти працюють у групах. Розв'язують диференційовані завдання. Оцінюється правильність розв'язання і охайність у записах. Групи перевіряють завдання один в одного. Діти в групах вибирають завдання ті, які можуть розв'язати, вони знають рівень свого завдання, при правильному розв'язанні приносять бал своїй команді. За неохайність знімаються десяті бала(-0,1). Підраховуються бали команди за правильність розв'язання і віднімаються бали за неохайність, розглядаються методи розв'язання, вибирається найраціональніший. Відповіді учнів також оцінюються. (По ситуації я можу ставити оцінки або коментувати відповіді).
КАРТОЧКА – ЗАВДАННЯ В ГРУПАХ
Початковий рівень
№1. Виконай множення:
№2. Виконай ділення:
Середній рівень
№3. Розв'яжи рівняння:
x : 8,2 = 311
№4. Виконай ділення:
Достатній рівень
№5 Задача
Площа прямокутника дорівнює 13, 02 м2 , а його ширина – 3,1 м. Знайди периметр прямокутника.
Високий рівень
№6. Задача
З двох міст, відстань між якими 103, 2 км, одночасно в одному напрямі виїхали мотоцикл і автомобіль. Автомобіль наздогнав мотоцикл через 8 год. Знайди швидкість автомобіля, якщо швидкість мотоцикла 58,9 км/год.