Математичні поетичні хвилини

Про матеріал
Дітям потрібно працювати у групах, розв'язувати диференційовані завдання та оцінювати правильність розв'язання і охайність у записах.
Перегляд файлу

Майстер-клас вчителя математики Старосинявського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія»

 імені Олександра Романенка

Робота в групах з використанням математичних поетичних хвилин

 

У одного невдахи-школяра

Морока з числами була.

Розв'язав домашнє з математики завдання,

Все здавалось, як не може бути.

І самому вже й пора заснути,

Так як пізня вже була пора,

Вмостився ж він на ліжечку зручненько,

Готовий сон солодкий зустрічати,

Як тут в куточку хтось давай кричати:

 

-Ти нас не правильно додав,

Відняти також ти не вмієш.

А помножити і поділити,

Не має про що вже й говорити.

Ти думаєш нам понівеченим

 у світі добре жити?

-Ось  тисне зайвий нуль,

А тут його не вистача

-Де кома звідси?

А тут їх дві в однім числі.

Ти у стовпчик числа криво підписав!

Скільки їм перекрученим томиться?

Ми з таким становищем не хочемо мириться!

 

Щоб ми перестали кричати,

Давай помилки виправляти.

Повірте, гамір зчинився великий,

Числа ожили.

Давай по хаті бігати, кричати.

Обіцяли усе трощити і ламати.

Звичайно, хлопчик наш заплакав.

Давайте йому  допоможемо вийти з біди.

Виконаємо чисел прохання і розв'яжемо дане домашнє завдання.

 

Діти працюють у групах. Розв'язують диференційовані завдання. Оцінюється правильність розв'язання і охайність у записах. Групи перевіряють завдання один в одного. Діти в групах вибирають завдання ті, які можуть розв'язати, вони знають рівень свого завдання, при правильному розв'язанні приносять бал своїй команді. За неохайність знімаються десяті бала(-0,1). Підраховуються бали команди за правильність розв'язання і віднімаються бали за неохайність, розглядаються методи розв'язання, вибирається  найраціональніший. Відповіді учнів також оцінюються. (По ситуації я можу ставити оцінки або коментувати відповіді).

 

 

КАРТОЧКА – ЗАВДАННЯ В ГРУПАХ

Початковий рівень

№1. Виконай множення:

 

  1. 29,35 * 10;
  2. 6,315 * 6,4.

№2. Виконай ділення:

  1. 42,5 : 10;
  2. 51,6 : 24
  3. 14,5 : 0,1.

Середній рівень

          №3. Розв'яжи рівняння:

                  x : 8,2 = 311

 

          №4. Виконай ділення:

  1.  8,46 : 3,6;
  2. 0, 11704 : 0,056.

  

Достатній рівень

№5 Задача

Площа прямокутника дорівнює 13, 02 м2 , а його ширина – 3,1 м. Знайди периметр прямокутника.

 

Високий рівень

 

         №6. Задача

З двох міст, відстань між якими 103, 2 км, одночасно в одному напрямі виїхали мотоцикл і автомобіль. Автомобіль наздогнав мотоцикл через 8 год. Знайди швидкість автомобіля, якщо швидкість мотоцикла 58,9 км/год.

docx
Додав(-ла)
Гноянко Алла
Додано
19 лютого 2021
Переглядів
641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку