Інтерактивна гра з геометрії «Знаю я чи ні» для учнів 8 класу

Про матеріал
Інтерактивна гра з геометрії «Знаю я чи ні» для учнів 8 класу, яка може бути використана під час вивчення теореми Піфагора
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтерактивна гра «Я ЗНАЮ ЧИ НІ?»

Номер слайду 2

ЗАВДАННЯ №1 В чому полягає заслуга Піфагора? Він першим А) сформулював, Б) довів, В) систематизував, Г) записав теорему, названу його іменем.

Номер слайду 3

Відповідь на ЗАВДАННЯ №1 Якщо вибрали відповідь В), то ці аплодисменти ваші по праву. Піфагор саме систематизував знання про цю теорему. Ну, а якщо ні, то попросіть допомоги друзів.

Номер слайду 4

ЗАВДАННЯ №2 Якщо в прямокутному трикутнику кут α рівний 60°, то кут β, протилежний катету b, рівний А) 60°, Б) 30°, В) 45°, Г) 90°. abcαβ

Номер слайду 5

Відповідь на ЗАВДАННЯ №2 Якщо вибрали відповідь Б), то заслужили ці аплодисменти . Сума кутів трикутника рівна 180°: β = 180°- 90°- 60° = 30°. Ну а якщо ні, то є привід повторити матеріал.

Номер слайду 6

ЗАВДАННЯ №3 Якщо в прямокутному трикутнику катети a і b рівні відповідно 8 і 6, то гіпотенуза с рівна А) 14, Б) 48, В) 10, Г) 100. abc

Номер слайду 7

Відповідь на ЗАВДАННЯ №3 Якщо вибрали відповідь В), то ці аплодисменти знову ваші. За теоремою Піфагора с² = a² + b² = 8² + 6² = 100, звідси с = 10. Ну, а якщо знову ні, то потрібно учитися старанніше.

Номер слайду 8

ЗАВДАННЯ №4 Який з трикутників зі сторонами А) (1;1;√2), Б) (3;4;5), В) (4;6;7), Г) (9;12;15) не являється "Піфагоровим" трикутником?

Номер слайду 9

Відповідь на ЗАВДАННЯ №4 Якщо вибрано відповідь В), то получіть свою долю овацій. Дійсно, 4² + 6² = 52 ≠ 49 = 7². Слід відмітити, що в часи Піфагора правильною була би і відповідь А), так як були невідомі раціональні числа. Якщо відповіли неправильно, то терміново беріться за науку.

Номер слайду 10

ЗАВДАННЯ №5 В якій із цих древніх країн вперше згадуються умови теореми Піфагора: А) Китай, Б) Греція, В) Єгипет, Г) Індія.

Номер слайду 11

Відповідь на ЗАВДАННЯ №5 Якщо вибрали відповідь А), мишка аплодує вам. Перші згадки про теорему Піфагора дійшли до нас в древньокитайських трактатах, датовані приблизно 2400р до н.е. Якщо відповіли неправильно, то слід задуматися.

Номер слайду 12

ЗАВДАННЯ №6 Сформулюйте теорему, обернену теоремі Піфагора.

Номер слайду 13

Відповідь на ЗАВДАННЯ №6 Ця теорема звучить наступним чином: "якщо квадрат одної сторони трикутника рівний сумі квадратів двох других сторін, то трикутник прямокутний". Якщо відповіли правильно, то бурні аплодисменти!Якщо ж ні, то "учитися, учитися і ще раз учитися".

Номер слайду 14

Якщо ви дали правильні відповіді на всі шість завдань, можете сміло требувати дванадцятку по геометрії !!! Якщо ж відповіли правильно на 3 завдання чи менше, то попросіть не ставити двійку в журнал і "учіться, учіться і еще раз учіться".

pptx
Додано
31 січня 2023
Переглядів
423
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку