інтерактивна технологія "Асоціативний плакат"

Про матеріал
Під час повторення вивченого матеріалу або актуалізації опорних знань у 5-6 класах можна застосувати технологію «Асоціативний плакат». Для цього запропонувати учням впродовж відведеного часу підготувати повідомлення про задану фігуру (прямокутник, квадрат, трикутник) у вигляді повідомлення «Знайомтесь, я ….». Учень повинен на окремому аркуші у жартівливому вигляді зобразити дану фігуру і розказати про її властивості, будову, формули для обчислення периметру та площі від імені самої фігури.
Перегляд файлу

Асоціативний плакат, інтелект-карта

Під час повторення вивченого матеріалу або актуалізації опорних знань у 5-6 класах можна застосувати технологію «Асоціативний плакат». Для цього запропонувати учням впродовж відведеного часу підготувати повідомлення про задану фігуру (прямокутник, квадрат, трикутник) у вигляді повідомлення «Знайомтесь, я ….». Учень повинен на окремому аркуші у жартівливому вигляді зобразити дану фігуру і розказати про її властивості, будову, формули для обчислення периметру та площі від імені самої фігури.

 Наприклад. Знайомтесь, я – рівносторонній трикутник. Мене так називають, тому що у мене всі сторони рівні. Я маю три вершини, три сторони та три кути. Всі мої кути теж рівні. Щоб знайти мій периметр, потрібно всі сторони додати або помножити одну мою сторону на 3. Мені подобається дружити з дітьми, тому про мене завжди згадують під час уроків у будь – якому класі.

Ця технологія позитивно впливає на розвиток логічного та творчого мислення учнів.

Як варіант для групової роботи можна запропонувати створення інтелект-карти, карти памяті на цю ж тему.

 Карти пам’яті — спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою схем. Також може розглядатися як зручна техніка альтернативного запису.

Карти пам’яті використовуються для створення, візуалізації, структуризації і класифікації ідей, а також як засіб для навчання, організації, вирішення завдань, ухвалення рішень. Реалізується у вигляді діаграми, на якій зображені слова, ідеї, завдання або інші поняття, зв’язані гілками, що відходять від центрального поняття або ідеї. Це показує нескінченну різноманітність можливих асоціацій і отже, невичерпність можливостей мозку. Подібний спосіб запису дозволяє карті пам’яті необмежено рости і доповнюватися.

 

docx
Додано
30 січня 2019
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку