Інтерактивна вправа "Робота в парах"

Про матеріал
Метою цього методу є розвиток навичок спілкування, формулювання своєї думки, вислуховування та сприймання думок іншої людини,навички домовлятися-приходити до спільного рішення, порівнювати й оцінювати власну та іншу думку.
Перегляд файлу

          КЗ «Ліцей №11» КМР

          Вчитель початкових класів

          Дроздова Наталія Сергіївна

 

 

«РОБОТА В ПАРАХ»

 

Метою цього методу є розвиток  навичок спілкування, формулювання своєї думки, вислуховування та сприймання думок іншої людини,навички домовлятися-приходити до спільного рішення, порівнювати й оцінювати власну та іншу думку.

Алгоритм роботи в парах

Крок 1. Разом прочитайте завдання та інформацію до його виконання.

Крок 2. Визначте, хто говоритиме першим.

Крок 3. Висловіть свої думки, погляди на проблему по-черзі.

Крок 4. Дійдіть спільного рішення.

Крок 5. Визначте, хто представлятиме результати роботи класу.

Після обговорення кожна пара представляє результати роботи, обмінюється своїми ідеями й аргументами з усім класом.

Під час активного  слухання не слід: відволікатися чи змінювати тему розмови; давати оцінки людині, яка говорить;перебивати.

Метод застосовується на будь-якому етапі уроку.

                             Математика. 1 клас

Тема: Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2.

І Фаза актуалізації.

Вчитель пропонує учням згадати:

-         Яку тему ми зараз вивчаємо на уроках математики?

Діти: Додавання і віднімання числа 2.

Для повторення раніше отриманих навичок дітям пропонуються завдання для роботи в парах:

  1. «логічний ланцюжок» (у кожної пари на парті є аркуш із завданням).

Установіть закономірність і назвіть наступне число.

0,2,4,6…(+2) Наступне число 8.

10,8,6…(-2) Наступне число 4.

1,2,3…(+1) Наступне число 4.

10,9,8…(-1) Наступне число 7.

На обговорення кожного завдання  надається  1 хвилина. Далі вчитель  запитує любого учня з трьох-чотирьох пар. Учні обґрунтовують свої відповіді.

 2.Знайдіть «зайве число» і поясніть свій вибір :

0,2,4,6,7,8,10. (Зайве число 7, тому що кожне наступне число більше від попереднього на 2.)

10,8,6,4,3,2,0. (Зайве число 3, тому що кожне наступне число менше від попереднього на 2).

 Вчитель пропонує обговорювати свої думки в парах і потім представляти класові.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 лютого
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку