Урок. "Повторення і систематизація знань. Розвивальні завдання"

Про матеріал
Тема: Повторення і систематизація знань. Розвивальні завдання. Мета: Узагальнити і закріпити набуті знання по темі, розвивати математичне мовлення, мислення учнів, викликати бажання досягти поставленої мети. Матеріали та обладнання: малюнки Буратіно, робота Задачкіна, Ведмедика, Сови, їжака, казкова квітка, хатка- десятка, Палац Знань, роздаткові картки, таблиця із скоромовкою. Хід уроку 1.Ознайомлення з темою і завданням уроку. -Діти, Буратіно загубив ключик від дверей Палацу Знань, його знайшла Баба Яга. А Буратіно розгубився і не знає , як туди дістатися. Спробуймо йому допомогти , хоч доведеться пройти нелегкими цифровими стежинками. Перед тим як відправлятися в дорогу, давайте прочитаємо прислів’я і скажемо що воно означає .(Прислів’я вивішано на дошці) СІМ РАЗ ВІДМІР, ОДИН РАЗ ВІДРІЖ -Попробуймо працювати так, як вчить це прислів’я, щоб добратися до Палацу Знань разом з Буратіно . 2.Усна лічба. -За цифровою стежкою висока гора, давайте обійдемо її так, щоб дійти до річки. На шляху хатка-десятка. Хатка загадала Буратіно до даних чисел додати інші числа, щоб вийшло 10. -Давайте допоможемо Буратіно. -Молодці, ви добре складаєте приклади в межах 10. 3.Гра «Мовчанка» -Під хаткою розквітла чарівна квітка, на пелюстках якої є завдання. (Діти по черзі підходять, відривають пелюстки і говорять відповіді) Каліграфічна хвилинка( написання числа 10) 4.Математичний диктант. -Записати наступне число до числа 8; -Записати число ,яке передує числу 7; -Записати число ,що міститься між числами 4 і 6; -Записати сусідів числа 7. 4 Ми підійшли з Буратіно до річки. Через річку перекинутий міст. Його охороняє робот Задачкін. Він нас пропустить тільки в тому випадку, коли ми допоможемо Буратіно виконати його завдання. Ось його задача. Задача. У лісі жило 10 зайців. 4 зайці вийшли на галявину погратися. Скільки зайців залишилось у лісі? 10-4=6(з.) Відповідь: 6 зайців. -Ви впорались із завданням і допомогли Буратіно перейти через міст. 5.Фізкультхвилинка. -Ми трохи стомились, необхідно відпочити, тому що попереду густий ліс. А в такому лісі ми можемо зустрітись із неабиякими труднощами. Ми у полі маки рвали І волошки рахували. Раз, два, три, чотири, п’ять – Більш не будем рахувати, Бо зозуля десь кує Рахувати не дає. 6. Обчислення прикладів.( Робота з картками) -Який густий ліс перед нами , де тут стежка? Он Ведмідь. Давайте попросимо , щоб він допоміг Буратіно і нам пройти лісовими стежками. Ох, як зрадів Ведмідь, побачивши нас, бо хоче , щоб ми виручили звірят у лісовій школі. Мудра Сова дала їм завдання обчислити приклади. 6+2= 4-3= 5+2= 6-1= (Діти переписують приклади в зошити і обчислюють) 7.Підсумок уроку. -Молодці діти, ми допомогли Буратіно дійти до Палацу Знань. Зараз Їжачок винесе нам ключик. Ось і він. Щоб відкрилися двері , потрібно назвати , які числа пропущені. (Діти відповідають). Вивішується таблиця з пропущеними числами. -Молодці ! Буратіно дякує вам за допомогу і зараховує всіх в товариство юних математиків.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Урок з математики в 1 класі.

 

 

Тема: Повторення і систематизація знань. Розвивальні завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: Лавринів Людмила Володимирівна

Вчитель початкових класів

Струсівського обласного

мистецького ліцею.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Повторення і систематизація знань. Розвивальні завдання.

Мета: Узагальнити і закріпити набуті знання по темі, розвивати математичне мовлення, мислення учнів, викликати бажання досягти поставленої мети.

Матеріали та обладнання: малюнки Буратіно, робота Задачкіна, Ведмедика, Сови, їжака, казкова квітка, хатка- десятка, Палац Знань, роздаткові картки, таблиця із скоромовкою.

Хід уроку

1.Ознайомлення з темою і завданням уроку.

-Діти, Буратіно загубив ключик від дверей Палацу Знань, його знайшла Баба Яга. А Буратіно розгубився і не знає , як туди дістатися. Спробуймо йому допомогти , хоч доведеться пройти нелегкими цифровими стежинками.

Перед тим як відправлятися в дорогу, давайте прочитаємо прислів’я і скажемо що воно означає .(Прислів’я вивішано на дошці)

СІМ РАЗ ВІДМІР, ОДИН РАЗ ВІДРІЖ

-Попробуймо працювати так, як вчить це прислів’я, щоб добратися до Палацу Знань разом з Буратіно .

2.Усна лічба.

-За цифровою стежкою висока гора, давайте обійдемо її так, щоб дійти до річки. На шляху хатка-десятка. Хатка загадала Буратіно до даних чисел додати інші числа, щоб вийшло 10.

-Давайте допоможемо Буратіно.

-Молодці, ви добре складаєте приклади в межах 10.

3.Гра «Мовчанка»

-Під хаткою розквітла чарівна квітка, на пелюстках якої є завдання. (Діти по

черзі підходять, відривають пелюстки і говорять відповіді)

Каліграфічна хвилинка( написання числа 10)

4.Математичний диктант.

-Записати наступне число до числа 8;

-Записати число ,яке передує числу 7;

-Записати число ,що міститься між числами 4 і 6;

-Записати сусідів числа 7. 4

Ми підійшли з Буратіно до річки. Через річку перекинутий міст. Його охороняє робот Задачкін. Він нас пропустить тільки в тому випадку, коли ми допоможемо Буратіно виконати його завдання. Ось його задача.

Задача.

У лісі жило 10 зайців. 4 зайці вийшли на галявину погратися. Скільки зайців залишилось у лісі?

10-4=6(з.)

Відповідь: 6 зайців.

-Ви впорались із завданням і допомогли Буратіно перейти через міст.

5.Фізкультхвилинка.

-Ми трохи стомились, необхідно відпочити, тому що попереду густий ліс. А в такому лісі ми можемо зустрітись із неабиякими труднощами.

Ми у полі маки рвали

І волошки рахували.

Раз, два, три, чотири, п’ять –

Більш не будем рахувати,

Бо зозуля десь кує

Рахувати не дає.

6. Обчислення прикладів.( Робота з картками)

-Який густий ліс перед нами , де тут стежка? Он Ведмідь. Давайте попросимо , щоб він допоміг Буратіно і нам пройти лісовими стежками. Ох, як зрадів Ведмідь, побачивши нас, бо хоче , щоб ми виручили звірят у лісовій школі. Мудра Сова дала їм завдання обчислити приклади.

6+2=

4-3=

5+2=

6-1=

(Діти переписують приклади в зошити і обчислюють)

7.Підсумок уроку.

-Молодці діти, ми допомогли Буратіно дійти до Палацу Знань. Зараз Їжачок винесе нам ключик. Ось і він. Щоб відкрилися двері , потрібно назвати , які числа пропущені. (Діти відповідають). Вивішується таблиця з пропущеними числами.

-Молодці ! Буратіно дякує вам за допомогу і зараховує всіх в товариство юних математиків.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 лютого
Переглядів
195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку