Урок з математики в 1 класі.
Тема: Повторення і систематизація знань. Розвивальні завдання.
Підготувала: Лавринів Людмила Володимирівна
Вчитель початкових класів
Струсівського обласного
мистецького ліцею.
Тема: Повторення і систематизація знань. Розвивальні завдання.
Мета: Узагальнити і закріпити набуті знання по темі, розвивати математичне мовлення, мислення учнів, викликати бажання досягти поставленої мети.
Матеріали та обладнання: малюнки Буратіно, робота Задачкіна, Ведмедика, Сови, їжака, казкова квітка, хатка- десятка, Палац Знань, роздаткові картки, таблиця із скоромовкою.
Хід уроку
1.Ознайомлення з темою і завданням уроку.
-Діти, Буратіно загубив ключик від дверей Палацу Знань, його знайшла Баба Яга. А Буратіно розгубився і не знає , як туди дістатися. Спробуймо йому допомогти , хоч доведеться пройти нелегкими цифровими стежинками.
Перед тим як відправлятися в дорогу, давайте прочитаємо прислів’я і скажемо що воно означає .(Прислів’я вивішано на дошці)
СІМ РАЗ ВІДМІР, ОДИН РАЗ ВІДРІЖ
-Попробуймо працювати так, як вчить це прислів’я, щоб добратися до Палацу Знань разом з Буратіно .
2.Усна лічба.
-За цифровою стежкою висока гора, давайте обійдемо її так, щоб дійти до річки. На шляху хатка-десятка. Хатка загадала Буратіно до даних чисел додати інші числа, щоб вийшло 10.
-Давайте допоможемо Буратіно.
-Молодці, ви добре складаєте приклади в межах 10.
3.Гра «Мовчанка»
-Під хаткою розквітла чарівна квітка, на пелюстках якої є завдання. (Діти по
черзі підходять, відривають пелюстки і говорять відповіді)
Каліграфічна хвилинка( написання числа 10)
4.Математичний диктант.
-Записати наступне число до числа 8;
-Записати число ,яке передує числу 7;
-Записати число ,що міститься між числами 4 і 6;
-Записати сусідів числа 7. 4
Ми підійшли з Буратіно до річки. Через річку перекинутий міст. Його охороняє робот Задачкін. Він нас пропустить тільки в тому випадку, коли ми допоможемо Буратіно виконати його завдання. Ось його задача.
Задача.
У лісі жило 10 зайців. 4 зайці вийшли на галявину погратися. Скільки зайців залишилось у лісі?
10-4=6(з.)
Відповідь: 6 зайців.
-Ви впорались із завданням і допомогли Буратіно перейти через міст.
5.Фізкультхвилинка.
-Ми трохи стомились, необхідно відпочити, тому що попереду густий ліс. А в такому лісі ми можемо зустрітись із неабиякими труднощами.
Ми у полі маки рвали
І волошки рахували.
Раз, два, три, чотири, п’ять –
Більш не будем рахувати,
Бо зозуля десь кує
Рахувати не дає.
6. Обчислення прикладів.( Робота з картками)
-Який густий ліс перед нами , де тут стежка? Он Ведмідь. Давайте попросимо , щоб він допоміг Буратіно і нам пройти лісовими стежками. Ох, як зрадів Ведмідь, побачивши нас, бо хоче , щоб ми виручили звірят у лісовій школі. Мудра Сова дала їм завдання обчислити приклади.
6+2=
4-3=
5+2=
6-1=
(Діти переписують приклади в зошити і обчислюють)
7.Підсумок уроку.
-Молодці діти, ми допомогли Буратіно дійти до Палацу Знань. Зараз Їжачок винесе нам ключик. Ось і він. Щоб відкрилися двері , потрібно назвати , які числа пропущені. (Діти відповідають). Вивішується таблиця з пропущеними числами.
-Молодці ! Буратіно дякує вам за допомогу і зараховує всіх в товариство юних математиків.