Інтерактивне розвиткове заняття: "Цінність і сенс життя"

Про матеріал
Мета даного інтерактивного розвиткового заняття: «Цінність і сенс життя»: сприяти роздумам про цінність життя, про сенс і мету життя. Заняття належить до дидактичного збірника "У пошуках копінг-ресурсів", метою якого є сприяння розвитку і формуванню копінг-ресурсів, як складових копінг-поведінки людини. Цільова аудиторія: підлітки(з 12 років), юнаки та молодь.
Перегляд файлу

Інтерактивне розвиткове заняття:

«Цінність і сенс життя»

 

Мета:  роздуми про цінність життя, про сенс і мету життя.

Матеріали: опитувальник, аркуші паперу, фломастери, олівці, епіграф до заняття.

 

Хід заняття

 1. Вступне слово керівника групи. Мотивація. Оголошення теми. Очікувані результати

Обговорення епіграфа до заняття:

«Цінність людського життя вимірюється не його тривалістю, а  його якістю» (Мартін Лютер Кінг).

 

4.Вправа-самоаналіз «Я і моє життя»

Керівник просить учасників намалювати дерево. Пояснює, що дерево – це буде символ конкретного учасника, це буде «я». Після чого курівник роздає опитувальник  «Цінність і сенс життя»(див. нижче), який учасник и повинні заповнити.

 

Опитувальник «Цінність і сенс життя»

1. Яке це дерево?..............................................................................................

2. З чого складається дерево?............................................................................

3. Чого в ньому не вистачає?.............................................................................

4. Що це дерево дає іншим?.............................................................................

5. Що можна зробити, щоб дерево давало ще більше плодів?............................

6.Що потрібно зробити, аби дерево не зіпсувалося і як за ним доглядати?......................................................................................

 

5.Презентація

 Кожен із учасників розповідає про своє дерево, використовуючи свої записи.

6.Обговорення в парах

Учасники об’єднуються в пари (за бажанням або як запропонує керівник групи) і обговорюють, яким чином спостереження, отримані по відношенню до дерева, можна віднести до свого життя, що можна в ній змінити, аби «приносити більше плодів», як знайти сенс життя для себе.

7.Підсумки. Рефлексія. Обговорення  питань:

     Чи здійснилися мої очікування?

     Що я отримав завдяки вправам?

     Які почуття та емоції переживаю?

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
14 грудня 2023
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку