Інтерактивне розвиткове заняття: «Помилки – корисний досвід»

Про матеріал
Мета даного інтерактивного розвиткового заняття: розвивати навичку розглядати помилки як шанс чогось навчитися; формувати практичний підхід до помилок, які можуть бути корисним досвідом; формувати сміливість висловлювати свої переживання, почуття перед іншими.
Перегляд файлу

Інтерактивне розвиткове заняття: «Помилки – корисний досвід»

 

Мета: розвивати навичку розглядати помилки як шанс чогось навчитися; формувати практичний підхід до помилок, які можуть бути корисним досвідом; формувати сміливість висловлювати свої переживання, почуття перед іншими.

Матеріали: для кожного учасника – кілька карток невеликого розміру і письмове приладдя та 20 дрібних монет; папір і олівець.

 

Хід заняття

1.Вступне слово керівника групи. Мотивація. Оголошення теми. Очікувані результат

2.Вправа «Види помилок» Учасникам пропонується написати на картках різні помилки, яких припускалися вони, їхні батьки або інші особи. На кожній картці записується одна помилка(керівник наводить приклад). 10 хвилин на виконання. Після чого учасники здають картки із написаними помилками.

3.Вправа «Аукціон помилок»

Керівник оголошує аукціон, під час якого вони можуть купити помилки. Оголошуються правила аукціону: «Якщо ви вважаєте, що помилка може бути корисною, бо ви чогось навчитеся, то можете запропонувати за неї ціну. Кожен з вас отримує 20 дрібних монет. Хто пропонує найвищу ціну, той отримує певну помилку. Якщо ціну не пропонує ніхто, то помилка не продається». Керівник може коментувати помилки, тоді аукціон буде жвавішим.

4.Вправа «Чому мене навчає помилка?»

Загальне обговорення: учасники пояснюють, чому вони купили саме ті помилки, чому ці помилки можуть навчити їх; хто не купив помилки, теж може висловити причину.

5.Вправа-експеримент «Кімната радості  - кімната смутку»

Інструктаж: « Наші помилки, невдачі, як правило, викликають у нас негативні емоції. Успіхи ж – навпаки. Пригадайте, де ви почуваєтесь напрочуд добре? Чи є місця, які пригнічують вас і породжують кепський настрій? Де любите перебувати у хвилини радості? А куди йдете, коли сумні? Опишіть кімнату-фантазію, до якої ви охоче пішли б у хвилини радості чи смутку. Як має виглядати кімната? Що в ній має бути? Яке освітлення, який запах? Які звуки хотіли б почути? Що ви могли б там робити? Можете вирішити, яку хочете описати кімнату, - «для  радості» чи «для смутку». Можете за бажанням намалювати. Маєте 25 хвилин». Після завершення – презентація учасниками виконаного завдання.

6.Підсумки. Рефлексія.

     Чи сподобався мені експеримент?

     Що для мене найважливіше у кімнаті-фантазії?

     Хто має право заходити в кімнату, окрім мене?

     Що я відчуваю?

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
15 грудня 2023
Переглядів
156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку