Презентація містить вправи для практичного інтерактивного заняття з вчителями на розвиток і самоперевірку навичок спілкування в проблемних ситуаціях, дотримуючись прав дітей.
Інтерактивне заняття з елементами тренінгу щодо питання прав дітей та норм академічної доброчесності та педагогічної етики. Автор і ведуча: практичний психолог гімназії №191 м. Києва. Левченко Неллі Дмитрівна2018
Номер слайду 2
Комплімент, привітне слово або вдячність колезі, хто поруч
Номер слайду 3
Бджілка назбирала меду з квітучого Дерева мудрості і пропонує вам підживитиcя ідеями видатних людей
Номер слайду 4
Вчителю суворо заборонено. Називати учнів принизливими словамитупа, дибіл і таке інше;Оцінювати сьогоднішні дії, спираючись на згадку про колишню помилку учня;Коментувати зовнішність під час уроку при всіх;Порівнювати унів з негативними образами: ти, як….
Номер слайду 5
Запропонуйте алгоритм рішення проблемних ситуацій (працюйте в групах)
Номер слайду 6
З тих, хто свариться, винним завжди є розумний. – Й. Гете. Вправа “Дерево мудрості 191” – учасники формулюють власну мудрість-пораду, для дерева “плід мудрості на тему: “Етика спілкування і відносини вчитель-учень”. Обговорюють в групах, аналізують свою особистіть в запропонованому ключі.
Номер слайду 7
Справжнього вчителя можна уявити собі тільки в постійному самовдосконалені. Василь Сухомлинський. Знаючи про рефлекторну якість психіки, ми можемо сподіватися на зміни ззовні лише при умові змін самих себе.
Номер слайду 8
Застосовані методиробота в групах;інтерактивні презентації;дискусії;мозкові штурми;рольові ігри;мікрофон;аналіз історій і ситуацій.