Інтерактивне заняття до дня безпечного інтернету

Про матеріал
Ознайомитти учнів із правилами безпечного знайомства в інтернеті; сформувати поняття плюси і мінуми інтернету; ознайомити із правилами розумного користування інтернетом
Перегляд файлу

Інтерактивне  заняття до  дня Безпечного  Інтернету  ( 5 – 7 класи)

Вправа «Мікрофон»

Інтернет – потужний ресурс, який значно полегшує життя людини та відкриває необмежені можливості для самореалізації та саморозвитку юної особистості, спілкування, навчання, дозвілля. Але разом із тим, в Інтернеті приховано досить багато небезпек як для дітей так і для дорослих. Які ж небезпеки можуть вас чекати у всесвітній павутині?

Вправа «Долоні»

На  долонях  написати улюблені  справи  в  Інтернеті.

Інтерактивна гра «Казка про Скріпочку»

Мета: в ігровій формі розповісти про один із можливих випадків шантажу та проговорити основні правила знайомства в Інтернеті.

Хід вправи:

На початку гри кожному з учасників видається канцелярська скріпка (бажано, кольорова).

Слова педагога-тренера: “Ми пропонуємо до Вашої уваги казку про дівчинку Скріпочку, таку ж, як і у Вас в руках. Скріпочка дуже товариська і весела.

На день народження батьки подарували їй комп’ютер та підключили до мережі Інтернет, тепер у неї з’явилося більше можливостей для спілкування.

(Учасникам пропонується розігнути скріпочку і зробити з неї посмішку).

– Спілкуючись «в контакті» з друзями, одного разу вона отримала цікаве повідомлення від незнайомого хлопця, який незабаром запропонував їй дружбу. З кожним днем спілкування Скріпочка розуміла, що в них багато спільного, та й за віком хлопець був лише на один рік старше за неї.

На фото, яке вона отримала, він був дивовижно гарним і добрим хлопцем, тому у Скріпочки не виникло сумнівів щодо зустрічі з ним. Але говорите про це батькам дівчинка не стала, адже думала, що повернеться додому раніше, ніж вони прийдуть з роботи.

Скріпочка уявляла, що її новий друг прийде на зустріч з гарними квітами. (Учасникам пропонується зробити зі скріпочки квітку)

– Коли ж дівчинка прийшла на призначене місце зустрічі, там було темно і безлюдно, проте це її зовсім не турбувало, адже її новий знайомий хотів, щоб їм ніхто не заважав. Пройшов деякий час і, раптом перед Скріпочкою з’явився  неохайно вдягнений дорослий чоловік. Як з’ясувалося – це був той, хто видавав себе в Інтернеті за чемного і доброго  хлопця.

Чоловік відібрав сумку і мобільний телефон та почав погрожувати, якщо вона розповість про нього. Дівчинка дуже злякалась, вирвалась з ціпких рук чоловіка та втекла додому. Ця історія дуже вразила Скріпочку. Вона хотіла забути про те, що сталося і повернути все на свої місця. (Учасникам пропонується повернути скріпочку в первину форму)

Запитання для обговорення:

1.У вас вийшло? Ось і у Сріпочки не вийшло.

2.Як ви гадаєте, де допустила помилку Скріпочка?

3.Що було необхідно зробити інакше?

Педагог тренер робить висновок: “Якщо хтось незнайомий запропонує Вам дружбу в Інтернеті, згадайте казку про маленьку Скріпочку та дотримайтесь цих правил:

  • не вірте тим даним і фотографіям, які Вам надсилають;
  • погоджуйтесь на зустріч лише вдень та в людному місці;
  • повідомте батькам про зустріч або візьміть їх з собою.

Вправа «Плюси та  мінуси інтернету»

Робота у групах «Плюси та мінуси інтернету». • Об’єднати учнів у 2 групи («плюс», «мінус»). Завдання: — команда «плюс»: наводить приклади позитивного впливу інтернету. — команда «мінус»: розповідає про негативний вплив інтернету.

• Кожна група 2–3 хвилини працює над презентацією свого завдання.

Підсумуйте: «Інтернет — цікавий і корисний засіб навчання, відпочинку, спілкування з друзями. Водночас світова комп’ютерна мережа містить багато небезпек для психічного та фізичного здоров’я користувачів».

Вправа «Бабусині казки»

1. «Троє  поросят» - пароль має  три  рівні _ слабкий, середній  і  сильний.

Використовувати  для  пароля не  звичайні  слова ( наприклад букви  без  сенсу,  або  використання  англійських  слів, я кі  не  часто  вживаються)

Комбінувати  великі  і  малі  літери  в  паролі.

Змінювати  пароль один  раз  на  місяць.

2. «Солом’яний  бичок» - небезпечна  реклама  в  Інтернеті

3. «Коза  і  семеро  козенят» - надання  інформації  незнайомим  людям  про  особисте  життя.

Уникайте  контактів  із  незнайомими  людьми  через  електронну  пошту.

Не  давайте  інформації  про  членів  сім’ї.

Вправа «Правила розумного  інтернету»

Інтернет – це  теж  автострада і  для  того  щоб  убезпечити  себе  і  своїх  членів  родини  необхідно  знати  правила  користування  Інтернетом.

  1. Я буду  поводитися  в  Інтернеті  чемно і не ображати  інших.
  2. Я буду залишати  негарні веб – сайти .
  3. Я буду зберігати  свій  пароль  в  таємниці.
  4. Я буду  розповідати  своїм  батькам  про  проблеми й користуватися  їх  підтримкою.
  5. Я  буду  шукати  цікаві  веб – сайти й ділитися посиланнями  зі  своїми  друзями.
  6. Я  знаю,  що можна  бути легко  обманутим і не  буду повідомляти реальні  імена , адреси й номери телефонів.

Вправа «Валіза»

Продовжити  фразу «Я  сьогодні  зрозумів…………»

 

P.S.

Вправа «Порятунок»

Необхідно: декілька різних  видів продуктів  харчування.( повинні  бути  змелені,  щоб  діти  спробували  і  вгадати що це)

Обговорення:

Що це  за  продукт?

Для  чого  він  використовується?

Чому  було  важко  розпізнати  деякі  продукти?

Чому  деякі  продукти  ви  впізнали  одразу?

 Досить  часто  і  в Інтернет – мережі  ми  «дегустуємо» програмне  забезпечення, завантажуючи  його  із невідомих  сайтів. Також  завантажуємо  ігри не  знаючи  їх  призначення.

Якщо  ми  не  знаємо назви і  саму  речовину – краще  не  куштувати.

 

 

docx
Додано
15 лютого 2023
Переглядів
332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку