Інтерактивні ігри на уроках української мови та читання в початкових класах

Про матеріал
Інтерактивні ігри на уроках української мови та читання в початкових класах допомагають учасникам освітнього процесу краще зрозуміти виучуваний матеріал, причинно-наслідкові зв'язки, розвивають логічне мислення, увагу, урізноманітнюють навчальний процес.
Перегляд файлу

Інтерактивні ігри на уроках української мови та читання в початкових класах

  1. «Асоціації»

Учитель називає 10-15 слів повільно. Діти повинні кожне почуте слово позначити якимось значком, щоб потім глянути на нього пригадати його.

  1. «Це-я»

Учасники гри обирають будь-який предмет, розглядають і «перевтілюються» в нього. Через 1 хвилину розповідають про цей предмет від 1 особи.                                                       

  1. «Редактор»

Учитель записує на дошці неправильно побудоване речення. Діти самостійно редагують вирази, записують у зошит правильні.

  1. «Заборонені слова»

Учитель диктує речення. Речення, в яких є заборонені слова, писати не можна (займенники, числівники і т.д.) Виграє той, хто правильно виконає завдання.

  1. «Прес»

Працюють одночасно три пари. Кожній необхідно відповісти на поставлене питання за зразком:

1 пара - «Я вважаю,що…»

2 пара - «Тому, що…»

3 пара - «Наприклад…»

Кінцеве міркування: Я вважаю, що ці члени речення є однорідними, тому що вони відповідають на одне й те саме запитання і відносяться до одного й того ж слова.

  1.  «Я знаю»

Учитель починає речення «Я знаю, що іменники відповідають на питання …», а учні повинні його закінчити.

  1. «Добре-погано»

Учитель називає предмет чи явище ,а учні мають знайти позитивні та негативні сторони.

  1. «Знайди пару»

За аналогією (форма, призначення, колір, стан, структура)

Учитель показує картинку, діти підбирають пару.

Вода - (дзеркало). Лід - (скло).

  1.  «Уяви себе» (Прийом емпатійної аналогії)

- Уявіть себе…(князем, козаком…)

- Де ти живеш?

- Що бачиш навкруги? Що чуєш?

- З ким дружбу ведеш? Кого боїшся?

- Про що мрієш?

- Що любиш? Для чого ти живеш?

10. «Блайднес» - спонукає до логічного мислення, розвиває зв’язне мовлення:

- розділений на кілька частин текст роздається членам групи, кожен опрацьовує одну частину і повідомляє її зміст;

- учні вирішують послідовність тексту і приклеюють на чистий аркуш у певній послідовності.

11. «Піраміда»

Метод аналізу художнього твору, який будується за алгоритмом:

2 слова, що описують героя;

3 слова, що описують місце подій;

4 слова описують проблему;

5 слів, що описують подію, яка відбувається з героєм упродовж сюжету;

6 слів, що описують подію, яка сприяє переосмисленню проблеми;

7 слів, що описують подію, задля розв’язання проблем;

8 слів,що описують розв’язання проблеми.

docx
Додав(-ла)
Сірко Галина
Додано
19 березня
Переглядів
626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку