Інтерактивний урок «У мовному кафе» Українська мова. 2 клас. Тема. ВПРАВИ НА ВИЗНАЧЕННЯ ЧИСЛА ІМЕННИКІВ

Про матеріал

Інтерактивний урок «У мовному кафе» цікавий і змістовний. Діти не тільки засвоюють новий матеріал, а й знайомляться з традиційними українськими стравами. діти працюють у парах, групах, допомагають один одному, виступають у ролі консультантів. Спробуйте провести. Не пожалкуєте. Успіхів!


Перегляд файлу

Українська мова. 2 клас.

Інтерактивний урок «У мовному кафе»

Тема. ВПРАВИ НА ВИЗНАЧЕННЯ ЧИСЛА ІМЕННИКІВ

Мета. формувати вміння учнів визначати число іменників та змінювати іменники за числами; розвивати увагу, спостережливість; збагачувати словниковий запас школярів; виховувати любов до рідної мови

Хід уроку

 І. Етап орієнтації

Евристична бесіда, Мотивація діяльності учнів

 Учитель. Діти, сьогодні урок буде незвичайний. Ми проведемо його у кафе.

-   Що це таке ? Ви були у кафе? Що там робили?

- Але кафе у нас буде не звичайне, а «мовне». Ми будемо замовляти всі страви,

які стосуються

української мови.

-  Особу, яка обслуговує відвідувачів кафе, називають офіціантом. Сьогодні я буду офіціантом, ви — відвідувачами. Отже, сьогодні в меню:

Меню

Вартість

1 Хвилинка каліграфії

*

2 Хвилинка творчості

*

3 «Аукціон»

*

4 Коктейль “Диктант-дубль”

**

Реклама

 

5 Гра  «Замовлення»

*

6 Мовний салат. Робота в групах

**

Танцювальний відпочинок

 

7 Борщ. Працюємо разом

**

8 Голубці. Працюємо самостійно

***

9 Десерт. «Бліц-тест»

*

 

 

 

 

Гроші:

Уважність

Допомога       

  Дисципліна

Це — гроші, за які ви можете придбати будь-яку страву із нашого меню.

2. Орієнтації учнів у темі

 а) Хвилинка каліграфії

- Чи всі мають дозвіл на відвідування кафе?       

вес – творча робота (утворення слів).

 – Чи слова весна і весело – це слова-родичі? Доведіть.

б) «Аукціон» слова Виснянка. Довідкове бюро – с. 53

Розбір за будовою, визначення роду і числа іменника

в) Складання речення за малюнком,  розбір за частинами мови.

 Г) А зараз подарунок від кафе - Коктейль «Диктант-дубль»

Запишіть 2 іменники –  у формі звертання.     Запишіть 2 іменники ч.р;

Ж.р       С.р     В множині

 II.      Етап цілепокладання мети

-  А зараз я пропоную рекламну кампанію нової страви!

Число іменників — це дуже смачна, вітамінна та корисна страва у нашому «мовному кафе». Ми сьогодні  будемо  врпправлятися у визначенні числа іменників.

Чим ця тема корисна? Для чого взагалі потрібні знання? Що чекаєте від уроку?

III. Етап проектування

     1. Гра  «Замовлення». Правило.

      2. Мовний салат. Робота в групах.

        На картках записані слова. Поставити у множині

 

3. Спостереженя за іменниками, що вживаються тільки в множині і однині. С.39       Проблемна ситуація- молоко, двері, сани.

Фізкультхвилинка

Ми в кафе відпочивали

Смачні страви куштували.

Подивіться вправо, вліво—

Тут і там — знання на диво!

Треба їх усі придбати,

                      Щоб розумними зростати!

ІV. Етап організації виконання плану діяльності

 «Борщ» - це така страва, яка вимагає певних продуктів, якщо складові борщу замінити, то вже буде не борщ. Отож, треба бути уважними, коли будемо виконувати завдання і підібрати лише ті слова, які потрібні.

Робота за підручником Вправа 278. Коментоване письмо. (Виписати речення з дужками.)

 Диференційована робота «Голубці» (на вибір)

Достатній рівень       Впр. 279 (1 абзац)

Високий рівень        (2 абзац)

VI. Етап контрольно-оцінювальний

І. Десерт «Бліц-тест»:

Штани – слово, яке вживається тільки в множині. (+)

 Іменники, що означають 1 предмет вживаються в ….   множині. (-)

 Іменники, що означають багато предметів вживаються в ….   множині. (+)

    (самоперевірка з дошки)

Гра «Хто більше» С. 38 Загадки.

2. Підсумки уроку

То скільки є чисел іменників?

Гра «Зайчик-пострибайчик» (до кого стрибає зайчик, той ставить слова в множині).

Ось і закінчився наш урок в кафе. Чи сподобався він вам? Чим? А який у вас настрій?

А чи сподобалось вам кафе? (робота офіціанта, повара, прибиральниці). Кожну професію треба поважати, бо працю багатьох людей ми не помічаємо, коли вони виконують її бездоганно.

Все вдалося завдяки гарній роботі на уроці.

3. Оцінювання.

V. Домашнє завдання

Впр. 280          Скласти 2 речення із записаними словами.

Картки;

Поставити слова у множині.

Кінь - …, пиріг - …, лебідь - … .

Поставити слова у множині.

Ніж - …,  двір - …, папір - … .

 Поставити слова у множині.

Ведмідь - …, рік - …, кіт - … .

Поставити слова у множині.

Ведмідь - …, сік - …, кіт - … .

docx
Додано
5 лютого 2018
Переглядів
2388
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку