Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів з поняттям "фізична культура", умовами проведення інтерактивного уроку з фізичної культури; переконати у необхідності займатися фізичною культурою; розвивати вміння слухати, спритність, акуратність, витривалість; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, вміння працювати в колективі.
Перегляд файлу

 

Фізична культура

 

Тема. Інтерактивний урок з використанням зошита з фізичної культури.

Мета: ознайомити учнів з поняттям "фізична культура", умовами проведення інтерактивного уроку з фізичної культури; переконати у необхідності займатися фізичною культурою; розвивати вміння слухати, спритність, акуратність, витривалість; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, вміння працювати в колективі.

Обладнання: зошит, казковий герой.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

I. Вступна частина

  1. Привітання.

- Всі підрівнялися, починаємо урок. Сідайте, будь ласка.

  2. Перевірка готовності до уроку

- Перевірте, чи все у вас готове до уроку.

  3. Емоційне налаштування ««Ланцюг довіри»»

- Я пропоную вам знайти щось спільне з вашим сусідом по парті.

  4. Гра «Пантоміма»

- Зараз ми пограємо у гру «Пантоміма»

- Вам потрібно мовчки, лише своїми рухами показати певний вид спорту, або вправи, що виконуються на уроках фізичної культури.

  5. Введення елементів нестандартності

- До нас сьогодні завітав Спортик, він хоче допомогти вам засвоїти матеріал на уроці

 

II. Основна частина

1. Вступна бесіда

- Від постави залежить не лише краса, а й здоров’я людини.

-А щоб допомогти дітям вирости здоровими, вчителі у школі, а батьки вдома навчають своїх дітей правильно стояти, сидіти за столом, ходити і працювати. Так-так! Не дивуйтеся!

- Саме від того, як ви сидите сьогодні за партою, за столом чи на лавочці залежить ваша постава, ота краса, до якої всі дуже прагнуть. Тому вчителі так часто нагадують, щоб учні сиділи рівно, правильно, а під час письма наполегливо пропонують покласти «маленькі мішечки з тягарем» на голову, щоб змусити вас сидіти рівно, тримати спину, вирівняти плечі, підняти голівку, бо краса і здоров’я тісно поєднані між собою.

-А вчителі і батьки хочуть бачити своїх дітей здоровими, гарними і щасливими.

- Ось погляньте на ці малюнки! Тут показано, як треба правильно сидіти, а на інших малюнках показані ті діти, котрі нехтують правилами. Порівняйте їхні фігури.

- Ми продовжуємо вивчати правила для правильної постави разом з нашим Спортиком. Вправи з предметами на голові допомагають навчитися зберігати правильне положення плечей та голови. А це дуже важливо,  оскільки варто тільки нахилити голову вниз, як мимоволі горбишся.

- Якщо підвести голову й дивитися просто перед собою, то плечі немов самі відводяться назад, а спина випрямляється.

- Але без спеціального контролю людині важко зрозуміти, чи правильно вона тримає голову. Вправи з предметом на голові є контрольними.

  2.Гра «Хто швидше».

- А зараз проведемо гру «Хто швидше». Змагатися будуть два учні. Вам потрібно пройти відстань з книжкою на голові. Хто правильно, не вронивши книжки  і швидко пройде цю відстань, той і переміг.

  3. Гра «Постава буває не тільки у людей, а й у тварин.»

•встати, розправити плечі й покрутити головою, як лев;

•потягнутися вгору, як жирафа;

•побігати на місці, як страус;

•сісти за парту і потягнутися вгору, як котик.

- Постава якої тварини вам найбільше сподобалася?

- Яку поставу було легко показувати, а яку – складно?

III. Заключна частина

  1. Підсумкова бесіда

- Продовжіть речення:

На уроці я дізнався…

Зрозумів…

Навчився…

Мені сподобалось…

  1. Прощання

- Всі разом промовимо – «Бажаю гарного настрою і здоровя всім-всім-всім»!

 

doc
Додано
28 січня 2019
Переглядів
1545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку