Інтерактивний урок засвоєння нових знань. 8 клас. Тема. «Ірраціональні та дійсні числа»

Про матеріал
Мета уроку: дати означення ірраціональних та раціональних чисел; ознайомитись з скінченими десятковими дробами, нескінченими десятковими дробами та нескінченими періодичними десятковими дробами.
Перегляд файлу

Інтерактивний урок засвоєння нових знань. 8 клас. Тема. «Ірраціональні та дійсні числа»

Мета уроку: дати означення ірраціональних та раціональних чисел; ознайомитись з скінченими десятковими дробами, нескінченими десятковими дробами та нескінченими періодичними десятковими дробами.

Хід уроку.

  1.                Сьогодні на уроці ви познайомитесь з новими числами. Ви навчитеся виконувати дії з ними. І ви зробите це незвичайним способом - самостійно. Для цього вам необхідно уважно прочитати підручник, відповісти на питання за алгоритмом, з яким я вас познайомлю, виконати вправи.
  2.             Для ефективності навчання я пропоную об`єднатися в групи              ( вчитель визначає кому з ким працювати за рівнями, не оглушуючи їх).
  3.          Завдання для першої групи ( початковий рівень).
  1.               Знайти у підручнику визначення натуральних, цілих та раціональних чисел.
  2.               Привести приклади натуральних, цілих та раціональних чисел за допомогою підручника.
  3.               Знайти визначення множин натуральних, цілих та раціональних чисел, записати в зошит.
  4.               Показати зв`язок натуральних, цілих та раціональних чисел за допомогою кругів Ейлера ( дивись в підручник).
  5.               Виконати вправу: вибрати окремо натуральні, цілі та раціональні числа.
  6.               Вибрати із своєї групи учня, який опитає кожного члена групи по даному плану.

Завдання для другої групи ( середній рівень).

  1.               Знайти у підручнику визначення натуральних, цілих та раціональних чисел.
  2.               Привести приклади натуральних, цілих та раціональних чисел за допомогою підручника.
  3.               Знайти визначення множин натуральних, цілих та раціональних чисел, записати в зошит.
  4.               Показати зв`язок натуральних, цілих та раціональних чисел за допомогою кругів Ейлера ( дивись в підручник).
  5.               Виконати вправу: вибрати окремо натуральні, цілі та раціональні числа.
  6.               Пояснити ( за допомогою текста підручника, проілюструвати прикладами), як можна записати у вигляді дробу кожне раціональне число.
  7.               Дати визначення раціональним числам.
  8.               Як записати раціональне число у вигляді десяткового числа. Привести приклади.
  9.               Який десятковий дріб називається  скінченим десятковим дробом, нескінченим десятковим дробом, нескінченим періодичним дробом.
  10.          Чи можна записати скінчений десятковий дріб у вигляді нескінченого десяткового періодичного дробу.
  11.          Як записати нескінчений десятковий періодичний дріб у вигляді раціонального числа.
  12.          Вибрати із своєї групи учня, який опитає кожного члена групи по даному плану.
  13.          Після закінчення відведеного часу, розійтися по групам по одному в кожну), розказати свій матеріал та опитати кожного члена групи.

Завдання для третьої групи (достатній рівень). ви

  1.               Які дії можна виконати з дійсними числами.
  2.               Які якості будуть мати ці дії.
  3.               Записати  буквеними виразами ці якості ( 5 якостей).
  4.               Привести приклади на кожну якість.
  5.               Як порівняти нескінченні десяткові дроби.
  6.               Вибрати зі свої групи учня, який опитає кожного члена своєї групи по цьому плану.
  7.               По закінченню відведеного часу, розійтись по групам, по одному в кожну групу.

Завдання для четвертої  групи ( високий рівень)

Розглянути малюнок й відповісти на питання:

  1.               Чому дорівнює площа квадрата АВСD, трикутника АСD? (Довести)
  2.               Чому дорівнює площа квадрата ACEF?
  3.               Якими  способами можна знайти площу квадрата АСЕF?
  4.               Прирівняти два значення площі ACEF?
  5.               Розв`язати отримане рівняння.
  6.               Як буде називатися отримане число (чому)?
  7.               Привести приклади ірраціональних чисел.
  8.               Які числа входять в множину дійсних чисел?
  9.               По закінченню відведеного часу, розійтись по групам, по одному в кожну групу.
  1.         Виконати приклади до заданої теми.
  2.            Домашнє завдання надається за рівнями складності.

 

1

 

doc
Додано
27 лютого
Переглядів
172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку