Дистанційне навчання – взаємодія вчителя і учнів між собою на відстані, що включає всі компоненти освітнього процесу і реалізується специфічними засобами Інтернет-технологій
Інтернет-сервіси дистанційного навчанняз досвіду роботи вчителя Коптєвої Галини Михайлівни
Номер слайду 2
Дистанційне навчання – взаємодія вчителя і учнів між собою на відстані, що включає всі компоненти освітнього процесу і реалізується специфічними засобами Інтернет-технологій
Номер слайду 3
Сплануйте навчальний процес. Розробіть правила. Обмежте кількість додатків і платформ. Оберіть те, що працює. Співпрацюйте з різними вчителями, використовуйте наробки колег. Спрощуйте: менше = більше. Конкретизуйте завдання. Всі завдання в одному сервісі!Не забувайте про зворотний зв’язок!Пам’ятайте: не всі діти використовують комп’ютер! Адаптуйте завдання під мобільні пристрої. Допоможіть учням знайти матеріали по самоосвіті. Не втрачайте оптимізму!Організація дистанційного навчання. Загальні рекомендації
Номер слайду 4
Засоби зв’язку, які я використовую
Номер слайду 5
Група у Вайбер для кожного класу. Учасники: учні класу (паралелі), класний керівник, вчителі-предметники, батьки (за бажанням)Вайбер можна використовувати для повідомлень, прямих трансляцій, спілкування, взаємодії, відповідей на питання, посилань на завдання, платформи, курси. Вчитель обирає час та дні «зустрічей», якщо потрібно допомогти, зорієнтувати. Головне призначення Viber – координація та синхронізація процесу навчанняузгодженняпланування. Недолік: хаотичність
Номер слайду 6
Хороша альтернатива – Google Клас
Номер слайду 7
Головна перевага сервісу – можливість організації всіх етапів навчання. Повноцінна взаємодія
Номер слайду 8
Обмежити кількість платформ та узгодити їх з колегами. Вайбер краще використовувати для координації та синхронізації процесу навчання. Синхронне навчання (в реальному часі, за активною участю учнів) можна здійснювати через Зум, Вайбер. Гугл клас підійде для організації та здійснення різних етапів як синхронного, так і асинхронного навчання. Якісне дистанційне навчання – це не лише вправи для самоопрацювання, а в першу чергу, якісний контент і зворотній зв'язок. Пропоную: