Інтегрований урок (Позакласне читання ,трудове навчання) Тема. Зимова подорож до святог

Про матеріал

Розширити знання учнів про святого Миколая ; вчити учнів правильно аналізувати художний твір,визначати головну думку твору ; збагачувати словниковий запас учнів ;виготовити листівку бажань ;сприяти вихованню міцної внутрішньої опори людини,що знаходить свій прояв у доброті,чуйності,лагідності.

Перегляд файлу

                                 Інтигрований  урок

        (Позакласне  читання ,трудове  навчання)

                                      3  клас

Тема.  Зимова подорож  до  святого Миколая.Виготовлення  листівки  бажань.

Мета: розширити знання  учнів про святого Миколая ;  вчити  учнів правильно аналізувати художний твір,визначати головну думку  твору ; збагачувати  словниковий  запас  учнів ;виготовити  листівку  бажань ;сприяти  вихованню  міцної  внутрішньої  опори  людини,що  знаходить свій  прояв  у       доброті,чуйності,лагідності.

Обладнення: ілюстрації,епіграф  до  уроку; таблиці ,картки  для  розширення  кута   зору;  кросворд ; зипис  П.І.Чайковського  «Пори  року»     («Зима») ; кольоровий  папір ,  клей ,  ножиці.

                                             Хід  уроку

І. Організація  класу              слайд 1

Привітання

 

У  нас   сьогодні  справжнє  свято,

Гостей  зібралося  багато,

А  ну  ж, на  мене  подивіться

І  веселенько  усміхніться.

 

Учні.      

Усміхнемось  сонечко,

Здраствуй ,золотаве!

Усміхнемось  одне  одному , побажаємо добра!     Слайд 2

Хай  сьогодні  в кожне  серце

Свято  це  додасть  тепла ,

А  ми  гостям  ,  усміхнемось,

Побажаємо  добра.

 

Визначення емоційного стану учнів. 

Від чого ж на краплинку щастя збільшилося в світі? 
Від чого ж на краплинку сонця збільшилося в світі? 
Від чого ж на краплинку радіснішим стало наше життя? 
Лише від одного доброго слова, від однієї посмішки стає краще на душі! 
- Підніміть картку, яка символізує ваш настрій. 
(Жовта картка – чудовий настрій, червона – потребую допомоги, чорна – поганий настрій) 

Дісно усе в світі повино починатися з добра. 

Зима приготувала для вас завдання.

Встанові послідовність слів у реченні.

Людина починається з добра.(надпис на сніжинках) слайд3

ІІ. Мовна розминка 

Відгадування  загадки

 

Біла, гарна, чарівна,
Мов Снігуронька вона.
Землю прикрашає,                              слайд4
Сріблом засипає
Все навколо – наче рай!
Нумо! хто це, відгадай!
(Зима)

 

Зима  чудова  пора  року  про  неї  пишуть  поети ,  складають  музику  композитори  ,  малюють  картини  художники. А  ще  зима  багата  святами.

 

Про  одне  свято  ми сьогодні  з вами  поговоримо.

А  що   це  за  свято  ми  з  вами  дізнаємося  коли відгадаємо  загадку.


До всіх дітей в дорозі гість, 
Добрий, лагідний, м’який, 
Справедливий, на лихий. 
Корона в нього отака,                                  слайд5
Ще й сива довга борода! 
- Діти, хто цей гість?

 

 ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. 
Сьогодні на уроці ми завітаємо у гості до святого Миколая. Я знаю, що день святого Миколая – улюблене свято українських дітей. Адже проти ночі 19 грудня всі малюки чекають на нього, чекають подарунків під подушку. Але отримують подарунки лише чемні та добрі діти. Я думаю, що всі ви протягом року були саме такими. А ще сьогодні ми виготовимо листівку для святого Миколая і запишемо до неї ваші потаємні бажання. 
- Епіграфом до уроку я обрала такі слова: 
Добрі серця – це сади, 
Добрі слова – коріння, 
Добрі думки – квіти,                              слайд 6


Добрі справи – плоди. 


IV. Робота за темою уроку 
1. Історичне повідомлення .
В Україні день святого Миколая здавна був значним і веселим святом. Цього дня для дітлахів пеклося особливе печиво – миколайчики. Темної зимової ночі з 18 на 19 грудня святий Миколай сходить до українських малюків з небес, звідки все бачить і знає, як поводяться діти цілий рік. До хати заходить дверима, але буває і невидимий. Подарунки підкладає завжди під подушку. Часто святого супроводжують світлокрилі янголята, а недалечко купляться й чортики, котрі переконують його, що діти були геть нечемні.

 

V.  Читання  казки  про святого  Миколая.

1.Читання  казки  учнями.

1а.Словникова робота.Пояснення слів єпископ,під покровом,шторм,нечутно.слайд7а

2. Аналіз казки.

3. Завдання на сніжинках.

4. Тестова  робота.

 

                                           Аналіз  казки

1. Хто  головні герої  казки?

2. Між  ким  відбувалася  розмова?

3. Про  кого розповідала  матуся?

4. Яку  нагороду  отримав  Миколай  від  Бога?

5.Який  подарунок  хотіла  отримати Софійка?

6. Яку  пісеньку  співала  мама?

7. Чого  навчає  нас  ця  казка?

 

5. Калейдоскоп   подій   казки.

 

VI.Фізкультхвилинка

Сніжинки від вітру кружлять,кружляють.

А потім на землю  тихенько сідають.

Вітерець запросив іх у веселий танок.

А ми попрацюєм бо в нас ще урок.

 

5. Хвилинка – відпочиваночка. 
Енергізатор «Передай далі». 
(Учні стають у коло, беручись за руки. Потиском долонь передають тепло своїх сердець товаришу. При цьому вчитель говорить: «Я починаю…») 
6. Хвилинка поезії. 
Мені стало відомо, що всі учні підготували вірші про святого Миколая. (Учні читають вірші). 

 

7. Повідомлення вчителя. 
- Ми дуже гарно виконали усі завдання, були чемними та добрими, поділилися теплом своїх сердець. І саме зараз на нас чекає найцікавіший етап уроку – виготовлення листівки для святого Миколая. Перш, ніж ми розпочнемо роботу, пригадаймо правила техніки безпеки під час роботи з ножицями. 
(Діти пригадують правила) 


8. Зимова майстерня. 
Отож, ми завітали до чарівної майстерні. Тут працюють маленькі ельфи, працьовиті та дружелюбні. Разом з ними ми спробуємо виготовити нашу листівку. 
а) Процес виготовлення листівки бажань. 

. 
б) Запис бажань до листівки. 
А зараз візьміть у руки чарівні ручки, які подарували вам маленькі ельфи. Послухайте своє серце, подумайте, чого ви хочете найбільше? Я думаю, що всі ваші бажання святий Миколай здійснить із великою радістю. 
(Учні записують свої бажання) 

Гра «Зєднай прислів’я «

 А зараз ми зіграємом у гру з нашими госями.Частинка прислівів є у дівчаток, частинка у хлопчиків потрібно дібрати .А учні постараються пояснити  дане прислів’я.

Зробиш добро-не кайся,вдієш лихо начувайся.

Хто людям добра бажає,той і собі має.

За добро,добром платять.

V. Підсумок уроку 
Слово вчителя: 
- Усі ваші листівки світлокрилі янголята передадуть святому Миколаю. І він здійснить усі – усі ваші бажання. Давайте ми всі разом пообіцяємо Миколаю, що: 
- будемо гарно вчитися; 
- будемо добрими та чемними; 
- будемо завжди допомагати друзям; 
- не будемо вживати лихих слів; 
- будемо поважати старших; 
- шанувати батьків, дідусів, бабусь; 
- будемо любити свою Україну. 

 

Привітання зі Святом Миколая:

Миколаю-Миколаю!

Всі на тебе ми чекаєм!                               Марян

Приходи у кожен дім,

Щоб добробут був у нім!

Хай Миколай у вишиванці,розбудить подарунком вранці,

І принесе у вашу хату добробут,радості багато.

Розбудить приспані  надіі,зернятко щастя хай посіє                               Міша

Зігріє гумором,лбюовю,і принесе вам  здоровя.

 

 

Набита подушка хай буде щастям!

Земної злагоди й тепла!

Здійсниться найсвітліша казка,                                           Іванка

Така чудова і ясна!

Щире серце тобі бажає,

З днем Святого Миколая!

 

Коли замерзла річка

І став біленьким гай,

Прийшов у темну нічку                                              Аліна

На землю Миколай!!!

Він в шапці-невидимці,

У теплім кожушку

Приніс усім гостинці

У чарівнім мішку!

 

 Так як ми побували у чарівні майстерні святого Миколая.Ми хочемо привітати наших гостей з цим прикрасним святом побажати  добра ,здоровя,здійснення потаємних бажань.І подарувати листівки з такими словами.

Хай Миколай принесе в хату

Здоров'я, радості багато,

Приємні, щирі поцілунки                                                                    Роман

І ще багато подарунків

 

Діти ви задоволені своєю роботою на уроці.

Що вам найбільше сподобалось.,а що ні.

Чи змінився ваш настрій, покажіть сигнальничком.

Який висновок можна зробити.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологічна карта

1-й етап.Зігніть навпіл картон прямокутної форми,це буде наша основа листівки.

2 - й етап. Обведіть шаблон ялинки. Намітьте місце

для святкових кульок.

3 - етап. Розріжте папір на квадратики.

4 - й етап. Роботу розпочинаємо з наклеювання на ялинку прикрас. Обтягніть папером, наприклад, червоним незагострений кінець олівця.

5 - й етап. Налийте у посудину клей ПВА і вмочіть обтягнутий кінчик паперу.

6 - й етап. Притисніть олівець на місце кружечка – це буде святкова кулька.

7 - й етап. Потім клей зелені квадрати – ялинку якомога тісніше.

Можете пофантазувати і прикрасити листівку.

Червоний колір на Україні здавна вважався найактивнішим, енергійним.

Він символізує життя, урочистість. Тому підходить для урочистих подій.

Жовтий – теплий колір, що символізує життя, радість.

Білий – символ чистоти і невинності.

2. Самостійна робота в групах, поточний інструктаж

( на картках - ТБ на уроках трудового навчання)

Працюємо у групах. Пригадали про повагу до кожного члена групи, вміння домовлятися.

(Звучить музика, слайди зимових пейзажів)

 

Євгене  Миколайович!

Хай Миколай у вишиванці,розбудить подарунком вранці,

І принесе у вашу хату добробут,радості багато.

Розбудить приспані  надіі,зернятко щастя хай посіє                             

Зігріє гумором,лбюовю,і принесе вам  здоровя.

 

 

Учні 3 класу.

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 квітня 2023
Переглядів
354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку