Інтегрований урок з предметів «Технологія приготування борошняних кондитерських виробів» та «Облік, калькуляція і звітність»

Про матеріал

Матеріали відкритого інтегрованого уроку з предметів «Технологія приготування борошняних кондитерських виробів» та «Облік, калькуляція і звітність»

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Міжрегіональний центр професійної перепідготовки звільнених у запас військовослужбовців

м. Хорол Полтавської області

 

 

 

 

Матеріали

відкритого інтегрованого  уроку з предметів «Технологія приготування борошняних кондитерських виробів» та

 «Облік, калькуляція і звітність»

проведеного в групі № 39 кух. конд.

29 листопада 2021 року

 

\

 

тарт лимонний 2

 

 

 

Підготували  викладачі

Гречковська С.Д.

                                                          Христенко Ю.О.

 

 

 

Хорол – 2021

План

  відкритого інтегрованого  уроку з предметів

 «Технологія приготування борошняних кондитерських виробів» та

 «Облік, калькуляція і звітність»

 

Професія: 7412 «Кондитер»,  рівень кваліфікації – 3 розряд.

Навчальна група -39 кух. конд.

Викладачі - Гречковська  С.Д.,  Христенко Ю.О.

Дата проведення  - 29  листопада 2021р.

Методична мета відкритого уроку:формування  професійних компетентностей здобувачів освіти шляхом  міжпредметної інтеграції.

Тема уроку: Технологія приготування бездріжджових видів тіста.

Мета уроку (формувати компетентності):

професійні:  формувати знання та вміння з  технології приготування бездріжджових   видів тіста: млинцевого, вафельного, пісочного та    здатність приймати рішення в ситуаціях, близьких до виробничих;

ключові:

  • комунікативну: формувати уміння сприймати, розуміти інформацію державною мовою; висловлювати думки;
  • уміння вчитися впродовж життя: формувати здатність до засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок;
  • математичну: формувати уміння застосовувати математичні методи для вирішення практичних завдань.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Методи проведення:  бесіда, тестування з використанням сайту   «На урок», інтерактивні вправи з використанням онлайн сервісу LearningApps.

Дидактичне забезпечення:  презентація,    вправи  «Пазл»,  «Числова пряма», «Заповни пропуски», «Класифікація».

Матеріально-технічне забезпечення уроку: комп’ютер, мультимедійний проектор, інтерактивна дошка.

Міжпредметні зв’язки: «Облік, калькуляція і звітність», «Організація виробництва та обслуговування», «Устаткування підприємств харчування», «Охорона праці», «Гігієна та санітарія виробництва».

 

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент. Перевірка наявності здобувачів освіти  та готовності їх до уроку.

ІІ. Повідомлення теми, мети  та завдань уроку. Мотивація навчальної  діяльності. (Здійснюється через вступне слово викладачів,  які звертають увагу здобувачів освіти  на важливість даної теми, що сприяє прагненню до професійного зростання та самовдосконалення, бажання застосовувати  знання у практичній діяльності).

ІІІ. Відтворення і корекція  опорних знань.

Вправа «Продовж думку».

Проводиться у вигляді усного  технологічного диктанту.

ІV. Повторення, узагальнення  і систематизація знань.

Проводиться   у вигляді виконання  вправ з  використанням онлайн сервісу LearningApps та проведення тестування  із застосуванням сайту «На урок».

1. Вправа  «Пазл»  - асортимент виробів з  млинцевого, вафельного,  пісочного тіста.

2. Оформлення  калькуляційної картки  на кондитерський виріб «Тарт  лимонний»  через виконання вправи «Числова пряма».

3. Вправа «Класифікація» - підбір  необхідного обладнання для приготування бездріжджового тіста та виробів з нього.

4. Проведення тестування з  використанням сайту «На урок».

5. Вимоги системи НАССП до  кондитерських цехів (перегляд  відео).

6. Вправа «Заповнити пропуски» - дотримання вимог  охорони праці при роботі з технологічним обладнанням. 

  ІV. Оцінювання здобувачів освіти та підведення підсумків уроку.

Аналіз  діяльності здобувачів освіти та оцінювання.

Підведення підсумків уроку.

V. Повідомлення домашнього завдання.  Повторити ст. 167-182 підручника  Зайцева Г.Т. Технологія виготовлення борошняних кондитерських виробів. –К.: Вікторія, 2002.

 

Розробили викладачі                                       С.Д. Гречковська      

 Ю. О. Христенко   

 

 

Розглянуто і схвалено на засіданні методичної комісії  з теоретичної та практичної підготовки з професій «Кухар», «Кондитер», «Офіціант» 

Протокол  № ___ від «____» ____________ 20______р.

Голова методичної комісії _____________ О.В. Марусенко

Хід уроку

І. Організаційний момент. Слайд 1

Привітання здобувачів освіти, створення позитивного настрою.

Перевірка   наявності здобувачів освіти та готовності їх  до уроку.

ІІ. Повідомлення  теми, мети, завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.Слайд 2

Викладач Гречковська: Тема сьогоднішнього уроку «Технологія приготування бездріжджових видів тіста».Слайд 3

Слайд 4

На сьогоднішньому  уроці ми повинні  формувати знання та вміння з  технології приготування бездріжджових   видів тіста: млинцевого, вафельного, пісочного та    здатність приймати рішення в ситуаціях, близьких до виробничих;

Для цього  на урок запрошена викладач професійно- теоретичної  підготовки Христенко Ю.О.Слайд 5

Викладач Гречковська: Ви здобуваєте таку прекрасну професію «Кондитера». Без теоретичних знань,  практичних вмінь і навичок, які ви отримуєте в закладі освіти  не можна  стати професіоналом своєї справи. Адже кондитерська справа – це не тільки творча професія, а й справжнє мистецтво. Це світ, в якому можна безмежно творити і фантазувати, відкриваючи все нові грані солодкої естетики.  Адже що може бути краще,  ніж торти, печиво, пряники, тістечка, кекси, рулети, ромові баби. Зараз створюються справжні шедеври кондитерського мистецтва.  Слайд 6

Викладач Христенко: Історія появи цієї професії починається ще з найдавніших часів. Вважається,  що ще в стародавньому Єгипті виготовляли подібність сучасних цукерок на основі фініків, а придворні кондитери вміли виготовляти масу солодких страв.

В кондитерському мистецтві важливе почуття краси, смаку і стилю. Потрібно робити не тільки смачно, але й вишукано.

Викладач Гречковська:Вироби з тіста з'явилися,  коли людство тільки освоїло вирощування і використання злаків. Зерна розтиралися ручним жорном, в порошок додавалося трохи води.  Вважається, що перші борошняні вироби були схожі на пельмені. А ось технологія приготування млинцевого, вафельного, пісочного  тіста виникла не так давно.Слайд 7

Ми  вивчили тему «Технологія приготування бездріжджових видів тіста», а саме млинцеве, вафельне, пісочне.  І сьогодні ми узагальнимо та систематизуємо набуті знання з цих видів тіста.

ІІІ. Відтворення і корекція  опорних знань, повторення і  аналіз  основних положень, явищ, прийомів, подій.Слайд 8

Давайте пригадаємо основні терміни, які стосуються теми уроку. Продовжіть мою думку.

Викладач:  При приготуванні тіста на млинчики  використовують спосіб розпушування …….

Очікувана відповідь здобувача освіти: механічний.

Викладач: Товщина випечених млинчиків не повинна перевищувати……

Очікувана відповідь здобувача освіти: Товщина випечених млинчиків не повинна перевищувати1,5-2 мм.

Викладач: Випечені млинчики складають …… це запобігає….

Очікувана відповідь здобувача освіти: Випечені млинчики складають стосиками  це запобігає  їх висиханню і затвердінню.Слайд 9

Викладач:  Особливістю приготування вафельного тіста….

Очікувана відповідь здобувача освіти: Особливість приготування вафельного тіста:

  • сировина  має бути охолодженою;
  • температура води не повинна перевищувати  18 С.;
  • Борошно використовують з середнім вмістом ( до 30 %) слабкої клейковини;
  • тісто готують шляхом інтенсивного збивання;
  • тісто готують на яйцях або яєчних жовтках.

Викладач:  Під час випікання вафельного цукрового напівфабрикату цукор……

 Очікувана відповідь здобувача освіти: Під час випікання цукор карамелізується, що надає напівфабрикату коричневого кольору.

 Викладач: Виливи вафельного тіста це…

Очікувана відповідь здобувача освіти: У процесі випікання надлишки тіста витікають через краї  форми у вигляді недопеченого тіста – виливів.

Викладач: Виливи вафельного тіста використовують так…..

Очікувана відповідь здобувача освіти: Вафельні виливи, після випікання вафельних листів, акуратно знімають з бокової поверхні вафельниці, замочують у холодній воді, протирають через сито й використовують при замішуванні нової порції вафель.Слайд 10

Викладач: Основна сировина для приготування пісочного тіста…

Очікувана відповідь здобувача освіти: Основною сировиною для приготування пісочного тіста є борошно, жир і цукор у пропорції  3:2:1.

Викладач: При приготуванні пісочного звичайного тіста машинним способом  використовують спосіб  розпушування …..

Очікувана відповідь здобувача освіти: При приготуванні пісочного тіста використовують механічний та  хімічний спосіб розпушування. Слайд 11

Викладач:Для приготування млинцевого тістанеобхідна така сировина…

Очікувана відповідь здобувача освіти: Для приготування  млинцевого  тіста  необхідний такий набір сировини: молоко,  борошно, цукор, яйця, сіль.

Викладач:Для приготування тіста для листових вафель необхідний такий набір сировини….

Очікувана відповідь здобувача освіти: Для приготування тіста  для листових вафель необхідний такий набір сировини: борошно, яйця, сіль, сода, вода.

Викладач:Для приготування пісочного тіста необхідна така сировина….

Очікувана відповідь здобувача освіти: Для приготування  пісочного тіста необхідний такий набір сировини: борошно,  масло вершкове, цукор, яйця, амоній,  сода, сіль,  есенція.Слайд 12

 

 

Викладач Христенко Ю.О.:

 При приготуванні кондитерських виробів для розрахунку норм закладки сировини використовують основнийнормативнийдокумент

Очікувана відповідь здобувача освіти: Збірникрецептурборошнянихкондитерськихібулочнихвиробівдляпідприємствгромадськогохарчування1986року.

Викладач Христенко Ю.О.

 В рецептурах кондитерських виробів маса яйця становить…

Очікувана відповідь здобувача освіти:маса яйця становить 40 гр.

Викладач Христенко Ю.О.

 Норми закладки сировини в калькуляційній картці визначають за масою…

Очікувана відповідь здобувача освіти: брутто.

Викладач Христенко Ю.О.

Передпочатком роботи з технологічним обладнання  кондитерського цеху перевіряють…

Очікувана відповідь здобувача освіти: потрібно перевірити санітарно-технічний стан обладнання.

Викладач Христенко Ю.О.

Сигнальне фарбування, що попереджає про можливу небезпеку має…

Очікувана відповідь здобувача освіти: жовтий колір.Слайд 13

ІV. Повторення, узагальнення  і систематизація знань.

1. Вправа  «Пазл»  - асортимент виробів з  млинцевого, вафельного,  пісочного тіста.

Викладач:Назвіть асортимент виробів з млинцевого, вафельного, пісочного тіста, виконавши вправу «Пазл».

 Проводиться шляхом виконання вправи «Пазл» з використанням   інтерактивного блоку LearningApps за посиланням https://learningapps.org/watch?v=poui9tt0c21

 

Викладач: Назвіть асортимент виробів з  млинцевого, вафельного та пісочного тіста.

Очікувана відповідь здобувача освіти: З млинцевого тіста виготовляють: пиріг з млинчиків, пиріжки з млинчиків з різними начинками, налисники.

З вафельного тіста виготовляють: вафельні трубочки з начинкою, вафельні перекладанці, вафельні торти.

З пісочного тіста виготовляють:  печиво в асортименті (листочок, домашнє, кругле,  глаголики, зірочка, ромашка, морська хвиля), тістечка, торти, тарти (лимонний, малиновий).Слайд 14

Викладач:   В асортименті кафе з’явився новий кондитерський виріб  - тарт.  Чи хто куштував з вас  цей виріб. В  асортименті кав’ярні  міста Хорол є «Тарт грушевий».  Так що таке тарт? Тарт в перекладі з французької означає торт. Хоча тортом його важко назвати.

Очікувана відповідь здобувача освіти: Тарт -  відкритий пиріг з начинкою всередині, що не покрита тістом. Зазвичай тарт виготовляють з пісочного тіста. Начинка може бути солодкою чи пікантною, тому тарт може бути як десертом, так і основною стравою.

Очікувана відповідь здобувача освіти: Лимонний тарт – один з найпоширеніших та найсмачніших десертів. Його можна готувати у великій формі або зробити порційні маленькі тарти. Основою порційних маленьких тартів є  пісочний кошик,  заварний лимонний крем та  білковий крем.Основных інгредієнтівлише п’ять: лимони, яйця, масло, цукор і борошно.

Асортимент десертних тартів: тарт малиновий, яблучний, шоколадний.

Викладач ГречковськаС.Д. : Новинка кондитерського виробу, яка прийшла до нас з Європи – тарт.

Для реалізації   будь-якого кондитерського виробу необхідно знати вартість, склавши калькуляційну картку, зокрема  тарту лимонного.  Я запрошую до слова викладача предмета «Облік, калькуляція і  звітність».Слайд 15

2.  Оформлення  калькуляційної картки  тарту  лимонного  через виконання вправи «Числова пряма».

Викладач Христенко Ю.О.:Перш ніж ми приступимо до розрахунків, виконаємо вправу «Числова пряма» з використанням  онлайн сервісу LearningApps. «Послідовність складання калькуляційної картки».

https://learningapps.org/display?v=pf9em416a21

Слайд 16

Викладач: Проведемо розрахунок   вартості кондитерського виробу «Тарт лимонний», якщо націнка становить 70%.  При цьому використовують калькуляційну картку. (Вартість сировини вказана).

 

Назва сировини

Кількість сировини

На 100 шт, кг

Ціна,  грн

Сума

Вершкове масло

2,25

250.00

562.50

Цукрова пудра

0,5

150.00

75.00

Борошно

2,5

12.00

30.00

Яйця, шт

60

3.00

180.00

Сіль

0,01

6.00

0.06

Лимони

2,0

30.00

60.00

Цукор

3,7

26.00

96.20

Желатин швидкорозчинний

0,07

370.00

25.90

Вартість сировини

*

*

1029.66

Сума націнки 70%

*

*

720.76

Сума ПДВ 20%

*

*

205.93

Загальна вартість

*

*

1956.35

Вартість одного виробу 80 грам

*

*

19.56

Слайд 17

Очікувана відповідь здобувача освіти: Вартість  тарту лимонного становить 19.56грн.Слайд 18

3.  Вправа «Класифікація» - підбір  необхідного обладнання для приготування бездріжджового тіста та виробів з нього.

Викладач технології: Яке обладнання використовується при приготуванні млинцевого, вафельного, пісочного тіста.https://learningapps.org/watch?v=pavyx68qt21

Очікувана відповідь здобувача освіти:  При приготуванні млинцевого тіста використовується: машина для просіювання борошна, збивальна машина, електрична плита або жаровня обертова електрична ЖОЕ – 720.

Очікувана відповідь здобувача освіти:  При приготуванні вафельного  тіста використовується: машина для просіювання борошна, збивальна машина, електровафельниця. 

Очікувана відповідь здобувача освіти:  При приготуванні пісочного тіста використовується: машина для просіювання борошна, збивальна машина,  пекарська шафа.Слайд 19

4. Проведення тестування з  використанням сайту «На урок».

Викладач:  Повторення вивченого матеріалу теми:  «Технологія приготування бездріжджових видів тіста» проводиться шляхом проведення тестування  з використанням сайту «На урок»  за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8261916

Виконання тестових завдань проводиться з метою узагальнення  знань здобувачів освіти з теми.

Для  повторення вивченого матеріалу виконайте  тестові завдання зайшовши на сайт на урок. .Слайд 20

Здобувачі освіти  виконують тестові завдання.

Викладач технології: Який посуд та інвентар необхідний для приготування  кондитерських виробів? Із запропонованого переліку  посуду  та інвентаря виключіть той, що не використовується в кондитерському виробництві.

Здобувачі освіти виключають   із запропонованого переліку посуду та  інвентаря той, що не використовується в кондитерському виробництві. Виконують завдання на картках.

Очікувана відповідь здобувача освіти: Із запропонованого переліку посуду та інвентаря не використовується в кондитерському виробництві такий  інвентар: черпак для перших страв,  ложки для соусів,  виделка гастрономічна,  щипці для порційних виробів,  ложка для гарнірів,  виделка зі скидачем.

 

 

 

 

№ з/п

Посуд, інвентар

Відмітка

1.

Наплитні котли

 

2.

Каструлі різної ємності

 

3.

Кондитерські листи

 

4.

Столові ложки

 

5.

Лотки для готових виробів 

 

6.

Листи

 

7.

Черпак для перших страв

 

8.

Качалки кондитерські

 

9.

Виїмки кондитерські

 

10.

Ложки для соусів

 

11.

Фігурні різці

 

12.

Сита

 

13

Виделка гастрономічна

 

14.

Кондитерські наконечники

 

15.

Ножі

 

16.

Круглий казан

 

17.

Весло

 

18.

Лійки для просочування кондитерських виробів сиропами

 

19.

Щипці для порційних виробів

 

20.

Решето

 

21.

Мірна склянка

 

22.

Ніж

 

23

Виделка зі скидачем

 

24.

Лопатка кондитерська

 

25.

Кондитерські щипці

 

26.

Сито металеве

 

27.

Виїмки з рифленими краями

 

28.

Пензлики

 

29.

Ложка для гарнірів

 

5. Вимоги системи НАССП до  кондитерських цехів (перегляд  відео).

Викладач технології:   Хочу звернути увагу, що  при виготовленні кремових кондитерських  виробів, які мають обмежений термін реалізації,  необхідно дотримуватися санітарних норм і правил  та керуватися  вимогами системи НАССР,тобто системою аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках для забезпечення мікробіологічної безпеки харчових продуктів.

 На вашу думку як вимоги  системи НАССР стосуються кондитерських цехів?

Очікувана відповідь здобувача освіти: Вимогами  системи НАССР необхідно керуватися  починаючи від постачання сировини, яка повинна бути якісною та мати сертифікат якості, організації виробничого процесу, виробництва, реалізації готової продукції.  

Викладач:Одна з основних цілей упровадження системи НАССР – забезпечення безпеки харчової продукції на всіх етапах харчового ланцюга «від лану-до столу»..Слайд 21

Перегляд відео.Слайд 22

6. Вправа «Заповнити пропуски».

Викладач обліку:  Кухарі-кондитери постійно працюють з обладнанням, яке представляє небезпеку. Тому  завжди потрібно пам’ятати  вимоги охорони праці. Для повторення матеріалу з предмета  «Охорона праці» виконаємо вправу «Заповнити пропуски».

На мультимедійному екрані слова пов’язані, з основними вимогами  охорони праці  при роботі в кондитерському цеху. Вам необхідно зв’язати слова з основними вимогами  охорони праці.

Очікувана відповідь учнів: При роботі з електричною плитою необхідно дотримуватись вимог охорони праці.

Перед початком роботи електричної плити встановити максимальну температуру нагріву.

З метою попередження враження працівника електричним струмом необхідно носити взуття на гумовій підошві.

Низька виробнича дисципліна може стати причиною недотримання вимог охорони праці та отримання  травм.

Червоний колір передбачає  заборону, безпосередню небезпеку, засіб пожежогасіння.

З метою запобігання враження електричним струмом, біля кожного обладнання розміщують діелектричний килимок.

Перед початком роботи обладнання перевіряють заземлення.

З метою запобігання опіків гарячий посуд беруть прихватком.

   ІV. Оцінювання учнів та підведення підсумків уроку.Слайд 23

Аналіз  діяльності здобувачів освіти та оцінювання. (Оцінювання роботи здобувачів освіти. Викладачі аналізують  відповіді здобувачів освіти та
виставляють оцінки.

Викладач Христенко: Професія кондитера була і буде затребувана у всі часи, оскільки любов людей до солодкого зовсім не залежить від економічного стану країни чи конкретного  регіону.

Кухар кондитер повинен мати творче мислення, здатність креативно підходити до вирішення проблеми.

Викладач Гречковська:Найголовніше, кондитер має любити своє заняття. Адже, як відомо, для того, щоб кондитер приготував по-справжньому якісний виріб, обов'язково потрібний  гарний настрій.

Слайд 24

 

 

 

V. Повідомлення домашнього завдання.  Повторити ст. 167-182 підручника  Зайцева Г.Т. Технологія виготовлення борошняних кондитерських виробів. –К.: Вікторія, 2002.

 

 

 

Розробиливикладачі                                       С.Д. Гречковська

                                                                          Ю. О. Христенко   

 

Розглянуто і схвалено на засіданніметодичноїкомісії  з теоретичної та практичноїпідготовки з професій «Кухар», «Кондитер», «Офіціант» 

Протокол  № ___ від «____» ____________ 20______р.

Голова методичноїкомісії _____________ О.В. Марусенко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РЕЙТИНГОВА ТАБЛИЦЯ

Прізвище, ім’я

Вправа «Продовж думку»

Вправа пазл-асортимент виробів

Вправа числова пряма

Кальк. картка

Вправа класифікація

тестування

Заповни пропуски

Серед бал

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тестові завдання з теми: «Технологія приготування бездріжджових видів тіста»

 

_____________________________________________________________________

 

1. Товщина випечених  млинчиків не повинна перевищувати:


1) 1,5-2 мм;

2) 2-3 мм;

3) 2,5-3 мм;

4) 3-3,5 мм.

 

 

 

3


2. Борошно  не можна засипати  надто швидко тому що:

1) млинці будуть несмачні;

2) млинці погано пропікатимуться;

3) в тісті утворяться грудочки, яких важко позбутися;

4) млинці будуть з пухирцями.

3. У процесі випікання готові млинчики складають:

1)  стосиками;

2) розкладають по одному;

3) викладають по два;

4) викладають по три.

4. Температура  води  для вафельного напівфабрикату не повинна перевищувати:


1) 18 οС;

2) 20 οС;

3) 25 οС;

4) 22 οС.

 

 

 

 


5. Вафельне тісто погано відокремлюється від вафельниці:

1) вафельниця не зачищена, в тісті мало емульгаторів;

2) борошно засипали все відразу;

3)  борошно погано перемішали;

4) тісто з пониженою вологістю.

6. Як розпушувач при приготуванні вафельного напівфабрикату використовують:

1) дріжджі;

2) амоній;

3) соду і амоній;

4) соду.

7. Час випікання вафельних листів становить:


1) 2-3 хв;

2) 5-6 хв;

3) 1-1,5 хв;

4) 6-7 хв.

 

 

 

 


8. Пісочне тісто за співвідношенням сировини розрізняють:

1) м’яке,  десертне;

2) звичайне круте, горіхове;

3) звичайне круте, м’яке або десертне;

4) м’яке, шоколадне.

9. Температура жиру  для пісочного тіста  перед використанням повинна бути:


1) 10-12 οС;

2) 18-20 οС;

3) 5-8 οС;

4) 20-25 οС.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


10. Для приготування пісочного тіста використовують цукровий пісок:

1) з великими кристалами;

2) з дрібними  кристалами;

3) з середніми кристалами;

4) не використовують.

11. Пісочний  напівфабрикат  перед  випіканням  викладають   на  кондитерські листи:

1) ледь  змащені  жиром;

2) ретельно змащені  жиром;

3) змочені  водою;

4) сухі.

12. У кондитерських виробах яйця замінюються на меланж у співвідношенні:


1)1:2;

2)1:3;

3)1:1;

4)1:4.

 

 

 

 

 

 

 

 


Відповіді на тестові завдання

 

1

2

3

4

5

6

1

3

1

1

1

4

7

8

9

10

11

12

1

3

1

2

4

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Із переліку інвентаря виключіть той, який не використовується в кондитерському цеху

 

№ з/п

Посуд, інвентар

Відмітка

1.

Наплитні котли

 

2.

Каструлі різної ємності

 

3.

Кондитерські листи

 

4.

Столові ложки

 

5.

Лотки для готових виробів 

 

6.

Листи

 

7.

Черпак для перших страв

 

8.

Качалки кондитерські

 

9.

Виїмки кондитерські

 

10.

Ложки для соусів

 

11.

Фігурні різці

 

12.

Сита

 

13

Виделка гастрономічна

 

14.

Кондитерські наконечники

 

15.

Ножі

 

16.

Круглий казан

 

17.

Весло

 

18.

Лійки для просочування кондитерських виробів сиропами

 

19.

Щипці для порційних виробів

 

20.

Решето

 

21.

Мірна склянка

 

22.

Ніж

 

23

Виделка зі скидачем

 

24.

Лопатка кондитерська

 

25.

Кондитерські щипці

 

26.

Сито металеве

 

27.

Виїмки з рифленими краями

 

28.

Пензлики

 

29.

Ложка для гарнірів

 

 

docx
Додано
22 грудня 2021
Переглядів
948
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку