Ітегрований урок "Роль роботів у житті людини"

Про матеріал

В експерименті "Впровадження Державного стандарту" проводяться інтегровані уроки "Я пізнаю світ". Цей урок підходить до теми тижня "Техніка у моєму житті".Він знайомить дітей з різними роботами :Андроїди, роботи-помічники,роботи_тварини тощо.

Перегляд файлу

               Роль  роботів  у  житті  людини

                            Хід  заняття

  Ранкова  зустріч

(Діти  встають  в  коло)

-Давайте  привітаємося  з  нашими  гостями  й  один  з  одним.

а)  -Доброго  ранку , доброго  дня,

     Бажаєте  ви  і  бажаю  вам  я.

     Хай  плещуть  долоньки,

      Хай  тупають  ніжки,

      Кивають  голівки,

      І  сяють  усмішки.

Доброго  ранку, доброго  дня.

Даруєм  серця  вам  і  добрі  слова!

-Не  забуваєм  називати  один  одного  тільки  по  іменах  і  говорити  якомога  більше  добрих  слів.

б)    зараз  я  пропоную  вам  гру  «Вірю/не  вірю».  Я  буду  говорити  фрази, які  стосуються  теми  тижня  «Техніка, яка  нам  допомагає». А  ви, якщо  згодні, плескайте  в  долоні, якщо  не  згодні- тупотіти  ніжками.

  Будьте  уважними!

Гра  «Так  чи  ні».

 

- Пилососом  чистять  килими

- Компютер – предмет  неживої  природи

- Відро  та  віник -  це  техніка

-Холодильник  призначений  для  зберігання  продуктів

-  Пральна  машина  пере  одяг

- Кондиціонер  миє  посуд

- Автомобілем  кермує  шофер

- Літаком  керує  моряк

- Компютер – це  техніка

- Феном  сушать  й  укладають  волосся

- Електрочайник  охолоджує  воду

- Телевізор – це  рукотворна  річ

- Телефон  служить  для  зв’язку  й  спілкування

- Машинка – це  іграшка

- Ноутбук – це  техніка

- Техніка  допомагає  людям

 

в)  «Календарик  настрою»

- З  яким  настроєм  ви  прийшли  сьогодні  до  школи?  Покажіть  смайлика.

Наприкінці  дня ( уроку) ми  повернемося  до  нашого  «Календарика  настрою»  і  той, хто  був  сумний, я  думаю, обов’язково  покращить  свій  настрій.

   На  вас  сьогодні  чекає  цікава  зустріч  із  відомим  та  невідомим. Ми, навіть, зазирнемо  у  майбутнє.

г)  Загадка

-Відгадайте  загадку  і  ви  дізнаєтеся  про  що  піде  мова  на  уроці.

Сам -  металевий,

Мозок – електричний.    (Робот)

(Вчитель  показує  іграшку  робота)

 

Повідомлення  теми  та  мети  уроку

  • Отже  сьогодні  ми  будемо  говорити  про  робототехніку . про  роботів  та  їх  значення  в  житті  людини.
  • -Хто  цікавиться  роботами?(поплескать)

(дивиться  мультфільми ,фільми)

  • У  кого  є  іграшки  робота?(підніміть  руки)

Розпізнавання  природних  та  рукотворних  (штучних)  об’єктів.

Гра  «Вилучи  зайве»(на  дошці – 2  малюнки)

  1. група  об’єктів:

«зайве» - сонце (предмет  природи).

Інше – рукотворні  речі (техніка)

  1. група  об’єктів:

«зайве»- робот (рукотворна  річ)

Інші  предмети – об’єкти  живої  та  неживої  природи.

Висновок:  Робот – це  рукотворна  річ, складна  техніка. Яка  допомагає  людині. Наука. Яка  займається  роботами – робототехніка.

-Зараз  ми  будемо  конструкторами  роботів.

Конструювання (моделювання)  робота  (на  дошці – по  групах)- 6  деталей.

Роль  роботів  в  житті  людини

  • Дізнатися, яку  роботу  можуть  виконувати  роботи  нам  допоможуть  малюнки- картинки (завдання  в  парах)
  • Робот  поливає  квіти, грає  на  муз.інструментах, на  службі у  військових, грає  в  шахи, грає  у  футбол, чистить  килими, готує  їжу, миє  скло, допомагає  робити  складні  операції. Подає  чашки, на  заводах    ….

Висновок : Робототехніка  допомагає  людям  в  житті  , полегшує  працю  людей.

 

Цікаві  факти (найпопулярніші  сучасні  роботи: побутові, спортивні, Роботи-Андроїди, роботи  Тварини)

 Зявляється   робот – математик

  • А  даний  робот – гарний  математик. Я  назвала  його  Пружинка. Він  отримав  завдання  і  ви  зараз  озвучите  відповіді. Відповідаємо  швидко. Чітко  й  правильно. (завдання  дається  по групах – причепляється  до  малюнка  робота)

Наприклад:

-Назвати  і  показати  відомі  геом.. фігури, з  яких  складено  робота.

-  Які  числа  пропущено?

- Порівняти  числа

- Скласти  приклад  на  додавання (читають  по-різному)

- яку  фігуру  можна  утворити  з  6, 3, 4  паличок?

- склад  числа  6.

 

  • Я  думаю, про  такого  робота – помічника  у  навчанні  мріє  кожний  школяр. Можливо настануть  часи. Коли  роботи  так  тісно  ввійдуть  у  наше  життя. Що можна  буде  з  ними  й  дружити. Зрозуміло, що  вони  ніколи  не  замінять  людського  спілкування.

Пісня  про  дружбу (дівчатка   співають. Хлопці  виконують  рухи  роботів0

«Подорож   у  майбутнє»

-Закрийте   на  хвилинку  очі. Уявіть. Що одного  казкового  вихідного  ранку, коли  ваша  сімя  ще  спала. На  вашій  кухні  зявився  робот…

- Пофантазуйте, що  могло  би  відбуватися  на  вашій  кухні? (зошит  с. 63)

( Робот   помив  посуд, який залишався, розставив його  по  полицям; протер  скло  на  вікнах;помив  підлогу,витер  пил: закип’ятив  чай-кофе; зробив  бутерброди ; приніс  чашки  з  бутербродами  в  спальну  кімнату  тощо.

  • Можливо  саме  ви  будете  конструкторами  таких  чи  інших  роботів, конструкторами  найсучаснішої  техніки.( зошит  с. 64)
  • А  на  сьогодні  ви  можете  конструювати  роботів  із  самих  різних  матеріалів: із  коробочок, із  банок, із  лічильних паличок, із  гем. фігур, із  кубиків, з  деталей  конструктора  « Лєго»  тощо (розгляд  малюнків)

Рефлексія

-Про  яку  техніку  ми  сьогодні  з  вами  говорили  на  уроці?

-Що  найбільше  сподобалося  й  запам’яталося?

-Про  що  розкажете  батькам, коли  будете  всією  сімєю  сидіти  за  столом  на  кухні?

  яким  настроєм  закінчуємо  урок? (смайлики)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвинець Тетяна
    Цікава ранкова зустріч, дякую
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 лютого 2018
Переглядів
7350
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку