ХЕРСОНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ ст. №27
З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ
ІНОЗЕМНИХ МОВ ТА ІНФОРМАТИКИ
ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ВЧИТЕЛЬ ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ,
ВЧИТЕЛЬ-МЕТОДИСТ Юнчик Наталія Борисівна
АТМОСФЕРА
УРОК УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ.
Мета: перевірити набуті знання в ході вивчення теми „Атмосфера”.
Обладнення: кросворд, фішки – бали, сигнальні картки.
Тип уроку: урок – аукціон.
ХІД УРОКУ
Сьогодні в нас незвичайний урок. Це урок – аукціон. Що означає слово „аукціон”? У перекладі з латинської „аукціон” означає зростання. Це публічний розпродаж, на якому річ, що продається, купує та людина, яка запропонувала за неї найбільшу суму. Сам аукціон складається з „лотів”, тобто товарів. У нашому аукціоні „лоти” – це будуть запитання і завдання, на які ви будете давати відповіді, а я за правильні відповіді буду платити вам бали (за кожну правильну відповідь - 1 бал). На прикінці уроку підрахуйте бали й отримайте відповідні оцінки.
Кросворд
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Лот 1. „Цифровий”
78 % - вміст азоту в повітрі.
8 – 18 км – потужність тропосфери.
6º - на 1 км вгору знижується tº повітря.
21 % - вміст кисню у повітрі.
760 – нормальний атмосферний тиск.
0º - замерзає.
55 км – на цій висоті розміщується стратосфера.
11 000 л – на 1 добу потрібно 1 людині повітря.
Лот 2. „Термінологічний”
Лот 3. „Світлофор”
Лот 4. „Асоціація”
Лот 5. „Зайвий”
Лот 6. „Класифікаційний”
Поділіть на дві групи види опадів: роса, іней, сніг, паморозь, град, дощ, туман.
Лот 7. „Схематичний”
Заповніть схему елементами, яких не вистачає.
______________ _____________________
______________ ← Показники стану погоди
↓ ↓ ↓ ↓
_____________ ____________ ___________
Температура ↓ ____________ ___________
повітря
_____________ ↓ ↓
______________
↓ ______________
_______
Вітер
_______
_______↓_______ ______↓_______ ______↓_______
_______________ Сила ______________
______________
Лот 8. „Загадковий”
Тітка в хмарах миготить, дядько возом торохтить. (Блискавка і грім).
Лот 9. „Доповнювальний”
Лот 10. „Цікавий”
Учні об”єднуються в групи і працюють над створенням міні – проекту „Як нам захистити атмосферу”.
Представники від груп презентують свої міні – проекти.