Іван Андрусяк "Вісім днів із життя Бурундука" Епічні твори.

Про матеріал
Урок української мови за науково - педагогічним проєктом "Інтелект України" Консект уроки читання у 3 класі.
Перегляд файлу

Тема. Епічні твори. Іван Андрусяк, «Вісім днів із життя Бурундука»                                                              

Мета : продовжувати знайомити учнів з творчістю Івана Андрусяка; розвивати навички швидкого читання, розуміння прочитаного, вправляти у виразності  та швидкості читання,  формувати уміння аналізувати прочитане, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати людяність, допитливість, прагнення творити добро.

 

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.


Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля парти станьмо чемно -

Плине час хай недаремно.

Будьмо уважні та старанні всі,

Сядьмо рівненько на місця свої.


ІІ. Оголошення теми і завдань уроку

-Діти, розгорніть ваш зошит на стр. 17 , прочитаймо разом тему уроку, поставте собі завдання на урок відповідно до теми.

 - Ми сьогодні завершуємо читати уривок з повісті Івана Андрусяка « 8 днів із життя Бурундука»

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

3.1.  Біографія Івана Андрусяка. Прочитаймо разом з диктором інформацію про письменника. Візьміть олівець червоного кольору і підкресліть слова, які  характеризують Івана Андрусяка як дитячого  письменника.

Іван Михайлович Андрусяк — справжній дитячий письменник! Розбишацький та позитивний, веселий та кумедний! Він  любить дітей і пише для них неймовірні вірші, які згодом цитує не лише дитя,а й уся родина! Він вигадує чудовезні історії з таємницями та втечами, усмішками й реготаннями.

 

3.2. Вправа «Фотоапарат»

Налаштуйте оченята на роботу.  Прочитайте швидко речення з екрану монітора, повторіть про себе та запишіть його у зошит. Поміркуйте, чим повість відрізняється від оповідання.

 

3.3 Гра «Перевір себе»  З’єднай стрілочкою термін і його визначення.

3.4.  Перегляньмо  відеофрагмент.  Які у вас  враження від Івана Андрусяка як поета й перекладача? Поміркуй, як письменник використовує творчий час.  А чи вдається творчо використовувати свій час тобі?

3.5 Вправа «Сорока- Черепаха»  Прочитаймо  чистомовку спочатку повільно, а потім поступово прискорюючи  темп.

 Ія-ія-ія — в Бондарука Івася мрія —                                                                                                    ол-ол-ол —забити справжній гол

3.6 Вправа «Повітряні кульки» Прочитаймо слова повільно, швидко, дуже швидко, політаємо на повітряних кульках разом з Ведмежатком і Мавпочкою.

3.7 Дізнаймося лексичне значення слова з тлумачного словничка

Тлумачний словничок

Борюкатися — намагатися подужати супротивника, перемогти.

 

3.8 Вправа  «Незнайко» . Нашому Незнайкові так сподобалася історія про хлопчика Івася , що він вирішив написати її  у свій  зошит. Перевірте , чи не зробив він  помилок. Відповіді учнів.

 івась  носив  яйце  (зніщє)  під пахвою, щоб гріти його теплом свого тіла, і ні зким не розмовляв. Однокласників дивувала поведінка хлопця. Сусідка по парті оленка зайко вирішила, що в івася хворе плече, і запропонувала допомогу. Натомість хлопчик боляче смиконув її за кіску.

3.9 Прочитаємо завершення повісті Івана Андрусяка разом з диктором та учнями класу.

 

3.10 Виконаємо вправу для покращення зору.

3.11.  Виконаймо  завдання Питайлика.  Дайте  відповіді на запитання. Знайдіть  речення у тексті, які доводять правильність вашої відповіді.

  •       Як Івась повівся з однокласницею Оленкою?
  •       Що хруснуло в Івася під час бійки?
  •       Як однокласники дізналися про таємницю Бурундука?
  •       Про що Івась міркував, плачучи вночі?

—3.12  План до тексту . Віднови послідовність подій в уривку, поставивши цифри в кружечках. Перекажіть історію близько до тексту, користуючись поданим планом.

  • Звертання до янгола-охоронця.
  • Бійка — і немає останнього молочного зуба.
  • Невдалий пошук яйця в кімнаті.
  •  Увесь клас підозріло перешіптується.
  •       Поміркуй, що зрозумів Івась під час свого експерименту.
  •       Чого тобі хотілося би навчитися в Івася?
  •       Переглянь відеофрагмент. Про що серйозне хотів сказатипоет в іронічному вірші «Про Мишку»?
  •       Чи сподобався тобі твір Івана Андрусяка? Чи хочепрочитати повість повністю?

ІV. Підсумок уроку

             Підбий підсумки уроків. Назви вивчені навчальні одиниці. Заспіваймо пісню.

 

 

doc
Додано
15 грудня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку