Мета урокуознайомити учнів з ідейно – художнім змістом збірки «Зів’яле листя», надати школярам можливість сприяти І. Франка не тільки як геніального поета та громадського діяча, а й людини, яка кохає, страждає, шукає в житті справжнього кохання; розвивати вміння аналізувати та коментувати прочитане, навички виразного читання поезій, збагачувати словниковий запас учнів; сприяти вихованню естетичних смаків, утверджувати доброту, милосердя, красу і щирість почуттів.
Людина, яка б вона сильна не була, не може жити самою боротьбою, самими громадянськими інтересами. У Франка є прекрасна річ – лірична драма “Зів’яле листя”. Се такі легкі, ніжні вірші, з такою широкою гамою почуттів і розумінням душі людської , що, читаючи їх, не знаєш, кому оддати перевагу : чи поетові боротьби, чи поетові – лірикові, співцеві кохання і настроїв… Франко – лірик високої проби, і його ліричні твори просяться часто в музику… М. Коцюбинський
Міжпредметні зв’язки. Марія Рільке “Дуїнянські елегії”,Шарль Бодлер “ Квіти зла”,М. Лисенко, А. Кос – Анатольський, М. Левицький , Я. Лопатинський , Я. Степовий, Г. Майборода написали музику до поезій “Розвійтеся з вітром”, “Чого являєшся мені у сні”, “Як почуєш вночі край свойого вікна”…