Івент на тему:"Бережи здоров'я змалку, бо хазяїн тіла - ти!"

Про матеріал
Метою івенту є ознайомлення  учнів із визначенням понять «здоров'я», «здоровий спосіб життя»; визначення факторів, що сприяють здоров'ю і факторів, що шкодять здоров'ю; виховання прагнення берегти своє здоров'я як найдорожчий скарб; пропагування здорового способу життя.
Перегляд файлу

C:\Users\User\Desktop\картинки\images (22).jpg

КЗ « Красносільське НВО»

Красносільська ЗШ І-ІІІ ступенів

 

 

         ІВЕНТ НА ТЕМУ:

« Бережи здоров’я змалку,

                      Бо хазяїн тіла - ти.

Щоб життя прожити довге,

                Себе треба берегти

7 клас

C:\Users\User\Desktop\Новая папка\DSCN1200.JPG

               Підготувала

           класний керівник

            7 класу

            Ульянич В. Б.

             2020 рік

C:\Users\User\Desktop\Новая папка\DSCN1197.JPGC:\Users\User\Desktop\Новая папка\DSCN1198.JPG

 

 

 

 

 

 

 

ІВЕНТ для 7 класу

 

Мета: ознайомити учнів із визначенням понять «здоров'я», «здоровий спосіб життя»; визначити фактори, що сприяють здоров'ю і фактори, що шкодять здоров'ю; виховувати прагнення берегти своє здоров'я як найдорожчий скарб; вести здоровий спосіб життя.

Обладнання: заготовки з кольорового паперу; сонечко з променями, хмаринки,  прислів'я, слайди в Microsoft Power, епіграф.

Хід години спілкування

                                                Бережи здоров’я змалку

                                                Бо хазяїн тіла - ти.     

                                                Щоб життя прожити довге,

                                                Себе треба берегти.

                                                                  В.Стебенєв

1. Вступне слово вчителя.

- Наше життя мінливе, швидкоплинне, повне несподіванок, але в ньому існують найважливіші речі, які люди цінують понад усе, називаючи їх безцінними, тому що придбати ці речі не можна ні за які гроші.

Що ж це за речі? Я пропоную вам разом зі мною дізнатись про що йде мова.

У вас на партах лежить  конверт у якому захований «чарівний лист».

Дайте відповідь на сім запитань і, взявши з кожного слова вказану літеру, складіть слово – пароль до теми нашого івенту.

Запитання:

1. Повен хлівець білих овець ( перша  літера відповіді ) ( Зуби ).

2. Один із чинників, що впливає на здоров'я ( четверта літера відповіді ) (Спадковість ).

3. Інфекціцйне захворювання людини, що передається повітряно-крапельним шляхом? (десята літера відповіді) (туберкульоз)

4. Що дістає зубами потилицю? (Друга літера відповіді) (гребінець)

5. У якому овочі найбільше вітаміну А? (друга буква відповіді) (морква)

6. Пристрій для гасіння пожежі? (перша літера відповіді) (Вогнегасник)

7. Знижена рухова активність (перша буква відповіді) (Гіподинамія)

Слово-пароль  «здоров'я» (вчитель поступово відкриває слова теми – спочатку «здоров’я», потім діти повинні здогадатися «Твоє здоров’я в твоїх руках»).

2. Повідомлення теми та мети івенту.

Отже тема нашого івенту «Бережи здоров’я змалку

                                                Бо хазяїн тіла - ти». Під час нашого заходу ми ознайомимося з поняттями «здоров'я», «здоровий спосіб життя», визначимо фактори, що сприяють здоров'ю і фактори, що шкодять здоров'ю, будемо намагатися вести здоровий спосіб життя.

Із сивої давнини, й до сьогодні звичайні люди, учні, філософи, лікарі з’ясовують питання:«Що таке життя?», «Що таке хвороба?», «Чому одні люди здорові, а інші хворіють?»

Наші предки вважали, що хвороби людям приносять злі духи або чорні сили (відьми, чаклуни). Ще хвороби пов'язували з карою небесною, рятуючись від якої, люди намагалися задобрити богів дарами й жертвоприношеннями.

3. Український фольклор про здоров'я.

- Ми знаємо, що усна народна творчість відображає мудрість і життєвий досвід народу. Давайте пригадаємо прислів’я та приказки про здоров'я. (Діти зачитують прислів’я та приказки,пояснюючи їх значення).

Здоров'я не купиш – його розум дарує.

Як немає  сили, то й світ немилий.

Здоровому все добре.

Подивися на вид, та й не питай здоров'я.

Бережи одяг, доки новий, а здоров'я -  доки молодий.

Без здоров'я немає щастя.

Весела думка – половина здоров'я.

У здоровому тілі – здоровий дух.

Хвороб безліч, а здоров'я одне.

Бережи голову в холоді, а ноги в теплі – будеш вік жити на землі.  

4. Вправа «Коло здоров'я», термінологічна робота.

 - У процесі мисленнєвих дій людина встановлює певні асоціації. З чим для Вас асоціюється здоров'я (рослини, тварини, казкові герої, …)

- Давайте порівняємо наше здоров'я із Сонцем. Чому? Тому що сонце зігріває своїм теплом усе живе на землі. Ще сонце нагадує нам коло. А коло – це одна з назв Сонця  в українській міфології.    

-  Давайте спробуємо дати визначення поняттю «здоров'я». (Після обговорення вчитель ознайомлює дітей із визначенням, даним ВООЗ:

«Здоров’я – це стан повного фізичного, духовного й соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб чи фізичних вад».

C:\Users\User\Desktop\Новая папка\82826440_473993609982913_2393528554722689024_n.jpg5. Визначення факторів, що шкодять здоров’ю.

Багато людей втрачають своє здоров'я задарма, не замислюючись про наслідки. Здоров'я — це ще не все, але без здоров'я все інше — ніщо.

Прикро, але ситуація зі станом здоров'я населення в Україні дедалі гіршає. Країна перебуває в економічно-політичній кризі водночас з екологічною. Через це прогресує деградація здоров'я населення, особливо — дитячого. Негативним стале відтворення населення, зменшується тривалість життя, зростає смертність, збільшується кількість хронічних інфекційних захворювань, серцево-судинних, онкологічних, ендокринних, хвороб органів дихання.

C:\Users\User\Desktop\Новая папка\82526937_123095385564675_1072742440944795648_n.jpgСеред чинників, від яких залежить здоров'я людини, приблизно 20% припадає на економічні та екологічні умови (залежить від стану довкілля); 20% - на спадковість і генетичні порушення, 10% - на розвиток медицини та якість медичного обслуговування, а близько 50% припадає на спосіб життя людини, її ставлення до власного життя.

 (Дітям роздають пір'їнки , вони повинні визначити , що може завдавати шкоди здоров'ю і написати варіанти своїх відповідей на «пір'їнках ». Пір'їнки  кріпляться навколо на дошці у вигляді крил)

6. Інсценізація.

Учні в костюмах розігрують сценку про негативний вплив комп’ютера на людину.

Вчитель: А зараз пропонуємо вашій увазі подивитися сценку наших однокласників про вплив комп’ютера на людину і зробити для себе висновки.

В кімнаті сидять брат і сестра і грають в комп’ютерні ігри.

Сестра: Чогось їсти захотілося! Принеси чого-небудь смачненького!

Брат: Не хочу! (сперечаються)

Нарешті сестра знаходить хліб з маслом, цукерки. Їдять, граючи в комп’ютер.

До кімнати на запах хліба заходить Домовий.

Домовий (нюхає): О! хлібець! Бородінський!

Діти налякані.

Діти: Ви хто?

Домовий: Я – Домовий! А ви? Що все за компутером?! (до дівчинки) А ти ж дівчинка! Дивись як зігнулась у три погибелі! Як на тебе хлопці будуть поглядати! А на шари свої подивись!

Дівчинка: Які шари?

Домовий: Які, які! Червоні, вже з орбіт вилазять! (дістає таблицю для перевірки зору, питає). Яка тут буква?

Дівчинка відповідає неправильно.

Домовий (до хлопця): А ти що ж такий хилий. Ану вставай, палки розімни!

Брат (перелякано): А що треба робити?

Домовий: Спробуй від полу віджатись!

Хлопець стогне, не може навіть піднятися.

Домовий: Що ж це за доходяги! Якщо ви через хвилину не будете на дворі грати у футбол, чи їздити на веліках, то (погрожує кулаком)….

Діти: Біжимо!!!

Підсумок вчителя. Отже, прокоментуйте побачене.

Як називається хвороба, яка викликана зниженою руховою активністю? (Гіподинамія). Давайте і цей фактор запишемо на пір'їнці.

 

8. Підведення підсумків.

У нашому житті є багато проблем, що завдають шкоди здоров'ю. Але потрібно пам'ятати , що все залежить від людини. Здорова людина завжди усміхнена, весела і життєрадісна. А що потрібно, щоб наше коло – сонечко усміхалося, щоб воно засяяло? (відповіді учнів )

Прикріпимо до кола слайдики, на яких запишемо складові здорового способу життя:

1. Заняття спортом (ходіння, біг, плавання, їзда на велосипеді)

2. Загартовування.

3. Активне творче життя.

4. Збалансоване харчування.

5. Гігієнічні навички.

6. Духовність.

7. Відсутність шкідливих звичок.

8. Гармонія життя з природою.

9. Позитивні емоції.

10. Активний відпочинок.

 

C:\Users\User\Desktop\Новая папка\82906186_490363998562623_2504920069142740992_n.jpgПрочитайте поради для збереження та зміцнення здоров’я, позначте значком «+» ті з них, які ви використовуєте або використовуватимете у майбутньому.

1. Формувати в собі настанову на здоровий спосіб життя без нікотину, алкоголю й наркотиків.

2. Вивчати особливості власної психіки, вчитися керувати своїми почуттями та емоціями, виробляти індивідуальні способи вдосконалення своєї особистості.

3. Утримувати своє тіло в чистоті.

4. Формувати особисті позитивні якості, поведінку і зовнішній вигляд за допомогою фізичних і психологічних вправ.

5. Поліпшувати своє психічне благополуччя шляхом успіхів у навчанні, творчості, спорті, мистецтві, різних суспільно-корисних справах.

6. Своєчасно попереджувати та лікувати хвороби.

7. Добре вивчити і знати свою спадкову схильність до захворювань, щобзапобігати їх виникненню.

8. Уникати виникненню негативних стресових ситуацій, конфліктів для забезпечення успішного розвитку особистості.

9. Не вступати у статеву близькість до повноліття.

10. Чергувати розумову та фізичну працю з відпочинком.

11. Тренувати і розвивати інтелектуальні та фізичні особливості й здібності.

12. Формувати духовні цінності та моральні принципи.

Будьте здорові!!!

Здоров'ю людини

Сприяє

Заважає

Здоровий спосіб життя

Раціональне хар­чування

Режим праці й відпочинку

Рух

Спорт

Загартовування

Емоційна рівно­вага

Чудовий настрій

Уміння робити добрі справи

Побажання добра і здоров'я

Інтелектуальні на­вантаження

Здоровий сон

Погані звички

Гіподинамія

Переїдання, особ­ливо на ніч

Неврівноваже­ність

Заздрість

Погана екологія

Погана гігієна

Погані справи

Шкідливі звички

Генетичні порушення

Погане медичне обслуговування

 

 

Кожній групі пропонується виготовити міні-проекти:

  1.     Група «Артисти» - підготувати виступ агітбригади  «За здоровий спосіб життя» (використовувати прислів’я, малюнки, міні-вірші);
  2.     Група «Рекламісти» - створити антирекламу шкідливих звичок (використовувати конкретні факти, малюнки, цитати);
  3.     Група «Бухгалтери» - можна підрахувати скільки грошей витрачає людина за тиждень, місяць, рік, якщо купує щодня дві пачки сигарет за середньою ціною; або якщо купує одну пляшку горілки та три пляшки пива на тиждень. Зробити висновки, як можна було витратити ці гроші, якби їх не довелося витрачати на шкідливі звички.

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Нейченко Світлана Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 січня 2020
Переглядів
1244
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку