Із циклу «АКТОРСЬКИЙ ТРЕНІНГ» для керівника театрального колективу(студії, гуртка)
Це дуже ефективна вправа на концентрацію уваги.
Перегляд файлу
Із циклу «АКТОРСЬКИЙТРЕНІНГ» для керівника театрального колективу(студії, гуртка)
Вправа«ПИТАННЯ - ВІДПОВІДЬ»
Це дуже ефективна вправа на концентрацію уваги.
План проведення вправи:
Ведучий тримає в руках 4-6 різних (абсолютно неважливо яких) дрібних предметів. Наприклад, всім знайомі предмети: ручка, ключі, монетка, клубок, гумка, тощо.
Давайте уявимо, що ми вперше бачимо ці речі. Зараз почнемо з ними «знайомитися», але робити це будемо по колу особливим чином. Перший учасник буде «знайомити» з і своїми предметами сусідів зліва і справа. Наприклад, почнемо з ключа. Передаємо його сусідові зі словами:. «Це ключ!», « Що це»? - повинен запитати мене сусід, ніби бачить щось незрозуміле. «Ключ», - повторює ведучий. « А, ключ» і сусід забирає ключ і далі передає його наступному за ним по колу, і повторюється той же діалог: « Це ключ!» «Що це?» «Ключ», «А, ключ». - І ключ переходить до наступного учасника в колі.
На початку вправа виглядає простою, навіть примітивною. Але проблеми виникають, коли ведучий почне вводити в коло додаткові предмети, пускаючи їх то зліва, то справа, то включаючи в естафету гравців з середини ланцюжка.
Дуже швидко виникне ситуація, коли гравці повинні одночасно (не роблячи пауз у вправі!), і приймати предмет з одного боку, і віддавати інший предмет в протилежному напрямку. Це буде складно!!!
Отже, щоб успішно подолати всі складнощі, учасникам варто проявити максимальну зібраність, незважаючи на всю плутанину і сміх, який природно почне супроводжувати весь цей балаган.
«Запустивши» в гру предмети, педагог входить в центр кола, щоб особисто контролювати всі прийоми-передачі предметів в парах і трійках (у разі одночасного прийому-передачі).
Потрібно домагатися від кожного учасника правильного виконання завдання і точності «канонічного тексту» навіть ціною багаторазового повторення.