17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

КАК з природознавства в 4 класі " Буду я природі другом"

Про матеріал

КВК з природознавства проведений в 4 класі на тему " Буду я природі другом" підсумковий урок спрямований на повторення закріплення вивченого матеріалу .

Перегляд файлу

                     КВК з природознавства в 4 класі «Буду я природі другом.»                                             Мета: формувати цілісне уявлення про світ і його мешканців, повторити вивчений матеріал на уроках природознавства, навчитися використовувати його  в нестандартних умовах ,розвивати інтерес до уроків природознавства; сприяти розвитку інтелекту, ерудиції, мислення; виховувати культуру спілкування в груповій роботі; вміння вислухати, доброзичливо вести дискусію; бережливе ставлення до природи рідного краю.

Обладнання: виставка книг про тварин ,рослин, картки із завданнями.

                                                           Хід  гри:

-Діти, усе, що нас оточує, серед чого ми живемо-це природа. Вона дає все необхідне для життя людей ,тварин ,рослин. Природа потребує постійної уваги, турботи. Ми повинні берегти її та охороняти. Сьогодні ми пограємо в гру-КВК, будуть змагатися дві команди.   Отже, розпочинаємо наше змагання допитливих, кмітливих та винахідливих. Оцінювати його буде журі у складі:1…2…3.

Свої знання і вміння

Сьогодні ви покажете ,

А хто із вас сильніший,

Журі про те нам скаже.

1.Привітання команд.

«Всезнайки»                                                                                «Чомусики»

Ми всезнайки-молодці                                         Нам так цікавий світ природи

Залюбки все знаєм                                                 Комахи, звірі, птахи.

Перемогу в боротьбі                                              Про них багато знаємо,

Здобути бажаєм.                                                     Перемогти бажаємо.

 

2.Розминка для команд. Загадки.

1.Б’ється,стука молоток, поправляє наш садок.(Дятел)

2.За вікном сніжок, піднялася віхола, та не страшно пташці, що сидить під стріхою.(Горобець.)

3.Живу я там ,де вічний лід, люблю я рибу на обід, в кожусі білому завжди виходжу чистим із води.(Ведмідь.)

4.Хитра кума слід замела.(Лисиця.)

5.Біжить він по долині в сіренькій кожушині.(Заєць.)

6.Хто в зиму холодну ходить злий та голодний?(Вовк.)

7.Тоненьке,вузеньке,по землі в’ється,

   Як батіг довге та зовсім не б’ється.

Людей боїться, молоко вживає,

В лісі їх багато, це  кожен знає.(Вуж.)

8.Пташка,яка співає високо в небі?(Жайворонок.)

3.Екологічний тест.

1.Що може забруднювати навколишнє середовище: дощ, дим, фабрика, сонце.

2.Забруднення повітря може привести до :захворювання легенів, зміцнення здоров’я.

3.Який спосіб пересування не забруднює повітря: автомобіль, автобус, пішки.

4.Чого не повинно бути у воді: водяних рослин ,пляшок, риби, паперу.

5.Що шкодить рослинам: дощ, сонце, пожежа.

6.Чого не можна робити у лісі: залишати сміття, збирати гриби, милуватись красою рослин.

4.Мозаїка.

Вам потрібно скласти картинку з розрізаних квадратиків ,виграє та команда, яка першою складе і назве тварину, зображену на малюнках. Прочитайте із яким проханням  звертаються до вас тварини.

5.Конкурс «Природничий.»

1.Як називаються вчені ,які вивчають Сонячну систему?(Астрономи.)

2.Як називається природний супутник Землі?(Місяць.)

3. Яка рослина першою з’являється навесні? (Підсніжник)

4.Тварина,яка десять днів може прожити без води.(Верблюд.)

5.Яка найбільша річка України?(Дніпро.)

6.Який прилад визначає сторони горизонту?(Компас.)

7.Скільки материків на землі?(Шість.)

                   2 команда

1.Планета Сонячної системи, на якій існує життя?(Земля.

2.Перший космонавт .(Ю. Гагарін.)

3.Рослина,символ України, насіння якої схоже  на серце.(Калина.)

4.Яка тварина найвища у світі?(Жирафа.)

5.Який птах прилітає до нас із настанням зими?(Снігур.)

6.Яка річка протікає через наше село?(Случ.)

7.У скількох станах може перебувати вода?(У трьох.)

 (Впізнай голоси тварин.)

6.Музична пауза .

7.Конкурс капітанів.

«Четвертий  зайвий?»

А)Шпак ,ластівка, журавель,(собака.)

Б)Кіт ,їжак ,миша,(курка.)

В)Вовк, лисиця, олень,(кінь.)

Г)Собака, кіт ,вівця ,(білка.)

Д)(Вовк),курка, корова, гуска.

Е)Індик, півень, качка,(верблюд.)

8.Ребуси.

9.Екологічний світлофор.

Ви отримали по два кружечки: червоний і зелений .Кожен колір має своє призначення. Так само, як і світлофор на проїжджій частині дороги, наш екологічний світлофор ,вмикаючи червоне світло ,забороняє дії, що завдають шкоди навколишньому середовищу, а зелене світло дозволяє та заохочує дії, що допомагають людині, тваринам, рослинам .Реагуйте відповідним чином на наші завдання.

1.Поливати квіти.

2.Підгодовувати птахів.

3.Ламати гілки на деревах.

4.Руйнувати мурашники.

5.Садити дерева.

6.Руйнувати гнізда.

7.Допомагати тваринам взимку.

8.ловити метеликів.

9.Зривати в лісі ранні квіти.

10.Знущатися над тваринами.

11.Збирати гриби в лісі.

12.Розпалювати вогнище та залишати його.

10.Гра «Хто зайвий?»

-Уважно розгляньте малюнки і запишіть хто  на них зайвий. Виграє та команда, яка швидше виконає завдання.

11.Гра «Так чи ні?»

 1.Птахи належать до тварин?(Так.)

2.Крокодил живе в воді?(Так.)

3.Природа- це все, що нас оточує?(Так.)

4.Птахи не вміють плавати?(Ні.)

5.Корова належить до хижаків?(Ні.)

6.Дощ-це опади?(Так.)

7.Дощовий черв живе на дні океану?(Ні.)

8.Торф утворюється в болоті?(Так.)

9.Кенгуру мешкає в Австралії?(Так.)

10.Пінгвін –птах, що добре літає?(Ні.)

12.Конкурс «Хто швидше? Хто краще?»

Слід намалювати визначення поняття  «природознавство».(виграє та команда, яка  оригінальніше виконає завдання.)

13.Конкурс «Я тваринок гарно знаю, метаграми розгадаю.»

1.До мене можна з річки допливти,

Мене дівчина може заплести.

Дід, як знаряддя-на плечі нести,

«К» спереду відкинеш- полечу,

Почуєш тільки ,як я задзижчу.(Коса-оса.)

2.Гуде собі, літає, з квіток нектар збирає,

А якщо «Дж» зітерти ,вмить стане одяг жерти.(Джміль-міль.)

3.На неї птах сідає, вона його гойдає,

А звук ви замініть-звірятком стане вмить.(Гілка-білка.)

4.У воді я проживаю, кого хочу –всіх щипаю,

А коли з кінця читати-стану птахом я кричати.(Рак-кар.)

5.Люблять нас усі збирати після дощику в ліску,

А як букву «Г» відняти, будем плавати в ставку.(Гриби-риби.)

6.З «Л» твердим –рудий, хвостатий,

З «Л’» м’яким-густий, листатий.(Лис-ліс.)

Підсумок  КВК.(Слово журі.)

 

docx
До підручника
Природознавство 4 клас (Андрусенко І.В.)
Додано
27 жовтня 2018
Переглядів
244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку