Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 7-А класі “ENGLISH7”для загальноосвітніх шкіл.
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 –Б класу (за підручником А.Несвіт “English”)
на І семестр 2023-2024 н.р.
№ |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|
І семестр |
|||||||||
Я. мої друзі (8 годин) На кінець теми учні повинні вміти: використовувати широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій, розповідати про своє життя, своїх друзів; писати листа другові з розповіддю про своє життя. |
|||||||||
1 |
04.09 |
Знову до школи. |
The Present Simple Tense The Past Simple Tense |
Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm |
Впр.2 с. 5-6 |
Впр.2, с.5-6 |
Впр.3, с.6 Впр. 4 с. 7
|
|
Інтегровані змістовні лінії |
2 |
05.09 |
Мої враження від літніх канікул. |
ThePastSimpleTense |
Wonderful, exciting, busy, great, lovely, excellent, bright, huge, crowded
|
Впр. 2 с. 5-6 |
|
Впр. 6 .с. 7 |
Впр. 7 с. 7 |
Обговорює участь у заходах. Демонструє розуміння потреби працювати разом. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
3 |
07.09 |
Мої шкільні друзі |
The Present Simple |
Еxcited, cheerful, interested |
|
|
Впр. 7 .с. 8 |
Впр. 8 с. 9 |
|
4 |
11.09 |
Канікули моїх друзів. |
|
To go on an excursion, to play games on the beach, to spend a month at grandma’s, to take some photos |
Впр.2, с.8
|
|
Впр.1, с.8 Впр.3, с.8
|
Впр. 5 с. 9 |
|
5 |
12.09 |
Моя школа |
|
|
|
Впр.3, с.6-7 |
Впр.4, с.9
|
|
|
6 |
14.09 |
Зустріч з друзями. |
The Future Simple Tense |
Flexible, back-to-school, share the attention, |
Впр.2, с.10 |
|
Впр.1, с.10 |
Впр.4, с.11 |
|
7 |
18.09 |
Працюємо разом. |
|
I like it. I like it a lot I don`t like it |
Впр.2, с.12 |
Впр.2, с.12
|
Впр.1, с.12
|
Впр.6, с.13 |
|
8 |
19.09 |
Наше життя. |
|
|
|
|
|
Проектна робота
|
|
Я, моя родина (12 год.)
На кінець теми учні повинні вміти: без підготовки вступати у розмову на теми, що стосуються особистих інтересів, або теми, пов’язані з повсякденним життям; розуміє короткі розповіді за темою; пише повідомлення про свою родину. |
|||||||||
9 |
21.09 |
Родинні зв’язки. Формування лексичних навичок. |
Tolike/don`tlikedoingsmth |
Caring, excellentat, intelligent, interestedin, fond of, go picnicking |
Впр. 2 с. 22 |
Впр. 1 с. 22 |
Впр. 3 с. 23
|
Намалювати сімейне дерево. |
Інтегровані змістовні лінії |
10 |
25.09 |
Моя сім’я. Формування лексичних навичок. |
|
ЛО С. 19 |
|
Впр.5, с.24 |
Впр.1, 4 с. 19 |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Порівнює сімейні традиції. Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоровя. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
11 |
26.09 |
Людина, якою я захоплююся. Формування лексичних навичок. |
Object pronouns, personal, reflexive pronouns |
|
Впр2, с.20
|
Впр.3, с.20 |
Впр.1, с.20
|
|
|
12 |
28.09 |
Мої батьки. Формування граматичних навичок. |
Objectpronouns, personal, reflexivepronouns |
Getonwell with, a lot of things in common |
|
Діалоги про батьків |
Діалоги про батьків |
Речення з Object pronouns |
|
13 |
02.10 |
Домашні обов’язки. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
Whatdoyouusuallydo? What do you do well? |
To make one’s bad, to tidy up the room, to wash up, to iron clothes, to water flowers, to sew buttons, to cook meals, household chores, dust the furniture, vacuum the carpet |
Впр.2, с.24-25
|
|
Впр.1, с.24 Впр.3, с.25 |
|
|
14 |
03.10 |
Мої домашні обов’язки. Формування навичок читання і письма. |
Questiontags |
Besides, takingcare of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place
|
С.28-29 |
|
Впр.2, с.24
|
Впр.5, с.29 |
|
15 |
05.10 |
Допомагаю батькам.
|
|
|
Впр.4, с.26 Впр.5, с.26 |
|
|
Впр.6, с.29 Напишіть про свої домашні обов’язки. |
|
16 |
09.10 |
Новий літній котедж. Розвиток навичок читання і письма. |
|
Tomakequitealotofmoney, fullof, gardening, waterthe lawn |
Впр.2, с.27 |
|
Впр.1, с.27 |
Впр.4, с.28
|
|
17 |
10.10 |
Сімейні традиції та звичаї. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
Organizeatriptoanothercity, nativescene, getting around the table, expressing gratefulness |
Впр.1, с.30 |
|
Впр.3, с.31 Монологичні висловлювання
|
|
|
18 |
12.10 |
Підготовка до свята. Розвиток навичок читання і письма
|
|
|
Впр.10, с.10 (Across Ukraine) |
|
Впр.1 4 с. 10 (Across Ukraine) |
Впр. 12 с. 10 (Across Ukraine) |
|
19 |
16.10 |
Сімейні свята. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
|
Questiontags |
|
|
|
Впр.1, с.18 (Across Ukraine) |
Впр.1, с.32 |
|
20 |
17.10 |
Допомога батькам. |
|
|
Впр 2 с. 33
|
|
Діалоги |
Впр. 3 с. 34 |
|
Харчування (11 год) На кінець теми учень: має достатній словниковий запас для ведення типової повсякденної бесіди за темою; описує та представляє свої смаки та уподобання у їжі; може написати рецепт улюбленої страви |
|||||||||
21 |
19.10 |
Здорова їжа. Формування лексичних навичок. |
Ilike… Idon`tlike… I hate… I can`t stand |
Balanced diet, source of nutrients, combination of |
Впр. 1 с. 38 |
Впр. 2 с. 39 |
Впр. 3 с. 39 |
|
Інтегровані змістові лінії |
22 |
30.10 |
Їжа, яку я люблю. Формування лексичних навичок. |
Ilike… Idon`tlike… Ihate… Ican`tstand |
Perhaps, I mean, split |
Впр. 2 с. 40 |
|
Впр. 1 с. 40 Впр. 3 с. 41 |
Впр.6 с. 65 Впр. 7 с. 66
|
Розподіляє кошти на продукти харчування, складає перелік покупок. Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. Наводить приклади збалансованості власного раціону. |
23 |
31.10 |
Ланч. Формування граматичних навичок. |
Let… don`tlet… areallowed… |
|
Впр.12 с. 16 (Across Ukraine)
|
|
|
Впр.13,14 с. 16 (Across Ukraine) |
|
24 |
02.11 |
Кухонне обладнання. Розвиток навичок читання і письма. |
|
Packedlunch, instead, to grab, a healthy snack,
|
Впр. 1 с. 42 |
Впр. 2 с. 42-43 |
|
Впр. 4 с. 43
|
|
25 |
06.11 |
Сервіровка столу. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
MakingSuggestions |
Dishwasher, kitchensink, papertowel, microwave oven … |
Впр. 1 с. 46 Впр. 3 с. 47 |
|
|
Впр. 1 с. 46 |
|
26 |
07.11 |
Рецепт страви. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
Pour, bake, combine, add, mix |
Впр.3, с.44
|
Впр. 1 .с 44
|
Впр.1 с 44 |
|
|
27 |
09.11 |
На кухні з дідусем. Розвиток навичок читання і говоріння. |
|
Dishwasher, sink, papertowel, toaster, freezer,oven, kitchen table, wastebin |
Впр. 2 с. 49 С. 24-25 (Focus 1) |
|
Впр. 3 с. 49 |
|
|
28 |
13.11 |
Шкільна їжа Розвиток навичок читання і письма |
Past Perfect |
Grill, pot, grater, ladle, wok, handmixer, canopener |
Впр. 4,5 с. 50 |
|
Впр.3, с.51
|
Написати рецепт улюбленої страви
|
|
29 |
14.11 |
Приготування їжі. Розвиток навичок читання і говоріння
|
Question tags |
|
Впр. 2 с. 51 |
Впр. 2 с. 82 Впр. 4 с. 83 |
|
Впр. 1 с. 51 |
|
30 |
16.11 |
Улюблена страва |
|
Cut, mash, add, take. |
Впр. 4 с 52 |
|
Впр. 5 с. 52 |
Впр. 6 с. 53
|
|
31 |
20.11 |
Харчування
|
|
|
|
|
Монологічні висловлювання за темою |
|
|
Охорона здоров’я(12 год). На кінець теми учні повинні вміти: вести повсякденні бесіди за темою, виконувати та реагувати на основні мовленнєві функції, писати повідомлення другові про своє здоров’я та давати поради. |
|||||||||
32 |
21.11 |
Як ти себе почуваєш? Формування лексичних навичок. |
Ifeelfine. Shelookshappy. Helooks tired. I feel sick. He feels cold.
|
|
Впр.1 с. 56 Впр.4 с. 58 |
Впр. 1 с. 56 |
Впр. 2 с. 56
|
|
Інтегровані змістовні лінії |
33 |
23.11 |
Хвороби. Формування граматичних навичок. |
Wat’sthematter? Wat’swrong? |
Earache, abackache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, a sore throat, a headache… |
Впр.4 с. 60 |
Впр.1 с. 59 |
|
Впр. 6 с. 61
|
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії. Обговорює шляхи профілактики захворювань. |
34 |
27.11 |
Симптоми хвороби. Формування лексичних навичок. |
Howdoyoufeel? |
|
Впр.2-4 с. 62 |
Впр. 1 с. 62
|
Впр.5 с. 63
|
|
|
35 |
28.11 |
Форми лікувальних засобів. Формування навичок аудіювання і говоріння. |
|
Anaspirin, acoughsyrup/ coughdrops, anasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/ a tablet… |
Впр.5 с. 65 |
Впр. 1-3 с. 64 |
Впр. 5 с. 65 |
|
|
36 |
30.11 |
Захворювання. Алергії Формування навичок читання і письма. |
Youshould… Youmust/nustn`t |
Must/mustn`t Should/ shouldn`t |
Впр. 1 с. 65 Впр. 2-3 с. 66 |
Впр.1 с. 65 |
|
Речення з мод. дієсл. |
|
37 |
04.12 |
Хвороби та їх лікування. Розвиток навичок читання і письма. . |
Модальні дієслова |
|
|
|
Впр.4 с. 67 Впр. 1 с. 68
|
Впр. 5 с. 67 |
|
38 |
05.12 |
Перша допомога Розвиток навичок аудіювання і говоріння |
WhatshouldIdo? |
|
Впр. 2. с. 68 |
Впр.2 с. 68
|
впр. 1 с. 68
|
Впр .3 с. 69 |
|
39 |
07.12 |
Візит до лікарні. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
|
|
Entrance, disinfectant, pediatricward |
Впр. 1 с. 70 |
Впр. 1 с. 70 |
Діалоги |
Впр. 5 с. 69 |
|
40 |
11.12 |
На прийомі у лікаря. Розвиток навичок читання і говоріння.
|
|
Nurse, operate, keepgermsoff, recoveryroom,… |
Впр.2 с. 70 |
Впр. 3-4. с. 70 |
|
|
|
41 |
12.12 |
У лікарні. Розвиток навичок читання і письма
|
|
|
Впр. 3 с. 73 |
|
Впр. 1 с. 72 |
Впр. 5 с. 73 |
|
42 |
14.12 |
Медичні центри. Розвиток навичок читання і письма
|
|
Policlinics, hospital, sanatorium. |
Впр. 3 с. 73 |
|
|
Впр. 6 с. 74 |
|
43 |
18.12 |
Здоровий спосіб життя.
|
|
|
Впр. 3 с. 75 |
|
Впр. 4 с. 75 |
Впр. 1 с. 74 |
|
44 |
19.12 |
Людина, якою я захоплююся |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
45 |
21.12 |
Здорова їжа |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
46 |
25.12 |
Здоровий спосіб життя |
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
47 |
26.12 |
Шкільне життя |
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
48 |
28.12 |
Як зберегти здоров’я
|
Узагальнення, систематизація вивченого матеріалу |
Зведена таблиця розподілу навчального часу в 7-Б класі
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння) |
Кількість тем |
І |
48 |
3 |
4 |
4 |
ІІ |
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|