Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автори: Скворцова, С. О.; Онопрієнко, О. В. (2020)»
для 3 класу за програмою НУШ (2022-2023 н. р. 5 годин на тиждень
ІІ семестр
81 |
|
4-5 |
Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків |
- розв’язує задачі на знаходження суми двох доданків; - перевіряє правильність розв’язку за-дачі: складає і розв’язує обернену зада-чу, розв’язує задачу іншим способом; - складає вираз до задачі; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - планує розв’язування /розв’язання задачі; - створює допоміжну модель задачі різними способами; - читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі на різницеве порівняння двох добутків; - застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини; - розв’язує ускладненні рівняння; - перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; |
|
|
82 |
|
6-7 |
Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків
|
- знаходить значення числового виразу; - розуміє сутність кратного порівняння чисел; - обчислює результат кратного порівняння чисел; - складає і розв’язує рівняння; - виконує порівняння числових виразів; - читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі на кратне порівняння двох добутків; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - розв’язує задачі на кратне порівняння двох добутків; |
|
|
83 |
|
8-9 |
Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків |
- знаходить значення числового виразу; - розв’язує задачі, обернені до задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - аналізує і застосовує схеми виразів, які є розв’язаннями задач; - виконує порівняння числових виразів; - аналізує розв’язання ускладнених рівнянь. |
|
|
84 |
|
10 |
Досліджуємо задачі |
- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - читає, знаходить, аналізує, порівнює прості і складені сюжетні задачі; - знаходить значення числового виразу; |
|
|
85 |
|
11-12 |
Досліджуємо задачі |
- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі; - ставить запитання до умови задачі; - вносить дані до таблиць; - розв’язує задачі, користуючись підказками; - складає і розв’язує рівняння; - виконує порівняння числових виразів; - знаходить значення виразу зі змінною; |
|
|
86 |
|
13 |
Розв’язуємо задачі |
- користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - доповнює короткий запис і схеми до задач; - розв’язує ускладненні рівняння; |
|
|
87 |
|
|
Навчальний проєкт № 5. «Яка користь від математики?» |
- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя; - обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації; |
|
|
88 |
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
89 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Корекція результатів навчання учнів. |
- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо; - складає вираз до задачі; - застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини; |
|
|
Вивчаємо трицифрові числа |
|
|||||
90 |
|
16-17 |
Одержуємо тисячу |
- лічить у межах сотні, тисячі в прямому і зворотному порядку; - лічить від будь-якого числа до вказаного;
- утворює трицифрові числа різними способами; - лічить одиницями, десятками, сотнями в межах тисячі; - читає і записує трицифрові числа в межах тисячі;
- знаходить значення числового виразу; |
|
|
91 |
|
18 |
Одержуємо трицифрові числа |
- читає і записує багатоцифрові числа в межах тисячі; - утворює багатоцифрові числа різними способами; - лічить у межах сотні, тисячі в прямому і зворотному порядку; - встановлює позиційне значення цифри в записі трицифрового числа; |
|
|
92 |
|
19-20 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Додавання і віднімання круглих чисел. |
- уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники; - відтворює послідовність чисел у межах тисячі; - виконує обчислення, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць; - виконує додавання і віднімання круглих чисел; - розв’язує задачі, які характеризують ситуацію купівлі – продажу; - застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини; - знаходить значення числового виразу. |
|
|
93 |
|
21-22 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації |
- відтворює послідовність чисел у межах тисячі; - записує трицифрові числа у вигляді суми розрядних доданків; - виконує додавання та віднімання трицифрових чисел на основі нумерації; - розв’язує задачі, які характеризують ситуацію купівлі – продажу; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - знаходить значення числового виразу. |
|
|
94 |
|
23-24 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації |
- відтворює послідовність чисел у межах тисячі; - записує трицифрові числа у вигляді суми розрядних доданків; - виконує додавання та віднімання трицифрових чисел на основі нумерації;
- розв’язує задачі, які характеризують ситуацію купівлі – продажу; - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо; - знаходить значення числового виразу. |
|
|
95 |
|
25-26 |
Визначаємо загальну кількість одиниць розряду. |
- лічить у межах тисячі від будь- якого числа до вказаного; - записує трицифрові числа у вигляді суми розрядних доданків;
- знаходить значення числового виразу. |
|
|
96 |
|
27-28 |
Порівнюємо трицифрові числа. |
- порівнює багатоцифрові числа різними способами; - виконує обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях; - лічить у межах тисячі від будь- якого числа до вказаного; - порівнює трицифрові числа; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо; - знаходить значення числового виразу. |
|
|
97 |
|
29-30 |
Досліджуємо задачі. |
- лічить у межах тисячі від будь- якого числа до вказаного; утворює багатоцифрові числа різними способами; - порівнює трицифрові числа;
- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; |
|
98 |
|
31-32 |
Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел. |
- знаходить значення числового виразу; - записує трицифрові числа у вигляді суми розрядних доданків; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - самостійно створює таблицю аналогічну поданій; - володіє навичкою табличного множення і ділення; - застосовує в обчисленнях переставний закон множення; - застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини; |
|
|
|
99 |
|
33-34 |
Множимо і ділимо круглі числа, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць. |
- порівнює трицифрові числа;
|
|
||
100 |
|
35-36 |
Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного. |
|
|
||
101 |
|
37-38 |
Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр. |
- складає і розв’язує задачу за коротким записом та за схемою; - читає, знаходить, аналізує, порівнює прості і складені сюжетні задачі; |
|
||
102 |
|
39-40 |
Вивчаємо одиницю вимірювання маси: 1 грам, 1 тонна. |
- знаходить значення числового виразу. |
|
||
103 |
|
41-42 |
Використовуємо прийом послідовного множення і ділення. |
- знаходить значення числового виразу методом укрупнення одиниць;
- розуміє множення та ділення на кругле число;
|
|
||
104 |
|
43 |
Множимо і ділимо на кругле число. |
- розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - розв’язує ускладненні рівняння; - розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); - будує за допомогою циркуля коло; - знаходить значення числового виразу. |
|
||
105 |
|
44 |
Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел. |
- відтворює послідовність чисел у межах тисячі; - читає і записує числа, утворює числа різними способами; - визначає розрядний склад трицифрового числа; - визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; - порівнює числа різними способами;
- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;
|
|
||
106 |
|
45-46 |
Додаємо і віднімаємо круглі числа. |
- відтворює послідовність чисел у межах тисячі; - читає і записує числа, утворює числа різними способами; - визначає розрядний склад трицифрового числа; - визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; - порівнює числа різними способами;
|
|
||
107 |
|
47-48 |
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. |
- розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного; - складає і розв’язує задачу за коротким записом та за схемою;
|
|
||
108 |
|
49-50 |
Додаємо і віднімаємо круглі числа. |
- читає і записує числа, утворює числа різними способами; - визначає розрядний склад трицифрового числа; - визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; - порівнює числа різними способами; - володіє навичкою додавання і віднімання круглих чисел; |
|
||
109 |
|
51 |
Додаємо і віднімаємо числа двома способами. |
- знаходить значення числового виразу двома способами; - володіє навичкою додавання і віднімання круглих чисел; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач; |
|
||
110 |
|
52-53 |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно. |
- визначає розрядний склад трицифрового числа; - володіє навичкою порозрядного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел; - розв’язує задачі арифметичним і алгебраїчним методом; - будує за допомогою циркуля коло; - визначає радіус кола; - знаходить значення числового виразу. |
|
||
111 |
|
54 |
Додаємо і віднімаємо числа трьома способами. |
- знаходить значення числового виразу трьома способами; - відновлює істинні рівності; - розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; - розв’язує задачі, які характеризують ситуацію купівлі – продажу; |
|
||
112 |
|
55-56 |
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. |
|
|
||
113 |
|
57-58 |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа. |
- знаходить значення числового виразу застосовуючи прийом округлення; - розв’язує задачі арифметичним і алгебраїчним методом; - розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); - будує за допомогою циркуля коло; |
|
||
114 |
|
59 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. |
|
|
||
115 |
|
60-61 |
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. |
- знаходить значення числового виразу різними способами; - відновлює істинні рівності; - розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); - будує за допомогою циркуля коло; - визначає радіус кола; - обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому зна ченні; - користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач; |
|
||
116 |
|
62 |
Знайомимось із письмовими додаванням і відніманням. |
- розуміє прийом письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; - розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного; - розв’язує задачі арифметичним і алгебраїчним методом; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, |
|
||
117 |
|
63 |
Досліджуємо задачі. |
- розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - користується даними під час розв’язу-вання практично зорієнтованих задач; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію; - володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; - відновлює істинні рівності; - розв’язує ускладнені рівняння; |
|
||
118 |
|
64 |
Виконуємо додавання і віднімання письмово. |
- знаходить значення числового виразу; - володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - користується даними під час розв’язу-вання практично зорієнтованих задач; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію; - відновлює істинні рівності; |
|
||
119 |
|
65-66 |
Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами. |
- розв’язує сюжетні задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами; - користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач; - володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію; |
|
||
120 |
|
67 |
Розв’язуємо задачі. |
- розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного; - володіє навичкою письмового дода-вання і віднімання чисел у межах 1000; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію; |
|
||
121 |
|
68 |
Розв’язуємо задачі. |
- розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - володіє навичкою письмового дода-вання і віднімання чисел у межах 1000; - відновлює істинні рівності; |
|
||
122 |
|
69 |
Розв’язуємо задачі. |
- володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; - знаходить значення числового виразу усно; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію; |
|
||
123 |
|
|
Навчальний проєкт № 6 «Мій бюджет». |
- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя; - навчальні дослідження; |
|
||
124 |
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
||
125 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Корекція результатів навчання учнів. |
- розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - відновлює істинні рівності; |
|
||
Розділ 6. Вивчаємо позатабличне множення та ділення |
|
||||||
126 |
|
72-73 |
Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення. |
- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях; - розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; - застосовує в обчисленнях переставний та сполучний закони множення; - застосовує взаємозв’язок між діями множення і ділення; - застосовує правила множення і ділення з числами 1 і 0; - читає і записує математичні тверджен-ня, використовуючи буквену символіку; - розв’язує задачі арифметичним і алгебраїчним методом; - знаходить значення числового виразу. |
|
||
127 |
|
74-75 |
Знайомимось із діленням з остачею. |
- виконує ділення з остачею; - розуміє, що остача має бути меншою за дільник; - перевіряє правильність ділення з остачею; - читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку; - розв’язує задачі на знаходження суми трьох доданків арифметичним і алгебраїчним методом; - розв’язує ускладненні рівняння; |
|
||
128 |
|
76-77 |
Вивчаємо ділення з остачею. |
- виконує ділення з остачею; - розуміє, що остача має бути меншою за дільник; - знає і застосовує алгоритм ділення з остачею; - виконує ділення з остачею з коментарем; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію; |
|
||
129 |
|
78-79 |
Перевіряємо ділення з остачею. |
- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях; - виконує ділення з остачею; - знає і застосовує алгоритм перевірки ділення з остачею; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; |
|
|
|
130 |
|
80-81 |
Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею. |
- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуа ціях; - розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; - застосовує в обчисленнях переставний та сполучний закони множення; - застосовує взаємозв’язок між діями множення і ділення; - виконує ділення з остачею з коментарем; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; |
|
||
131 |
|
82-83 |
Досліджуємо ділення з остачею. |
- виконує ділення з остачею коли ділене менше за дільник; - знаходить значення числового виразу використовуючи різні прийоми; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію; - виконує ділення з остачею і перевіряє його; |
|
||
132 |
|
84-85 |
Вивчаємо правило множення суми на число. |
- читає і записує математичні твер - дження, використовуючи буквену символіку; - застосовує в обчисленнях переставний та сполучний закони множення; - порівнює вирази; - знаходить значення числового виразу зручним способом; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі. |
|
|
|
133 |
|
86-87 |
Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове. |
- знаходить значення числового виразу зручним способом; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію; - розуміє, знає і застосовує алгоритм множення двоцифрового числа на одноцифрове; - виконує множення з коментарем; - застосовує в обчисленнях переставний сполучний та розподільний закони множення; - виконує ділення з остачею; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі. |
. |
||
134 |
|
88-89 |
Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове. |
- знаходить значення числового виразу; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію; - застосовує в обчисленнях переставний, сполучний та розподільний закони множення; - розуміє і застосовує формулу периметра прямокутника (квадрата); - виконує ділення з остачею, перевіряє результат; - розв’язує задачі двома способами; |
|
. |
|
135 |
|
90-91 |
Вивчаємо правило ділення суми на число . |
- знаходить значення числового виразу; - працює з математичним матеріалом; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію; - розуміє і застосовує правило ділення суми на число; - розуміє і застосовує розподільний закон ділення відносно додавання; - розв’язує задачі двома способами; - користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач; |
|
|
|
136 |
|
92-93 |
Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове. |
- знаходить значення числового виразу; - розуміє і застосовує правило ділення двоцифрового числа на одноцифрове; - розуміє і застосовує розподільний закон множення та ділення відносно додавання; - розв’язує задачі різними способами; - розуміє і застосовує формулу периметра прямокутника (квадрата); |
|
||
137 |
|
94-95 |
Ділимо трицифрове число на одноцифрове. |
- знаходить значення числового виразу; - розуміє і застосовує правило ділення трицифрового числа на одноцифрове; - виконує ділення з остачею, перевіряє результат; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - розв’язує ускладнені рівняння; |
|
||
138 |
|
96 |
Розв’язуємо задачі. |
- розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію; - знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - розв’язує задачі різними способами; - знаходить значення числового виразу, перевіряє і коментує розв’язування; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; |
|
|
|
139 |
|
97-98 |
Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці. |
- розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці; - розв’язує задачі різними способами; - знаходить значення числового виразу; - розуміє і застосовує при розв’язуванні алгоритм розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці; |
|
||
140 |
|
99 |
Розв’язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. |
- розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці; - створює математичну модель задачі; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - розв’язує задачі різними способами; - знаходить значення числового виразу; |
|
||
141 |
|
100-101 |
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. |
- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі; - складає і розв’язує задачу за коротким записом та за схемою; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - виконує ділення з остачею, перевіряє результат; |
|
||
142 |
|
102-103 |
Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами. |
- знаходить значення числового виразу; - володіє навичками ділення круглого числа на одноцифрове за допомогою укрупнення розрядних доданків, та прийому ділення на основі розподільного закону ділення відносно додавання; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі; |
|
||
143 |
|
104 |
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. |
- розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці; - читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі; - знаходить значення числового виразу різними способами. |
|
||
144 |
|
105 |
Виконуємо ділення на кругле число. |
- знаходить значення часток двома способами за схемою; - виконує ділення на кругле число; - володіє навичками ділення за допомогою укрупнення розрядних одиниць; - розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці; |
|
||
145 |
|
106 |
Виконуємо ділення на кругле число. |
- знаходить значення числового виразу, перевіряє результат; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію; - розуміє і використовує спосіб добору при діленні на кругле число; - читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку; |
|
||
146 |
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
||
147 |
|
107-108 |
Аналіз діагностувальної роботи. Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число. |
|
|
||
148 |
|
109-110 |
Знайомимось із задачами на спільну роботу. |
- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі; - розв’язує задачі на спільну роботу користуючись планом; - знаходить значення частки; |
|
||
149 |
|
111 |
Розв’язуємо задачі на спільну роботу. |
- знаходить значення числового виразу; - розв’язує задачі на спільну роботу в яких шуканим є час на спільної роботи; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - знаходить значення частки, перевіряє результат; |
|
||
150 |
|
112-113 |
Досліджуємо задачі на спільну роботу. |
- розв’язує задачі на спільну роботу де шуканим є продуктивність праці одного з виконавців; - читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - знаходить значення частки; - визначає розрядний склад трицифрового числа; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; - знаходить значення числового виразу. |
|
||
151 |
|
114 |
Досліджуємо задачі на спільну роботу. |
- користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач - розв’язує задачі на спільну роботу де дії виконавця спрямовані на один результат; - знаходить значення числового виразу за поданою схемою, та двома способами; - визначає розрядний склад трицифрового числа; - виконує ділення з остачею, перевіряє результат; |
|
||
152 |
|
115-116 |
Вивчаємо ділення на двоцифрове число. |
- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію; - володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; - володіє навичкою ділення на двоцифрове число; - знаходить значення числового виразу застосовуючи прийом послідовного ділення; - розв’язує задачі на спільну роботу; |
|
||
153 |
|
117 |
Досліджуємо задачі на спільну роботу. |
- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі; - розв’язує задачі на спільну роботу; - знає одиниці вимірювання об’єму та співвідношення між ними; - знаходить значення частки різними способами; |
|
||
154 |
|
118 |
Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами. |
- знаходить значення частки різними способами; - читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі; - розв’язує задачі на спільну роботу; - знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; - знаходить значення виразу зі змінною; |
|
||
155 |
|
119 |
Дізнаємося про спосіб множення і ділення на 5; 50. |
- володіє навичкою табличного множення і ділення; - знає і застосовує принцип ділення на 10, 100; - розв’язує задачі на зведення до одиниці; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - розв’язує ускладнені рівняння; - знаходить значення числового виразу. |
|
||
156 |
|
120-121 |
Знайомимось із нерівностями зі змінною. |
- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність; - розв’язує рівняння; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; |
|
||
157 |
|
122 |
Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25. |
- володіє навичкою табличного множення і ділення; - знає і застосовує принцип ділення на 10, 100; - усвідомлює раціональний спосіб множення на 25 на основі залежності значення добутку від зміни дільника; - розуміє ділення на 25 на основі залежності значення частки від зміни дільника при сталому діленому; - застосовує способи міркування в обчисленні; - знаходить значення числового виразу; - добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність; - розв’язує задачі алгебраїчним способом; |
|
||
158 |
|
123 |
Множимо і ділимо на 5; 20; 25. |
- виконує множення і ділення на 5, 50, 25 раціональним способом; - знаходить значення числового виразу; - розв’язує задачі на зведення до одиниці; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність; |
|
||
159 |
|
124-125 |
Розв’язуємо нерівності зі змінною. |
- використовує раціональні способи обчислення; - добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність; - розв’язує задачі, складає обернені задачі до даної задачі; - знаходить значення числового виразу. |
|
||
160 |
|
126 |
Відкриваємо спосіб множення на 11; 101. |
- застосовує розподільний закон множення відносно додавання;- володіє навичками множення та ділення на 1, 10, 100; - розуміє і застосовує раціональний спосіб множення на 11, 101; - знаходить значення числового виразу раціональним способом; - виконує множення з коментарем користуючись підказкою; - розв’язує задачі з логічним навантаженням; - знаходить значення нерівності; |
|
||
161 |
|
127 |
Розв’язуємо задачі на час. |
- володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; - розв’язує задачі на визначення тривалості події; - користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач; - знає одиниці вимірювання часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; - розуміє і розв’язує задачі на час, що містять три компоненти: час початку події, тривалість події, час закінчення події; - виконує перетворення іменованих чисел; - знаходить значення числового виразу. |
|
||
162 |
|
128 |
Дізнаємося про спосіб множення на 9; 99. |
- знає правила множення числа на різницю чисел; - володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; - знає і застосовує раціональний спосіб множення на 11, 101; - розуміє і застосовує раціональний спосіб множення на 9, 99; - розв’язує задачі на визначення тривалості події; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;
|
|
||
163 |
|
129 |
Множимо на 11; 99. |
- володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; - знає і застосовує раціональний спосіб множення на 9, 99, 11; - розв’язує задачі на час; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - знаходить значення числового виразу. |
|
||
164 |
|
130 |
Розв’язуємо задачі геометричного змісту.
|
- розрізняє гострий і тупий кут; - знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); та співвідношення між ними; - знає які бувають трикутники (за сторонами, за кутами); - розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом; |
|
||
165 |
|
131 |
Повторюємо вивчене. |
- знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); та співвідношення між ними; - користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом; |
|
||
166 |
|
|
Навчальний проєкт № 7 «Математична газета». |
- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя; - навчальні дослідження |
|
||
167 |
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
||
168 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Корекція результатів навчання учнів. |
- виконує ділення з остачею; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом; - користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях; - розв’язує задачі з логічним навантаженням; - знаходить значення числового виразу. |
|
||
169 |
|
|
Повторюємо вивчене. Рівняння. |
|
|
||
170 |
|
|
Повторюємо вивчене. Частини цілого. |
- розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого; - розуміє поняття чисельник і знаменник дробу; - читає і записує частини у вигляді дробу з чисельником 1; - порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності; - застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини; - знаходить значення числового виразу; - користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; |
|
||
171 |
|
|
Повторюємо вивчене. Тисяча. |
- застосовує в обчисленнях перестав-ний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі;
|
|
||
172 |
|
|
Повторюємо вивчене. Позатабличне множення і ділення. |
- перевіряє правильність обчислень; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі;
|
|
||
173 |
|
|
Повторюємо вивчене. Задачі.
|
- користується даними під час розв’язу-вання практично зорієнтованих задач; - розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; - знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; |
|
||
174 |
|
|
Навчальний проєкт № 8 «Задачі навколо нас». |
- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя; - навчальні дослідження |
|
||
175 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
- визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках; - використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, температури, вартості;
- знаходить значення числового виразу.
|
|
||