Календакно-тематичне планування з математики з очікуваними результатами 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автори: Скворцова, С. О.; Онопрієнко, О. В. (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2022-2023 н. р. 5 годин на тиждень ІІ семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика.                                                                                                                            Автори: Скворцова, С. О.; Онопрієнко, О. В. (2020)»

для 3 класу за програмою НУШ (2022-2023 н. р. 5 годин на тиждень

ІІ семестр

81

 

4-5

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків 

- розв’язує задачі на знаходження суми двох доданків;

-  перевіряє правильність розв’язку за-дачі: складає і розв’язує обернену зада-чу, розв’язує задачу іншим способом;

- складає вираз до задачі;

- розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

- планує розв’язування /розв’язання задачі;

-  створює допоміжну модель задачі  різними способами;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі на різницеве порівняння двох добутків;

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини;

- розв’язує ускладненні рівняння;

- перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань;

 

 

82

 

6-7

Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків 

 

- знаходить значення числового    виразу; - розуміє сутність кратного порівняння чисел;

- обчислює результат кратного порівняння       чисел;

  - складає і розв’язує рівняння;

  - виконує порівняння числових виразів;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі на кратне порівняння двох добутків;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах,  діаграмах;

- розв’язує задачі на кратне порівняння двох добутків;

 

83

 

8-9

Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків 

- знаходить значення числового    виразу; - розв’язує задачі, обернені до задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

- аналізує і застосовує схеми виразів, які є розв’язаннями задач;

- виконує порівняння числових виразів;

- аналізує розв’язання  ускладнених рівнянь.

 

84

 

10

Досліджуємо задачі 

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює прості і складені сюжетні задачі;

- знаходить значення числового    виразу;

 

85

 

11-12

Досліджуємо задачі 

- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі;

- ставить запитання до умови задачі;

- вносить дані до таблиць;

- розв’язує задачі, користуючись підказками;

- складає і розв’язує рівняння;

- виконує порівняння числових виразів;

- знаходить значення виразу зі змінною;

 

86

 

13

Розв’язуємо задачі

- користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

- доповнює короткий запис і схеми до задач;

- розв’язує ускладненні рівняння;

 

87

 

 

Навчальний проєкт № 5. «Яка користь від математики?»

- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя;

- обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації;

 

88

 

 

Діагностувальна робота.

 

 

 

89

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Корекція результатів навчання учнів.

-  перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо;

- складає вираз до задачі;

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини;

 

 

 

Вивчаємо трицифрові числа

 

90

 

16-17

Одержуємо тисячу

- лічить у межах сотні, тисячі в прямому і зворотному порядку;

- лічить від будь-якого числа до вказаного;

  • уживає в мовленні кількісні та порядкові числів ники;

- утворює трицифрові числа різними способами;

- лічить одиницями, десятками, сотнями в межах  тисячі;

- читає і записує трицифрові числа в межах тисячі;

  • працює з математичними матеріалами;

- знаходить значення числового    виразу;

 

 

91

 

18

Одержуємо трицифрові числа

  • записує трицифрові числа у    вигляді суми розрядних доданків;

- читає і записує                багатоцифрові числа в межах      тисячі;

- утворює багатоцифрові числа  різними способами;

-  лічить у межах    сотні, тисячі в прямому і зворотному порядку;

- встановлює позиційне значення                         цифри в записі  трицифрового числа;

 

92

 

19-20

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Додавання і віднімання круглих чисел.

  • читає і записує       багатоцифрові числа в межах    тисячі;

- уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники;

- відтворює послідовність чисел у межах тисячі;

- виконує обчислення, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць;

- виконує додавання і віднімання круглих чисел;

- розв’язує задачі, які характеризують ситуацію купівлі – продажу;

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини;

- знаходить значення числового    виразу.

 

 

93

 

21-22

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації 

- відтворює послідовність чисел у межах тисячі;

-  записує трицифрові числа у    вигляді суми розрядних доданків;

- виконує додавання та віднімання трицифрових чисел на основі нумерації;

- розв’язує задачі, які характеризують ситуацію купівлі – продажу;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

- знаходить значення числового  виразу.

 

94

 

23-24

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації 

- відтворює послідовність чисел у межах тисячі;

-  записує трицифрові числа у    вигляді суми розрядних доданків;

- виконує додавання та віднімання трицифрових чисел на основі нумерації;

 

- розв’язує задачі, які характеризують   ситуацію купівлі – продажу;

-  перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо;

- знаходить значення числового    виразу.

 

95

 

25-26

Визначаємо загальну кількість одиниць розряду.

  • утворює багатоцифрові числа  різними способами;

- лічить у межах    тисячі від будь- якого числа до вказаного;

-  записує трицифрові числа у    вигляді суми розрядних доданків;

  • розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

- знаходить значення числового    виразу.

 

 

 

 

 

96

 

27-28

Порівнюємо трицифрові числа.

- порівнює багатоцифрові числа різними способами;

- виконує обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях;

- лічить у межах    тисячі від будь- якого числа до вказаного;

- порівнює трицифрові числа;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

-  перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо;

- знаходить значення числового виразу.

 

 

 

97

 

29-30

Досліджуємо задачі.

- лічить у межах    тисячі від будь- якого числа до вказаного;

утворює багатоцифрові числа  різними способами;

- порівнює трицифрові числа;

  • порівнює математичні вирази;
  • розв’язує прості та ускладнені рівняння;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

 

 

98

 

31-32

Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел.

- знаходить значення числового виразу; -  записує трицифрові числа у    вигляді суми розрядних доданків;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

- самостійно створює таблицю аналогічну поданій;

- володіє навичкою табличного множення і ділення;

- застосовує в обчисленнях переставний закон множення;

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини;

 

 

99

 

33-34

Множимо і ділимо круглі числа, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць.

- порівнює трицифрові числа;

  • - знаходить значення числового  виразу методом укрупнення одиниць;
  • - розв’язує прості і складені сюжетні задачі;
  • -  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;
  • - розуміє множення і ділення круглого числа на одноцифрове та круглого числа на кругле;
  • - складає і розв’язує задачу за коротким записом та за схемою;

 

100

 

35-36

Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного.

  • - розв’язує прості і складені сюжетні задачі;
  • - розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного;
  • - складає і розв’язує задачу за коротким записом та за схемою;
  • - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;
  • - знаходить значення числового  виразу методом укрупнення одиниць;

 

101

 

37-38

Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр.

  • - знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр);
  • - користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях;
  • - розуміє множення на розрядну одиницю10, 100;
  • - перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань;

- складає і розв’язує задачу за коротким записом та за схемою;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює прості і складені сюжетні задачі;

 

102

 

39-40

Вивчаємо одиницю вимірювання маси: 1 грам, 1 тонна.

  • - знає одиниці вимірювання маси (грам, кілограм, центнер, тонна);
  • - користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях;
  • - перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань;
  • - порівнює іменовані числа;
  • - читає, знаходить, аналізує, порівнює прості і складені сюжетні задачі;
  • - розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

- знаходить значення числового  виразу.

 

103

 

41-42

Використовуємо прийом послідовного множення і ділення.

- знаходить значення числового  виразу методом укрупнення одиниць;

  • - читає, знаходить, аналізує і коментує розв’язання виразів за допомогою сполучного закону;

 - розуміє множення та ділення на кругле число;

  • - розв’язує прості і складені сюжетні задачі;
  • -  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

 

104

 

43

Множимо і ділимо на кругле число.

  • - розв’язує прості і складені сюжетні задачі користуючись підказками;

-  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

- розв’язує ускладненні рівняння;

- розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр);

- будує за допомогою циркуля коло;

- знаходить значення числового  виразу.

 

105

 

44

Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел.

- відтворює послідовність чисел у межах тисячі;

- читає і записує числа, утворює числа різними способами;

- визначає розрядний склад трицифрового числа;

- визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі;

  - порівнює числа різними способами;

  • - володіє навичкою додавання і віднімання круглих чисел;
  • - виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове та круглого числа на кругле;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

  • -  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

 

106

 

45-46

Додаємо і віднімаємо круглі числа.

- відтворює послідовність чисел у межах тисячі;

- читає і записує числа, утворює числа різними способами;

- визначає розрядний склад трицифрового числа;

- визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі;

- порівнює числа різними способами;

  • - володіє навичкою додавання і віднімання круглих чисел;
  • - виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове та круглого числа на кругле;
  • - розв’язує задачі двома методами;

 

107

 

47-48

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного.

- розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного;

- складає і розв’язує задачу за коротким записом та за схемою;

  • -  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;
  • - читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі;
  • - знаходить значення числового  виразу.

 

108

 

49-50

Додаємо і віднімаємо круглі числа.

- читає і записує числа, утворює числа різними способами;

- визначає розрядний склад  трицифрового числа;

- визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі;

- порівнює числа різними способами;

- володіє навичкою додавання і віднімання круглих чисел;

 

109

 

51

Додаємо і віднімаємо числа двома способами. 

- знаходить значення числового  виразу двома способами;

- володіє навичкою додавання і віднімання круглих чисел;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

- користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач;

 

110

 

52-53

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно.

- визначає розрядний склад  трицифрового числа;

- володіє навичкою порозрядного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел;

- розв’язує задачі арифметичним і алгебраїчним методом;

- будує за допомогою циркуля коло;  

- визначає радіус кола;

- знаходить значення числового    виразу.

 

111

 

54

Додаємо і віднімаємо числа трьома способами.

- знаходить значення числового  виразу трьома способами;

- відновлює істинні рівності;

-  розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість;

- розв’язує задачі, які характеризують ситуацію купівлі – продажу;

 

112

 

55-56

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного.

  • - розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного;
  • - читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі;
  • - знаходить значення числового     виразу різними способами;

 

113

 

57-58

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа.

- знаходить значення числового     виразу застосовуючи прийом округлення;

- розв’язує задачі арифметичним і алгебраїчним методом;

- розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр);

- будує за допомогою циркуля коло;

 

114

 

59

Додаємо і віднімаємо числа різними способами.

  • - знаходить значення числового  виразу різними способами;
  • - розв’язує задачі, які характеризують ситуацію купівлі – продажу;
  • -  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

 

115

 

60-61

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного.

  • - розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного;
  • - користується даними під час розв’язу-вання практично зорієнтованих задач;

- знаходить значення числового  виразу різними способами;

- відновлює істинні рівності;

- розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр);

- будує за допомогою циркуля коло;

- визначає радіус кола;

- обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому зна ченні;

- користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач;

 

116

 

62

Знайомимось із письмовими додаванням і відніманням.

  • - знаходить значення числового  виразу різними способами;

- розуміє прийом письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000;

- розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного;

- розв’язує задачі арифметичним і алгебраїчним методом;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію,

 

117

 

63

Досліджуємо задачі.

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

- користується даними під час розв’язу-вання практично зорієнтованих задач;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію;

- володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000;

- відновлює істинні рівності;

- розв’язує ускладнені рівняння;

 

118

 

64

Виконуємо додавання і віднімання письмово.

- знаходить значення числового  виразу;

- володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

- користується даними під час розв’язу-вання практично зорієнтованих задач;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію;

- відновлює істинні рівності;

 

119

 

65-66

Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами.

- розв’язує сюжетні задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами;

- користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач;

- володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію;

 

120

 

67

Розв’язуємо задачі.

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

- розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного;

- володіє навичкою письмового дода-вання і віднімання чисел у межах 1000;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію;

 

121

 

68

Розв’язуємо задачі.

  • - розв’язує сюжетні задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами;

-  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

- володіє навичкою письмового дода-вання і віднімання чисел у межах 1000;

- відновлює істинні рівності;

 

122

 

69

Розв’язуємо задачі.

  • розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

- володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000;

- знаходить значення числового   виразу усно;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію;

 

123

 

 

Навчальний проєкт № 6 «Мій бюджет».

- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя;

- навчальні дослідження;

 

124

 

 

Діагностувальна робота.

 

 

125

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Корекція результатів навчання учнів.

  • володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000;

 - розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

 -  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

 - відновлює істинні рівності;

 

Розділ 6. Вивчаємо позатабличне множення та ділення

 

126

 

72-73

Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення.

- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних  і життєвих ситуаціях;

-  розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення;

- застосовує в обчисленнях переставний та сполучний закони множення;

- застосовує взаємозв’язок між діями множення і ділення;

-  застосовує правила множення і ділення з числами 1 і 0;

- читає і записує         математичні тверджен-ня, використовуючи буквену символіку;

- розв’язує задачі арифметичним і алгебраїчним методом;

- знаходить значення числового  виразу.

 

127

 

74-75

Знайомимось із діленням з остачею.

  • знаходить значення числового  виразу;

- виконує ділення з остачею;

-  розуміє, що остача має бути меншою за дільник;

-  перевіряє правильність ділення з остачею;

- читає і записує                                     математичні твердження, використовуючи буквену символіку;

- розв’язує задачі на знаходження суми трьох доданків арифметичним і алгебраїчним методом;

-  розв’язує ускладненні рівняння;

 

128

 

76-77

Вивчаємо ділення з остачею.

- виконує ділення з остачею;

-  розуміє, що остача має бути меншою за дільник;

- знає і застосовує алгоритм ділення з остачею;

- виконує ділення з остачею з коментарем;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію;

 

129

 

78-79

Перевіряємо ділення з остачею.

- виконує усно та      письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих     ситуаціях;

- виконує ділення з остачею;

- знає і застосовує алгоритм перевірки ділення з остачею;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

 

 

130

 

80-81

Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею. 

- виконує усно та      письмово обчислення в межах тисячі в навчальних  і життєвих ситуа ціях;

-  розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення;

- застосовує в обчисленнях переставний та сполучний закони множення;

- застосовує взаємозв’язок між діями множення і ділення;

- виконує ділення з остачею з коментарем;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

 

131

 

82-83

Досліджуємо ділення з остачею.

- виконує ділення з остачею коли ділене менше за дільник;

- знаходить значення числового  виразу використовуючи різні прийоми;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію;

- виконує ділення з остачею і перевіряє його;

 

132

 

84-85

Вивчаємо правило множення суми на число.

- читає і записує математичні твер -  дження, використовуючи буквену символіку;

- застосовує в обчисленнях переставний та сполучний закони множення;

 - порівнює вирази;

 - знаходить значення числового виразу зручним способом;

 - розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

 -  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі.

 

 

133

 

86-87

Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове.

- знаходить значення числового    виразу зручним способом;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію;

- розуміє, знає і застосовує алгоритм множення двоцифрового числа на одноцифрове;

- виконує множення з коментарем;

- застосовує в обчисленнях переставний  сполучний та розподільний закони множення;

- виконує ділення з остачею;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

-  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі.

.

134

 

88-89

Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове.

  • виконує усно та    письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих  ситуаціях;

- знаходить значення числового   виразу; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію;

- застосовує в обчисленнях переставний, сполучний та розподільний закони множення;

- розуміє і застосовує формулу периметра прямокутника (квадрата);

- виконує ділення з остачею, перевіряє результат;

- розв’язує задачі двома способами;

 

.

135

 

90-91

Вивчаємо правило ділення суми на число .

- знаходить значення числового виразу;

- працює з математичним матеріалом; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію;

- розуміє і застосовує правило ділення суми на число;

- розуміє і застосовує розподільний закон ділення відносно додавання;

- розв’язує задачі двома способами;

-  користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач;

 

 

136

 

92-93

Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове.

- знаходить значення числового виразу;

- розуміє і застосовує правило ділення двоцифрового числа на одноцифрове;

- розуміє і застосовує розподільний закон множення та ділення відносно додавання;

- розв’язує задачі різними способами;

- розуміє і застосовує формулу периметра прямокутника (квадрата);

 

 

137

 

94-95

Ділимо трицифрове число на одноцифрове.

- знаходить значення числового виразу;

- розуміє і застосовує правило ділення трицифрового числа на одноцифрове;

- виконує ділення з остачею, перевіряє результат;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

-  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

- розв’язує ускладнені рівняння;

 

138

 

96

Розв’язуємо задачі.

- розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію;

- знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

- розв’язує задачі різними способами;

- знаходить значення числового виразу, перевіряє і коментує розв’язування;

-  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

 

 

139

 

97-98

Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці.

- розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці;

- розв’язує задачі різними способами;

- знаходить значення числового виразу;

- розуміє і  застосовує при розв’язуванні алгоритм розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці;

 

140

 

99

Розв’язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці.

- розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці;

- створює математичну модель задачі;

-  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

- розв’язує задачі різними способами;

- знаходить значення числового виразу;

 

141

 

 100-101

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці.

  • - розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі;

- складає і розв’язує задачу за коротким записом та за схемою;

-  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

- виконує ділення з остачею, перевіряє результат;

 

142

 

 102-103

Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами.

- знаходить значення числового  виразу;

- володіє навичками ділення круглого числа на одноцифрове за допомогою укрупнення розрядних доданків, та прийому ділення на основі розподільного закону ділення відносно додавання;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі;

 

143

 

104

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці.

- розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі;

- знаходить значення числового  виразу різними способами.

 

144

 

105

Виконуємо ділення на кругле число.

- знаходить значення часток двома способами за схемою;

- виконує ділення на кругле число;

- володіє навичками ділення за допомогою укрупнення розрядних одиниць;

- розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці;

 

145

 

106

Виконуємо ділення на кругле число.

- знаходить значення числового  виразу, перевіряє результат;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію;

- розуміє і використовує спосіб добору при діленні на кругле число;

- читає і записує                                     математичні твердження, використовуючи буквену символіку;

 

146

 

 

Діагностувальна робота.

 

 

147

 

 107-108

Аналіз діагностувальної роботи. Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число.

  • - розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці;
  • - знаходить значення числового  виразу різними способами;
  • - розуміє спосіб прикидки цифр частки;
  • - розуміє ділення на двоцифрове число;

 

148

 

 109-110

Знайомимось із задачами на спільну роботу.

- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі;

- розв’язує задачі на спільну роботу користуючись планом;

- знаходить значення частки;

 

149

 

111

Розв’язуємо задачі на спільну роботу.

- знаходить значення числового  виразу;

- розв’язує задачі на спільну роботу в яких шуканим є час на спільної роботи;

-  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

- знаходить значення частки, перевіряє результат;

 

150

 

 112-113

Досліджуємо задачі на спільну роботу.

- розв’язує задачі на спільну роботу де шуканим є продуктивність праці одного з виконавців;

- читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм;

-  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

  - знаходить значення частки;

- визначає розрядний склад трицифрового числа;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі;

- знаходить значення числового  виразу.

 

151

 

114

Досліджуємо задачі на спільну роботу.

- користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач

- розв’язує задачі на спільну роботу де дії виконавця спрямовані на один результат;

- знаходить значення числового  виразу за поданою схемою, та двома способами;

- визначає розрядний склад трицифрового числа;

- виконує ділення з остачею, перевіряє результат;

 

152

 

 115-116

Вивчаємо ділення на двоцифрове число.

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію;

-  володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі;

-  володіє навичкою ділення на двоцифрове число;

- знаходить значення числового  виразу застосовуючи прийом послідовного ділення;

- розв’язує задачі на спільну роботу;

 

153

 

117

Досліджуємо задачі на спільну роботу.

- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі;

- розв’язує задачі на спільну роботу;

-  знає одиниці вимірювання об’єму та співвідношення між ними;

- знаходить значення частки різними способами;

 

154

 

 118

Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами. 

- знаходить значення частки різними способами;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі;

- розв’язує задачі на спільну роботу;

- знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними;

- знаходить значення виразу зі змінною;

 

155

 

 119

Дізнаємося про спосіб множення і ділення на 5; 50.

- володіє навичкою табличного множення і ділення;

- знає і застосовує принцип ділення на  10, 100;

- розв’язує задачі на зведення до одиниці;

-  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

- розв’язує ускладнені рівняння;

- знаходить значення числового  виразу.

 

156

 

 120-121

Знайомимось із нерівностями зі змінною.

  • - розуміє поняття рівність, нерівність, рівняння, вираз зі змінною;
  • - розуміє що таке нерівність зі змінною;

- добирає із запропонованих таке  значення змінної, яке задовольняє  нерівність;

- розв’язує рівняння;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

-  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

 

157

 

122

Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25.

- володіє навичкою табличного множення і ділення;

- знає і застосовує принцип ділення на  10, 100;

- усвідомлює раціональний спосіб множення на 25 на основі залежності значення добутку від зміни дільника;

- розуміє ділення на 25 на основі залежності значення частки від зміни дільника при сталому діленому;

- застосовує способи міркування в обчисленні;

- знаходить значення числового  виразу;

- добирає із запропонованих таке  значення змінної, яке задовольняє  нерівність;

- розв’язує задачі алгебраїчним способом;

 

158

 

123

Множимо і ділимо на 5; 20; 25.

- виконує множення і ділення на 5, 50, 25 раціональним способом;

- знаходить значення числового  виразу;

- розв’язує задачі на зведення до одиниці;

-  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

- добирає із запропонованих таке  значення змінної, яке задовольняє  нерівність;

 

159

 

 124-125

Розв’язуємо нерівності зі змінною.

  • розуміє раціональний спосіб визначення істинних значень нерівності зі змінною – спосіб зведення до рівняння;

- використовує раціональні способи обчислення;

- добирає із запропонованих таке значення   змінної, яке задовольняє нерівність;

- розв’язує задачі, складає обернені задачі до даної задачі;

- знаходить значення числового  виразу.

 

160

 

  126

Відкриваємо спосіб множення на 11; 101.

- застосовує розподільний закон множення відносно додавання;- володіє навичками множення та ділення на 1, 10, 100;

- розуміє і застосовує раціональний спосіб множення на 11, 101;

- знаходить значення числового  виразу раціональним способом;

- виконує множення з коментарем користуючись підказкою;

- розв’язує задачі з логічним навантаженням;

- знаходить значення нерівності;

 

161

 

  127

  Розв’язуємо задачі на час.

- володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі;

- розв’язує задачі на визначення тривалості події;

- користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач;

- знає одиниці вимірювання часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними;

- розуміє і розв’язує задачі на час, що містять три компоненти: час початку події, тривалість події, час закінчення події;

-  виконує перетворення іменованих чисел;

- знаходить значення числового  виразу.

 

162

 

  128

Дізнаємося про спосіб множення на 9; 99.

- знає правила множення числа на різницю чисел;

- володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі;

- знає і застосовує раціональний спосіб множення на 11, 101;

- розуміє і застосовує раціональний спосіб множення на 9, 99;

- розв’язує задачі на визначення тривалості події;

-  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

  • - знаходить значення числового  виразу.

 

163

 

  129

  Множимо на 11; 99. 

- володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі;

- знає і застосовує раціональний спосіб множення на 9, 99, 11;

- розв’язує задачі на час;

-  розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

  - знаходить значення числового  виразу.

 

164

 

  130

Розв’язуємо задачі геометричного змісту.

 

- розрізняє гострий і тупий кут;

- знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); та співвідношення між ними;

- знає які бувають трикутники (за сторонами, за кутами);

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом;

 

165

 

   131

  Повторюємо вивчене.

- знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); та співвідношення між ними;

- користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом;

 

166

 

 

Навчальний проєкт № 7 «Математична газета».

- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя;

 - навчальні дослідження

 

167

 

 

Діагностувальна робота.

 

 

168

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Корекція результатів навчання учнів.

- виконує ділення з остачею;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом;  - користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях;

- розв’язує задачі з логічним навантаженням;

- знаходить значення числового виразу.

 

169

 

 

Повторюємо вивчене. Рівняння.

  • - складає і розв’язує прості і ускладнені рівняння;
  • - складає рівняння за текстом простої задачі;
  • - знаходить значення числового  виразу.

 

170

 

 

Повторюємо вивчене. Частини цілого. 

- розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого;

-  розуміє поняття чисельник і знаменник дробу;

- читає і записує частини у вигляді дробу з чисельником 1;

-  порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності;

-  застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини;

- знаходить значення числового  виразу;

- користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

 

171

 

 

Повторюємо вивчене. Тисяча.

- застосовує в обчисленнях перестав-ний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

  •  - знаходить значення числового виразу.

 

172

 

 

Повторюємо вивчене. Позатабличне множення і ділення. 

  • - володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі;
  • -  виконує ділення з остачею;
  • -  розуміє, що остача має бути меншою за дільник;
  • -  перевіряє правильність ділення з остачею;
  • - застосовує прийоми раціональних обчислень;
  • -  прогнозує результат множення і ділення,

  -  перевіряє правильність обчислень;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

  • - знаходить значення числового    виразу.

 

173

 

 

Повторюємо вивчене. Задачі.

 

- користується даними під час розв’язу-вання практично зорієнтованих задач;

- розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу;

- знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними;

 

174

 

 

Навчальний проєкт № 8 «Задачі навколо нас».

- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя;

 - навчальні дослідження

 

175

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. 

Підсумок за рік.

- визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках;

- використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, температури, вартості;

  •               - розв’язує прості і складені сюжетні задачі;
  • - складає і розв’язує прості і ускладнені рівняння;

  - знаходить значення числового    виразу.

 

 

 

docx
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
1167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку