(70 год, 2 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для 9-го класу складено відповідно до Програми для загальноос- вітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–9 класи / Г. Т. Шелехова, М. І. Пентилюк, В. І. Новосьо- лова, Т. Д. Гнаткович, Н. Б. Коржова, А. С. Пономаренко, К. В. Таранік-Ткачук. – К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07. 06. 2017 № 804).
Пор. № |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Примітки |
Вступ |
|||
1 |
|
Розвиток української мови. |
|
Повторення вивченого у 8 класі |
|||
2 |
|
Граматична основа речення. |
|
3 |
|
Двоскладне й односкладне речення. |
|
4 |
|
Розділові знаки у простому ускладненому реченні. |
|
5 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю. |
|
Пряма й непряма мова |
|||
6 |
|
Пряма мова. Інтонування речень із прямою мовою. Розділові знаки в речен- нях із прямою мовою. |
|
7 |
|
Непряма мова як засіб передавання чужої мови. Заміна прямої мови не- прямою. |
|
8 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю. |
|
9 |
|
Цитата як спосіб передавання чужої мови. |
|
10 |
|
Діалог. Розділові знаки в діалозі. |
|
11 |
|
Узагальнення й систематизація з теми «Пряма й непряма мова». |
|
12 |
|
Контрольний диктант. |
|
СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ |
|||
Складносурядне речення |
|||
13 |
|
Складне речення й ознаки його. Складні речення без сполучників, із суряд- ним і підрядним зв’язком. |
|
14 |
|
Складносурядне речення, будова його і засоби зв’язку в ньому. |
|
15–16 |
|
Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий переказ текстів із творчим завданням. |
|
17 |
|
Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. |
|
18 |
|
Розділові знаки між частинами складносурядного речення. |
|
19 |
|
Узагальнення і систематизація з теми «Складносурядне речення». |
|
20 |
|
Контрольна робота. Складносурядне речення (тестування). |
|
Складнопідрядне речення |
|||
21 |
|
Складнопідрядне речення, будова його і засоби зв’язку в ньому. Основні види складнопідрядних речень. Підрядні сполучники і сполучні слова у складно- підрядних реченнях. |
|
22 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі на суспільну тему. |
|
23 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними означальними. |
|
24 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними з’ясувальними. |
|
25–26 |
|
Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір-роздум на мо- рально-етичну тему. |
|
27 |
|
Основні типи складнопідрядних речень з підрядними обставинними. Склад- нопідрядні речення з підрядними способу дії, ступеня і міри та з підрядними порівняльними. |
|
28 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними часу, умови, місця, мети, причини, наслідку, допусту. |
|
29 |
|
Розділові знаки у складнопідрядному реченні. |
|
30 |
|
Узагальнення і систематизація з теми «Складнопідрядне речення». |
|
31 |
|
Контрольна робота. Складнопідрядне речення (тестування). |
|
32 |
|
Повторення та узагальнення вивченого. |
|
|
|
Складнопідрядне речення з кількома підрядними. |
|
|
|
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними. |
|
|
|
Складнопідрядне речення з кількома підрядними (тренувальні вправи). |
|
|
|
Уроки мовленнєвого розвитку. Письмовий есей. |
|
Безсполучникове складне речення |
|||
|
|
Безсполучникове складне речення: смислові відношення між частинами його. |
|
|
|
Особливості інтонування безсполучникових складних речень. |
|
|
|
Урок мовленнєвого розвитку. Складання діалогів-обговорень актуальної теми. |
|
|
|
Кома і крапка з комою між частинами безсполучникового складного речення. |
|
|
|
Двокрапка в безсполучниковому складному реченні. |
|
|
|
Тире в безсполучниковому складному реченні. |
|
|
|
Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні (тренувальні впра ви). |
|
|
|
Урок мовленнєвого розвитку. Коротке повідомлення в публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. |
|
|
|
Синонімічність сполучникових і безсполучникових складних речень та про- стих речень. |
|
|
|
Узагальнення й систематизація з теми «Безсполучникове складне речення». |
|
|
|
Створення проєкту статті до Вікіпедії «Безсполучникове складне речення». |
|
|
|
Контрольний диктант. |
|
Складне речення з різними видами зв’язку |
|||
|
|
Складні речення з різними видами зв’язку (сполучниковим і безсполучни- ковим). |
|
|
|
Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий вибірковий переказ тексту наукового стилю. |
|
|
|
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку. |
|
|
|
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку (тренувальні вправи). |
|
|
|
Урок мовленнєвого розвитку. Тези прочитаної публіцистичної чи науково-піз- навальної статті. |
|
|
|
Використання складних речень із різними видами зв’язку в текстах різних стилів. |
|
|
|
Узагальнення й систематизація з теми «Складне речення з різними видами зв’язку». |
|
|
|
Контрольна робота. Складне речення з різними видами зв’язку (тес тування). |
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
|||
|
|
Текст, основні ознаки його. |
|
|
|
Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. |
|
|
|
Види й засоби міжфразового зв’язку в тексті. |
|
|
|
Урок мовленнєвого розвитку. Конспект сприйнятого на слух науково-навчаль- ного тексту. |
|
|
|
Узагальнення й систематизація з теми «Текст як одиниця мовлення й про- дукт мовленнєвої діяльності». |
|
|
|
Контрольна робота. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тестування). |
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
|||
|
|
Основні орфограми. |
|
|
|
Урок мовленнєвого розвитку. Заява. |
|
|
|
Мовні аспекти вивчення речення. Порядок слів у реченні. Граматична основа речення. Види речень. |
|
|
|
Основні пунктограми у простому і складному реченнях. |
|
|
|
Підсумковий урок. |
|