Календарне планування української мови для 5 класу НУШ (Голуб, Горошкіна)

Про матеріал

;алендарне планування НУШ української мови для учнів 5 класу з розрахунку 6 год на тиждень

Перегляд файлу

                                                                        Календарне планування

                                                  З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ УЧНІВ 5 КЛАСУ

                                   (Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи»

 для закладів загальної середньої освіти (автори: Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.) з розрахунку 6 год на тиждень

 

Зміст за програмою

№ уро

ку

                         Тема уроку

(1 – мовна/мовленнєва; 2 – соціокультурна)

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

   Дата

Українська мова в житті українців. Мова в житті людини. Ціннісне ставлення до мови

1.

Українська мова в житті українців. Українська мова як найвища цінність для українського народу.

 Пояснює роль і важливість державної мови в житті людини;

 - вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення

 

                                                                            ЛЕКСИКОЛОГІЯ   -  35 год

Повторення вивченого в 1-4 класах.

 Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова. Тлумачний словник.

Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми. Пароніми. Словники антонімів, синонімів, омонімів, паронімів. Групи слів за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова. Написання слів іншомовного походження. Словник іншомовних слів. Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова(архаїзми й історизми), неологізми.

2.

1 Поглиблене повторення вивченого в 1-4 класах. Лексичне значення слова. Багатий і розмаїтий світ українського слова

Вирізняє лексичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їхню суть

 

3.

2 Тлумачний словник. Книжка – ключ до успіху

 

Вміє шукати слова і лексичне значення до них

 

4

3 Однозначні й багатозначні слова.

 Уява – крок до здійснення мрії

Порівнює та зіставляє слова, що належать до певних груп за вивченими ознаками

 

5.

4 Проектна діяльність

 

Вміють працювати самостійно, дослідщжують матеріцал, роблять висновки

 

6.

5 Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми.

Розмаїтий дитинства світ

 

Виокремлює та розрізняє значення багатозначних слів, синонімів, пряме й переносне значення [

 

7.

6 Синоніми

Користується різними видами словників; - визначає окремі деталі, що сприяють або заважають комунікації

 

8.

7 Антоніми

Вміє і знаходить антоніми в реченні, тексті.

 

9.

 8 Пароніми. З увагою до слова

Розрізняє і виокремлює пароніми в реченні і тексті

 

10.

9  Словники синонімів, антонімів, омонімів, паронімів.

 Здоров’я і здоровий спосіб життя – важливі людські цінності.

Працюють з словниками

 

11

10 Робота зі словниками

Збагачує власне мовлення,використовуючи різні джерела

 

12

Діагностичне оцінювання

 

 

13.

12 Групи слів за походженням: власне українські й запозичені(іншомовного походження) слова.

 Світ моїх захоплень

 

Вживає слова відповідно до їхнього лексичного значення

 

14.

 13 Написання апострофа в словах іншомовного походження. Іноземні мови – віконце у світ

Знає , де пишемо апостроф в іншомовних словах

 

15.

14 Проектна діяльність

Захищає презентацію

 

16.

15 Написання м’якого знака в словах іншомовного походження.

Через слово пізнаю світ

Виявляє і виправляє помилки, допущені в тексті з урахуванням засвоєних мовних норм

 

17

16 Тренувальні вправи

Розрізняє  групи слів за значенням

 

18

17 Подвоєння та подовження приголосних у словах іншомовного походження.

Роби свій вибір

Знає правопис  слів з подвоєнням та подовженням

 

 

19

18 Тренувальні вправи

 

20

19 Букви і та и у словах іншомовного походження.

 Екологічні проблеми довкола нас

Вміє і  знає де писати і та и в словах

 

21

20 Словник іншомовних слів.

Вміє користуватися словником

 

22

21 Словник іншомовних слів.

Плани на осінь

 

23

22 Активна й пасивна лексика української мови.

Слова, що пам’ятають минуле

Розрізняє слова активної і пасивної лексики

 

24

Контрольна робота

 

Вміє самостійно працювати над матеріалом

 

Текст. Повторення вивченого в 1-4 класах.

Письменницькі новотвори. Групи слів за вживанням: загальновживані й обмеженого вживання. Стилістично забарвлені слова. Діалектні, професійні слова й терміни, сленг, просторічні слова. Лексична помилка. Суржик

25

24 Текст. Повторення вивченого в 1-4 класах. Самооцінка важлива

 

 

26

25 Неологізми. Письменницькі новотвори.

 Інновації в житті людини й суспільства

Знає групи слів за вживанням , розрізняє письменницькі новотвори, стилістично забарвлені слова

 

27

26 Групи за вживанням. Загальновживані слова.

Емпатія як здатність бачити й розуміти внутрішній світ іншої людини.

Знає групи слів за вживанням, вирізняє загальновживані слова

 

28

27 Проектна діяльність

Вміє самостійно працювати над матеріалом

 

29

28 Слова обмеженого вживання. Діалектні, професійні слова й терміни

 Слово кличе в мандри Україною

Розрізняє слова обмеженого вживання. діалектні, професійні слова й терміни

 

30

29 Проектна діяльність

Вміє практично працювати над матеріалом

 

 

31

30 Лексична помилка

Мовні обов’язки громадянина України.

Знає, що таке лексична помилка, вміє шукати її

 

32

31Проектна діяльність

 

 

33

32 Суржик

Екологія мови

Знає вивчений матеріал

 

34

33 Повторення вивченого з лексикології

 

 

35

34 Контрольна робота

 

36

35 Аналіз контрольної роботи

Аналізує помлки

 

                                                                    Фразеологія – 17 год

 

 

Фразеологізми. Різновиди фразеологічних одиниць (прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми). Джерела українських фразеологізмів. Фразеологізми у мовленні людини. Фразеологічний словник.

37

1 Фразеологізми

 Життя як найвища людська цінність

Вирізняє лексичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їхню суть

 

38

2 Проектна діяльність

Виокремлює та розрізняє фразеологізми

 

39

3 Різновиди фразеологічних одиниць (прислів’я, приказки, крилаті вислови, афоризми) Моральні цінності людини

Виявляє фразеологізми в своєму та  чужому мовленні, пояснює їхню суть

 

40

4 Проектна діяльність

Послуговується фразеологізмами у повсякденному спілкуванні

 

41

5 Джерела українських фразеологізмів.

 Мудрість вікова

Досліджує джерела фразеології

 

42

6 Проектна діяльність

Досліджує матеріал

 

43

7 Фразеологізми в мовленні людини

Мій емоційний світ

Вправно користується фразеологічним словником; - формулює запитання, щоб уточнити суть фразеологізмів

 

44

8 Проектна діяльність

Використовує фразеологізми для ефективної комунікації зі співрозмовником

 

45

9 Проектна діяльність

Дотримується норм у виборі фразеологізмів

 

46

10 Фразеологізми в літературних творах

Знаходить у творх, пояснює їх

 

47

11 Проектна діяльність

Самостійно працює з матеріалом

 

48

12 Фразеологічний словник

Вміє працювати з словником фразеолгізмів

 

49

13 Проектна діяльність

Демонструє багатий активний запас фразеологізмів

 

50

14 Повторення вивченого з фразеології

Вміє працювати над закріпленням матеріалу

 

51

15 Проектна діяльність

 

 

52

16 Контрольна робота Есе

Виявляє власні мовні уподобання у процесі добору фразеологізмів

 

53

17 Аналіз контрольної роботи

Аналізує помлки

 

                                        Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія -  38 год

 

 

Повторення вивченого з фонетики, графіки, орфоепії й орфографії в 1-4 класах. Голосні й приголосні звуки. Голосні наголошені й ненаголошені. Особливості вимови ненаголошених голосних. Правопис ненаголошених [е] та [и]. Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі. Вимова приголосних у корені   слова. Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я. Правила вживання м’якого знака . Особливості української графіки (відповідність звуків і графічних знаків, звук [ґ] і буква ґе). Звукове значення букв я, ю , є, ї та щ . Правила вживання апострофа. Наголос в українській мові . Склад. Правила перенесення слів з рядка в рядок. Милозвучність української мови. Правила милозвучності (чергування у – в, і – й, з – із – зі) . Спрощення в групах приголосних . В и ди п омилок: орфоепічна, орфогра фічна, графічна. С л овники. Орфоепічний словник. Словник наголо сів. Орфографічний словник.

 

 

54

1 Поглиблене повторення вивченого в 1-4 класах. Голосні й приголосні звуки.

Не відкладаймо важливе на потім

 Чітко й правильно вимовляє звуки в процесі мовлення; - спостерігає за фонетичними явищами в мовленні, зокрема й на прикладі літературних творів

 

55

2 Наголос в українській мові.

 Вплив діяльності людини на природний світ.

Аналізує мовлення за орфоепічними та орфографічними характеристиками

 

56

3 Наголос

Вплив діяльності людини на природний світ

Застосовує знання правил орфографії й орфоепії для вдосконалення власного мовлення

 

57

4 Наголос Вплив діяльності людини на природний світ

Характеризує вплив неправильного наголошування, вимови на сприйняття слухачем змісту почутого повідомлення

 

58

5 Проектна діяльність

 

Вміє працювати над дослідженням матеріалу

 

59

6 Особливості вимови й написання ненаголошених голосних

Знаходить й виправляє огріхи й помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

 

60

7 Особливості вимови й написання ненаголошених голосних

Виявляє й аналізує орфографічні помилки; - пояснює виправлення, покликаючись на вивчені правила

 

61

8 Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі. Вимова приголосних у корені слова.

Помічаймо красу і милуймося нею

Вправно користується словниками;

 

62

9 Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі. Вимова приголосних у корені слова.

Помічаймо красу і милуймося нею

Відтворює зміст почутого тексту з дотриманням орфоепічних норм

 

63

10 Вимова приголосних у корені слова.

 

Послуговується засобами милозвучності у власному мовленні

 

64

11 Вимова приголосних у корені слова.

Вміє правильно вимовляти приголосні

 

65

12 Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я. Правила вживання м’якого знака. Робота над власними помилками

Удосконалює письмовий текст (власний та чужий)

 

66

13 Правила вживання м’якого знака.

 Робота над власними помилками

Знає правила вживання м»якого знака

 

67

 14 Правила вживання м’якого знака.

 Робота над власними помилками

Знає правила вживання   м»якого знака

 

68

15 Повторення вивченого з фонетики

Якого кольору нудьга

Знає і вміє систематизувати матеріал з фонетики

 

69

16 Повторення вивченого з графіки в 1 -4 класах

 Долаємо труднощі – набуваємо впевненості

Знає матеріал з графіки

 

70

17 Особливості української графіки (відповідність звуків і графічних  знаків , звук [ґ] і буква ґе) .

 Світло душі людської

Знає особливості української графіки

 

71

18 Звук [ґ] і буква ґе)

Знає слова з  вивченою буквою

 

72

19 Звукове значення букв я, ю , є, ї та щ . Правила вживання апострофа. Джерела позитивних емоцій

Вміє позначати звуками букви я, ю, є, ї, щ

 

73

20 Звукове значення букв я, ю , є, ї та щ . Правила вживання апострофа. Джерела позитивних емоцій

Вміє позначати звуками букви я, ю, є, ї, щ

 

74

21 Склад. Правила перенесення з рядка в рядок

Найвищі цінності України

Знає, що таке склад, вживання апострофа

 

75

22 Правила перенесення з рядка в рядок

Вміє переносити слова з рядка в рядок

 

76

23 Милозвучність української мови. Правила милозвучності (чергування у – в, і – й, з – із – зі) .

Правила природоохоронної поведінки

Знає засоби милозвучності укр мова

 

77

24. Правила милозвучності (чергування у – в, і – й) .

Знає засоби милозвучності укр мова

 

78

25. Правила милозвучності (чергування з – із – зі) .

Знає засоби милозвучності укр мова

 

79

26 Повторення вивченого з орфоепії

Хто твої друзі

Знає вимову слів

 

80

27 Спрощення в групах приголосних

 Покращуймо до вкілля – це важливо / З турботою про довкілля

Вміє писати слова , в яких відбувається спрощення

 

81

28 Спрощення в групах приголосних

Вміє писати слова , в яких відбувається спрощення

 

82

29 Види помилок: графічна, орфоепічна, орфографічна

Учися програвати з гідністю й користю

Вміє знаходити помилки

 

83

30 Робота над помилками

Вміє знаходити помилки

 

84

31 Орфографічний словник.

 Впевненість у собі – ключ до успіху.

Вміє працювати з словником

 

85

32 Повторення вивченого з орфографії(про голосні звуки)

Повага до людини, її гідності

Працює з словником

 

86

33 Повторення вивченого з орфографії (про приголосні звуки)

Працює з словником

 

87

34 Робота зі словником

Працює з словником

 

88

35Проектна діяльність

Вміє самостійно працювати з матеріалом

 

89

36 Запис слів у транскрипції

Вміє писати слова у транскрипції

 

90

37 Контрольна робота

Знає вивчений матеріал

 

91

38 Аналіз контрольної роботи

Аналізує помлки

 

 

 

РЕЗЕРВ- 6 ГОД

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           Відомості з синтаксису й пунктуації – 31 год

Вирізняє синтаксичні одиниці у своєму та чужому мовленні, пояснює їхню суть

 

Повторення вивченого в 1-4 класах. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні. Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення). Види речень за метою висловлення (розповідні, питальні, спонукальні); за емоційним забарвленням (окличні й неокличні). Пунктуаційна помилка. Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина. Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами. Складне речення. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. Пряма мова. Діалог. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. Тире при діалозі.

92

1 Повторення вивченого в 1-4 класах

 Мої плани на зиму

Порівнює та зіставляє синтаксичні одиниці за визначеними ознаками

 

93

2 Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Як приборкати негативні емоції

Використовує різноманітні синтаксичні конструкції в різних повідомленнях у спеціальних (захищених) цифрових сервісах і соцмережах

 

94

3 Головне й залежне слово в словосполученні. Що таке успіх?

Відтворює зміст почутого тексту з увагою до конкретних синтаксичних одиниць

 

95

4 Проектна діяльність

Працює над матеріалом

 

96

5 Речення, його граматична основа. Гідно приймай нові виклики

Визначає мету повідомлення простим реченням

 

97

6 Проектна діяльність

Вміє досліджувати і захищати матеріал

 

98

7 Речення з одним головним членом Стань частиною команд

Вміє складати речення з одним головним членом

 

99

8 Види речень за метою висловлення (розповідні, питальні, спонукальні) Світ позитивних емоцій

Висловлює власні почуття і враження щодо зображених у тексті людей, подій, ситуацій, ставлення до них

 

100

9 Види речень за емоційним забарвленням (окличні й неокличні) Гарні манери – це важливо

Характеризує емоційний стан літературного персонажа, його поведінки, вчинків засобами простого й складного речень, виявляючи толерантність

 

101

 

10 Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й  речення.        

Як приборкати негативні емоції

Перефразовує репліки в діалозі відповідно до поставленого завдання

 

102

11 Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина

 Математика у твоєму повсякденні

Знаходить другорядні члени речення

 

 

 

103

12 Речення з однорідними членами  Твої громадянські обов’язки

Складає речення з однорідними членами  

 

104

13Кома між однорідними членами Цінність родини

Вміє рооозставляти розділові знаки при однорідних членах речення

 

 

105

14 Написання есе з використанням простих речень.

Вміє писати есе

 

 

 

 

106

15 Написання есе з використанням простих речень.

 

 

Вміє писати есе

 

 

107

16 Складне речення. Стань своїм найкращим другом

Розрізняє складне речення від простого

 

 

 

 

 

 

 

108

17 Складне речення. Стань своїм найкращим другом

Розрізняє складне речення від простого

 

 

109

18 Кома між частинами складного речення

Вміє ставити ироздіцлові знаки у складних реченнях

 

 

110

19 Проектна діяльність

Вміє самостійно працювати над матеріалом

 

 

 

111

20 Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

 На крилах мрій

Знає, що таке пряма мова

 

 

112

21 Проектна діяльність

Вміє самостійно працювати над матеріалом

 

 

113

22 Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

На крилах мрій

Вміє правильно розставляти розділові знаки при прямій мові

 

 

114

23 Проектна діяльність

Вміє самостійно працювати

 

 

115

24 Діалог. Розділові знаки в репліках діалогу

 Прояви людської доброти

Знає, що таке діалог і вміє правильно його записувати

 

 

116

25Діалог (практично). Складання діалогів відповідно до мети спілкування. Як подружитися з часом

Знає, що таке діалог і вміє правильно його записувати

 

 

117

26 Написання есе з використанням складних речень.

 Умій захистити себе

Вміє писати есе

 

 

118

27 Написання есе з використанням складних речень. Умій захистити себе

Вміє писати есе

 

 

119

28 Пунктуаційна помилка

 Пензлик уяви лікує душу

Вміє шукати пунктуаційні помилки

 

 

120

29 Узагальнення відомостей із синтаксису й пунктуації

Сумніватися – це нормально

Знає вивчений матеріал з теми

 

 

121

30 Контрольна робота

Знає матеріал

 

 

122

31 Аналіз контрольної роботи

Аналізує помилки

 

                                                           Інформація - 14

 

 

Повторення в ивченого в 1 -4класах

              Інформація.

 Види інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео) тощо .

 Джерела інформації .

 Добір і пошук інформації

123

 

 

 

 

 

 

1 Повторення вивченого в 1 -4 класах

Виклики сьогодення

Сприймає подану в достатньо вільному темпі інформацію відповідного обсягу на відому й частково нову тематику

 

124

2 Види інформації. Текстова інформація

 Цінність інформації

Реагує на почуте, уточнюючи важливі для розуміння деталі

 

 

125

3 Проектна діяльність

 

 

 

126

4 Графічна інформація. Вирушай у мандри

Формулює тему та ідею почутого повідомлення

 

 

127

5 Числова інформація . Як дружити з математикою

Розуміє та відтворює зміст почутого повідомлення

 

 

128

6 Звукова інформація Магія звуків

Унаочнює та візуалізує почуте повідомлення (самостійно або з допомогою інших осіб), використовуючи різні засоби (малюнки, схеми, таблиці, комікси тощо) для відтворення змісту, структурування інформації

 

 

129

7 Відеоінформація Чутки і соцмережі

Знаходить у почутому відповіді на поставлені запитання

 

 

130

8 Проектна діяльність

Самостійно працює

 

 

131

 9 Джерела інформації Пошукові програми

Стисло переказує фактичний зміст почутого повідомлення (зокрема невеликого художнього тексту, медіатексту або уривка з нього на знайому тему, якщо інформація проста, добре структурована, подана повільно та чітко

 

 

132

10 Добір і пошук інформації Елементи інформаційної грамотності

Ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і Розширення кола читацьких інтересів

 

 

133

11Проектна діяльність

Записує від руки або з використанням спеціальних (у тому числі цифрових) пристроїв власні міркування, інформацію з різних джерел

 

 

134

12 Узагальнення вивченого . Ощадливе поводження з грошима

Узагальнює вивчене

 

135

13 Контрольна робота

Знає матеріал

 

136

14 Аналіз контрольної роботи

Аналізує помилки

 

 

                                                               Текст- 28 год

 

 

 

Повторення вивченого в 1-4 класах Текст. Тема, підтема (мікротема). Ключові слова. Основна думка. Зміст прочитаного. Первинні і вторинні тексти. Опис. Розповідь. Роздум. Розповідь. Побудова розповіді. Види розповіді. Розповідь про себе. Читання. Види читання. Мета читання (отримання інформації, виконання завдань, набуття естетичного досвіду тощо)

137

1.Повторення вивченого в 1-4 класах

Бережімо ліс і кожне дерево

Відповідно до мети застосовує основні види читання текстів (зокрема художніх текстів, медіатекстів)

- знаходить у запропонованому тексті відому й нову інформацію

- визначає тему та мікротему, основну думку тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту)

 

 

138

2.Тема, підтема (мікротема) Інновації ХХІ століття

Вмі визначати тему та підтему

 

 

139

3.Ключові слова. Важливі події суспільного життя

Обирає (самостійно чи з допомогою) тексти українських і зарубіжних авторів, різних стилів і жанрів залежно від мети читання й наводить окремі аргументи свого вибору

 

 

140

4.Зміст прочитаного. Основна думка. Прислухайся до природи

Добирає з поданого переліку і використовує потрібні тексти з джерел, які вважає надійними

 

 

141

5. Проектна діяльність

Працює

 

 

142

6.Первинні і вторинні тексти Чарівний світ мистецтва

Розрізняє первинні і вторинні тексти

 

 

143

7.Розповідь. Побудова розповіді Захопливі мрії

Усвідомлено послуговується основними складниками (заголовок, зміст, анотація тощо) джерел інформації (друкованого чи цифрового), а також складниками структури текст

 

 

144

8.Проектна діяльність

Вміє працювати

 

 

145

9.Види розповіді. Мислимо креативно

Визначає основні порушені в тексті проблеми, пов’язуючи їх із життєвим досвідом

 

 

146

10.Розповідь про себе Цілеспрямованість починається з цілі

Вміє похвалити і розповісти про себе

 

 

147

11 Проектна діяльність

Вміє презентувати себе як особистість

 

 

148

12.Опис. Побудова опису

Вміє складати опис

 

 

149

13 Проектна діяльність

Вміє захищати презентацію

 

 

 

150

14 Роздум. Побудова роздуму. Що таке успіх?

Наводить приклади (з художніх текстів чи життєвого досвіду) вміння/невміння керувати емоціями, пояснювати емоційний стан літературних персонажів (зважаючи на ситуації, культури, епохи, національні традиції та звичаї тощо) для розвитку

 

 

151

15  Роздум на тему екології. Дивовижний природи світ.

Вміє складати роздуми

 

 

 

152

16 Читання. Види читання. Життєво важлива звичка – читати щодня

Аналізу є й удосконалю є зміст написаного, доповнюват и окремі його частини відповідно до теми й мети вислов-

 лення

 

 

153

17 Проектна діяльність

Вміє створювати проект

 

 

154

18 Мета читання. Навчатися ніколи не пізно

Відповідно до мети застосовує основні види читання нескладних у мовному плані невели-

ких текстів ; -  ояснює значення здобутої з прочитаного тексту (ху д ожнього тексту, медіатексту тощо) інфор мації в контексті власного досві ду для розв'язанн я потрібних завдань

 

 

155

19 Читання з метою отримання інформації (практично)

Залишайся в безпеці і не мовчи

Виявляє і виправляє помилки, допущені в тексті, спираючись на засвоєні мовні норми

 

 

156

20 Проектна діяльність

Перетворює тексти (художні тексти, медіатексти тощо) словесно (переказ,- перетворю є тексти (художні тексти, медіатексти тощо) словесно (переказ,

 

 

157

21 Критичне читання (практично) Життєві цінності

Описує свої літературні вподобання, наводячи приклади прочитаних творів

 

 

158

22 Проектна діяльність

Створює проекти

 

 

159

23 Читання з метою набуття чуттєвого досвіду (практично) Збагачуй себе емоційно

Вміє емоційно читати

 

 

160

24 Проектна діяльність

Демонструє проекти

 

 

161

25 Читання з метою набуття естетичного досвіду Відчуй красу слова

Має знання естетичного досвіду

 

 

 

162

26 Проектна діяльність

Вміє стврювати проекти

 

 

163

27 Контрольна робота.

Знає матеріал

 

 

164

28 Аналіз контрольної роботи.

Вміє аналізувати помилки

 

                                                                             Жанри мовлення -13

 

 

 

 

165

1 Жанри мовлення. Роль жанрів у житті людини. Моя громадянська роль у суспільстві

Організовує свою діяльність (мотивує, ставить цілі, планує, прогнозує, контролює, здійснює рефлексію, коригує); - висловлює та обстоює власні погляди, ідеї, переконання; - взаємодіє зі співрозмовниками, супроводжуючи власне мовлення доречними вербальними та невербальними засобами для досягнення комунікативної мети

 

166

2 Комплімент, лестощі, похвала. Повага до людської гідності

Конструктивно спілкується, використовуючи жанри як типові мовленнєві конструкції; - дотримується основних мовленнєвих норм під час типових ситуацій комунікації

 

167

3 Прохання, умовляння, благання, клянчення, пропозиція Гідно поводься в будь -якій ситуації

Доречно використовує в мовленні типові засоби художньої виразності

 

 

 

168

4 Запрошення Чарівний мистецтва світ

Збагачує міжособистісну комунікацію позитивними емоціями

 

169

5 Згода, відмова Гармонія в стосунках

Використовує жанри мовлення з метою гармонізації процесу спілкування, налагодження приязних стосунків; - використовує типові вербальні й невербальні засоби, жанри мовлення для збагачення міжособистісної комунікації позитивними емоціями, створення комфортної атмосфери спілкування, підтримки, заохочення співрозмовників до певних дій

 

170

6 Вибачення Бути творцем своєї долі

Вміє просити вибачення

 

171

7 Подяка Слово возвеличує

Вміє дякувати

 

172

8 Привітання З добром до людей

Вміє вітатися

 

173

9 Привітання (практично) Зміцнюй дружні стосунки

Вміє створювати листівку

 

174

10 Смс -повідомлення Лексичні засоби привабливості співрозмовників

Вміє писати Смс

 

175

11Узагальнення вивченого розділу

Вміє систематизувати матеріал

 

176

12 Контрольна робота

Знає вивчений матеріал

 

177

13Аналіз контрольної роботи

Вміє аналізувати помилки

 

                                                                    Спілкування -23

 

 

Повторення вивченого в 1-4 класах. Цілі й завдання. Види спілкування. Живе й віртуальне спілкування. Безпека віртуального спілкування. Ситуація спілкування. Ознаки й переваги гармонійного спілкування. Запитання і відповіді. Слухання, види. Суперечка і сварка. Маніпуляції у спілкуванні. Учасники спілкування Наміри співрозмовників. Правила гарного співрозмовника. Етикетні норми спілкування. Засоби спілкування (мовні й позамовні) Вимова й інтонація. Переконливість та аргументованість.

 

 

178

1  Повторення вивченого в 1-4 класах Сходинки до успіху

Організовує свою діяльність (мотивує, ставить цілі, планує, прогнозує, контролює, здійснює рефлексію, коригує); - залучає лексичне багатство мови для ефективної комунікації зі співрозмовниками

 

179

2 Цілі й завдання спілкування Найбільша розкіш – людське спілкування

Реагує на почуте, уточнює важливі деталі

 

180

3 Живе й віртуальне спілкування Фейки – потужна зброя

Обирає доцільні способи вдосконалення власного мовлення

 

181

4 Безпека віртуального спілкування Мережеві спільноти

Бере участь в онлайнових дискусіях, розпізнавати розбіжності в думках і толерантно обстоювати власну позицію, дотримуючись базових норм етикету

 

182

5 Проектна діяльність

Робить проекти

 

183

6 Ситуація спілкування Прагніть гармонії й комфорту

Дотримується норм етикету під час онлайн-спілкування

 

184

7 Учасники спілкування. Наміри співрозмовників Мова – ефективний засіб самовираження особистості

Дотримується основ безпечної поведінки в цифровому просторі та основних засад академічної доброчесності

 

185

8 Ознаки й переваги гармонійного спілкування Зони твоєї  відповідальності

Висловлює власні думки, виражає почуття, переживання, ставлення

 

186

9 Правила гарного співрозмовника Грані людської душі

Знає  правила співрозмовника

 

187

10 Проектна діяльність

Аналізує емоційний стан літературних персонажів, їхні вчинки для моделювання власної поведінки та формування базових моральноетичних норм, виявляючи толерантність

 

188

11 Запитання і відповіді Плекай у собі допитливість

Пов’язує, зіставляє почуте з життєвим досвідом

 

189

12 Види слухання Ознаки гармонії в суспільств

Взаємодіє з іншими в цифровому просторі, дбаючи про власну кібербезпеку

 

190

13 Суперечка і сварка Плани на літо

Вміє уникати

 

 

 

 

 

190

14 Проектна діяльність

Дотримується засад академічної доброчесності у процесі віртуальної взаємодії

 

191

15 Маніпуляції у спілкуванні Сучасні засоби комунікації

Знає все про маніпуляції

 

192

16 3асоби спілкування (мовні й позамовні) Ресурси мови для здійснення ефективної комунікації

Знає засоби спілкування і використовує їх

 

193

17 Етикетні норми спілкування Емпатія і взаємоповага

Знає норми етикету

 

194

18 Вимова й інтонація Життєві пріоритети

Вміє виразно  читати , з інтонацією

 

195

19  Проектна діяльність

Вміє робити проекти

 

196

20 Переконливість та аргументованість Побутові проблеми

Знає матеріал

 

197

21 Повторення й узагальнення вивченого

Вміє узагальнити

 

198

22 Контрольна робота

Показує високий результат

 

199

23 Аналіз контрольної роботи

Аналізує

 

 

 

РЕЗЕРВ -5 ГОД

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

docx
Додано
24 вересня 2022
Переглядів
1226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку